Nou nou nouquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
2 mongolen in de OP, al heb ik Toeterjan wat hoger zitten.
linkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
Simon Zijlemans geeft voorlopig nog niet op.
Niet met Chuck hé, niet met Chuck.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
2 mongolen in de OP, al heb ik Toeterjan wat hoger zitten.
urlquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is nog niet heel boos volgens mij.
@:lenny_leonard
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat @:GGMM het met mij eens is dat deze link vele malen beter is dan dat duistere gedrocht van user @:Coco.
@:kk goeie mentions.
Ben jij ook een Zeldaspeler, Typisch? Dat wist ik niet.quote:
Het is echt een volstrekt oninteressante discussie (op de één of andere manier heb ik die vaker, ik weet niet waar dat aan ligt)quote:
bezighoudtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:coco. is een volwassen user die zich niet bezig houdt met kinderachtige stripfiguurtjes
Zijn de bitcoins weer gezakt?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:21 schreef Caland het volgende:
@:atypisch is met het verkeerde been uit bed gestapt gezien zijn geagiteerde reactie in het PSV topic
Deze zin had je niet hoeven typen als je gewoon de link/url zou geven. Dan had ik zelf kunnen beoordelen of het een oninteressante discussie is. Maar nee, intussen zijn we 10 minuten en een aantal posts verder en zijn we NIETS opgeschoten in deze kwestie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt een volstrekt oninteressante discussie (op de één of andere manier heb ik die vaker, ik weet niet waar dat aan ligt)
Dat is helemaal prima, maar post er dan ook geen plaatjes van als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik speel geen kinderspelletjes.
Misschien weet @Drizzt ditquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe mensen kunnen wakker worden en meteen/kort erna kunnen gaan sporten.
Ik moet om 11.30 maar ben nu nog steeds kaoloduf.
Is het iets wat je echt jezelf moet aanleren?
Al een jaar of 20 jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Coco. het volgende:
User @:Scrummie2.1 oogt ietwat gefrustreerd.
Daarom altijd pre workout erin jassenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe mensen kunnen wakker worden en meteen/kort erna kunnen gaan sporten.
Njah heb het in het verleden ook wel eens geprobeerd een paar weken maar merkte toen dat ik toch wel 20-30% minder gewicht kon verplaatsen. Dan vind ik het al meteen niet meer heel interessant.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom altijd pre workout erin jassen
Ja, lukt mij zondag altijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Run the Jewels was live op Best Kept Secret echt goedquote:
Je kan ook gewoon zelf op twitter kijken, dan had je het mij niet eens hoeven vragen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze zin had je niet hoeven typen als je gewoon de link/url zou geven. Dan had ik zelf kunnen beoordelen of het een oninteressante discussie is. Maar nee, intussen zijn we 10 minuten en een aantal posts verder en zijn we NIETS opgeschoten in deze kwestie.
Kan even geen muziek afspelen op het moment, sorry.quote:
Crea gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah heb het in het verleden ook wel eens geprobeerd een paar weken maar merkte toen dat ik toch wel 20-30% minder gewicht kon verplaatsen. Dan vind ik het al meteen niet meer heel interessant.
Scrummie is geestelijk gehandicapt en heeft veel ondersteuning nodig. Hulp bij het opstaan, hulp bij het broodjes snijden, hulp bij heel veel. Ik stel voor dat we ons verlagen tot zijn zwakbegaafde niveau, al is het voor een paar uur. Juist in deze tijd moet je naar hulpbehoevenden omkijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf op twitter kijken, dan had je het mij niet eens hoeven vragen.
Goeidag zeg, dit is karaktermoord.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is geestelijk gehandicapt en heeft veel ondersteuning nodig. Hulp bij het opstaan, hulp bij het broodjes snijden, hulp bij heel veel. Ik stel voor dat we ons verlagen tot zijn zwakbegaafde niveau, al is het voor een paar uur. Juist in deze tijd moet je naar hulpbehoevenden omkijken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is geestelijk gehandicapt en heeft veel ondersteuning nodig. Hulp bij het opstaan, hulp bij het broodjes snijden, hulp bij heel veel. Ik stel voor dat we ons verlagen tot zijn zwakbegaafde niveau, al is het voor een paar uur. Juist in deze tijd moet je naar hulpbehoevenden omkijken.
[..]
Wowwwwwwwwwquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even naar buiten, voordat Stijn mij ook aanpakt.
Doe niet zo verheven johquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Ik speel Zelda regelmatig helemaal de moederquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben jij ook een Zeldaspeler, Typisch? Dat wist ik niet.
Je kunt er donder op zeggen dat ik jou vanaf nu ook mention als het gaat om Zeldagerelateerde berichten.
Dit zag ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik speel Zelda regelmatig helemaal de moeder
Kneiters wat ziedend.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
BOTWquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik speel Zelda regelmatig helemaal de moeder
Crazh bandicootGODquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
BOTW
Heb DK TF weer eens opgepakt voor 100% completion, wat een geniale platformer blijft dat toch
In tegenstelling tot Crash
Je gaat even werken, komt terug en ziet dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Associerenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je gaat even werken, komt terug en ziet dit.
Wat ben je toch ook een slap excuus voor alles wat goed is op deze wereld. Nooit pak ik je aan, ik ben louter positief over je, en dan dit. Voor altijd zal ik nu een mes, een steek en een rug met je associeren. Je bent een vreemd en waardeloos figuur.
[..]
Geen idee Grootmeester Don.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:23 schreef DonRaja het volgende:
Wtf, is het weer die tijd van de maand dames?
Goed, zitten tussen 2 vergaderingen in.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee Grootmeester Don.
Hoe gaat het?
Ik ben in een zeer goede bui, verheug mij op het weekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Max, goed om te zien dat jij niet ongesteld bent.
Wat staat er op de planning makker?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben in een zeer goede bui, verheug mij op het weekend.
Ach, Elan. Wetenschappers zijn nog steeds onder de indruk dat iemand met zo'n beperkte hersencapaciteit het vermogen heeft te ademen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog een trap na van @:elan .
Maar ze hadden toch wel een mooi Louis Vuitton logootje?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nieuwe vaatwasblokjes gehaald, maar die shit lost niet eens op
Premium mijn reet
https://www.consumentenbond.nl/vaatwasser/test-vaatwasmiddelenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch wel een mooi Louis Vuitton logootje?
Dat zijn de beste momenten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, zitten tussen 2 vergaderingen in.
Werkleefquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zijn de beste momenten.
Ik zit tussen 'ik moet wat doen' en 'ik heb geen zin' in.
Teringjantjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een WAARDELOZE comeback!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een slap excuus voor alles wat goed is op deze wereld. Nooit pak ik je aan, ik ben louter positief over je, en dan dit. Voor altijd zal ik nu een mes, een steek en een rug met je associeren. Je bent een vreemd en waardeloos figuur.
Hier horen wel wat sponsoren bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb stijn nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!
@rtl7darts laat stijn aub thuis. reageer retweet
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het was niet eens een poging tot een comeback, zwakzinnige.
uh okequote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb stijn nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!
@:rtl7darts laat stijn aub thuis. reageer retweet
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
ik eet een stukje graskaas bij de koffie, klinkt vreemd maar is toch lekker
Graskaasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
ik eet een stukje graskaas bij de koffie, klinkt vreemd maar is toch lekker
quote:Graskaas wordt gemaakt van melk van huppelende koeien...
Na een winter op stal, kunnen de koeien niet wachten om weer naar buiten te gaan. Zodra de boer de staldeur opent, huppelen de koeien blij naar de wei, waar ze zich heerlijk te goed doen aan het verse gras. Dat is nog eens wat anders dan de bix en het hooi dat ze de hele winter hebben vermalen! Het verse gras geeft de melk van de koeien een mildere smaak.
De kaas die gemaakt wordt van de melk van koeien die voor het eerst in het jaar weer gras eten wordt graskaas genoemd. Deze hele jonge kaas is mild en romig van smaak.
Is het wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
is kaas van de eerste melk als de koeien buiten grazen
Met de tanden op elkaar, trillende vingers en betraande ogen tikt de Scrum zijn reactie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als het maar niet blauw isquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, meikaas vind ik ook lekker af en toe
Ik had @maxi-mus verwacht maar je bent hem voor.quote:
butterkäsequote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, meikaas vind ik ook lekker af en toe
Ik besefte het mequote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had @:maxi-mus verwacht maar je bent hem voor.
Overigens was ik er verder niet op uit, maar ik besefte het me direct nadat ik deze reactie had getypt.
Ik besefte het mequote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had @:maxi-mus verwacht maar je bent hem voor.
Overigens was ik er verder niet op uit, maar ik besefte het me direct nadat ik deze reactie had getypt.
Bed uit en meteen sprinten, jatog.quote:
Hey maatquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bed uit en meteen sprinten, jatog.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik besefte het me![]()
@:Caland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:Lenny_Leonard
quote:
OMG EEN TYPFOUTquote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was dom
Ik besefte het me toen ik al die quote-meldingen zag.
Doe eens normaal idioot.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij geen tijd om naar de winkel te gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verwacht bezorgmoment:
Vandaag 29 mei
15.35 - 17.35 uur
Wat krijg je?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verwacht bezorgmoment:
Vandaag 29 mei
15.35 - 17.35 uur
Makkerquote:
Een lamp? (Ik vraag dit voor user @Scrummie2.1 )quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verwacht bezorgmoment:
Vandaag 29 mei
15.35 - 17.35 uur
quote:
quote:Vanaf heden modden we ook '2k', 'kanjer', en andere schijtlollige verbasteringen van het woord kanker. Het ligt er te dik bovenop en is in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb jij geen tijd om naar de winkel te gaan
Twee posters, en over anderhalve week de rest (nog een poster en drie lijsten).quote:
IKEA poster toevallig?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Twee posters, en over anderhalve week de rest (nog een poster en drie lijsten).
Pics graagquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee.
[..]
ik vroeg specs maar die wist je nietquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Er is beduidend meer interesse voor Drizzt zijn pakketje dan voor mijn pakketjes. Dit moet ik even verwerken.
Jij hebt vast geen posters besteldquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Er is beduidend meer interesse voor Drizzt zijn pakketje dan voor mijn pakketjes. Dit moet ik even verwerken.
Waar zijn de posters van?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je hebt gelijk JC, ik trek het boetekleed aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:15 schreef JanCees het volgende:
kan ik wat aan doen dat jij dingen niet weet
saus erop of ernaast?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Posters is wel leuk. Ik haalde die vroeger uit de Break Out.
Break out>hitkrant.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Posters is wel leuk. Ik haalde die vroeger uit de Break Out.
Die komen wel zodra de boel hangtquote:
Eentje van noorderlicht, eentje van een bos, en eentje van Skyrim.quote:
Als puber boeide dat niks, lekker blote wijfuh kijken!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat waren vrijwel altijd lelijke mensen.
de doelgroep van scrummiequote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
de doelgroep van @aTypischquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eentje van noorderlicht, eentje van een bos, en eentje van Skyrim.
2018 belde (feitelijk onjuist overigens wat je zegt).quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh, ik bedoelde meer die domme doos die je een zeeppakketje hebt gestuurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer dit maar niet meer, veel te geforceerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie dat het plaatje van Vice zegt dat het Poolse grenshoeren waren. Nooit geweten dat de moeder van @:Caland vroeger in de Breakout stond
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie dat het plaatje van Vice zegt dat het Poolse grenshoeren waren. Nooit geweten dat de moeder van @:Caland vroeger in de Breakout stond
Geforceerde "je-moeder-grappen" zijn het ergst ja. Wederom ben ik het met je eens maxi-.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet meer, veel te geforceerd.
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
Boks. Gaat de bbq ook aan dit weekend?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geforceerde "je-moeder-grappen" zijn het ergst ja. Wederom ben ik het met je eens maxi-.
oh jee zwangerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moest vanmorgen overgeven. Maar aangezien dat fysiek onmogelijk is voor me heb ik uiteindelijk niet moeten overgeven. Maar ik moest dus wel overgeven.
In principe vanavond. Fleisch is besteld en betaald, maar ligt er een beetje aan hoe ik me straks voel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boks. Gaat de bbq ook aan dit weekend?
Ik denk dat je refereert aan onderstaandequote:
Onderstel is verschrikkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
User @3rr0r doet weer een poging!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
Oei, beterschap.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In principe vanavond. Fleisch is besteld en betaald, maar ligt er een beetje aan hoe ik me straks voel.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onderstel is verschrikkelijk.Roesten van het onderstel zal wel over een jaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben even vergeten welk model, maar sateetjes gaan er ook goed op? Zijn vaak veel modellen die bij ontwerp slechts rekening houden met stukken vlees en niet dat je het stokje van een sate niet boven het vuur wilt hebben. Ja, of je moet stalen prikkers gebruiken maar heb zelf liever de sate's met houten
vanmiddag ook een bbq, nu al zin inquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In principe vanavond. Fleisch is besteld en betaald, maar ligt er een beetje aan hoe ik me straks voel.
ik heb kermisborrel om 13 uurquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al een terras gereserveerd voor maandag?
wij kermis jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee, wij hadden anders dit weekend dorpsfeest gehad.
nee, eerst maar even afwachten hoe dat allemaal gaat, niet dat ik virusangst heb maar ik denk wel dat het moeilijk gaat worden qua agressief gedrag en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al een terras gereserveerd voor maandag?
Agressief waardoor? Als iemand vindt dat een ander te dicht bij hem komt zitten?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, eerst maar even afwachten hoe dat allemaal gaat, niet dat ik virusangst heb maar ik denk wel dat het moeilijk gaat worden qua agressief gedrag en daar heb ik helemaal geen zin in.
Lijkt me ook niet fijn meteen de eerste dag, net als de gyms straksquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, eerst maar even afwachten hoe dat allemaal gaat, niet dat ik virusangst heb maar ik denk wel dat het moeilijk gaat worden qua agressief gedrag en daar heb ik helemaal geen zin in.
zoiets, rijen met wachtenden, mensen die toch bij elkaar gaan zitten, voorbeelden te overquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Agressief waardoor? Als iemand vindt dat een ander te dicht bij hem komt zitten?
Snap ik ja, zeker in Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoiets, rijen met wachtenden, mensen die toch bij elkaar gaan zitten, voorbeelden te over
dat wordt gezellig jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoiets, rijen met wachtenden, mensen die toch bij elkaar gaan zitten, voorbeelden te over
Parenclubs?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Benieuwd of de clubs volgend weekend ook meteen open gaan
????quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:15 schreef Doublepain het volgende:
en dan heel geforceerd 'KIJK MIJ EENS GENIETEN'quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou neequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:15 schreef Doublepain het volgende:
GVD wat is dit voor discriminatiequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:16 schreef JanCees het volgende:
Feestcafé's, discotheken, clubs blijven dicht maat
Ok braddiequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een biefstuk met wat gebakken champignons als lunch.
Gewoon.
Oké bejaarde.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
Gewoon.
Dat is typisch Caland ja!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Die biefstuk helemaal begraven in die champignons, natuurlijk. En maar klagen over die pijnlijke rug
goed bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
Gewoon.
OEFquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:28 schreef Zipportal het volgende:
The Wire is alleen leuk om die gangster zooi. Veel van die politie scenes en burgemeester scenes spoel ik gewoon door.
Kijk hoe ik jouw lievelingsserie behandel, @:GGMM
Dat magquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die hier interessant over doen.
Lekker maat, genieten!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
Gewoon.
Maar je moest het toch even melden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat mag
Het was trouwens niet om interessant over te doen
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:28 schreef Zipportal het volgende:
The Wire is alleen leuk om die gangster zooi. Veel van die politie scenes en burgemeester scenes spoel ik gewoon door.
Kijk hoe ik jouw lievelingsserie behandel, @:GGMM
wat eet je dan wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat mag
Dat zeggen mensen die interessant doen over dingen altijd ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat mag
Mansjester is anders helemaal niet interessantquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die hier interessant over doen.
wat fijn dat jij mijn posts interessant vindtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die interessant doen over dingen altijd ja.
@:atypisch zegt ook altijd dat hij niet interessant doet over het feit dat hij geen televisie heeft, bitcions koopt en boeken leest.
Maar inmiddels heeft hij het wel al een keer of 50 keer verteld.
bitcionsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:atypisch zegt ook altijd dat hij niet interessant doet over het feit dat hij geen televisie heeft, bitcions koopt en boeken leest.
neequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daar is het een forum voor toch.
Gun iemand gewoon zijn biefstuk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daar is het een forum voor toch.
bitcionsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt vriendquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat, genieten!
(Kijk zo kan het ook)
Nee. Al die tofu meuk enzo sla ik echt over.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat eet je dan wel?
hopelijk niet die vega vleesproducten
Uitstekende review.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik kwam er gister achter dat The Wire niet op Netflix staat. Dus nu heb ik in plaats daarvan (omdat Netflix dacht dat ik dat interessant zou vinden) een aflevering van Chico Bon Bon: Het aapje met gereedschap gezien.
7/10
Staat op videoland.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik kwam er gister achter dat The Wire niet op Netflix staat. Dus nu heb ik in plaats daarvan (omdat Netflix dacht dat ik dat interessant zou vinden) een aflevering van Chico Bon Bon: Het aapje met gereedschap gezien.
7/10
@onlogischquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee je kan wat mij betreft de Korstiaan Kamp genieten.
Oke GGMMquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
Kan er iemand even op Typisch reageren? Het begint wat zielig te worden.
Post afgehandeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
@GGMMquote:
@aTypischquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
Oh zo wilde ik het echt niet over laten komen hoor.quote:
Ik heb de middag vrij genomenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik het
ben nog hartstikke druk aan het werk
Oke rustig maar Mr. Goodguyquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh zo wilde ik het echt niet over laten komen hoor.
Iedereen moet vooral eten wat die zelf wil. Of het nou tofu, biefstuk of plakken kaas door je pasta is.
Dat laatste ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh zo wilde ik het echt niet over laten komen hoor.
Iedereen moet vooral eten wat die zelf wil. Of het nou tofu, biefstuk of plakken kaas door je pasta is.
minder eiwitten dus en meer focus op koolhydraten...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee. Al die tofu meuk enzo sla ik echt over.
Meer vegetarische pasta' s, risotto, stampot, lasagne, wraps, gado gado, pasteitjes.
Meestal ben je alsnog wel meer knaken kwijt dat als je vlees eet. Producten als noten, kaas, avocado' s enzo zijn wel duur
Gaat dit nog steeds over je kast?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje word steeds meer uitgesteld en ik zie hem steeds verder weg rijden
Ik word gewoon belazerd
dynalogic al langsgeweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje word steeds meer uitgesteld en ik zie hem steeds verder weg rijden
Ik word gewoon belazerd
Dat bepaalt hij zelf welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
neem aan dat hij een kast geen 'pakketje' noemt
Ik zag laatst iemand een kiwi schillen. Ik heb haar neergehoekt en gezegd dat ze de groeten van René moest hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik kan er nog steeds ontzettend kwaad over worden als ik me bedenk dat er mensen zijn die plakken kaas door hun pasta gooien.
Dat zijn 6 stuks, dus pakketjes iddquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand een kiwi schillen. Ik heb haar neergehoekt en gezegd dat ze de groeten van René moest hebben.
Had toch gekund dat hij in delen werd geleverd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn 6 stuks, dus pakketjes idd
@:GGMM is weer dom aan het doen
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
laat je niet op de kast jagenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn kast is nog steeds in sortering
Vrees dat ik die nooit meer ga zien
Beetje zoals die bladen vroeger dat je bij elke uitgave een deel krijgtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had toch gekund dat hij in delen werd geleverd.
Door 4en kan ook, dan kan je het eruit zuigen (net als je moeder straks weer)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
Sowieso kiwi’s schillen
Gewoon doormidden en lepelen natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima kast voor @:atypisch om eruit te komen
2 keer hardop gelachenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door 4en kan ook, dan kan je het eruit zuigen (net als je moeder straks weer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |