Jurkjes en de jas vooral 👍🏻quote:Op maandag 14 september 2020 07:34 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Wat vind je leuk? Jurkjes, rokjes, shirtjes? Een fijne regenjas?
Zeker! Ze past nu in de broeken die ik vorig jaar van je gekocht hadquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:28 schreef F_r het volgende:
Is er interesse in meisje (spijker)broeken en wat leggings van 110 t/m 122
Yes, dus als Saskia toch geen interesse heeft / er wat overblijft heb ik ook wel interesse.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:28 schreef F_r het volgende:
Is er interesse in meisje (spijker)broeken en wat leggings van 110 t/m 122
Is nog een maat groter maar Mars is ook weer doorgeschoven dus als je wilt heb ik rode Bergsteinlaarzen in maat 23 voor je en Allstars hoog donkerblauw maat 23 en Allstars laag grijs/groen maat 23.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:46 schreef NicolasJoy het volgende:
We gaan hier over naar schoenmaat 21, misschien als ze snel door gaat 22..
Misschien nog mensen die schoentjes over hebben? Heb hier eerder Vans, Allstars, Bergstein laarsjes gehaald..
Ze slijten nu best snel, veel fietsen, lopen, klimmen.Misschien dat iemand iets leuks & voordeligs heeft, of anders aanraders?
quote:Op donderdag 17 september 2020 13:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Is nog een maat groter maar Mars is ook weer doorgeschoven dus als je wilt heb ik rode Bergsteinlaarzen in maat 23 voor je en Allstars hoog donkerblauw maat 23 en Allstars laag grijs/groen maat 23.
Wat is het?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Burdie het volgende:
Iemand interesse in deze? Mag tegen verzendkosten weg.
[ afbeelding ]
Ja, zoiets bedoelde ikquote:Op zondag 20 september 2020 12:32 schreef SQ het volgende:
Oh, vastklikding!![]()
Het is een gordelklem voor de autostoel. Zodat ze er niet uit kunnen houdini-en
Ja! Graag. Mijn Houdini ontsnapt met zijn armen uit de gordel in de autostoel...quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Burdie het volgende:
Iemand interesse in deze? Mag tegen verzendkosten weg.
[ afbeelding ]
Waar op te halen? En wat is de vraagprijs?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef Malteser het volgende:
Is er evt. interesse in een zo goed als nieuwe buggy?
Merk: Koelstra
Type: Simba T4
Kleur: Denim black
Nieuwprijs: ¤149,- (https://www.prenatal.nl/o(...)t4-buggy-114181.html)
Deze is het:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |