Even wat slotjes plaatsen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:36 schreef fietsie het volgende:
Die zitten nu allemaal in K&W over kaas te keuvelen
Spiegel zoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Kaas? Waar?![]()
Ik zit thuis op de fotograaf te wachten
quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:36 schreef fietsie het volgende:
Die zitten nu allemaal in K&W over kaas te keuvelen
quote:
Als die niet komt gewoon zelf de EF 14mm f/2.8 II bestellenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omgedraaid en het gat verschoven..
Geen hooi, maar kuil/gras waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:42 schreef AnneX het volgende:
In het weiland zoeven mannen met slimme machines om de gemaakte hooibalen in plastic te wikkelen. Wrom 25 lagen plastic. Gaat het niet broeien trouwes, @ Ludolf?
Moet nog verkocht worden hequote:Op donderdag 28 mei 2020 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als die niet komt gewoon zelf de EF 14mm f/2.8 II bestellen
De verkoopprijs was meegevallen toch?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen hooi, maar kuil/gras waarschijnlijk.
Het gaat niet broeien, maar fermenteren. Soms heeft dat soort pakken maken voordelen tov inkuilen. Als je maar een klein bedrijf hebt met een paar koeien is de voersnelheid niet hoog genoeg om een kuil te maken. Eenmaal open gemaakt moet een kuil binnen een bepaalde tijd op/moet je elke week een aantal meters voeren.
Soms wordt het ook in balen gemaakt om bepaalde partijen apart te kunnen houden, dit voorjaarsgras is namelijk erg rijk aan suikers.
En goed droog hooi gaat niet broeien. Maar ja, dat zet je liever onder dak dan in duur plastic.
Zeker weten dezelfde kapper als de vogel vanmiddagquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Net weer naar de thuiskapper geweestmijn man knipt altijd mijn pony en deze keer ook even de dode punten. Wat voelt mijn haar dan altijd opeens kort
Ja, dat is onhandigquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok geen jankseries kijken als ik aan het werk ben
woah, heeft die man al 1220 filmpjes gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef fietsie het volgende:
Timmerman Koos triggert hier thuis echt enorme allergie, maar op een of andere manier kan de man me enorm boeien met z'n weetjes en handigheidjes..
Leuk Isa. Moet je vaker doen!quote:[b]Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Isabeau Deze week liep ik naar Siberië:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ook eens foto's van mij
Toffe wandelingquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
woah, heeft die man al 1220 filmpjes gemaakt![]()
Er zullen er hier nu vast blij zijn; een vrijgezellige CUL dame erbij!quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Ziet er uit als een leuke wandeling Isa!![]()
Ik heb hier last van firstworldproblems:
- Zo'n dag (een van de 5 per jaar) dat je haar perfect zit, maar je de hele dag binnen aan de studie zit(en vriend is ook aan het werk) dus er valt niet echt mee te flaneren...
- Zo'n dag dat je zin hebt in een Magnum, je de vriezer opentrekt maar ze niet kunt vinden waardoor je aan jezelf gaat twijfelen...... en dan erachter komt dat bovengenoemde vriend ze rond een uur of 12 uit de vriezer heeft gehaald om bij brood of vruchtjes te kunnen, maar vergeten is de Magnums terug te leggen
Ik vroeg mijn vriendinnen al of iemand nog een vriend wilde adopterenquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zullen er hier nu vast blij zijn; een vrijgezellige CUL dame erbij!
Nee, je komt niet door Moskou! Is ook niet super ver wegquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:20 schreef fietsie het volgende:
Toffe wandeling![]()
Kom je als je bij Siberie doorwandelt ook in Moskou? Daar woont een collega van mij.
ik ben bij filmpje 22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |