Van wie is het een kloonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kom dan mangrootste kneus op fok weer online
![]()
![]()
![]()
Nou als ik de grootste kneus ben dan hebben jullie het allemaal nogal mooiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kom dan mangrootste kneus op fok weer online
![]()
![]()
![]()
Goed verhaaal kneusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou als ik de grootste kneus ben dan hebben jullie het allemaal nogal mooiMaar de praktijk is dat je gewoon jezelf nog steeds bent
Ik weet het denk ik wel, maar boeiendquote:
Proost makker...heb er nog twee ofzo...ook maar een keer slapen zoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Laatste biertje, tevens mij tweede, het was een lange dag
Ja ik ga zo ook, kan niet meer lopen man zo moequote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:11 schreef engine het volgende:
[..]
Proost makker...heb er nog twee ofzo...ook maar een keer slapen zo
bank slapen is soms ook best lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook, kan niet meer lopen man zo moe
Dat kan ik niet voor een nachtquote:
Volgende dag last van de rug.quote:
Ligt ook een beetje aan je bank.quote:
Ja dat wel maar wel lekker geslapenquote:
Waarom zou je me hier ooit in mentionenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had ik altijd de goudenkooi tactiek daar maar als ik dat nu doe krijg ik dreig berichten van @:faux. Die dts niet snapt
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:36 schreef Amee het volgende:
Waw! Wist niet dat Dagbagger ook zo grof kan zijn....
Heb vandaag geen rits aan de kleding.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles kits achter de rits bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |