Ahja maar die hebben een -reden- om te blaffenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:54 schreef sigme het volgende:
@:fietsie excuses!
Kom maar weer eens langs, dan zullen mijn woest-brave honden je begroeten
Die worden dol van een fiets(ie)?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar die hebben een -reden- om te blaffen
Bij de stereochemie aanbeland?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die worden dol van een fiets(ie)?![]()
Oh man, ruimtelijk inzicht en ik zijn geen goede vriendenNu dus een hoop trucjes leren, want het is 'gelukkig' wel een gekend probleem. (Zal ik hem maar zelf inkoppen? 85 % van de DGSK studenten is vrouw
)
Ja we leren allemaal trucjes inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bij de stereochemie aanbeland?
Ik heb het uiteindelijk vooral op tekentrucjes gehaald![]()
Dan tekende ik de structuur gewoon om naar een weergave waarvan ik wist hoe ik de stereochemie moest "zien".
Paar dagen niet meelezen en toch soort van op de hoogte rakenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:23 schreef sigme het volgende:
Tussen alle bedrijven door heb ik wel meegelezen, veruit het meeste vergeten, sorry.
@:minilot gefeliciteerd met je frêle hartje![]()
@:isabeau mooie foto's! Vaker maken & delen aub!
@:Pdehoog leuk van de IXXI
@:tele6 fijn van het FACT
@:loona goed gesprot
@:Annex mooie bosbessentaartdingus![]()
@:Myraela leuke bikini
@:candaasje he hebt gelijk
@:blues krijgen wij elke dag coronakantieverslag?
@ de rest: sorry, meer kon ik zo snel niet uit het blote hoofd verzinnen
Oh, da's vriendelijk van ze.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja we leren allemaal trucjes inderdaadAnders geen doen joh.
(we mogen 1 tetraëder meenemen naar het examen trouwens. )
Had ik al gezegd dat deze docent mijn held is?Droogkloot tussendoor wel, maar dat houdt het wel leuk.
Ach wat ben ik blij dat ik dit allemaal al weer vergeten wasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, da's vriendelijk van ze.
Ik was altijd vooral zulke aan het tekenen:
[ afbeelding ]
(zonder het oog en de pijl dan)
Moeten jullie ook andere projecties, zoals Fischer? En moeten jullie ook ringen, met chair/boat configuraties?
Ja en ja. En Howarth geloof ik dat het heet. En ook RS configuratie inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, da's vriendelijk van ze.
Ik was altijd vooral zulke aan het tekenen:
[ afbeelding ]
(zonder het oog en de pijl dan)
Moeten jullie ook andere projecties, zoals Fischer? En moeten jullie ook ringen, met chair/boat configuraties?
Haworth. (bijna dus) die is nog wel te doen, dus die was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja en ja. En Howarth geloof ik dat het heet. En ook RS configuratie inderdaad
ja het is echt feestquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haworth. (bijna dus) die is nog wel te doen, dus die was ik alweer vergeten
Arme jij, dat je ook nog ringen moet. Die vond ik veel moeilijker dan R/S. Vooral wanneer je moest proberen te bedenken welke configuratie het gunstigst was en hoe dat er dan uit zou moeten zien
en ik heb een hele middag zitten oefenen om die stoelconfiguratie überhaupt te kunnen tekenen... waarschijnlijk is dat voor jou een minder groot probleem?
Er schijnen speciale schriften te zijn met zeshoeken ipv ruitjes of lijntjes. Als ik verder was gegaan in dat soort chemie zou ik dat nog wel overwegen, al is het maar omdat ik dan eindelijk mooie zeshoeken zou tekenenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
ja het is echt feestIk denk dat ik me het minst actief op de stereochemie verder stort hoor, de reacties zijn al genoeg om te onthouden
. En alle effecten op aromaten enzo. En zuren/basen vergelijken (dat viel wel mee, was ik wel redelijk OK in geloof ik
) En fysische eigenschappen van alles. (kookpunt/smeltpunten) En de naamgevingsregels...functionele groepen.... en de gebruikersnamen.... (En ik red het weer eens niet qua tijd om fatsoenlijk te kunnen oefenen. Maar goed, ik heb straks wel een prachtig uitgewerkte samenvatting, dus dan kan het zelfs nog voor de her. Maar liever niet)
Oh en euh, ik kan een stoel tekenen ja. Maar mijn 6 ringen zien er vaak niet uit![]()
(Na 2423 van die dingen getekend te hebben zou je toch denken dat het een beetje strak en symmetrisch moet lukken....nope...)
Ik ben blij dat ik het niet eens kon vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach wat ben ik blij dat ik dit allemaal al weer vergeten was
Ohja, dat ging ik ooit bestellenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er schijnen speciale schriften te zijn met zeshoeken ipv ruitjes of lijntjes. Als ik verder was gegaan in dat soort chemie zou ik dat nog wel overwegen, al is het maar omdat ik dan eindelijk mooie zeshoeken zou tekenen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben aan het leren over optische activiteit van moleculen. Of ze lichtbundels polariseren enzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:34 schreef fietsie het volgende:
Oow is t topic gesloten voor het weekend?sorry....
sluipt weg...
Er ligt hier een stapel boeken stralingsleer en dingen over magnetisme klaar... moet ik aan beginnen (ivm SPECT-CT en MRI kennis tekort)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, dat ging ik ooit bestellen(nooit van gekomen)
[..]
Ik ben aan het leren over optische activiteit van moleculen. Of ze lichtbundels polariseren enzo.
Ik denk dat ik dit over 3 maanden weer compleet vergeten ben... maar soit.
Oh maar dát is leuk!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er ligt hier een stapel boeken stralingsleer en dingen over magnetisme klaar... moet ik aan beginnen (ivm SPECT-CT en MRI kennis tekort)
Oh ik zou daar wel allemaal leuke gezichtjes in willen tekenenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er schijnen speciale schriften te zijn met zeshoeken ipv ruitjes of lijntjes. Als ik verder was gegaan in dat soort chemie zou ik dat nog wel overwegen, al is het maar omdat ik dan eindelijk mooie zeshoeken zou tekenen![]()
[ afbeelding ]
Jij mag mijn docent denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ik zou daar wel allemaal leuke gezichtjes in willen tekenen
Ja dat laat ik hier aan vriend over. Die vermaakt zich graag met dat soort zaken. Speelt graag met elektronen enzo. (Vorige project juist weer met fotonen).quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er ligt hier een stapel boeken stralingsleer en dingen over magnetisme klaar... moet ik aan beginnen (ivm SPECT-CT en MRI kennis tekort)
Nohhhh, Belgenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij mag mijn docent denk ik ook wel.
Ik quote even:
'Dus ik draai...deze groep draait naar hier, deze groep draait naar hier...als een parasolleke zoals ge op uw ijsje hebt in de zomer...wat we niet gaan mogen doen...maar soit.'
En dan weer gelijk door, droogkloot.
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij mag mijn docent denk ik ook wel.
Ik quote even:
'Dus ik draai...deze groep draait naar hier, deze groep draait naar hier...als een parasolleke zoals ge op uw ijsje hebt in de zomer...wat we niet gaan mogen doen...maar soit.'
En dan weer gelijk door, droogkloot.
Prof anatomie en tevens het hoofd van de examencommissie diergeneeskunde komt bijna altijd op zijn vouwfiets of met de bakfiets als 'ie z'n hond moet meenemen. En dus ook zo netjes gekleedquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:03 schreef fietsie het volgende:
Zo handden wij een ontwerpdocent uit 't belgische.
Kwam op z'n longboard van het station, in een duur pak, kasjmier truitje en linnen overhemd.
En de dames hielden hun adem in als ie halverwege college, het werd warm, dat truitje uitworstelde...
Maar die had ook van die... opmerkingen, taal-gebaartjes en subtiliteiten.
Nam hij zijn hond dan mee naar college? Wat deed die hond dan de hele tijd?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Prof anatomie en tevens het hoofd van de examencommissie diergeneeskunde komt bijna altijd op zijn vouwfiets of met de bakfiets als 'ie z'n hond moet meenemen. En dus ook zo netjes gekleed
Die was wel iets minder van de opmerkingen, maar heel af en toe, en dan ook wel gelijk goed raak. En een lijf jonguh....![]()
Deze chemie docent is wat toegankelijker, doet meer denken aan een middelbare school -docent zoals we die hier in NL kennen. Maakt best veel van dit soort opmerkingen tussendoor die het een beetje luchtig houden. Ik mis de verdere interactie in zijn lessen wel hoor, ik ken hem nu dus 2 jaar en zag hem ook regelmatig buiten de lessen om (nee niet wat je denkt) dus in de lessen hadden we ook wel onderlinge geintjes en uitwisselen van blikken. Dat werkt toch niet on line.
Proefdier.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nam hij zijn hond dan mee naar college? Wat deed die hond dan de hele tijd?
Er is een kennel. En als de prof zelf op zijn kantoor werkte, lag 'ie ook vaak daar op een kussen. Hij nam hem niet altijd mee hoor, maar af en toe doen medewerkers het. In het 3e jaar moet je als DGSK studentn ook een tijdje voor een hond zorgen (overdag dan), dat zijn dus vaak honden van docenten/proffen/assistenten en soms studenten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nam hij zijn hond dan mee naar college? Wat deed die hond dan de hele tijd?
Oh, grappig.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er is een kennel. En als de prof zelf op zijn kantoor werkte, lag 'ie ook vaak daar op een kussen. Hij nam hem niet altijd mee hoor, maar af en toe doen medewerkers het. In het 3e jaar moet je als DGSK studentn ook een tijdje voor een hond zorgen (overdag dan), dat zijn dus vaak honden van docenten/proffen/assistenten en soms studenten.
Prof meet de diepte van de bijtwonden iedere 24 uur...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, grappig.
Moet je dan nog bijzondere dingen doen met zo'n hond? Het klinkt makkelijk genoeg dat het geen derdejaars ding zou hoeven zijn? (ik bedoel, tegen die tijd snijden jullie ook in honden en zo toch? Lijkt me moeilijker?
Hoe beoordelen ze het? Ze kunnen de hond niet echt vragen om de rubrics in te vullen
Oh nee puur verzorging. Snijden doen we enkel in dode dieren (in honden die zijn gedoneerd na euthanasie). Pas vanaf de master ga je meedraaien in de klinieken. (En dan eerst nog veel kijken).quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, grappig.
Moet je dan nog bijzondere dingen doen met zo'n hond? Het klinkt makkelijk genoeg dat het geen derdejaars ding zou hoeven zijn? (ik bedoel, tegen die tijd snijden jullie ook in honden en zo toch? Lijkt me moeilijker?
Hoe beoordelen ze het? Ze kunnen de hond niet echt vragen om de rubrics in te vullen
We zitten naast het AZU, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prof meet de diepte van de bijtwonden iedere 24 uur...
Waarom zet je een kreupel schaap op haar kont? Ik probeer me voor te stellen hoe een schaap eruit ziet als ze op haar kont zit, maar dat werkt toch niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee puur verzorging. Snijden doen we enkel in dode dieren (in honden die zijn gedoneerd na euthanasie). Pas vanaf de master ga je meedraaien in de klinieken. (En dan eerst nog veel kijken).
Dus euh, het zal wel gewoon voeren en uitlaten worden. Meestal is het ook in de herfst, dus dat hebben ze slim bekeken![]()
EDIT: oh fixatiemethoden worden wel getoetst. Dus hoe je zo'n dier veilig en met zo min mogelijk stress vasthoudt voor medische handelingen (injecties, bloedafname). Maar er wordt dus niet geprikt enzo.
Injecties e.d. hebben we afgelopen jaar wel geoefend, maar alles op modellen en gehackte IKEAknuffels enzo.![]()
Het enige wat ik tot nu toe op de uni met levende dieren heb gedaan is:
- Geholpen in de (kleine) uni-boerderij de Ark, maar dat is vrijwillig. En das vooral uitmesten en voeren. En een beetje aaien, tegen de dieren praten. Stalkat Harley knuffelen.
- 1 les palpatie in de Ark voor anatomie; nu waren wij de laatste groep en de dieren waren dat gepor in hun voorbenen wel een beetje zat, dus ik heb niet zo heel veel gepalpeerd.
- 1 les dieren geobserveerd in de Ark. Geen interactie zoekend.
- Geholpen met een ronde lamaproeven. Dat vond ik dus best heftig, maar ik wilde weten wat er precies gebeurt.
- De stadsherder-demo meegedaan en een kreupel schaap dus gevangen en op haar kont gezet.
Om de klauwen te laten behandelen door de herder. Ik heb er hier ooit een filmpje van gepost zelfsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom zet je een kreupel schaap op haar kont? Ik probeer me voor te stellen hoe een schaap eruit ziet als ze op haar kont zit, maar dat werkt toch niet?
Poh, dan heb ik nog haast meer met beesten gedaan in de week dat we voorvorige zomer voor de beesten van familie van A moesten zorgen. (Langharige ezels proberen te borstelen, maar die wilden niet, dus vooral een rare geit geborsteld, want die vond het heerlijk. En mest. En gemene kippen.)
Je zou verwachten dat diergeneeskunde wat praktischer is. Ik had niet verwacht dat jullie veel in levende beesten zouden snijden, maar bij biologie hebben we al een hoop roadkill ontleed, dacht dat jullie zulk soort dingen ook wel zouden doen. Al hoeven jullie de anatomie van de haai en de zakpijp natuurlijk ook niet echt te kennen
[ afbeelding ]
Oh, we hebben trouwens een nematode ascaris ontleed. Voor dierkunde.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom zet je een kreupel schaap op haar kont? Ik probeer me voor te stellen hoe een schaap eruit ziet als ze op haar kont zit, maar dat werkt toch niet?
Poh, dan heb ik nog haast meer met beesten gedaan in de week dat we voorvorige zomer voor de beesten van familie van A moesten zorgen. (Langharige ezels proberen te borstelen, maar die wilden niet, dus vooral een rare geit geborsteld, want die vond het heerlijk. En mest. En gemene kippen.)
Je zou verwachten dat diergeneeskunde wat praktischer is. Ik had niet verwacht dat jullie veel in levende beesten zouden snijden, maar bij biologie hebben we al een hoop roadkill ontleed, dacht dat jullie zulk soort dingen ook wel zouden doen. Al hoeven jullie de anatomie van de haai en de zakpijp natuurlijk ook niet echt te kennen
[ afbeelding ]
Dit was jouw leermoment van de dag?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als een ezel niet wil seksen gaat hij ook op zijn kont zitten. Dus.
Weltrusten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit was jouw leermoment van de dag?
En ehm, “ook”? Of is dit te opmerkzaam?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als een ezel niet wil seksen gaat hij ook op zijn kont zitten. Dus.
Weltrusten.
Ik denk dat daar inderdaad minder de nadruk op zal liggenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:59 schreef derLudolf het volgende:
@:Candaasje leer je als veearts ook minder opereren? Keizersnede en lebmaagverplaatsing zullen denk ik de meest voorkomende zijn en die zijn denk ik betrekkelijk eenvoudig.
Makkelijker dan een tumor bij een cavia verwijderen ofzo
Paardenvolk zijn slechte betalers aldus oud studiegenoot met vader die zowel vee- als (gezelschap)dierenarts was.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat daar inderdaad minder de nadruk op zal liggen. Meer op ziektepreventie en beleidsvoering e.d. De richting 'paard' zal nog wel meer operaties uitvoeren vermoed ik zo, maar 'gezelschapsdieren' wellicht het meeste. Zou voor mij wel een reden zijn om voor die laatste te kiezen en later eventueel bij te scholen voor grotere dieren. Als ik met runderen
e.d. ga werken zal dat in een opvang-setting zijn dan, en niet in een melk/vleesbedrijf, vandaar.
Goedemorgen Sigme! Mooie plaatjes
Ik wil nooit de paardenwereld in. Paardenvolk moet je alleen in gaan als je van moeilijke mensen houdtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Paardenvolk zijn slechte betalers aldus oud studiegenoot met vader die zowel vee- als (gezelschap)dierenarts was.
Hij had iemand aangenomen om huisdieren te doen, want hij had geen zin om cavia's te opereren maar het leverde wel goed geld op.
Toen vroeg ik zo waarom hij dan niet meer richting de paarden ging omdat daar ook meer geopereerd zal worden. Toen was de reactie dat dat de slechtste betalers waren
Maar ze weten wel wat ze moeten vragen, die dierenartsen. Konijn castreren is ¤300 en een poot afzetten ¤350 en dat bovenop nog ¤100 onderzoekskosten. Hoorde ik van vrienden
Net als een schaap kan een ezel OOK op zijn kont zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit was jouw leermoment van de dag?
En ehm, “ook”? Of is dit te opmerkzaam?
Succes vandaag. Ik hoop dat Cas een leuk vriendinnetje scoort.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:31 schreef Candaasje het volgende:
Ok, nog even aan de studie. En dan op naar Friesland. Ik zal wel even zwaaien naar iedereen die ergens daar woont. (Ik ga naar De Blesse, bij Steenwijk ergens in de buurt ligt dat)
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging naar boven om me aan te kleden (en nog heel even op bed te liggen). Het duurde maar heel even en toen kwam er een voorzichtig neusje om de hoek kijken.
Dora heeft het voor het eerst tot helemaal boven gered. Was Super Spannend. Maar ook Super Gaaf.
Ach, die gans😢quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Succes vandaag. Ik hoop dat Cas een leuk vriendinnetje scoort.
Ik zag laatst een docu over een gans wiens partner was overleden. Ze waren 10 jaar samen geweest. Hij was zo eenzaam dat hij de hele dag op zoek was naar reflecterende dingen om een andere gans te zien. Dan zat hij uren naast een auto naar zichzelf te kijken
Honing en mosterd en wat azijn in een schaaltje, peper en zout erbij en proeven. Hangt heel erg af van je mosterdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, die gans😢
Mooie plaatjes sigme als begin voor weer een mooie zonnige dag!
En candaasje: Helemaal op reis voor een tinderdate voor Cas.
En knap van Dora om nu trap te lopen: heeft dat met angst voor het onbekende te maken of ook met langere poten?
Gister thuis uitgegeten met asperges en warmgerookte zalm en nu zoek ik een recept voor honingmosterdsaus.
Hebben jullie een favoriet?
Ja? hoeveelheden...gelijke delen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Honing en mosterd en wat azijn in een schaaltje, peper en zout erbij en proeven. Hangt heel erg af van je mosterd
Mayo heb ik er nog nooit bij gedaan. Ik doe het bij elkaar maar let niet op hoeveelheden. Soms ook nog wel een geperste knoflook of heeeeeel fijn gesneden uiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja? hoeveelheden...gelijke delen?
Bij goochelen zag ik mayonaise voorbijkomen.dat schift toch indien warm?
Dan goochel ik nog even verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mayo heb ik er nog nooit bij gedaan. Ik doe het bij elkaar maar let niet op hoeveelheden. Soms ook nog wel een geperste knoflook of heeeeeel fijn gesneden ui
Ah gosh, dat is wel heel sneu jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Succes vandaag. Ik hoop dat Cas een leuk vriendinnetje scoort.
Ik zag laatst een docu over een gans wiens partner was overleden. Ze waren 10 jaar samen geweest. Hij was zo eenzaam dat hij de hele dag op zoek was naar reflecterende dingen om een andere gans te zien. Dan zat hij uren naast een auto naar zichzelf te kijken
Ahw wel fijn dat ze dat durft!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging naar boven om me aan te kleden (en nog heel even op bed te liggen). Het duurde maar heel even en toen kwam er een voorzichtig neusje om de hoek kijken.
Dora heeft het voor het eerst tot helemaal boven gered. Was Super Spannend. Maar ook Super Gaaf.
Uhuhquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Net als een schaap kan een ezel OOK op zijn kont zitten
Elke schouder een klopjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wel twee schouderklopjes voor Lucky![]()
![]()
In de fipo van de Cul agenda voorstellen heb je de woe en zond ‘opdrachten’ op datum gelinkt naar het betreffende topic.
CUL / Kook mee met CUL: overlegtopic
Topmod![]()
![]()
Edit: oók voor Oceanotrix met het topic van de verzameling van de collages én de recepten!![]()
![]()
De temperaturen kunnen inderdaad flink schommelen in een caravan. Ben je op vakantie?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:28 schreef Lot_1 het volgende:
Ik sliep vannacht in een stacaravan en had er niet op gerekend dat het zo kkkkkoud zou zijn![]()
Met terugwerkende kracht medelijden met Lucky en Jflip
Hmm ik heb daar nog nooit mayo bij gedaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja? hoeveelheden...gelijke delen?
Bij goochelen zag ik mayonaise voorbijkomen.dat schift toch indien warm?
Verwennerij Uhmmpie👍🏼
dank Uquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Elke schouder een klopje![]()
Ze heet @:oceanonixen die collages zijn zeker heel tof en een leuke toevoeging aan de reeks.
dank Uquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:09 schreef AnneX het volgende:
Edit: oók voor Oceanotrix met het topic van de verzameling van de collages én de recepten!![]()
![]()
Noem je jezelf nou een schaap?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net als een schaap kan een ezel OOK op zijn kont zitten
mijn schoonouders hebben een stacaravan op een camping vlakbij hun woonplaats. Daar woont bijna onze hele familie (ook de mijne) dus we kunnen een aantal tuinbezoekjes doen. Maandag weer naar huis.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De temperaturen kunnen inderdaad flink schommelen in een caravan. Ben je op vakantie?
Heftig van zo'n schrijnende casus. Dat lijkt me echt slopend. Sterkte.
Ik sla al aan bij het zinnetje 'wat de fysio zegt'quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:
@:uniekhoorn
Ik lees net dit: https://www.nu.nl/uitleg-(...)vende-schade-is.html
Al heb ik wel andere ideeën bij “milde klachten” dan wat ze daar omschrijven geloof ik.
Zodra er ziekenhuisopnames bij komen kijken.. is het misschien minder erg dan op de IC aan de beademing... maar mild is mijn beleving toch wat anders.
Lekker aan de wandel steeds jijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:20 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Obdam
Etappe Schermerhorn - Obdam gelopen. 13km aardige etappe. Vooral het tweede gedeelte was leuk als je op de dijk liep ipv op een weg waar je nog verkeer hebt rijden al was het best rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een lap tekst geworden. En weer tranen...die mensen...de Verzorgenden, de bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de beukenhaag aan de ene kant kortgezet.
Pauze en dan de liguster plus nog 2 meter beukenhaag korter zetten.
Én de troep opruimen. Lang leve de X grote kliko![]()
#workout.
Nee hoor, ik zit op het balkon, kranten lezen en moet een van de katten aaien (als ik stop hoor ik een grrreeerrer)quote:
Stond niet in de planning, maar toch gedaan. Was lekkerquote:
Heb de stukken ook gelezen in de krant.. je ziet wel veel onwetendheid tussen de verhalen door.. hopelijk (hoop niet dát er weer zoiets ooit komt natuurlijk) is er van geleerd en wordt er eerder getest, naar huis gestuurd en ingegrepen.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef Candaasje het volgende:
Wij zijn weer onderweg naar huis. Met een ander konijn dan op de website stond.zo gaat het tot nu toe met alle dames. (Cas was er wel een uit onze voorselectie)
Kennismaking ging best rustig. Cas is nog wel een beetje spannend wat haar betreft, maar die was eerst iets te gretig
Nu liggen ze best dicht bij elkaar in de reisbench. Maar dat is ok een deel stress van het autorijden. Zo thuis eens samen in de keuken zetten, kunnen ze verder aan elkaar wennen.
Ze is zwart, pluizig en niet bang voor mensen lijkt het.![]()
Zal zo thuis even een foto maken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef Candaasje het volgende:
Wij zijn weer onderweg naar huis. Met een ander konijn dan op de website stond.zo gaat het tot nu toe met alle dames. (Cas was er wel een uit onze voorselectie)
Kennismaking ging best rustig. Cas is nog wel een beetje spannend wat haar betreft, maar die was eerst iets te gretig
Nu liggen ze best dicht bij elkaar in de reisbench. Maar dat is ok een deel stress van het autorijden. Zo thuis eens samen in de keuken zetten, kunnen ze verder aan elkaar wennen.
Succesvolle Tinderquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef Candaasje het volgende:
Staan die bordjes er nog wel? Dacht dat die allemaal verdwenen waren. Omwille van milieu enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]lief
Vanmiddag ouderwets een ANWB autoroute gedaan, bij @:Kaatje in de buurt
Tussendoor picknicken ergens op de hei waar verder niemand was.
Nu nog in eigen tuin de rest van de hapjes op eten
Het is fijne dag.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:37 schreef AnneX het volgende:
In de VK: https://www.volkskrant.nl(...)oten-deuren~v386856/HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een lap tekst geworden. En weer tranen...die mensen...de Verzorgenden, de bewoners.![]()
En nu langzaam weer opbouwen naar een nieuwe mini maatschappij daar, als de laatste besmette persoon is genezen en de kamers weer gevuld kunnen gaan worden.
Voor mijn verpleeghuis rekenen ze op zes weken voor de bezetting weer op peil is.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Op sommige routes staan ze nog, op deze niet. Maar je kan alle routes exporteren naar je navigatiesysteem, of ouderwets kaart lezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Staan die bordjes er nog wel? Dacht dat die allemaal verdwenen waren. Omwille van milieu enzo
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier “oude oma” in het verpleegtehuis.
Oma van mijn ex dus.
Ziek... benauwd, koorts...
net als blijkt dat 1 van de medewerkers per ongeluk een heel zwikje van die oudjes heeft besmet.
Zit je dus maanden zonder bezoek voor je eigen veiligheid. Mensjes rennen achteruit nu ze echt geen andere mensen zien dan het personeel wat stiekem natuurlijk ook gewoon druk is.
Coronatesten voor heel het verpleegtehuis...
Gisteren getest...
vandaan: negatieve test, niet meer benauwd, temperatuur normaal.
Volgens mij is ze gewoon onkruid... onverwoestbaar
1 Paar ouders bezocht?;quote:
Ja, 3 paar is niet te doen, de Duitser zijn ouders wonen aan de grens met Zwitserland... Ben hier met de kinderen, blijven slapen en morgen weer terug. Het is toch een goede 3 uur rijden...quote:
Heerlijk, voor de jongens, voor jou en vooral ook voor opa en oma. Wat zullen jullie allemaal genietenquote:
Nou de grap is wel... dat wij juist aardig onder de indruk waren over hoe streng ze daar waren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat in deze tijden medewerkers die met kwetsbare mensen werken nog steeds geen mondkapjes (kunnen) dragen is absurd
Netjes afstand kunnen houden of vlogen de kinderen meteen op de grootouders af?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, 3 paar is niet te doen, de Duitser zijn ouders wonen aan de grens met Zwitserland... Ben hier met de kinderen, blijven slapen en morgen weer terug. Het is toch een goede 3 uur rijden...
Komt die heuvelrug ook wel eens naar E?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:39 schreef Kreator het volgende:
Groetjes terug uit de Utrechtse heuvelrug.
Daarom zitten zwarte beesten ook langer in het asiel. Lastig voor Instagramquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:
en niet fatsoenlijk op de foto te zetten![]()
Luisteren konijnen naar hun naam? Zo ja, dan ga ik zoeken zonder een “a” In de naamquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Het is zwart, pluizig, en niet fatsoenlijk op de foto te zetten. Dus in het echt is ze eigenlijk nog veel leuker.
Ik zoek nog inspiratie voor een naam. Ze heet vanuit de opvang Celine, en mijn zusje heeft die zojuist hardgrondig afgekeurd.
[ afbeelding ]
Ja, sneu welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarom zitten zwarte beesten ook langer in het asiel. Lastig voor Instagram
Daar heb ik ze nog niet op kunnen betrappenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Luisteren konijnen naar hun naam? Zo ja, dan ga ik zoeken zonder een “a” In de naam
Zo heette mijn grootmoeder, die ik nooit gekend heb...ook wel bekend met de roepnaam Sara.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Het is zwart, pluizig, en niet fatsoenlijk op de foto te zetten. Dus in het echt is ze eigenlijk nog veel leuker.
Ik zoek nog inspiratie voor een naam. Ze heet vanuit de opvang Celine, en mijn zusje heeft die zojuist hardgrondig afgekeurd.
[ afbeelding ]
Tanja!quote:
karenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
T -8quote:
In welke dimensie ook; in de lucht gaat iequote:
Als in Castanja(e) ?quote:
Emma is wel liefquote:
Gelukt!quote:
omg, die wordt alléén maar beterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken Mr Robot. Wat een goede serie
Ze gebruiken nu recente technologie he..quote:
Nu 19 uur wachten om te zien hoe ze aan het ISS gaan dockenquote:
Maar enkel aftellen en niet melden wat de status is, is toch anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze gebruiken nu recente technologie he..
We zijn net begonnen aan seizoen 2. Echt fascinerend. Het is lang geleden dat ik me overdag verheugfe op de serie die ik 's avonds ga kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, die wordt alléén maar beter
Ik mis die serie wel![]()
En Clinton, en Obama, als ik het me goed herinner..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:58 schreef golfer het volgende:
Wij kijken naar de Netflix-docuserie over Jeffrey Epstein.
Wat een foute man met veel foute vrienden (waaronder natuurlijk Trump).
Wie niet...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
En Clinton, en Obama, als ik het me goed herinner..
https://www.theguardian.c(...)-netflix-documentaryquote:How perversely twisted is the American justice system that a Gatsby-esque billionaire, friends with such powerful figures as Bill Clinton, Prince Andrew and Donald Trump, a longstanding donor to Harvard and MIT, could buy his way out of an almost certain life sentence for child sex abuse and trafficking?
Artsen zijn ook niet allemaal heilig of perfect hè. Ik ben best wel eens blijer geweest met de fysio dan met de huisarts.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik sla al aan bij het zinnetje 'wat de fysio zegt'
Mensen aub dat zijn GEEN artsen.
Bigger issues al dan dokters en fysios.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is niemand rijk om Michelle te shushen
Tuurlijk, maar een fysio is geen longarts.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Artsen zijn ook niet allemaal heilig of perfect hè. Ik ben best wel eens blijer geweest met de fysio dan met de huisarts.
Maar het lijkt er toch op dat nasleep van covid-19 soms klachten geeft die niet echt het terrein zijn van een longarts. Wintertenen of neurologische problemen bijvoorbeeld, daar lijkt me een longarts nou niet speciaal specialist in.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een fysio is geen longarts.
+ een paar flinke missers van fysio's gehad en gezien.
Oh ik doelde op de nasleep van longproblemen bij covidpatiënten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar het lijkt er toch op dat nasleep van covid-19 soms klachten geeft die niet echt het terrein zijn van een longarts. Wintertenen of neurologische problemen bijvoorbeeld, daar lijkt me een longarts nou niet speciaal specialist in.
Euh ja, maar in dat stuk, waarin verwezen wordt naar fysios, gaat het toch juist over het brede scala aan klachten dan mensen soms hebben ná 'afloop' van covid-19?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ik doelde op de nasleep van longproblemen bij covidpatiënten.
Ah, heel lief, maar ik leef toch nog op te grote voet vrees ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef sigme het volgende:
Iets héél anders.
Door omstandigheden heb ik een paar sockwa's over. Barefoot hardloopschoenen.
[ afbeelding ]
Uit ervaring weet ik dat de zolen bijna onverslijtbaar zijn, en m'n schoenen zijn toch ook een jaar of vijf actief mishandeld en werd toen pas echt haveloos.
Anyway, ik heb dus een spiksplinternieuw paar over, maat 38/39. Heeft iemand interesse / kent iemand iemand met interesse? Er moet wel een prijs betaald worden: iets van een feelgood story op iets van sociale media. Nader te overleggen. Met mij. Ik heb geen facebook/twitter/instagram, dus iedereen kan me alles wijsmaken 😃.
Ik heb geen netwerk voor zoiets (had ik al gezegd dat ik dus geen facebook/twitter/instragram/taktik/weetikveel heb?), dus ik probeer het hier maar eens.
@:minilot: moet jij geen nieuwe? Of ken jij mensen die dodelijk jaloers waren op jouw prachtige sockwa's?
@:Loona, @:Tele6: hebben jullie barefootfanaten/barefootverkenners in een sportclubje misschien? Of wil je zelf (en pas je in de prinsessemuiltjes, ik meen dat tele een fraaie maat 44 heeft)
@:Candaasje: alternatieveling; moet jij geen contact maken met de aarde en dan barefoot maar dan niet blootvoets?
@ alle anderen: iemand interesse of een kennis met interesse?
Ik ben wel al tijden benieuwd of het wat voor me is, barefoot schoenen. Maari k doe niet aan hardlopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef sigme het volgende:
Iets héél anders.
[ afbeelding ]
Uit ervaring weet ik dat de zolen bijna onverslijtbaar zijn, en m'n schoenen zijn toch ook een jaar of vijf actief mishandeld en werd toen pas echt haveloos.
Anyway, ik heb dus een spiksplinternieuw paar over, maat 38/39. Heeft iemand interesse / kent iemand iemand met interesse? Er moet wel een prijs betaald worden: iets van een feelgood story op iets van sociale media. Nader te overleggen. Met mij. Ik heb geen facebook/twitter/instagram, dus iedereen kan me alles wijsmaken 😃.
Ik heb geen netwerk voor zoiets (had ik al gezegd dat ik dus geen facebook/twitter/instragram/taktik/weetikveel heb?), dus ik probeer het hier maar eens.
@:minilot: moet jij geen nieuwe? Of ken jij mensen die dodelijk jaloers waren op jouw prachtige sockwa's?
@:Loona, @:Tele6: hebben jullie barefootfanaten/barefootverkenners in een sportclubje misschien? Of wil je zelf (en pas je in de prinsessemuiltjes, ik meen dat tele een fraaie maat 44 heeft)
@:Candaasje: alternatieveling; moet jij geen contact maken met de aarde en dan barefoot maar dan niet blootvoets?
Ik heb het altijd al eens willen uitproberen, dat barefoot running, maar ben bang dat ik er blessures van krijgquote:Op zondag 31 mei 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel al tijden benieuwd of het wat voor me is, barefoot schoenen. Maari k doe niet aan hardlopen.
Mijn enkel is nog stuk van vorige week Murph.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al eens willen uitproberen, dat barefoot running, maar ben bang dat ik er blessures van krijgIk krijg van alles blessures, dus op zich is dat niet raar gedacht. Waarschijnlijk ben ik gewoon te zwaar voor hardlopen.
Gaaf huisje, jammer hoor. Ik zou zo moeten ontwaken in NYCquote:Op zondag 31 mei 2020 09:07 schreef Myraela het volgende:
Wanneer je agenda een herinnering stuurt dat je vandaag moet inchecken in je geboekte huisje: https://www.airbnb.com/ro(...)2F&guests=1&adults=1
Maar ik zit gewoon thuis. Op de bank. Te werken.
Had ik al eens (misschien al 10x hoor) verteld dat ik 6 weken naar Meppel moest en dus 55 km op een dag ging fietsen met het idee dat ik dan misschien ook wel wat af zou vallen!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:13 schreef Myraela het volgende:
Mijn hardlooppoging begint alweer te verslappen.Maar ik trok het om kwart over zes opstaan gewoon even heel slecht. Was vervolgens de hele dag moe van het slecht wakker worden, kreeg juist meer vreetdrang daardoor. Dat is het me niet waard.
Wat een rare vervelende nacht. Aaneenschakeling van maffe dingen.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:06 schreef Isabeau het volgende:
2.00 wakker geworden van vriendlief die in gamerrage tegen zijn scherm aan het schreeuwen is....ik ga kijken en zeg: 'really....with chess?' - hij was dus aan het schaken
4.00 wakker geworden want vriendlief kwam naar bed en deed de balkondeur wat hard dicht en wilde nog even mededelen dat er nu ook rellen in LA zijn....ok
6.30 een NL alert dat ik nu niet naar het centrum moet komen want er is een grote brand....like wtf, 6.30!
8:00 wakker gemaakt door Poes die al 3 maanden (lees: sinds vriendlief naar bed ging) geen eten had gehad en het nu wel tijd vond om om eten te smeken
Beetje brak, maar gedoucht en ontbeten klaar voor de volgende verjaardagGa zo stukje taart eten en koffie drinken en dan weer weg voor de andere visite komt.
Ik zou het graag willen proberen maar daar ga ik met geen enkele mogelijkheid inpassenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef sigme het volgende:
Iets héél anders.
[ afbeelding ]
Oh, dat klinkt akelig. Geen niersteentje/gruis wat nu ook de ontsteking veroorzaakt? (is namelijk bekende combi en doet héél veel pijn). En gaaf dat je wandelen zo fijn bent gaan vinden. Is het ookquote:Op zondag 31 mei 2020 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een rare vervelende nacht. Aaneenschakeling van maffe dingen.
Hopelijk niet werken vannacht.
Kleine update want heb al ff niet gepost (wel zoveel mogelijk gelezen); had zondag n pijnaanval van 3,5 uur in mn nieren. En nu heb ik n ontsteking. Hetzij blaas- of nierbekken. Heb n kuur van n week gekregen dus hoop dat t helpt. Geen pijn meer gehad na vorige week in ieder geval.
Sinds virus ben ik helemaal van t wandelen. In weekends zo'n 9 tot 15km per dag. Vind t heerlijk, nooit geweten.
Vanmiddag fietsen naar zus, daarvoor misschien ff wandelen. Daar taart en avondeten want neefje is alweer 8.
Fijne Pinksterdag iedereen
Ga je het wel weer inhalen zodra alles weer wat normaler is?quote:Op zondag 31 mei 2020 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
Gaaf huisje, jammer hoor. Ik zou zo moeten ontwaken in NYCNou is dat al een poosje niet the place to be, dus dat verzacht wel enigzins.
55 km is ook echt wel veel! Maar dat is ook wel waarom ik er echt van overtuigd ben dat afvallen 95% je eten is, de rest is wel gezond en tof, maar speelt in mijn ogen echt een minder grote rol.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al eens (misschien al 10x hoor) verteld dat ik 6 weken naar Meppel moest en dus 55 km op een dag ging fietsen met het idee dat ik dan misschien ook wel wat af zou vallen!![]()
Nou, hongurrrrrrr als een paard dus hè. Eten! Dus nee, niks afgevallen![]()
Ik snap 'veel bewegen' en 'dus meer vreetdrang' wel
Geen idee eigenlijk. Zoals de situatie in de VS nu is verwacht ik niet direct dat het daar snel weer goed toeven is. En vliegen vind ik voorlopig ook geen prettig idee. We zitten sowieso vast aan de schoolvakantie dus de eerstvolgende reële mogelijkheid is toch pas over een jaar.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:26 schreef Myraela het volgende:
quote:
Op zondag 31 mei 2020 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
Gaaf huisje, jammer hoor. Ik zou zo moeten ontwaken in NYC Nou is dat al een poosje niet the place to be, dus dat verzacht wel enigzins.
Ga je het wel weer inhalen zodra alles weer wat normaler is?
Ik heb ook echt nog geen idee. We zijn van de autovakanties en zoeken kleine particuliere huisjes uit. Dus wat dat betreft is het prima te doen zonder de drukte op te zoeken. Maar een zomervakantie zie ik dit jaar echt niet gebeuren. Zelfs als er weer meer mag, hoef ik niet vooraan in de rij te staan.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:28 schreef Clubsoda het volgende:
Geen idee eigenlijk. Zoals de situatie in de VS nu is verwacht ik niet direct dat het daar snel weer goed toeven is. En vliegen vind ik voorlopig ook geen prettig idee. We zitten sowieso vast aan de schoolvakantie dus de eerstvolgende reële mogelijkheid is toch pas over een jaar.
Jij?
Verwoord mooi hoe ik me bij veel dingen voelquote:Op zondag 31 mei 2020 09:38 schreef Myraela het volgende:
Zelfs als er weer meer mag, hoef ik niet vooraan in de rij te staan.
Maar zolang je uit druktes blijf zie ik ook geen enkel bezwaar om lekker in een huisje in het buitenland te gaan zitten.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:43 schreef Clubsoda het volgende:
Qua horeca voelt het voor mij ook zoQua zomervakantie hebben we een huisje in Oostenrijk en als het zo doorgaat, zijn we wel van plan om te gaan. Dan ga ik daar wel weinig ondernemen en mensen vermijden
Ja, precies. We hebben sowieso niet zoveel meer plannen dan wandelen en in de tuin zitten en dat kan prima, verwacht ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zolang je uit druktes blijf zie ik ook geen enkel bezwaar om lekker in een huisje in het buitenland te gaan zitten.
Dat is vrij bekend hierquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef Blues het volgende:
+ een paar flinke missers van fysio's gehad en gezien.
Kan ik me goed voorstellen. Met een 8-jarige met nul zitvlees is horeca bij ons toch enigszins beperkt tot kopjes koffie en snelle happen. Die kan ik wel missen en we hebben gelukkig een huisje met een prima keuken.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:49 schreef Myraela het volgende:
Voor mij hoort horeca zo hard bij vakantie, dat ik het zonde vind van m'n geld om dan helemaal die kant op te gaan. Maar dat kan inderdaad prima verder.
We proberen er gewoon thuis maar het leukste van te maken. Vind ik soms ook nog lastig. Het kanoën afgelopen woensdag was perfect, maar in het weekend probeer ik ook dat soort activiteiten en natuurgebieden te vermijden.
Dat hebben wij ook met onze ADHD-ster. Daarom gingen wij eigenlijk alleen naar vreetschuren want speelding. Wat we nu dus niet hoeven te doen want dichtquote:Op zondag 31 mei 2020 09:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Met een 8-jarige met nul zitvlees is horeca bij ons toch enigszins beperkt tot kopjes koffie en snelle happen. Die kan ik wel missen en we hebben gelukkig een huisje met een prima keuken.
Ik had een falend huisarts-fysio-duo. De huisarts vermoedde geen hernia maar als het toch zo was dan zou de fysio dat wel opmerken en de fysio dacht dat het best een hernia kon zijn maar de huisarts dacht van niet dus zou het vast niet zo zijn. En toen ging-ie me dus krakenquote:Op zondag 31 mei 2020 09:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is vrij bekend hier![]()
Bij ons dus andersom.
Ja, herkenbaar. Het wordt wel íets beter met het ouder worden, maar houdt niet over. Een ipad zou een oplossing zijn maar dat staat me toch tegen. Wat dat betreft vind ik thuisdineren wel heel fijn, wat hadden gisteren een heerlijk viergangediner en kind een Happy Meal en alle gelegenheid om rond te huppelen en te spelen en te lezen.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook met onze ADHD-ster. Daarom gingen wij eigenlijk alleen naar vreetschuren want speelding. Wat we nu dus niet hoeven te doen want dicht
Oh, wat jammerquote:Op zondag 31 mei 2020 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een jaar geleden de leukste en liefste tandarts van de wereld, de fijnste meest begripvolle en wijze huisarts en een super fijne, goede fysiotherapeut die ik qua spieren/pezen/gewrichten meer vertrouwde dan artsen.
Ze zijn al-le-maal gestopt. Nou ja, tandarts is nu aan het werk in Groningen (ik heb haar al opgezocht met het gevoel daar dan bij die praktijk te gaan...) omdat ze daar woont. Huisarts kreeg enorme burnout en is gestopt als huisarts. Sportfysiotherapeut is met pensioen. Like wtf jongens![]()
Nieuwe tandarts vind ik echt niks. Nieuwe huisarts nog nooit ontmoet. Nieuwe fysio is een broekie van in de 20 waar ik me heel dik, oud en out of shape bij voel
Toen ze klein was hebben we de iPad gebruikt. Tegenwoordig word ze heel erg onrustig van een iPad. Vorig jaar wilde we vieren dat we zoveel jaar bij elkaar waren en gingen we naar de Griek. Eentje met veel ruimte maar geen kinderhoek. IPad voor haar mee maar ze werd helemaal gek van het stil zitten. Toen zijn mijn man en ik omdebeurt maar met haar gaan wandelen in de wijk met mijn telefoontje dinosaurussen zoeken (zo’n soort pokemon gebeuren). Gezellig was het nietquote:Op zondag 31 mei 2020 09:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Het wordt wel íets beter met het ouder worden, maar houdt niet over. Een ipad zou een oplossing zijn maar dat staat me toch tegen. Wat dat betreft vind ik thuisdineren wel heel fijn, wat hadden gisteren een heerlijk viergangediner en kind een Happy Meal en alle gelegenheid om rond te huppelen en te spelen en te lezen.
Ik heb daar inderdaad te grote poten voorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef sigme het volgende:
Iets héél anders.
[ afbeelding ]
Au!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had een falend huisarts-fysio-duo. De huisarts vermoedde geen hernia maar als het toch zo was dan zou de fysio dat wel opmerken en de fysio dacht dat het best een hernia kon zijn maar de huisarts dacht van niet dus zou het vast niet zo zijn. En toen ging-ie me dus kraken![]()
Ik ben best tevree over de mijne. Online aan te melden, geen gedoequote:Maar goed, ik heb inmiddels een hele fijne fysioen een andere huisarts maar dat is een sukkel. Ik wil een nieuwe, maar gedoe.
Ik denk het wel een niersteen. Had 4 jaar geleden eenzelfde aanval. Had iig ontstekingsbacteriën en bloed in mn urine. Was volgens dokter net bananenmelk.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt akelig. Geen niersteentje/gruis wat nu ook de ontsteking veroorzaakt? (is namelijk bekende combi en doet héél veel pijn). En gaaf dat je wandelen zo fijn bent gaan vinden. Is het ookWandel al jaren super graag, liefst samen met iemand, maar ja, corona
![]()
En mijn achterneefje wordt 4 (dinsdag, vieren het vandaag).
Niets mis met een beetje variatiequote:Op zondag 31 mei 2020 10:15 schreef Tally het volgende:
@:Lucky_Strike Ik hoef niet meer te spugen maar het eten komt er nu op een andere manier met een noodgang uit
Inderdaad scheelt keelpijn en druk op mijn hoofdquote:
Meeehquote:Op zondag 31 mei 2020 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me wel een beetje opgesloten in huis. F. werkt door de week gewoon op de zaak en heeft de auto mee dan. Ik wil vandaag en morgen best dingen doen, buiten de deur, maar dat doet IEDEREEN en daar heb ik dan weer geen zin in.
Dus, door de week kan ik niet rustig in het bos wandelen want ik kan er niet komen. En in het weekend kan ik niet rustig in het bos wandelen omdat iedereen in het bos wil wandelen.
Als je wilt dm-en welke huisarts, dan hou ik me aanbevolen! Dat aanmelden is ook niet zo'n ding maar dan moet je je ook afmelden en je dossier doorsluizen enzo. Nou ja, ik ga er werk van maken.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Au!
[..]
Ik ben best tevree over de mijne. Online aan te melden, geen gedoe
Tenminste, dat was de laatste keer dat ik op hun website keek.
Dat soort etentjes ken ik. Altijd leukquote:Op zondag 31 mei 2020 10:02 schreef Tally het volgende:
Toen zijn mijn man en ik omdebeurt maar met haar gaan wandelen in de wijk met mijn telefoontje dinosaurussen zoeken (zo’n soort pokemon gebeuren). Gezellig was het niet
We hadden echt het idee dat het wel weer kon. Maar we hadden het toch mis. Was wel een goedkoop etentjequote:
Zonde van zo'n leuke avondquote:Op zondag 31 mei 2020 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ze klein was hebben we de iPad gebruikt. Tegenwoordig word ze heel erg onrustig van een iPad. Vorig jaar wilde we vieren dat we zoveel jaar bij elkaar waren en gingen we naar de Griek. Eentje met veel ruimte maar geen kinderhoek. IPad voor haar mee maar ze werd helemaal gek van het stil zitten. Toen zijn mijn man en ik omdebeurt maar met haar gaan wandelen in de wijk met mijn telefoontje dinosaurussen zoeken (zo’n soort pokemon gebeuren). Gezellig was het niet
Straks soberso wel hoor, want hond.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Meeeh![]()
Wel eventjes (kwartiertje) naar buiten voor vitamine d. Doet je vast goed. Blokje om is voldoende.
De jongste geef je een boek, iets te eten of haar iPad en dan vergeet je dat die er isquote:Op zondag 31 mei 2020 10:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zonde van zo'n leuke avondwij hebben het voordeel dat we de helft van de weekenden alleen zijn en dan maar rustig gaan eten. Maar ik vind het ook maar moeilijk voor te stellen dat je zo slecht tegen stilzitten kan
mijne is nu dus volop aan het lezen en daar kan hij zich in een hyperfocus uren in verliezen. En vervolgens is hij helemaal van het padje omdat hij niet bewogen heeft
Hmm. Ik zou wel eens kunnen kijken naar een kar ofzo. Weet niet of ze dat durft.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
He FFT wat pijnlijk klinkt dat, hopelijk werkt de medicatie goed
@:Lonaa, is een eind fietsen naar iets niet een optie, en dan wandelen? En geen idee of dat kan, maar een mandje voor Dora zodat je haar mee kan nemen?
Kijken of je zoiets kunt lenen om te proberenquote:Op zondag 31 mei 2020 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou wel eens kunnen kijken naar een kar ofzo. Weet niet of ze dat durft.
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kijken of je zoiets kunt lenen om te proberen
Hoe ver weg werkt F dan? Kun je hem niet brengen en dan direct door naar het bos?quote:Op zondag 31 mei 2020 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me wel een beetje opgesloten in huis. F. werkt door de week gewoon op de zaak en heeft de auto mee dan. Ik wil vandaag en morgen best dingen doen, buiten de deur, maar dat doet IEDEREEN en daar heb ik dan weer geen zin in.
Dus, door de week kan ik niet rustig in het bos wandelen want ik kan er niet komen. En in het weekend kan ik niet rustig in het bos wandelen omdat iedereen in het bos wil wandelen.
Misschien dan juist eens barefoot proberen.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al eens willen uitproberen, dat barefoot running, maar ben bang dat ik er blessures van krijgIk krijg van alles blessures, dus op zich is dat niet raar gedacht. Waarschijnlijk ben ik gewoon te zwaar voor hardlopen.
Hmm, dit zou nog wel eens een optie kunnen zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe ver weg werkt F dan? Kun je hem niet brengen en dan direct door naar het bos?
Ongeveer op 1 flitspaal afstand.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe ver weg werkt F dan? Kun je hem niet brengen en dan direct door naar het bos?
Dat kan in de gemeente Emmen best ver zijn. Tenminste, werkende flitspalen. Daarvan zijn er twee, aan één straat.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hé, ik noem het hardloopschoenen, maar je kan er natuurlijk ook prima op wandelen. Of fietsen. Of op het terras hangen.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel al tijden benieuwd of het wat voor me is, barefoot schoenen. Maari k doe niet aan hardlopen.
Ik ken iemand die er heel gelukkig van zou zijn geworden als ze een maatje groter waren geweest.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Hé, ik noem het hardloopschoenen, maar je kan er natuurlijk ook prima op wandelen. Of fietsen. Of op het terras hangen.
Mijn vraag is: heb je interesse, ongeveer maat 39, en bereidheid er wat tekst aan te wijden.
Geldt ook voor alle anderen hè? Ik wil van die schoenen af, ik heb niks aan 2 paar.
Gewijzigde plannen. We gaan gewoon een dag eerder al richting Friesland en overnachten in een B&B in Lauwersoog. (volgens ons hebben we die ooit ook gezien in een aflevering van het programma B&B van omroep MAX).quote:Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef golfer het volgende:
En besloten om a.s. woensdag, vanwege mooie weersvoorspelling, naar Schiermonnikoog een boot eerder te nemen, dus moeten we al om 9:00 uur in Lauwersoog zijn. Vroeg op dus.
Ik heb wel interesse, op zich, maar ik vraag me af of je er een ander niet meer plezier mee doet. That's it. En ik ga me even inlezen in de maat, want ik kan een maat 39 alleen aan als ie breed valt bij de voorvoet.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Hé, ik noem het hardloopschoenen, maar je kan er natuurlijk ook prima op wandelen. Of fietsen. Of op het terras hangen.
Mijn vraag is: heb je interesse, ongeveer maat 39, en bereidheid er wat tekst aan te wijden.
Geldt ook voor alle anderen hè? Ik wil van die schoenen af, ik heb niks aan 2 paar.
Dat is wel een beetje het barefoot concept... dat ze breder zijn aan de voorkantquote:Op zondag 31 mei 2020 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, op zich, maar ik vraag me af of je er een ander niet meer plezier mee doet. That's it. En ik ga me even inlezen in de maat, want ik kan een maat 39 alleen aan als ie breed valt bij de voorvoet.
Die gaat vast trots als een koningin zitten poseren, rondgereden op een rollende troon...quote:Op zondag 31 mei 2020 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou wel eens kunnen kijken naar een kar ofzo. Weet niet of ze dat durft.
Beter!quote:Op zondag 31 mei 2020 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewijzigde plannen. We gaan gewoon een dag eerder al richting Friesland en overnachten in een B&B in Lauwersoog. (volgens ons hebben we die ooit ook gezien in een aflevering van het programma B&B van omroep MAX).
https://www.airbnb.nl/roo(...)Ry&guests=1&adults=1
Haarspeldjes van de vrouw lenenquote:Op zondag 31 mei 2020 14:51 schreef fietsie het volgende:
Klussen is lekker met dit weer maar ik moet toch echt een kapper gaan bellen... hareninogen
Wij hebben een fietskar die ook als duwwagen gebruikt kan worden van het merk Dutch doggyride. We hebben verschillende merken geprobeerd maar deze bevalt toch wel het allerbeste qua stabiliteit. Dan wel de Novel want de original vinden wij weer iets minder stabiel.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Grillroom èn een naastgelegen café hè. Wat een drama voor hun. Vandaar ook mijn NL alert op de idioot vroege ochtend. "Kom niet naar het centrum" - dat was neem ik aan niemand van plan om 6 uur 's morgens.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef golfer het volgende:
@:Isabeau, wat een kutnacht had jij. Maar om dan, uit pure recalcitrantie, meteen maar de lokale snackbar/grillroom in de fik te steken gaat toch wel wat te ver.![]()
Wij hebben besloten om de hoogslaper van de jongste ook zelf te makenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog een poging "op het balkon" zitten opgegeven. Pal in de zon, flinke wind dus de parasol blijft niet staan. Dan maar niet vandaag, het is me niet gegund geloof ik
Jammer! Tis zo'n gezellig balkon. Morgen weer een poging!quote:Op zondag 31 mei 2020 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog een poging "op het balkon" zitten opgegeven. Pal in de zon, flinke wind dus de parasol blijft niet staan. Dan maar niet vandaag, het is me niet gegund geloof ik
Je dikte weg in de tuin?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:16 schreef Barreltje het volgende:
Ik dikte weg in de tuin. Gelukkig heb ik ook lang genoeg schaduw .. dus maar even de was opgevouwen.. na 30 minuten staan nu maar even gaan liggen..
Oh dat is heel pijnlijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk het wel een niersteen. Had 4 jaar geleden eenzelfde aanval. Had iig ontstekingsbacteriën en bloed in mn urine. Was volgens dokter net bananenmelk.
Fikte.. maar ook nog steeds dik, dus dat Klopt ook welquote:
Ik weeg elke week en het wisselt op een kilo, al maanden.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Jeez wat een nacht Isa![]()
En beterschap FFT!![]()
Ik heb nooit meer gewogen dan toen ik behoorlijk wat keren in de week intensief sportte (en goed nog zuivel at/dronk. Ik denk dat een halve kilo kaas per week ook wel wat doet.) Nu was dat ook wel een deel spieren, maar afvallen deed ik dus niet. (Ik heb geen idee hoe het nu naar al die koekjes en het stilzitten is, maar in november pre-corona woog ik 61kg. Toen ik dus nog sportte, lag dat meer rond de 70k-72kg. )
Maar eerlijk is eerlijk; hoewel zwaarder, zat ik wel wat strakker in mijn vel dan nu
Is dat gezond voor een hond? Kunnen ze zo hard lopen en op verhard terrein?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
@:Lonaa kan je Dora mss naast de fiets leren lopen? Kan je ook wat verder!
Bij hitte nooit op asfalt etc laten lopen, je aanpassen aan het tempo van de hond, niet te lang fietsen. En altijd de poten checken na het lopen.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is dat gezond voor een hond? Kunnen ze zo hard lopen en op verhard terrein?
Maar wel je ouders gezienquote:Op zondag 31 mei 2020 16:36 schreef Jagärtrut het volgende:
weer terug in België. Geen controle bij de grens. Wel volledig gaar nu...
Ik heb hier nog een graties half hoog slaper van hout staan, mat zacht roze gelaktquote:Op zondag 31 mei 2020 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben besloten om de hoogslaper van de jongste ook zelf te maken![]()
Ik heb er echt zin in. De hoogslapers van nu zijn voor mij net te hoog om op te maken![]()
En ik vind ze voor haar te hoog. Nu hebben we een tekening gemaakt en zakt hij maar 10 cm![]()
Maar ik ben er blij mee
quote:Op zondag 31 mei 2020 16:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben leek, het was een vraagquote:Op zondag 31 mei 2020 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij hitte nooit op asfalt etc laten lopen, je aanpassen aan het tempo van de hond, niet te lang fietsen. En altijd de poten checken na het lopen.
Voor sommige honden is het niet verkeerd, maar doe dat niet met een yorkshire terrier (misschien met een kind met driewieler). Sommige honden vinden het geweldig, anderen totaal niet.
Het kan een verrijking zijn voor een hond. Maar wat Kaatje zegt en nog veel meer dingen. Ik denk niet dat ik Dora er echt een plezier mee doen. Dat is een snuffelaar. Of een met-n-stok-in-de-bek-rondrace-hond.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn geweest?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:36 schreef Jagärtrut het volgende:
weer terug in België. Geen controle bij de grens. Wel volledig gaar nu...
Ok dan.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het kan een verrijking zijn voor een hond. Maar wat Kaatje zegt en nog veel meer dingen. Ik denk niet dat ik Dora er echt een plezier mee doen. Dat is een snuffelaar. Of een met-n-stok-in-de-bek-rondrace-hond.
Lijkt me risky met een lekker vaartjequote:Op zondag 31 mei 2020 16:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het kan een verrijking zijn voor een hond. Maar wat Kaatje zegt en nog veel meer dingen. Ik denk niet dat ik Dora er echt een plezier mee doen. Dat is een snuffelaar. Of een met-n-stok-in-de-bek-rondrace-hond.
Heel lief maar we gaan zelf timmerenquote:Op zondag 31 mei 2020 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een graties half hoog slaper van hout staan, mat zacht roze gelakt
Geen idee. Denk dat ik echo krijg als ik weer pijn krijg. Hopelijk blijft t weg.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat is heel pijnlijk.
Moet er nog naar gekeken worden met een echo of zo of is het als je geen last meer hebt goed zo na dit kuurtje? Hopelijk blijft het weg.
Rondrennen met een stok? Ja. Dat kent ook wel risico's. Ik krijg het er niet uit. Bal is ook gaaf maar stok is beter. Dus kan d'r wel bal geven maar als ze dan gave stok vind...quote:Op zondag 31 mei 2020 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lijkt me risky met een lekker vaartje
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:10 schreef golfer het volgende:
Lekker ruim een uur gefietst in ons dorp en door de duinen:Staat een flink windje he? Wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Vooral naast de fiets dacht ik eigenlijk aanquote:Op zondag 31 mei 2020 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Rondrennen met een stok? Ja. Dat kent ook wel risico's. Ik krijg het er niet uit. Bal is ook gaaf maar stok is beter. Dus kan d'r wel bal geven maar als ze dan gave stok vind...
Ik probeer het wel binnen goede banen te leiden. Als in, op wat voor manier ze rent en met wat voor stok. Meestal moet ze *insert hoogstemmetje* HIERRRR komen en dan stok los en dan stukje meelopen en dan koekje. Als ik dan geluk heb is ze de stok weer vergeten. Tot de volgende.
Godsamme.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vooral naast de fiets dacht ik eigenlijk aan
Vooral met zo'n elegante, gecoördineerde, beheerste damequote:Op zondag 31 mei 2020 16:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godsamme.Ik zat daar dus nog over te twijfelen voor ik begon te typen. Maar ja, naast de fiets soberso.
Welke as we speak ruzie heeft met het gordijn dat half in haar mand hangt.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vooral met zo'n elegante, gecoördineerde, beheerste dame
Hogwartsquote:
Die willik ook wel!quote:Op zondag 31 mei 2020 17:21 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens . Ik wil verhuizen..
https://www.funda.nl/koop/ter-aar/huis-41869664-geerweg-32/
Al twijfel ik wel aan de kassen er achter..
Volgens mij kan @FutureFairytale daar van alles over vertellen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:21 schreef Barreltje het volgende:
Totaal niet in geinteresseerd.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:46 schreef AnneX het volgende:
Goh, ja fijn AnneX dat je even meldt dat de koppeling van ruimtevaart te volgen is live.
Jij niet. Een aantal anderen wél, begreep ik van de week.quote:
Te weinig vrepsquote:Op zondag 31 mei 2020 17:20 schreef Kreator het volgende:
Vage wraps gehad met peer, kimchi, kip en andere meuk. Was best lekker.
Van Marley spoon. Nog steeds honger, dat wel.
Wil je een beetje van mijn rabarber? Ik heb genoegquote:
Oh dat had je ook niet gedacht. Wat leuk!quote:Op zondag 31 mei 2020 17:51 schreef Tele6 het volgende:
Wij gaan straks pastasaus of aardappels uit de oven maken. Nog even kijken.
Goed nieuws trouwens: mijn vakantie en vrijwilligerswerk op die camping in Frankrijk lijkt gewoon door te kunnen gaan! De eigenaren van de camping mailen dat ze van een hele hoop reserveringen al bevestiging hebben dat die gewoon willen komen. Want over twee weken zijn de grenzen ook weer open.
Nou weet ik het weer. Maakte eergisteren rabarber en ik wist dat iemand iets gezegd had wat me lekker leek maar wie en wat het was wist ik niet meer. Jij dus en kardemom. Volgende keer maarquote:Op zondag 31 mei 2020 17:46 schreef AnneX het volgende:
Goh, ja fijn AnneX dat je even meldt dat de koppeling van ruimtevaart te volgen is live.
Wij zijn reuze geïnteresseerd.
#paarlen
Rabarber deed ik deze https://www.kokenmetkarin(...)rumble-met-kardemom/
Ben jij tevreden mat de makkita rechts op de foto. Die heb ik ook als de vervanger van mijn oude dewalt. Maar kan er niet echt blij van worden.quote:
dat zal hier ook zo zijn, in de tzakiki natuurlijk en de spiesjes. Goed dat ik morgen nergens heen hoef, aan de andere kant, 1,5 meter is zo wel gegarandeerdquote:Op zondag 31 mei 2020 17:58 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren hield een online pubquiz een extra lange pauze zodat iedereen de lancering kon volgen, erg netjes.
Spiesjes waren heerlijkhet ruikt nu alleen overal naar knoflook
Ja preciesquote:Op zondag 31 mei 2020 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
dat zal hier ook zo zijn, in de tzakiki natuurlijk en de spiesjes. Goed dat ik morgen nergens heen hoef, aan de andere kant, 1,5 meter is zo wel gegarandeerd
Ik ben net binnen. En de koppeling is minder interessant dan de lancering. Koppeling van een zelfde module is reeds meerdere keren gedaan. Dit is niet spannend meer.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:46 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn reuze geïnteresseerd.
#paarlen
Rabarber deed ik deze https://www.kokenmetkarin(...)rumble-met-kardemom/
Daar heb ik ook naar gekeken maar vond het te open en teveel kasquote:Op zondag 31 mei 2020 17:21 schreef Barreltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |