quote:Op maandag 6 juli 2020 18:12 schreef pullup het volgende:
Ringdijk
[ afbeelding ]
Stand:
chufi 72
Jappie 52
Stokj 48
UIO_AMS 19
Pullup 19
mjh487 9
Koral 5
Belanov 4
Againzender 3
Noork 2
potjecreme 2
AeroxV8 1
Bleie 1
Ach ja dat kan ook. Zal volgende keer eens kijkenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet toch eens leren om dat plaatje als link achter de straatnaam te plakken...
Klik in SV mode op de 3 puntjes in het adres linksboven. Kies afbeelding delen of insluiten en kies link kopieren. Dan type je hier de straatnaam selecteer die en klik op het schakeltje recht van image en paste dan de google link
Pcies, een minderwaardig vervoermiddelquote:Op maandag 6 juli 2020 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat gele ding..dat is een kano.. [ afbeelding ]
Westerkadequote:
quote:
quote:
Jan Willem Brouwerstraatquote:
Laten we er dan nog maar eentje doen..quote:
Nu was ik de Kerkstraat al helemaal doorgecrosst dacht ik. 🤓 Nr invoeren in maps was wel slimmer geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:50 schreef Jappie het volgende:
Tip van de dag:
Kijk naar het huisnummer en realiseer je hoe de nummering in Amsterdam is opgebouwd..(waar het begin en eind is van een straat) en welke straten met dit type bouw er zullen zijn waarbij de nummering zo ver door kan lopen.
We wachten in spanning afquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:03 schreef pullup het volgende:
Heb geen geen goede mogelijkheid de komende uren wat te uploaden.
Gaat later vanmiddag worden.
Yes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:40 schreef chufi het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de vorige was dus idd Kerkstraat ter hoogte van nr 410
Agree..quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:40 schreef chufi het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de vorige was dus idd Kerkstraat ter hoogte van nr 410
Ruim binnen de ringquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:03 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen buiten de ring of het moet in Noord zijn
En wij maar voor joker alles afstruinen..quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:20 schreef chufi het volgende:
Maar dat is 4 jaar geleden , nu staat er inmiddels een gebouw / school ML Kingpark naast de Miranda bad de Spinozaschool
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:20 schreef chufi het volgende:
Maar dat is 4 jaar geleden , nu staat er inmiddels een gebouw / school ML Kingpark naast de Miranda bad de Spinozaschool
Zonder je toevoeging betreffende binnen de ring en niet In Noord zou ik zijn afgehaakt, er zijn zo godvergetens veel bouwplaatsen op dit moment waarbij Google maps niet up to date is waardoor zo'n ingezoomed plaatje werkelijk bijna overal kan staan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef chufi het volgende:
Nieuwe![]()
[ afbeelding ]
Moest wel ff goed zoeken om hem terug te vinden ... ingezoomd zonder de achtergrond, want dan zo het te makkelijk zijn..
Mooi boompje wel.quote:
Ingewikkeld deze...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope idd..buiten de ring...ow en het is geen Bijlmermeer.
Het behoort gewoon bij Amsterdam al doet de naam van de koffieshop verderop vermoeden dat het ook maar net op de grens zit.quote:
Zoiets dacht ik al, iets met de grens...quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het behoort gewoon bij Amsterdam al doet de naam van de koffieshop verderop vermoeden dat het ook maar net op de grens zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |