quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was laatst wel iemand die zijn been omhoog deed om te laten zien dat hij een korte broek aan had. Dat had ik niet hoeven te zien
Wat mag je nog wel danquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
BedanktMag ook geen alcohol meer
weer poeder bewaar het kan je volgende keer het brandje snel blussenquote:
Zoveel mogelijk water drinken, en suikervrij etenquote:
Geen ice tea ranja dusquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:03 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
[..]
Zoveel mogelijk water drinken, en suikervrij eten
Ik had eens een vriendin die ooit eens voedselvergiftiging had. En op een gegeven moment kon ze de wc niet meer op tijd bereiken, sterker nog, ze kon het bed niet op tijd uitkomen. Na afloop er wel om kunnen lachen, maar in het midden van de nacht je lakens wassen is geen pretje.quote:
Dat is suikervrij, van Slimpie ofzoquote:
O, heb je suiker?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:03 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk water drinken, en suikervrij eten
Nee ik ben te zwaarquote:
lag ze tegen je aanquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had eens een vriendin die ooit eens voedselvergiftiging had. En op een gegeven moment kon ze de wc niet meer op tijd bereiken, sterker nog, ze kon het bed niet op tijd uitkomen. Na afloop er wel om kunnen lachen, maar in het midden van de nacht je lakens wassen is geen pretje.
Sprenkel ik wel op de pastaquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weer poeder bewaar het kan je volgende keer het brandje snel blussen
"Wat liggen die dekens ineens warm..."quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:05 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
"Wat liggen die dekens ineens warm..."
Hey aKboeeeeeeeeeeeeequote:
Hahahh dat lijkt me ook niet echt ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had eens een vriendin die ooit eens voedselvergiftiging had. En op een gegeven moment kon ze de wc niet meer op tijd bereiken, sterker nog, ze kon het bed niet op tijd uitkomen. Na afloop er wel om kunnen lachen, maar in het midden van de nacht je lakens wassen is geen pretje.
Mond op de uitlaatpijp van je auto en genieten maar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:06 schreef manmethetplan het volgende:
Eckte bazen eten gewoon koolmonoxide
Oke, ellende dus. Afvallen en dat alleen door geen suiker te eten?quote:
Het werk er weer opzitten voor vandaag?quote:
Nee ik moet nog wel meer dingen aanpassen. Iedere dag halfuurtje lopen. Lukt prima met Fok! op mn mobielquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ellende dus. Afvallen en dat alleen door geen suiker te eten?
Uit. klaar bastaquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:08 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Nee ik moet nog wel meer dingen aanpassen. Iedere dag halfuurtje lopen. Lukt prima met Fok! op mn mobiel
camebridge dieetquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:08 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Nee ik moet nog wel meer dingen aanpassen. Iedere dag halfuurtje lopen. Lukt prima met Fok! op mn mobiel
Het vergaderwerk wel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het werk er weer opzitten voor vandaag?
Kan best. Ben niet zo thuis in de dieet-termenquote:
die gaat als een speerquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:09 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Kan best. Ben niet zo thuis in de dieet-termen
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het vergaderwerk wel.
Heb nog wat voorbereiding te doen en een stukje schrijven maar dat kan ik vannacht ook nog wel doen
Minder eten is eigenlijk het advies in alle diëten. Eventueel aangevuld met supplementen die je bij hen moet kopenquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:09 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Kan best. Ben niet zo thuis in de dieet-termen
Ja ik lust geen boter, dus moet vitamine d supplement halenquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Minder eten is eigenlijk het advies in alle diëten. Eventueel aangevuld met supplementen die je bij hen moet kopen.
Of meer in de zon zittenquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:10 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Ja ik lust geen boter, dus moet vitamine d supplement halen
kloptquote:
Wanneer slaap jij?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het vergaderwerk wel.
Heb nog wat voorbereiding te doen en een stukje schrijven maar dat kan ik vannacht ook nog wel doen
Yeah een bakkie van akkie........ nog niet gehad vandaag bedenk ik me net.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:10 schreef aKboR het volgende:
- - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
chaturbate.comquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:10 schreef aKboR het volgende:
[..]
betaald dat dan??
Waar kan ik mij aanmelden?
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cambridgedieetquote:Volgens de Britse NHS heeft het dieet de volgende bijwerkingen: slechte adem, droge mond, moe voelen, duizeligheid, slaapstoornis, misselijkheid en constipatie. De consumentenbond stelt tevens dat er risico's bestaan op galstenen en haaruitval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |