Als je er aan toe bent en je wilt advies dan voorzie ik je daarvan. En als je recensies wilt inwinnen:quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Heb wel eens een relatie gehad en dat ook wel een aantal jaar volgehouden dus Miss wel een serieuze relatie gehad (denk ik dan) maar nu nee totaal niet mee bezig.
[..]
Vertel
Zo dat zijn nogal wat benamingen maar toe maarquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je er aan toe bent en je wilt advies dan voorzie ik je daarvan. En als je recensies wilt inwinnen:
@:gibsonlespaul88 @:cinderelladreamer @:kopjechino @:amee @:atak @:fushia2 zijn louter positief.
Door mij kwamen de tandeloze heks en snijboon bij elkaar. Door hun eigen schuld gingen ze 5 jaar later en 4 kinderen verder uit elkaar.
De hoer en de dikbil hadden uiteindelijk een relatie. Dat hun beide exen hen terug wou hadden ze niet voorzien. Ik heb hen begeleidt om op een normale manier uit elkaar te gaan.
Zoiets, maar zonder verplichtingen. Altijd vrijblijvend. Want de mensen zelf moeten het willen, niet wat een ander wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo dat zijn nogal wat benamingen maar toe maarje bent een soort van cupido ! of toch niet
Nee dat is zo. het gaat om jezelf !quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoiets, maar zonder verplichtingen. Altijd vrijblijvend. Want de mensen zelf moeten het willen, niet wat een ander wilt natuurlijk.
Nee daar zit niemand op te wachten, maar sommige zijn niet sterk genoeg om voor hun eigen wil op te komen dat is jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies. Want je wilt niet in situaties komen die je niet wilt.
Ja, en die laten zich dan overlopen door de ander. Sommigen kunnen daar goed misbruik van maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee daar zit niemand op te wachten, maar sommige zijn niet sterk genoeg om voor hun eigen wil op te komen dat is jammer
Ja dat is zo zonde. Snap ik niks vanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en die laten zich dan overlopen door de ander. Sommigen kunnen daar goed misbruik van maken.
Dus speel je ook games (je UI zou kunnen aangeven dat je games speelt, of je houdt van reptielenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat is zo zonde. Snap ik niks vanonzekerheid denk ik
Ik speel inderdaad wel games, maar ik hou ook van reptielenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus speel je ook games (je UI zou kunnen aangeven dat je games speelt, of je houdt van reptielen)
Heb je zelf een reptiel in huisquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik speel inderdaad wel games, maar ik hou ook van reptielen
Hahha nee das te gevaarlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker wil je een verboden reptiel in je huis hebben
Lijkt me wel nice heb even opgezochtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom je een keer L4D2 met mij, Geerdje en Kopjechino spelen
Uhm lang verhaalquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lijkt me wel nice heb even opgezocht
Poooh hondenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Uhm lang verhaalmaar ik doe vrijwilligerswerk bij een hondenpension. verder volg ik therapie. And u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |