Ideale plek wel inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig weinig ervaring mee. Wel andere voorwerpen meegemaakt die decoratief in de weg stonden op de leuning van de bank
Oh, dus de echtverbintenis in het kantoortje had niet gehoeven voor jou?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het was wel een heel gedoe hoorEerst naar het piepkleine kantoortje van de notaris waar het huwelijk voltrokken werd. Daarna lunch met een selecte groep en in de avond feest met nog veel meer mensen de we geen van tweeën kenden. We vonden eigenlijk alleen de lunch leuk, de rest had voor ons niet gehoeven.
Ik zou het geen tweede keer doen in elk geval
Huuuu nee die komen er in huize Aoibhin niet in hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die gehaakte kleedjes in je nek zijn ook erg prettig.
Maar banken zakken altijd door als ik er op zitquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Kussentjes zitten niet lekkerder. Kussentjes hebben in tegenstelling tot de bank zelf niet de juiste vorm voor je rug waardoor je altijd oncomfortabel zit.
PRquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
JaHaar oma had de hele lokale dansvereniging waar ze lid van was uitgenodigd. Het is me nog altijd een raadsel waarom.
Ja precies, en dan vind ik als getrouwd man toch wel weer dat je het recht om elkaar man en vrouw te noemen ook moet 'verdienen' door te trouwenquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn dat je daar dan nog contact mee hebt, en het nu recent ook weer meer wordt!En ook gelijk met een spelletje, dus dat werkt ook altijd wel verbindend.
![]()
Ik heb zelf van niemand van mijn middelbare school nog contact. Ook geen behoefte aan. De vriendinnen die ik daar had, waren achteraf niet echt goed voor mij. Wens ze het beste verder, maar geen behoefte om ze weer op te zoeken.
Ja ik vind het ook wel raar als ongetrouwde stellen dat doen. Je kunt je wel man/vrouw voelen en elkaar zo noemen, maar in feite is het niet zo en het is ook gewoon voor de buitenwereld verwarrend.
Heel verstandig! Als het aan ons beiden had geleden hadden we het heel klein gehouden. Sterker nog, met de kennis van nu zouden we het lekker zonder gasten hebben gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wij zijn gelukkig hier getrouwd. Mijn vrouw had ook al voorzien dat er allerlei vage collega’s van het werk van de schoonfamilie zouden aanschuiven.
Dat ligt eraan wat je op een bank wil doen. Ik wil ook gewoon wel eens languit liggen en dat mijn nek en schouders goed ondersteund zijn. Zo'n harde leuning is dan niet prettigquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zit helemaal niet lekkerder, het is een hinderlijk obstakel bij het optimaal genieten van de zorgvuldig ontworpen bank
Is dat in China ook zo'n ding?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wij zijn gelukkig hier getrouwd. Mijn vrouw had ook al voorzien dat er allerlei vage collega’s van het werk van de schoonfamilie zouden aanschuiven.
Banken volgeplempt met extra kussentjes associeer ik met een Xenos-huisinrichting met van die spreuken aan de muur.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar banken zakken altijd door als ik er op zitDan heb je kussentjes nodig om gaten op te vullen!
En het staat leuker!
Haha okay dat deel ook welquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dus de echtverbintenis in het kantoortje had niet gehoeven voor jou?![]()
![]()
Ah, hadden jullie dan ook helemaal geen inspraak in dat laatste ofzo?Want echt zo raar lijkt me dat, ineens zo'n feest waar je als bruidspaar gewoon geen zin in hebt
![]()
Ach ja, uiteindelijk is het ook maar een dag die niet altijd perfect verloopt ofzo. Dat je uiteindelijk met de juiste vrouw bent opgescheept is het belangrijkst!
Oh dat zou ik dan weer minder erg vinden eigenlijk. Geeft een beetje aan dat er geleefd wordtquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ideale plek wel inderdaad.![]()
Al is niets zo ergerlijks als bij andere mensen te komen waar nog een broek of andere kleren over de bank hangen (dat heb ik ook al meegemaakt).
Ja trouwen is daar echt een hoogtepunt waar Jan en Alleman wordt uitgenodigd. Die nemen overigens wel allemaal een zak geld mee, dus wat dat betref was het nog best een lucratief idee geweest. Maar ik vond het toch wel prettig dat ik 90% van de aanwezigen gewoon kende.quote:
Nou je hebt het zeker verdiendquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, en dan vind ik als getrouwd man toch wel weer dat je het recht om elkaar man en vrouw te noemen ook moet 'verdienen' door te trouwen
Ja ik verder dus ook niet, die dingen verwateren gewoon zodra datgene wat je bindt (school) wegvalt. Dan is het eigenlijk toeval als later blijkt dat iemand alsnog zo compatible met je is dat je ook als volwassenen vrienden kan zijn.
Hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou je hebt het zeker verdiend![]()
InderdaadEn die vroegere hartsvriendin zie ik ook niet persé meer als een vriendin nu. Hoewel ik haar wel zo voor zou stellen als we een keer toevallig ergens samen zijn. Haar een 'kennis' noemen vind ik ook zo raar. En 'een vriendin van vroeger' ook; dan krijg je ook van al die rare vragen enzo over waarom dan niet nu
Ohhh nee die vind je in huize Aoibhin nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Banken volgeplempt met extra kussentjes associeer ik met een Xenos-huisinrichting met van die spreuken aan de muur.
Ja snap ik wel hoor. Je was ook nog echt jong toen en in een andere cultuur dan je altijd gewend was. En dan werkt het soms andersquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay dat deel ook wel![]()
Nee, uiteindelijk wordt zeker in die cultuur en bruiloft echt overgenomen door familie. Destijds was ik nog veel te bleu en jong om daar iets van te zeggen. Nu zou ik dat wel doen hoor.
Een kennis klinkt ook wat denigrerend. Alsof je haar regelmatig bij de glasbak tegenkomtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou je hebt het zeker verdiend![]()
InderdaadEn die vroegere hartsvriendin zie ik ook niet persé meer als een vriendin nu. Hoewel ik haar wel zo voor zou stellen als we een keer toevallig ergens samen zijn. Haar een 'kennis' noemen vind ik ook zo raar. En 'een vriendin van vroeger' ook; dan krijg je ook van al die rare vragen enzo over waarom dan niet nu
Haha, snap ik wel hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja trouwen is daar echt een hoogtepunt waar Jan en Alleman wordt uitgenodigd. Die nemen overigens wel allemaal een zak geld mee, dus wat dat betref was het nog best een lucratief idee geweest. Maar ik vond het toch wel prettig dat ik 90% van de aanwezigen gewoon kende.
Nee, ik had ook niet verwacht dat de tekst van Lights And Shadows aan de muur zou hangen ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh nee die vind je in huize Aoibhin nietBlegh
Preciesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap ik wel hoor. Je was ook nog echt jong toen en in een andere cultuur dan je altijd gewend was. En dan werkt het soms anders
Oh, zéker. Ook wel eens meegemaakt dat ik dan tijdens mijn studie iemand meebracht naar een feestje die dan hetero man was (en dan gewoon een vriend, of dat al niet eens, maar iemand van een studie/vereniging die ik dan meenam) en dan werd er aangenomen dat we op een date waren. Telkens weer zo awkward uit moeten leggen dat er niks gaande wasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaIk zou daar zelf nooit vragen over stellen hoor, maar ja, je hebt inderdaad rare en té nieuwsgierige mensen.
Ehh gefeliciteerd met Moemoequote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:07 schreef skysherrif het volgende:
ONZ / MOEMOE IS JARIG EN DAT VIEREN WIJ
mochten jullie in een feliciterende bui zijn
Ja, dat inderdaad. Ik zou niet zo naar iemand verwijzen die ooit wel belangrijk voor je is geweest. Dus ook (oud)vriendinnen blijven voor mij wel vriendinnen als ik ze ooit ergens voorstel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een kennis klinkt ook wat denigrerend. Alsof je haar regelmatig bij de glasbak tegenkomt
Hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, zéker. Ook wel eens meegemaakt dat ik dan tijdens mijn studie iemand meebracht naar een feestje die dan hetero man was (en dan gewoon een vriend, of dat al niet eens, maar iemand van een studie/vereniging die ik dan meenam) en dan werd er aangenomen dat we op een date waren. Telkens weer zo awkward uit moeten leggen dat er niks gaande was
Ik heb de video van onze bruiloft volgens mij één keer teruggekeken vlak erna. Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan verder, ondanks dat het een mooie dag was. Maar voor sommigen is het inderdaad het cliché van de mooiste dag van je leven.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Maar ik heb ook zo iemand op Instagram die een maand of negen geleden getrouwd is en nog steeds wekelijks (lijkt het in elk geval!) foto's plaatst van die bruiloft. Zelfs een keer dat ze iemand anders feliciteerde met een verjaardag of zo, mét een foto van die persoon op de bruiloft![]()
Leuk meisje hoor maar dat is toch wel een beetje over the top qua zelf-obsessie.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:07 schreef skysherrif het volgende:
ONZ / MOEMOE IS JARIG EN DAT VIEREN WIJ
mochten jullie in een feliciterende bui zijn
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik had ook niet verwacht dat de tekst van Lights And Shadows aan de muur zou hangen ofzo
Ja precies. Ik vind het wel grappig om de video terug te zien maar als dát de mooiste dag van je leven is, of zelfs de mooiste dag van je huwelijk, dan heb je een probleem.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb de video van onze bruiloft volgens mij één keer teruggekeken vlak erna. Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan verder, ondanks dat het een mooie dag was. Maar voor sommigen is het inderdaad het cliché van de mooiste dag van je leven.
Oh ja breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Maar ik heb ook zo iemand op Instagram die een maand of negen geleden getrouwd is en nog steeds wekelijks (lijkt het in elk geval!) foto's plaatst van die bruiloft. Zelfs een keer dat ze iemand anders feliciteerde met een verjaardag of zo, mét een foto van die persoon op de bruiloft![]()
Leuk meisje hoor maar dat is toch wel een beetje over the top qua zelf-obsessie.
Inderdaadquote:
Ja inderdaad, leuk voor ze. Maar verder kan niemand het iets schelen. Het enige waar haar vriendinnen waarschijnlijk aan denken is hoe ze die bruiloft gaan overtreffen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja breek me de bek niet openDat zo'n bruiloft er telkens bij wordt gehaald. Fijn dat ze een leuke dag hebben gehad hoor, daar niet van.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nee die komen puur Italiaanse stijl gewoon met virtual reality soms in de kamer geprojecteerd
De mooiste dag van hun leven wordt later vaak weer overtroffen door de geboorte van het kindquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb de video van onze bruiloft volgens mij één keer teruggekeken vlak erna. Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan verder, ondanks dat het een mooie dag was. Maar voor sommigen is het inderdaad het cliché van de mooiste dag van je leven.
Nee precies, het is mooi, maar het blijft allemaal in scène gezet. Achteraf blijven ook vooral dingen hangen die niet helemaal zoals gewenst gingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind het wel grappig om de video terug te zien maar als dát de mooiste dag van je leven is, of zelfs de mooiste dag van je huwelijk, dan heb je een probleem.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind het wel grappig om de video terug te zien maar als dát de mooiste dag van je leven is, of zelfs de mooiste dag van je huwelijk, dan heb je een probleem.
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dacht dat jullie moemoe misschien kenden eigenlijk
En dan nog grootouder worden en de cirkel is rondquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De mooiste dag van hun leven wordt later vaak weer overtroffen door de geboorte van het kind
Precies. En iets zegt me dat veel huwelijken met zo'n geobseerde bruid de eindstreep ook niet halenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee precies, het is mooi, maar het blijft allemaal in scène gezet. Achteraf blijven ook vooral dingen hangen die niet helemaal zoals gewenst gingen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Precies, gewoon altijd streven naar nog mooier! En ook niet zo de druk erop zetten of een ideaalbeeld hebben. Gewoon leven en gelukkig zijn met elkaar.
Oh god van die bruid-oorlogen en rivaliteit en venijn onderling, hou op joh...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja inderdaad, leuk voor ze. Maar verder kan niemand het iets schelen. Het enige waar haar vriendinnen waarschijnlijk aan denken is hoe ze die bruiloft gaan overtreffen.
Nou nou, eerst de kleine man maar eens laten opgroeienquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan nog grootouder worden en de cirkel is rond
Ik neem aan dat wij wel bovenaan de gastenlijst staan tochquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh god van die bruid-oorlogen en rivaliteit en venijn onderling, hou op joh...![]()
Mocht de dag ooit gaan komen dat ik eens ga trouwen, dan hoeft het ook zeker niet over-the-top voor mij ofzo. Allemaal geld dat ook gewoon in een mooie huwelijksreis gestoken kan worden![]()
![]()
Ik kijk wel eens Say Yes to the Dress (guilty pleasurequote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En iets zegt me dat veel huwelijken met zo'n geobseerde bruid de eindstreep ook niet halen
Oh dat ZEKER!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wij wel bovenaan de gastenlijst staan toch
Ja, maak je maar geen illusies, je wordt het grootste deel van de tijd geleefd op zo’n huwelijksdagquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens Say Yes to the Dress (guilty pleasure) en daar komt dan ook allemaal aanhang mee van een moeder en zussen en vriendinnen die allemaal hun mening hebben, en dan zitten daar ook weer bruidsmeisjes tussen die zitten te vechten om wie de "maid of honour" mag worden.
![]()
Dan denk ik ook van; het is een huwelijk tussen twee mensen. Waarom is dat ineens zo'n heel gedoe waar tientallen mensen een zegje over willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |