quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wijf is dat poste twee dagen mee en ging de op al naar eigen smaak herinrichten en mensen de les lezen het zou je vrouw of je moeder maar zijn verschrikkelijk lijkt me dat.
Zoals het was is het niet meer nee, maar dat gaat ook echt niet meer komen, nooit meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
moest wat wel jammer dat dts niet meer bestaat.
Ja jij en de rest hier hebben er niks mee te maken dat DTS niet meer is wat het 5 jaar geleden wasquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals het was is het niet meer nee, maar dat gaat ook echt niet meer komen, nooit meer.
Je kunt dan twee dingen doen; er me om leren gaan of het loslaten.
Gelukkig is er meer op dit forum (en in het leven) dan DTS
GA WEGquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:00 schreef phoenyx het volgende:
begin nu trouwens wel dronken te worden dus weet niet hoelang ik hier nog kan blijven reageren
Ga kutten in DTS, weet je zeker dat je niet meer kunt reageren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:00 schreef phoenyx het volgende:
begin nu trouwens wel dronken te worden dus weet niet hoelang ik hier nog kan blijven reageren
Toen er net een mysterieuze ziekte opdook en gezien de meesten beste oud zijn had ik ergens de hoop in het begin maar ook die laten varen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals het was is het niet meer nee, maar dat gaat ook echt niet meer komen, nooit meer.
Je kunt dan twee dingen doen; er me om leren gaan of het loslaten.
Gelukkig is er meer op dit forum (en in het leven) dan DTS
Ik mag toch een mening geven?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja jij en de rest hier hebben er niks mee te maken dat DTS niet meer is wat het 5 jaar geleden was
Ik dacht dat je wat blij zou zijn dat ik je geholpen hadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga kutten in DTS, weet je zeker dat je niet meer kunt reageren.
Zit je ook niet meer in twijfel!
Ben ik heel blij mee jongen, ik maak een grapje die wijst naar mij eigen banquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:02 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat blij zou zijn dat ik je geholpen had
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen er net een mysterieuze ziekte opdook en gezien de meesten beste oud zijn had ik ergens de hoop in het begin maar ook die laten varen.
Oke ik dacht alquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ik heel blij mee jongen, ik maak een grapje die wijst naar mij eigen ban
Rustig maar
’die’ grapjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ik heel blij mee jongen, ik maak een grapje die wijst naar mij eigen ban
Rustig maar
Ach ja jij bent geestelijk ook niet helemaal oke net zoals engine, maar ow zo verbaasd altijdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had ik altijd de goudenkooi tactiek daar maar als ik dat nu doe krijg ik dreig berichten van @:faux. Die dts niet snapt
Maatjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
Wel een hele mooie tijd gehad in DTS trouwens, leuke mensen leren kennen.
Zou het alleen nooit meer overdoen
Leuke tijd was dat ja jammer dat veel mensen zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
Wel een hele mooie tijd gehad in DTS trouwens, leuke mensen leren kennen.
Zou het alleen nooit meer overdoen
Kom dan manquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach ja jij bent geestelijk ook niet helemaal oke net zoals engine, maar ow zo verbaasd altijd
WEG!!!quote:
Van wie is het een kloonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kom dan mangrootste kneus op fok weer online
![]()
![]()
![]()
Nou als ik de grootste kneus ben dan hebben jullie het allemaal nogal mooiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kom dan mangrootste kneus op fok weer online
![]()
![]()
![]()
Goed verhaaal kneusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou als ik de grootste kneus ben dan hebben jullie het allemaal nogal mooiMaar de praktijk is dat je gewoon jezelf nog steeds bent
Ik weet het denk ik wel, maar boeiendquote:
Proost makker...heb er nog twee ofzo...ook maar een keer slapen zoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Laatste biertje, tevens mij tweede, het was een lange dag
Ja ik ga zo ook, kan niet meer lopen man zo moequote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:11 schreef engine het volgende:
[..]
Proost makker...heb er nog twee ofzo...ook maar een keer slapen zo
bank slapen is soms ook best lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook, kan niet meer lopen man zo moe
Dat kan ik niet voor een nachtquote:
Volgende dag last van de rug.quote:
Ligt ook een beetje aan je bank.quote:
Ja dat wel maar wel lekker geslapenquote:
Waarom zou je me hier ooit in mentionenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had ik altijd de goudenkooi tactiek daar maar als ik dat nu doe krijg ik dreig berichten van @:faux. Die dts niet snapt
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:36 schreef Amee het volgende:
Waw! Wist niet dat Dagbagger ook zo grof kan zijn....
Heb vandaag geen rits aan de kleding.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles kits achter de rits bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |