quote:Op maandag 21 september 2020 20:11 schreef Monolith het volgende:
Heeft ie Hindi een singalees niet omgedraaid?
Toch weer een normale opzet? Ik dacht dat vorige week het nieuwe normaal van het programma was...quote:Op maandag 21 september 2020 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag een 1e ronde tegenwoordige tijd en een 3e ronde wetenschap.
Dat was de finaleweek met de beste kandidaten van het vorige seizoen. Vanaf vandaag weer het normale format.quote:Op maandag 21 september 2020 22:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch weer een normale opzet? Ik dacht dat vorige week het nieuwe normaal van het programma was...
Iets sneller het laatste antwoord geven en t was geluktquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kan net geen 2 jokers inzetten.
Echt zuur dit
Of iets langer nadenken, want hij wist wel wat hij fout had.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Iets sneller het laatste antwoord geven en t was gelukt
Hij hinkte teveel op twee gedachten ja. Hij had beter die 28 seconden nog kunnen benutten of heel snel die laatste 2 antwoorden kunnen roepen, maar deed geen van beide.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of iets langer nadenken, want hij wist wel wat hij fout had.
Als hij niet had gestopt in de paniek had dat prima gemogen ja.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:58 schreef Remco het volgende:
Ik vroeg me trouwens af of die man gisteren nog had mogen wisselen. 'Waar ik... zei... en waar ik... zei... "
Hij wist voordat die stop de tijd zei dat hij er 2 had verwisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |