Haha jaa ik kan weer ineens zoveelquote:
Geen kleren beste klerenquote:
Dat heb ik altijd in de zomertijd.....als het licht is ben ik wakkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, gelukkig wel. Wel vroeg wakker geworden maar dat geeft niet.
Ja zeker ben ik terug ! vind het hier wel gezelligquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Maan! Je bent terug! Alles kloek in de broek?
Cdtje!!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in de zomertijd.....als het licht is ben ik wakker
Goedemorgen ToTquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Wat was dat ineens voor invasie hier gisteravond?
Leuk om te horen en je bent altijd welkom hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker ben ik terug ! vind het hier wel gezellig![]()
Nouwhja eh haha! bij jou dan?
Ah dat is heel fijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk om te horen en je bent altijd welkom hier.
Ik ga nu aan de dossiers starten die zojuist zijn binnen gekomen.
Ja gelukkig is het snel wennen daaraan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in de zomertijd.....als het licht is ben ik wakker
24/7 werk helaas héquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ah dat is heel fijn!dankjewel
Owh veel succesen dat op een zaterdag
Wennen? Vooral in de winter weer bij slapen......quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja gelukkig is het snel wennen daaraan.
Vind het echt te druk in dts, vind het hier gezelligerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, zo lang niet gesproken!
Ja dat kan ik wel begrijpen, is erg veranderd!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wennen? Vooral in de winter weer bij slapen......
[..]
Vind het echt te druk in dts, vind het hier gezelliger
Yes...mijn hardloopschoenen aangedaan..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mogguh....goed kunnen werken gisteren ondanks je voet?
Ja, ik ben er helaas aan gewend dat dit het is.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh, nou veel succes, you can do this!
Vergeet je berenvel niet als je gaat slapen, dan lig je er lekker warmpjes bijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wennen? Vooral in de winter weer bij slapen......
Het kan helpen om een stukje foam (van een andere zool of van een oude schoen die je toch wegsmijt) te gebruiken als versteviging.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yes...mijn hardloopschoenen aangedaan..![]()
die drukken niet zo erg als mijn normale werkschoenen...gisteravond kwam het iets opzetten dacht druk er nog snel ff een ubi in..kan ik iig lekker slapen...
Lijkt nu een stuk beter te gaan,,,afwachten
Mooi zoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yes...mijn hardloopschoenen aangedaan..![]()
die drukken niet zo erg als mijn normale werkschoenen...gisteravond kwam het iets opzetten dacht druk er nog snel ff een ubi in..kan ik iig lekker slapen...
Lijkt nu een stuk beter te gaan,,,afwachten
Liever een echte beer danquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergeet je berenvel niet als je gaat slapen, dan lig je er lekker warmpjes bij
Lekker los in de blousequote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je wel iets aan de bovenkant aan of is dat ook 'luchtig' gezien het weerbeeld?
Oeh dilemma.....quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:24 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die eerste kan je op zijn buik slapen. Bij die tweede krijg je er een varken gratis bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |