meestal te gemakkelijk die sportvragenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:57 schreef Remco het volgende:
Dat er 3 sport spelers in deze week zitten zegt ook wel iets over het niveau van de sport vragen.
Valt mee tochquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is wel een lastige sportvraag
Wellicht voor de beoefenaar van banksporten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is wel een lastige sportvraag
nooit en toch wist ik ditquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe vaak je een sportschool bezoekt.
Allemaal een eitje, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
nooit en toch wist ik dit
Che om het lastig te maken
Zeker, ze hebben de vragen makkelijk gemaakt in de andere categorieënquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Allemaal een eitje, mag ik hopen.
Rechtermeneer speelt nog voor een finaleplaatsquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:13 schreef Monolith het volgende:
Format is wel jammer zo, want nu is het volgens mij wel voorbij.
Voor een keer is het leuk, maar doe mij ook maar de gewonequote:
Had het wel gered, vooral veel tijd verspild.quote:
Op zich waren de vragen net zo leuk, maar kijkt gewoon minder lekker weg en die drukknopronde was 3x dezelfde vraag (met andere liedjes), alleen die vraag met tunes was daarin wel leuk.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Volgende week gelukkig weer ouwe vertrouwde format
Ja klopt, vond ik ook. En het feit dat wanneer je een ronde geen punten scoort, je kansloos bent voor de overwinning.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich waren de vragen net zo leuk, maar kijkt gewoon minder lekker weg en die drukknopronde was 3x dezelfde vraag (met andere liedjes), alleen die vraag met tunes was daarin wel leuk.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:11 schreef Monolith het volgende:
Heeft ie Hindi een singalees niet omgedraaid?
Toch weer een normale opzet? Ik dacht dat vorige week het nieuwe normaal van het programma was...quote:Op maandag 21 september 2020 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag een 1e ronde tegenwoordige tijd en een 3e ronde wetenschap.
Dat was de finaleweek met de beste kandidaten van het vorige seizoen. Vanaf vandaag weer het normale format.quote:Op maandag 21 september 2020 22:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch weer een normale opzet? Ik dacht dat vorige week het nieuwe normaal van het programma was...
Iets sneller het laatste antwoord geven en t was geluktquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kan net geen 2 jokers inzetten.
Echt zuur dit
Of iets langer nadenken, want hij wist wel wat hij fout had.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Iets sneller het laatste antwoord geven en t was gelukt
Hij hinkte teveel op twee gedachten ja. Hij had beter die 28 seconden nog kunnen benutten of heel snel die laatste 2 antwoorden kunnen roepen, maar deed geen van beide.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of iets langer nadenken, want hij wist wel wat hij fout had.
Als hij niet had gestopt in de paniek had dat prima gemogen ja.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:58 schreef Remco het volgende:
Ik vroeg me trouwens af of die man gisteren nog had mogen wisselen. 'Waar ik... zei... en waar ik... zei... "
Hij wist voordat die stop de tijd zei dat hij er 2 had verwisseld.
Zeilen is een sport.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeilen is een sport.
Beter dan Raybar180 wat dat betreft.
Oh hij had Amplitude verkeerd gecorrigeerd ja.quote:
Pittige vraag ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:01 schreef Monolith het volgende:
Dit gaat niet zo best, al corrigeert hij nog wat.
Opvallend makkelijk vandaag jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:18 schreef Remco het volgende:
Dat waren 8 relatief makkelijke vragen weer vandaag.
En dat breekt haar nu wellicht opquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:13 schreef Monolith het volgende:
Zonde om jokers en tijd te verspillen.
ze kreeg wel 2 lastige vragen deze ronde. Gelukkig voor haar hadden 2 jokers meer haar ook niet geredquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:18 schreef Szura het volgende:
Als je Dallas niet herkent verdien je het ook niet
Als je de BSG tune niet kent, dan verdien je niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:18 schreef Szura het volgende:
Als je Dallas niet herkent verdien je het ook niet
Ja, maar dat heb je wel vaker in dit programma.quote:
Praat als Stef Blok.quote:
Je kan aan zijn reactie zien of ze het gaat redden of niet. Ik dacht net bij de bergen dat ze het niet zou gaan redden, maar hij ging zó snel door nadat ze één joker had willen inzetten, dat ik dacht: oh, blijkbaar heeft ze het toch goed.quote:
Mevrouw komt sowieso vrij zenuwachtig over.quote:
Om zelf onrustig van te worden inderdaadquote:Op maandag 23 november 2020 19:54 schreef Faraday01 het volgende:
Ze kan er nu om lachen. Niet vaak iemand zo zenuwachtig gezien
KLM Open-winnaar, dat doe jij hem niet na!quote:Op maandag 23 november 2020 19:55 schreef Zorro het volgende:
"Een vraag over grote golfers"
Joost Luiten
Ik doe Marco van Basten al niet na op de golfbaanquote:Op maandag 23 november 2020 19:56 schreef Szura het volgende:
[..]
KLM Open-winnaar, dat doe jij hem niet na!
Vreemd, zijn best bekend. Dit hadden ze een stuk lastiger kunnen maken. Met Dukurs en Wengquote:Op maandag 23 november 2020 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Zou wel verwachten dat ie Borlee dan ook wel zou kennen
Vandaag eerste aflevering volgens mij.quote:Op maandag 23 november 2020 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
Is dit een nieuw seizoen? In het vorige seizoen zat er vanwege corona maar maximaal één kandidaat tegelijkertijd aan tafel.
Wereldkampioen skeleton in 1987?quote:Op maandag 23 november 2020 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zou wel een rondje vragen willen maken voor Rondewim of heywoodu als die mee zouden doen. Dan kunnen obscure en echt moeilijke vragen wel
shirtjes van conti ploegen uit 2015, rondje biatleten, snookerspelers en natuurlijk obscure olympiërs. Of Wintersporters met Nederlandse roots in het buitenland, veldrijders, legendarische rugbyspelers en schoonspringers. Zo veel optiesquote:Op maandag 23 november 2020 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wereldkampioen skeleton in 1987?
Schijt aan, en terecht.quote:Op maandag 23 november 2020 20:05 schreef Remco het volgende:
Dat ze zo'n vraag nog aandurven na die heisa een jaar of 3 terug bij een 4e ronde soortgelijke sportvraag.
Het gaat over de winst van Biden, dus ja.quote:Op maandag 23 november 2020 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
Is dit een nieuw seizoen? In het vorige seizoen zat er vanwege corona maar maximaal één kandidaat tegelijkertijd aan tafel.
De moeilijkste zat al in de introductie.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:15 schreef Remco het volgende:
Ah daar is de belachelijke makkelijke eerste sport vraag weer.
Echt héquote:Op donderdag 26 november 2020 20:16 schreef Remco het volgende:
Dijkstra zakt behoorlijk in mijn achting met die opmerking.
Igor Zhelezovskiquote:Op donderdag 26 november 2020 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Lekker origineel, Sven Kramer als je favoriete schaatser aller tijden.
Woont in Amsterdam, werkt in Haarlemquote:Op donderdag 26 november 2020 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Deze kandidaat moet iemand zijn uit het boerenland, klopt dat?
Op pure kunst zou ik wel veel harder falen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:03 schreef Remco het volgende:
Sinds het kunst en cultuur is vind ik het wel echt de moeilijkste categorie. Erg brede kennis moet je nu hebben.
Ow ik ook hoor. Maar met alleen kunstkennis kom je er nu niet. Afgelopen 2 afleveringen waren er ook vrij specifieke filmvragen die mij ook lastig lijken voor echte kunstkenners.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op pure kunst zou ik wel veel harder falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |