Schaf ik direct die 1,5 meter afquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan jij niet de nieuwe burgemeester van Den Haag worden?
Houdt toch al niemand zich aanquote:
Ik heb een baard en het kriebelt als de ziekte.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn altijd van die gekkies. Ook steeds meer mondkapjes
Gelukkig hebben we ook nog rotondes voor voetgangers in de stad.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn altijd van die gekkies. Ook steeds meer mondkapjes
Lol mietjequote:Op donderdag 28 mei 2020 18:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb een baard en het kriebelt als de ziekte.
Baard in je keel jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb een baard en het kriebelt als de ziekte.
De kutbaard van je moeder als ik haar klaarlik ja.quote:
Dit mag iedereen hier zeggen behalve jij, de grootste lafbek van FOK!quote:
Zo KOEKOEKquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En hoe laat haal je me morgen op?
Miemiemiemiequote:Op donderdag 28 mei 2020 18:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
De kutbaard van je moeder als ik haar klaarlik ja.
Waar de fuck heb jij het overquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit mag iedereen hier zeggen behalve jij, de grootste lafbek van FOK!
40-45 euro ongeveer lijkt mij?quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:49 schreef 00wildchild het volgende:
Kunnen jullie WW2 al downloaden want bij mij is het nog steeds 70 eu?
Nou nou nouquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit mag iedereen hier zeggen behalve jij, de grootste lafbek van FOK!
Topperquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet in de psstore, maar heb hem al gevonden.
Je komt gewoon wat lafjes over.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja natuurlijk waar komt dat opeens vandaan
Ik eis dat je gewoon eens aan het werk gaatquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voel me echt gekwetst flippie ik eis compensatie
Oke okequote:Op donderdag 28 mei 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm meelachen? Genieten? LEVENNNNNNNNNNNNNNN?
Maakt niet uit, zitten meer spinnen hier in huis.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
net de boel gestoft en een spin gevonden, heb 'm maar naar Emmen gestuurd.
Zie je wel, alles went..quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zitten meer spinnen hier in huis.Geen zin meer om ze steeds weg te halen haha.
Morgen de heide in.. lekker wandelen.. weg van 't werk en laptops en koffiequote:
Oh is er revolutie?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
lang leve de Limburgse Revolutie! verdrijf de kolonisten uit ons Heuvelland!
onze onrustige stemmen zullen voor altijd het oppervlak van de rivier die de geschiedenis is roerenquote:
Denk dat die zuid oost azie meet op losse schroeven staat nuquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voel me echt gekwetst flippie ik eis compensatie
Mag Brabant meedoen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
onze onrustige stemmen zullen voor altijd het oppervlak van de rivier die de geschiedenis is roeren
jaaaaaaa, fok-it, mijn favo users der favo users, stem der ratio in een duizelingwekkende chaos van ellende en lamlendigheidquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat die zuid oost azie meet op losse schroeven staat nu
HOREN JULLIE DIT ALLEMAALquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaa, fok-it, mijn favo users der favo users, stem der ratio in een duizelingwekkende chaos van ellende en lamlendigheid
geen woord aan gelogen maatquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HOREN JULLIE DIT ALLEMAAL
Dankjewel Ettocornetto
Stuur dit even door naar je docenten dan, kan je blijven liggenquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
morgen om 8 op voor kk meeting met docenten -.- ben btje verwend geworden met laat opstaan door (((corona)))
Ah dat is wel fijn.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Morgen de heide in.. lekker wandelen.. weg van 't werk en laptops en koffie
denk het nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur dit even door naar je docenten dan, kan je blijven liggen
yep.. route vught cromvoirt helvoirt... lekker heurquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn.Wandelen is wel chill.
mag ik meedoenquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga een Marx - Das Kapital leesgroepje doen binnenkort
quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Morgen de heide in.. lekker wandelen.. weg van 't werk en laptops en koffie
echt he... natuuurrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen ook een lekker ritje maken
spreek gewoon in het echt af danquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om ineens nr's uit te wisselen en te doen met FOK!kers. Enige FOK!ker die in m'n mobiel staat is @:Moira
(of is het nog steeds @:Moira. ?)
Er werd geopteerd voor sws één keer in Café Waterlooplein in Amsterdam, dus er is een keer in het echt swsquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
spreek gewoon in het echt af dan
Zoiets is toch veel leuker als je wekelijks bij elkaar komt ipv via cam ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er werd geopteerd voor sws één keer in Café Waterlooplein in Amsterdam, dus er is een keer in het echt sws
Ja sowieso, maarja, maatregelen hehquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoiets is toch veel leuker als je wekelijks bij elkaar komt ipv via cam ofzo
komen er ook joden op af?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er werd geopteerd voor sws één keer in Café Waterlooplein in Amsterdam, dus er is een keer in het echt sws
Ik wist niet eens meer dat je mijn nummer hebtquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om ineens nr's uit te wisselen en te doen met FOK!kers. Enige FOK!ker die in m'n mobiel staat is @:Moira
(of is het nog steeds @:Moira. ?)
Heb ik toch nodig als we weer naar een sjoelmeet gaan en dezelfde trein nemen?!quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik wist niet eens meer dat je mijn nummer hebtMag je best verwijderen trouwens
Hey Moiraquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik wist niet eens meer dat je mijn nummer hebtMag je best verwijderen trouwens
Altijd is ook niet waar.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja altijd die doodshoofden... sinister heur
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom heeft @:Fok-It nog een kerst UI eigenlijk?
Het is alweer bijna juni. Straks gaan we weer gourmetten met Henk en de kidsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom heeft @:Fok-It nog een kerst UI eigenlijk?
Gourmetten is af en toe best lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alweer bijna juni. Straks gaan we weer gourmetten met Henk en de kids
hmm... hele speklappen erop manquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gourmetten is af en toe best lekker.
Wij deden het vorig jaar. Dus die moet ik nog even vasthouden, want no way dat mijn broertje nog een jaar gaat gourmettenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gourmetten is af en toe best lekker.
Volgens mij deden wij dat vroeger (toen mijn ouders nog samen waren enz) dat ook wel eens met Pasen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Buiten kerst en evt oudejaarsavond doe je dat toch niet echt?
Nou als het ooit weer relevant wordt kunnen we weer nummers uitwisselen tochquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik toch nodig als we weer naar een sjoelmeet gaan en dezelfde trein nemen?!
Speklappenquote:
dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik ga dit account ook maar vernietigen. Aju.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik ga dit account ook maar vernietigen. Aju.
Maar dan toch nog reageren op iemandquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Was ook meer voor myrrr, fijn dat het je genorg boeit om toch te reageren. Xoxo
sws als ze het verwijdert staat er gewoon "#anoniem" dus dan heeft myrr niks aan die postquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Maar dan toch nog reageren op iemand
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Was ook meer voor myrrr, fijn dat het je genorg boeit om toch te reageren. Xoxo
Je boy gewoon met Pasen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Buiten kerst en evt oudejaarsavond doe je dat toch niet echt?
Docenten willen altijd meerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:11 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ga stuk om die docenten compensatie. Degenen die ik ken hebben nog nooit zo hard gechilld.
Het komt nu wel chill uit, maar toch. Hoop dat mensen die niet een overheidsbaan/ zeker inkomen hebben ook worden gecompenseerd.quote:
Wat heb ik gemist?quote:
Voor een WO diploma mag je best gecompenseerd worden toch?quote:
Zeker op MBO.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:11 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ga stuk om die docenten compensatie. Degenen die ik ken hebben nog nooit zo hard gechilld.
Hey, ik heb drie boeken van Pynchon gekocht omdat jij me dat hebt aangeraden.quote:
netjes, welke? ik heb zelf alleen 49 en Inherent Vice gelezen, en 300 pagina's van Gravity's Rainbow ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hey, ik heb drie boeken van Pynchon gekocht omdat jij me dat hebt aangeraden.
Hard af vallen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:38 schreef Fok-it het volgende:
Zo. Ritje van bijna 3 kwartier. We gaan vooruit
Zweten alom met dit weer
49, Gravity's Rainbow en Bleeding Edge.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
netjes, welke? ik heb zelf alleen 49 en Inherent Vice gelezen, en 300 pagina's van Gravity's Rainbow ofzo
Inherent Vice is inderdaad toegankelijker, maar ook minder goed vind ik. Kan me daar ook vrij weinig van herinneren terwijl dat nog geen twee jaar geleden is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
49, Gravity's Rainbow en Bleeding Edge.
Ben nu in 49 begonnen want lekker dun. Ik hoorde trouwens dat zijn recentere werken veel toegankelijker zijn en het werd aangeraden om met Inherent Vice te beginnen, maar goed.
Oh, ik heb alleen Naked Lunch gelezen en dat was niet echt mijn kop thee. Ik vind het opvallend hoe lyrisch men over Pynchon is, dus vandaar dat ik het nu maar een kans geef. Ik zie vooral steeds de vergelijking met Joyce terug, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Inherent Vice is inderdaad toegankelijker, maar ook minder goed vind ik. Kan me daar ook vrij weinig van herinneren terwijl dat nog geen twee jaar geleden is.
Wat ik van hem gelezen heeft sowieso vergelijkbare opzet: persoon krijgt te maken met een gigantisch complot/denksysteem wat misschien wel of niet bestaat, wat waarschijnlijk als metafoor dient voor de PoSTmOdErNe ZeiTGEiSt. Bij Vice is dat heel erg in een detectivestramien gestopt, hetgeen mij persoonlijk niet zo aanspreekt (vond het verder een prima boek, heb het met plezier gelezen). Rainbow en 49 zijn veel Burroughs-achtiger, qua personages en qua schrijfstijl.
Dat zal nog wel even duren. Eerst maar even wat basis conditie terugkrijgenquote:
Denk dat die vergelijking met Joyce vooral door Rainbow komt (encyclopedische roman enzulks). Zijn schrijfstijl doet me daar verder niet aan denken, maar heb dan ook alleen Portrait (...) gelezen. In 49 is het vrij 'snappy' en vlot, wat me dus doet denken aan de Beats (en dan zeg ik Burroughs vanwege het scifi-absurdisme en de grammatica die soms terugkomen).quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh, ik heb alleen Naked Lunch gelezen en dat was niet echt mijn kop thee. Ik vind het opvallend hoe lyrisch men over Pynchon is, dus vandaar dat ik het nu maar een kans geef. Ik zie vooral steeds de vergelijking met Joyce terug, dus ik ben benieuwd.
MBO ja. Helft van z’n leerlingen is er nooit. Hoor alleen maar dezelfde stemmen. Wel lieve kinders.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zeker op MBO.
Sowieso is het belachelijk dat de overheid in deze tijden ineens meer gaat uitgeven aan docenten, terwijl ondernemers bij bosjes failliet gaan.
Hahahahahahahhaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:07 schreef 00wildchild het volgende:
Tot zes uur geen treinheb 17 kilo in een canvastas aan m’n schouder. Jeej.
Had jij niet ooit zo'n boekenlijst met van die klassieke boeken ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren. Eerst maar even wat basis conditie terugkrijgenen spierkracht
Die fietsbroekjes zijn alleen zo cringemja moet wel helaas
Niet zelf gemaakt maar heb wel websites opgeslagen waar het een en ander qua lijstjes op staatquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had jij niet ooit zo'n boekenlijst met van die klassieke boeken iets
Daar ga ik binnenkort mee beginnen denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zelf gemaakt maar heb wel websites opgeslagen waar het een en ander qua lijstjes op staat
Even zoeken
https://ayearofreadingtheworld.com/thelist/quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had jij niet ooit zo'n boekenlijst met van die klassieke boeken iets
Beetje random wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://ayearofreadingtheworld.com/thelist/
Deze heb ik van Naatje getipt gekregen. Maar dat is niet echt classics. Meer per land van de wereld een aantal boeken die je gelezen moet hebben.
Lol even kijken wat mijn score isquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:31 schreef Fok-it het volgende:
https://www.goodreads.com(...)_Read_Before_You_Die
Denk dat deze best accuraat is. 1001 boeken ook dus daar ben je nog wel wat jaartjes zoet mee
Ga je ze nou serieus alle 1001 langsquote:
Je kiest er toch zelf voor om met een WO diploma kleuters les te gaan geven? Waarom zou je daarvoor gecompenseerd moeten wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
[..]
Voor een WO diploma mag je best gecompenseerd worden toch?
Jaquote:
Ik heb de nummer 1 gewoon nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja
Valt tegen, maar 97 van de 1001. En wat ook lelijk is dat het niet stopt bij 1001 maar daar ben ik maar opgehouden.
Lolquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de nummer 1 gewoon nog niet eens gelezen
Scheelt wel dat hoop van die classics niet heel dik zijn. Of Mice and men en The Stranger dat soort boeken heb je binnen paar uurtjes uitquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:55 schreef TTSS het volgende:
Nog maar 10% terwijl ik wel over 10% van mijn leven ben...
Maar tegenwoordig lees ik eigenlijk vooral non-fictie.
Rest van mijn leven, lolquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:31 schreef Fok-it het volgende:
https://www.goodreads.com(...)_Read_Before_You_Die
Denk dat deze best accuraat is. 1001 boeken ook dus daar ben je nog wel wat jaartjes zoet mee
Ik probeer naar een aantal van 1 per week te gaan maar dat is al best lastig. Als je op Reddit soms leest zijn er bij die gewoon de 200 aantikken per jaarquote:
zoiets lees ik ook wel als je alles mee telt. Maar ik zou sowieso niet zo'n lijst af gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer naar een aantal van 1 per week te gaan maar dat is al best lastig. Als je op Reddit soms leest zijn er bij die gewoon de 200 aantikken per jaar
Zitten ook gewoon veel bij die kut zijn om te lezen ja. Ik vind Hemingway echt geen reet aan en een Heart of Darkness bijv kwam ik echt niet doorheenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
zoiets lees ik ook wel als je alles mee telt. Maar ik zou sowieso niet zo'n lijst af gaan.
Heart of Darkness vind ik fantastisch. Hemingway heb ik zelf ook niet zo veel mee, ben meer van Faulkner.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten ook gewoon veel bij die kut zijn om te lezen ja. Ik vind Hemingway echt geen reet aan en een Heart of Darkness bijv kwam ik echt niet doorheen
Pft. Hebben die geen werk te doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer naar een aantal van 1 per week te gaan maar dat is al best lastig. Als je op Reddit soms leest zijn er bij die gewoon de 200 aantikken per jaar
Denk dat veel wel echt flink snellezen. En hebben verder niet veel andere hobbys. Lezen op weg naar werk, in pauzes, op weg naar huis. Tijdens het eten. Audioboeken op het moment dat je niet kunt lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pft. Hebben die geen werk te doen?
Ben daar te dyslectisch voor.
Heb er 11 gelezen van de eerste 100 zie ik. Valt me nog alles mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel wel echt flink snellezen. En hebben verder niet veel andere hobbys. Lezen op weg naar werk, in pauzes, op weg naar huis. Tijdens het eten. Audioboeken op het moment dat je niet kunt lezen
Het loopt snel af in bekendheid. Bij de eerste pagina zitten ook Tolkien en Sherlock Holmes enzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er 11 gelezen van de eerste 100 zie ik. Valt me nog alles mee eigenlijk.
Ik zie het. In de pagina's daarna nog maar 2 boeken gelezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het loopt snel af in bekendheid. Bij de eerste pagina zitten ook Tolkien en Sherlock Holmes enzo.
Haha lekker mad makker?quote:
Nog in Den Haag geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon ff klein treintourtje gedaan om de tijd te doden
Helaas ziet iedereen wel dat dit niet waar is, en dat je mad bent omdat je op je laffe karakter gewezen bent.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Je zit gewoon een paar kastes lager dan de rest. Is helemaal niet erg
Mortaxx moet af en toe een beetje geprikkeld wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:18 schreef 00wildchild het volgende:
Oké jongens zullen we ff leuk doen haha straks is er weer een user weg.
Pff ze doen ook alles ons te scheidenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee die kant kon je juist niet op.
Wat staat hierquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:19 schreef TTSS het volgende:
inb4: prikkelde jij mij maar ja haha kom maar ik stuur mijn lul op app oh doe dan ik doe het echt hoor haha xd onzin
Jimmy wil dickpicsquote:
Een korte sfeerimpressie van de laatste paar avonden hier.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Een korte sfeerimpressie van de laatste paar avonden hier.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
warm he... hoop dat het gauw weer winter wordt
Is toch gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Een korte sfeerimpressie van de laatste paar avonden hier.
Hey Ettooke.quote:
Proostquote:
Het is een grote lieve en gezellige bende hiero!quote:
Ja de afgelopen dagen wel ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het is een grote lieve en gezellige bende hiero!
Etto en Jimmy zijn de beste vriendjes gewordenquote:
Edjeeequote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
myrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als een groepsknuffel met anderhalve meter ertussenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het is een grote lieve en gezellige bende hiero!
Ik mocht 'm altijd al wel hoor. Hij heeft het alleen op sommige punten mis.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto en Jimmy zijn de beste vriendjes geworden
Er staan marokkaanse groenten op het menuquote:
Idem...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik mocht 'm altijd al wel hoor. Hij heeft het alleen op sommige punten mis.
Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er staan marokkaanse groenten op het menu
Gewoon van de Albert Heijn dus geen idee wat er precies in zit. Courgette en kikkererwten geloof ik. Is wel smakelijkquote:
Nodig je favo FOK!kers uitquote:
Authentiek Marokkaans inderdaad!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon van de Albert Heijn dus geen idee wat er precies in zit. Courgette en kikkererwten geloof ik. Is wel smakelijk
Doe ik nog steeds.quote:
Echt he, als ik thuiskom met een Mexicaans groentepakket, word ik keihard uitgelachen.quote:
En terecht.. die Knorr wereldgerechten zijn voor tattasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Echt he, als ik thuiskom met een Mexicaans groentepakket, word ik keihard uitgelachen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:22 schreef TTSS het volgende:
Ga lekker haten joh, ik kook gewoon voor mijzelf.
Wat heb jij vanavond gekookt dan Jamie?quote:
Toen ik dat ooit een keer klaargemaakt had, waren de spreekwoordelijke rapen wel gaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En terecht.. die Knorr wereldgerechten zijn voor tattas
Moet eens een keer rapen eten. Nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Toen ik dat ooit een keer klaargemaakt had, waren de spreekwoordelijke rapen wel gaar.
En terecht. Je bent echt te wit als je daar aan begintquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Toen ik dat ooit een keer klaargemaakt had, waren de spreekwoordelijke rapen wel gaar.
Of in de frituur. Had vandaag frietje en frikandel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:31 schreef Fok-it het volgende:
Kijk mij eens exotisch bezig zijn in de keuken
Koken doe je in de magnetron niet dan @:Naatje_1
Het is patatquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of in de frituur. Had vandaag frietje en frikandel.
Limburgerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rutte kan zeggen wat hij wil, het is gewoon friet
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rutte kan zeggen wat hij wil, het is gewoon friet
Wat ordinair @EttovanBelgiequote:
Hoe weet je dat. Is toch 7 dagen vertragingquote:
Alle 3 van de 21ste kennelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Is toch 7 dagen vertraging
Was van vorige weekquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Is toch 7 dagen vertraging
Matigquote:
Vrijwel al mijn notes zijn wel terechtquote:
Van mijn laatste 4 waren er 2 grapjes. Beiden niet goed opgepakt kennelijkquote:
De pocketrocket, een jaar of 15 geleden een lekker goedkope vibrator voor de dames.quote:
Etto is ook een lekker goedkope vibrator voor z'n damequote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De pocketrocket, een jaar of 15 geleden een lekker goedkope vibrator voor de dames.
Beetje meer respect voor Etto, hij is wel elegantquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Etto is ook een lekker goedkope vibrator voor z'n dame
Volgens mij is Etto de likkende braboquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Etto, hij is wel elegant
Leuk voor kpdquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zin om Etto in te wikkelen met aluminiumfolie
Heel vulgair onder de lakens, dat dan weer welquote:
Mag alleen om voor nageslacht te zorgen van de pastoorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heel vulgair onder de lakens, dat dan weer wel
Klinkt meer als een Amish gemeenschap, zou dat niet echt katholiek noemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mag alleen om voor nageslacht te zorgen van de pastoor
Is die dicht?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk gaat de kerk snel weer open.
Ben trots op je.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:08 schreef TTSS het volgende:
Mijn vorige account had wel veel notes maar nu slechts 13
Ik heb me in hem vergist.quote:
Spreading pointsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je die weer snel open zodat ze zondag weg is. Waarom is moskee wel open
liefquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb me in hem vergist.
Jimmy is een prima kerel en heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld.
Wel is hij erg stellig in zijn mening, en dat is prima.
Sinds wanneer trekken moslims zich iets aan van regels. Lol.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je die weer snel open zodat ze zondag weg is. Waarom is moskee wel open
Zijn ook nog gewoon genoeg kerken open hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekken moslims zich iets aan van regels. Lol.
Nee?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook nog gewoon genoeg kerken open hoor
Zullen er vast ergens paar open zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook nog gewoon genoeg kerken open hoor
Tijdens en na mijn blues was ik even klaar met je, iets te bijdehand, met rariteiten. Ben je nog steeds boos om de Stalin UI van @Mortaxx ?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:24 schreef TTSS het volgende:
Hoezo in hem vergist trouwens, mocht je me eerst niet?
Net als dat er genoeg moskeeën dicht zullen zijn vanwege coronaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen er vast ergens paar open zijn.
30 man in een kerk waar er 1000 in kunnenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)een-risico~aad906bb/
Vast wel. Niet zo serieus nemen, was een gebbetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat er genoeg moskeeën dicht zullen zijn vanwege corona
Weet je wat de grote grap hier was? Dat sommige Amerikanen hier zelf in gingen geloven, en dat de CIA rapporten kreeg over de Soviet dreiging waar hun eigen gefabriceerde bullshit in stond.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Niet zo serieus nemen, was een gebbetje.
Was je hier bekend mee?
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird
Vind hier wel hoog aluhoedjes gehalte aan zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Niet zo serieus nemen, was een gebbetje.
Was je hier bekend mee?
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird
Als dit al aluhoedje is voor jequote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hier wel hoog aluhoedjes gehalte aan zitten
Etto gaat tekeer tegen aluhoedjes in BNW.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hier wel hoog aluhoedjes gehalte aan zitten
RUTTISCH ROULETTEquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
Rutte zit maar te kutte!!1!!EENTWEEDRIE!!
Vind ik nou echt geen films voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
straks Pirates of the Caribbean marathon... lekker op de bank en we zien wel hoe laat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |