Nou nou nouquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
2 mongolen in de OP, al heb ik Toeterjan wat hoger zitten.
linkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
Simon Zijlemans geeft voorlopig nog niet op.
Niet met Chuck hé, niet met Chuck.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
2 mongolen in de OP, al heb ik Toeterjan wat hoger zitten.
urlquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is nog niet heel boos volgens mij.
@:lenny_leonard
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat @:GGMM het met mij eens is dat deze link vele malen beter is dan dat duistere gedrocht van user @:Coco.
@:kk goeie mentions.
Ben jij ook een Zeldaspeler, Typisch? Dat wist ik niet.quote:
Het is echt een volstrekt oninteressante discussie (op de één of andere manier heb ik die vaker, ik weet niet waar dat aan ligt)quote:
bezighoudtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:coco. is een volwassen user die zich niet bezig houdt met kinderachtige stripfiguurtjes
Zijn de bitcoins weer gezakt?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:21 schreef Caland het volgende:
@:atypisch is met het verkeerde been uit bed gestapt gezien zijn geagiteerde reactie in het PSV topic
Deze zin had je niet hoeven typen als je gewoon de link/url zou geven. Dan had ik zelf kunnen beoordelen of het een oninteressante discussie is. Maar nee, intussen zijn we 10 minuten en een aantal posts verder en zijn we NIETS opgeschoten in deze kwestie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt een volstrekt oninteressante discussie (op de één of andere manier heb ik die vaker, ik weet niet waar dat aan ligt)
Dat is helemaal prima, maar post er dan ook geen plaatjes van als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik speel geen kinderspelletjes.
Misschien weet @Drizzt ditquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe mensen kunnen wakker worden en meteen/kort erna kunnen gaan sporten.
Ik moet om 11.30 maar ben nu nog steeds kaoloduf.
Is het iets wat je echt jezelf moet aanleren?
Al een jaar of 20 jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Coco. het volgende:
User @:Scrummie2.1 oogt ietwat gefrustreerd.
Daarom altijd pre workout erin jassenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe mensen kunnen wakker worden en meteen/kort erna kunnen gaan sporten.
Njah heb het in het verleden ook wel eens geprobeerd een paar weken maar merkte toen dat ik toch wel 20-30% minder gewicht kon verplaatsen. Dan vind ik het al meteen niet meer heel interessant.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom altijd pre workout erin jassen
Ja, lukt mij zondag altijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Caland het volgende:
Run the Jewels was live op Best Kept Secret echt goedquote:
Je kan ook gewoon zelf op twitter kijken, dan had je het mij niet eens hoeven vragen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze zin had je niet hoeven typen als je gewoon de link/url zou geven. Dan had ik zelf kunnen beoordelen of het een oninteressante discussie is. Maar nee, intussen zijn we 10 minuten en een aantal posts verder en zijn we NIETS opgeschoten in deze kwestie.
Kan even geen muziek afspelen op het moment, sorry.quote:
Crea gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah heb het in het verleden ook wel eens geprobeerd een paar weken maar merkte toen dat ik toch wel 20-30% minder gewicht kon verplaatsen. Dan vind ik het al meteen niet meer heel interessant.
Scrummie is geestelijk gehandicapt en heeft veel ondersteuning nodig. Hulp bij het opstaan, hulp bij het broodjes snijden, hulp bij heel veel. Ik stel voor dat we ons verlagen tot zijn zwakbegaafde niveau, al is het voor een paar uur. Juist in deze tijd moet je naar hulpbehoevenden omkijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf op twitter kijken, dan had je het mij niet eens hoeven vragen.
Goeidag zeg, dit is karaktermoord.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is geestelijk gehandicapt en heeft veel ondersteuning nodig. Hulp bij het opstaan, hulp bij het broodjes snijden, hulp bij heel veel. Ik stel voor dat we ons verlagen tot zijn zwakbegaafde niveau, al is het voor een paar uur. Juist in deze tijd moet je naar hulpbehoevenden omkijken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is geestelijk gehandicapt en heeft veel ondersteuning nodig. Hulp bij het opstaan, hulp bij het broodjes snijden, hulp bij heel veel. Ik stel voor dat we ons verlagen tot zijn zwakbegaafde niveau, al is het voor een paar uur. Juist in deze tijd moet je naar hulpbehoevenden omkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |