quote:Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
van michaela kox zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
Niet alleen die tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enige...quote:Op donderdag 3 december 2020 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Verder vind ik dat Karina een irritante stem heeft .
Haha inderdaad, of het woord "spiritueel".quote:Op zondag 6 december 2020 00:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Connection Island... Had na aflevering 3 écht even moeten turven hoe vaak ze dat woord uitspreken.
Vergeet 'groei' nietquote:Op zondag 6 december 2020 10:53 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Haha inderdaad, of het woord "spiritueel".
Dat hebben ze ook allemaal 10x gezegd in aflevering 3, zouden ze gesponsoord worden door de Paranormale Beurs ofzo?
Ja verkeerd wel. Soleris en Gulcin zijn verkeerd gecast, die zijn hier te lief voor ook vind ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:27 schreef roos94 het volgende:
Vind de casting niet zo lekker gedaan. De vier vrouwelijke deelnemers vind ik allemaal niet boeiend/geen interessante types of zo
Vibe, diepere klik en respectloos kunnen ook op de bingokaart na aflevering 4.quote:
Zou Sorelis er mee willen stoppen omdat ze elkaar niet kunnen missen?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
Elke keer denk je weer; woowww volgende week wordt echt leukEn dan hebben ze inderdaad die twee leuke minuten in de teaser gestopt
![]()
En dat verlengen van de date snap ik niet helemaal? Ik dacht dat je dan 24 uurs date zou krijgen, maar volgende week zie je Ricky ook gewoon in het wit bij de mannen![]()
En dat met Sorelis wordt natuurlijk nog gerekt naar volgende week![]()
Dat met Sorelis hebben ze wel vies gedaan. De teaser vorige week was dat ie dat ging zeggen. Dus ik was benieuwd of ie nu ging zeggen dat ie wil stoppen omdat ze elkaar missen of dat het een andere reden is. Zit het dit keer weer in de teaserquote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
Elke keer denk je weer; woowww volgende week wordt echt leukEn dan hebben ze inderdaad die twee leuke minuten in de teaser gestopt
![]()
En dat verlengen van de date snap ik niet helemaal? Ik dacht dat je dan 24 uurs date zou krijgen, maar volgende week zie je Ricky ook gewoon in het wit bij de mannen![]()
En dat met Sorelis wordt natuurlijk nog gerekt naar volgende week![]()
Superirritant, ja. Moeten we nog een week wachten om te weten waar het over gaat...quote:Op donderdag 17 december 2020 17:16 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat met Sorelis hebben ze wel vies gedaan. De teaser vorige week was dat ie dat ging zeggen. Dus ik was benieuwd of ie nu ging zeggen dat ie wil stoppen omdat ze elkaar missen of dat het een andere reden is. Zit het dit keer weer in de teaser
Ja ik denk dat ze het een andere naam dan TI hadden moeten geven bij het werven van de vrijgezellenquote:Op donderdag 17 december 2020 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Superirritant, ja. Moeten we nog een week wachten om te weten waar het over gaat...
Heb trouwens het gevoel dat ik gewoon naar hetzelfde programma zit kijken als de "normale" TI, als je het vergelijkt met TI USA.
Alleen Sonny staat er echt in zoals het zou moeten in de USA-versie.
De meeste verleiders proberen nog steeds gewoon de deelnemers het bed in te praten, zonder echte connectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |