Incase genot?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet BHV doen en ik verlies hersencellen bij de toetsing.
De vraagstelling geeft de antwoorden al.quote:
Felies!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog praatjes ook man, aandachtshoerquote:
Is je salarisverlaging nou al afgeketst eigenlijk?quote:
Ik heb nee gezegd. Dus ik kreeg maandag gewoon de volle mepquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is je salarisverlaging nou al afgeketst eigenlijk?
Goed zoquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd. Dus ik kreeg maandag gewoon de volle mep
Kun je niet naar de voortuin verhuizen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil hangmathangen, maar ze zijn bezig met een (bitumen) dak. Hele dag al in brandergeluid.
Daar staat een Impreza in de weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet naar de voortuin verhuizen?
een blauwe met gouden velgen?quote:
Neuh, station. Weinig patser aan.quote:
Impreza is Pools voor "feestje" trouwensquote:
toch jammer dat ze die niet meer makenquote:
Wat, de gouden velgen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch jammer dat ze die niet meer maken
Daar hebben we 'm wel voor, om naar feestjes te kunnen rijden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Impreza is Pools voor "feestje" trouwens
nee, de impreza.quote:
Ik was aan het kijken, die station maken ze zo te zien niet meer nee. De onze is ook alweer 20 jaar oud nu.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de impreza.
of ik weet eigenlijk niet of ze hem niet meer maken, maar hij wordt in nederland niet meer verkocht.
Ja dat waren best loeicoole bakkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch jammer dat ze die niet meer maken
Die prijzen zijn wel echt belachelijk.quote:
poah, zeg datquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die prijzen zijn wel echt belachelijk.
Moet je de oudere eens bekijken, je bescheurt je.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah, zeg dat
https://www.autowereld.nl(...)9953870/details.html
108.000
ja, mooi is dat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je de oudere eens bekijken, je bescheurt je.Ruim 2 ton op de teller, 20 jaar oud en alsnog 8/9k ervoor willen hebben. Kan je minimaal dat bedrag er nog inpompen, want waarschijnlijk afgeragd.
*Insert Kabouter Wesley stem:quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet BHV doen en ik verlies hersencellen bij de toetsing.
Oh damn zeg, en mogelijk dus misdrijf zie ik?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:16 schreef Koen66 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)offen-na-brand-velp/
wow kreeg net bericht dat dit dus die collega van me was waar we vanochtend bericht over kregen
Herken z'n auto voor de deur
TURBO TURBO!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
*Insert Kabouter Wesley stem:
Iedereen werkt thuis, einde
niet direct maar hij is wel onderdeel van project waar ik in zit, veel met hem gesproken laatste maanden, niets dat ook maar enigsinds op iets dergelijks weesquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh damn zeg, en mogelijk dus misdrijf zie ik?
Directe collega?
vaak zie je zoiets ook totaal niet van te voren aan komen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet direct maar hij is wel onderdeel van project waar ik in zit, veel met hem gesproken laatste maanden, niets dat ook maar enigsinds op iets dergelijks wees
nee, DAAR weet ik ook zelf alles van helaasquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak zie je zoiets ook totaal niet van te voren aan komen.
Yep, eens. Plus gewoon botte pech, ook nog mogelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik zou niet weten hoe het eruit zou zien als je zoiets wel van tevoen ziet aankomen eigenlijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iemand roept 'nu ben ik het helemaal zat, ik ga er een einde aan maken en mijn huis in de fik steken' dan kan dat een teken zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik zou niet weten hoe het eruit zou zien als je zoiets wel van tevoen ziet aankomen eigenlijk
Ja dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als iemand roept 'nu ben ik het helemaal zat, ik ga er een einde aan maken en mijn huis in de fik steken' dan kan dat een teken zijn
Vind het wel erg subtiel hoor. Het is dat jij een medische achtergrond hebt, anders zou je dit niet als signaal herkennen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als iemand roept 'nu ben ik het helemaal zat, ik ga er een einde aan maken en mijn huis in de fik steken' dan kan dat een teken zijn
nou ja, bij mn oude buurman was het misschien wel een vrij duidelijk signaal dat hij het een half jaar eerder ook al had geprobeerd..quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik zou niet weten hoe het eruit zou zien als je zoiets wel van tevoen ziet aankomen eigenlijk
Ligt eraan of het een prettig persoon isquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen ja![]()
EN dan ga jij TURBO TURBO roepen zeker
Snap ik!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het wel erg subtiel hoor. Het is dat jij een medische achtergrond hebt, anders zou je dit niet als signaal herkennen.
Sneu wel hoor, maar tegenhouden kun je het toch vaak nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, bij mn oude buurman was het misschien wel een vrij duidelijk signaal dat hij het een half jaar eerder ook al had geprobeerd..
Misschien had ik er ook niet over moeten beginnen iddquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, bij mn oude buurman was het misschien wel een vrij duidelijk signaal dat hij het een half jaar eerder ook al had geprobeerd..
Jouw schuld ja, van allesquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien had ik er ook niet over moeten beginnen idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
In die volgorde?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
andersom is wel makkelijker, maar goed.quote:
Dat zijn gevaarlijke situaties. Jammer dat er in Nederland zo weinig is mbt hulp bij zelfdoding, En natuurlijk niet bij impulsieve acties maar als mensen het echt al jaren lang willen dan zouden ze daar hulp bij moeten krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom is wel makkelijker, maar goed.
Het zal ook maar je buurman zijn.
wat dat betreft had de eerste poging van mijn buurman ook goed fout kunnen gaat, toen had die gewoon de gaskranen open gedraaid.
ik zat toen fijn op het terras. Als het dan geploft had, was ik zelf ook meteen dakloos.
Yep, wel mensen gekend waar die dreiging regelmatig bij buren aanwezig was, dat is heel vreselijk voor die mensen zelf die zo diep zitten maar vergalt ook echt je woonrust. Altijd die angstquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom is wel makkelijker, maar goed.
Het zal ook maar je buurman zijn.
wat dat betreft had de eerste poging van mijn buurman ook goed fout kunnen gaat, toen had die gewoon de gaskranen open gedraaid.
ik zat toen fijn op het terras. Als het dan geploft had, was ik zelf ook meteen dakloos.
Heel verdrietig ja, heftig om mee te maken zoietsquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had een heel goede vriend waarvan ik wist dat hij suīcidaal was, maakte daar ook geen geheim van. Klassiek autist en hij worstelde zijn hele leven met het leven. Wist dus dat hij een cocktail ofzo had uit Belgie en dat hij wanneer de maat vol was zou gaan. Op den duur ook afscheid genomen en uiteindelijk (veel later, ik wist uiteraard niet wanneer de maat vol zou zijn) gebeld door de begrafenisondernemer dat hij was overleden. Heel verdrietig maar was ook blij voor hem dat hij eindelijk de rust had waar hij zo naar verlangde. Crematie was ook zeer heftig, ik was samen met nog iemand, naast zijn ouders, de enige genodigde, En die ouders hadden het uiteraard niet aan zien komen.
Moeilijke dingen zijn dat.
Moet er wel iets te fixen zijn, veel mensen in die richting zijn ziek. En dat is niet altijd een ziekte die te verhelpen is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke situaties. Jammer dat er in Nederland zo weinig is mbt hulp bij zelfdoding, En natuurlijk niet bij impulsieve acties maar als mensen het echt al jaren lang willen dan zouden ze daar hulp bij moeten krijgen.
ja, wat dat betreft mogen die regels wel een flink op de schop.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke situaties. Jammer dat er in Nederland zo weinig is mbt hulp bij zelfdoding, En natuurlijk niet bij impulsieve acties maar als mensen het echt al jaren lang willen dan zouden ze daar hulp bij moeten krijgen.
Die gaan/zijn ook op de schop, is alleen nogal ingewikkeld omdat je ook geen psychiatrische politiestaat wil en zelfbeschikking een groot goed isquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wat dat betreft mogen die regels wel een flink op de schop.
ja, een makkelijk thema is het zeker nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaan/zijn ook op de schop, is alleen nogal ingewikkeld omdat je ook geen psychiatrische politiestaat wil en zelfbeschikking een groot goed is
Ik bedoel hulp bij hun einde he? Dat zou een hoop extra leed schelen zoals treinspringers enzo, al denk ik wel dat veel van dat soort acties impulsief zijn. Ik zou het mooi vinden als iemand als die dat al jaren lang wil geholpen wordt met het sterven en dat het op een humane manier kan dan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet er wel iets te fixen zijn, veel mensen in die richting zijn ziek. En dat is niet altijd een ziekte die te verhelpen is.
Oh op die manierquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel hulp bij hun einde he? Dat zou een hoop extra leed schelen zoals treinspringers enzo, al denk ik wel dat veel van dat soort acties impulsief zijn. Ik zou het mooi vinden als iemand als die dat al jaren lang wil geholpen wordt met het sterven en dat het op een humane manier kan dan.
Eens. Ik vind eigenlijk dat als mensen dat willen, je ze niet als enige optie een trein o.i.d. moet overlaten. Of het nou impulsief is of niet, impulsief zullen ze ook voor de trein springen met onnodig negatieve gevolgen voor veel mensen die er bij betrokken zijn. Laat het ze dan op een humane manier doen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel hulp bij hun einde he? Dat zou een hoop extra leed schelen zoals treinspringers enzo, al denk ik wel dat veel van dat soort acties impulsief zijn. Ik zou het mooi vinden als iemand als die dat al jaren lang wil geholpen wordt met het sterven en dat het op een humane manier kan dan.
Ik heb vanavond geloof ik spontaan opeens behoefte aan een neutquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:16 schreef Molo het volgende:
Ik ga eens een blikje cola scoren uit de koelkast, half jaar niet gedronken geloof ik, maar zin in
Eensquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een groot voorstander van recht op zelfbeschikking.
Er zijn simpeler en pijnlozere manieren om aan je einde te komen hčquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geloof ik spontaan opeens behoefte aan een neut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kan ik me voorstellen, even proosten op 't leven en even stilstaan in het moment.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geloof ik spontaan opeens behoefte aan een neut
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff, als mensen nou even kunnen stoppen met mij bellen, kan ik misschien mijn eigen werk ook nog doen vandaag
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn simpeler en pijnlozere manieren om aan je einde te komen hčgrapjes zijn bij mij niet gauw 'too soon'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat nummer hoor ik altijd in het Philips Stadionquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:35 schreef Molo het volgende:
Ik hoorde deze vanmorgen in de auto![]()
![]()
![]()
Positieve ooraids
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een topdag vandaag: eindelijk mijn huisje in en de onmogelijk te fixen bug opgelost samen met de baas waardoor we die klant niet verliezen.
Jammer dat ik sinds het avondeten van maandag geen tijd meer heb gehad om te eten (op twee snelle kaiserbroodjes op dinsdag na). Maar ook dat kan weer opgelost worden nu ik weer tijd heb voor andere dingen dan werken en verhuizen en problemen oplossen. Ik kijk zo erg uit naar alles wat vanaf hier gaat komen
.
eerst een hapje eten anders tichel je van je graatje zomedalekquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een topdag vandaag: eindelijk mijn huisje in en de onmogelijk te fixen bug opgelost samen met de baas waardoor we die klant niet verliezen.
Jammer dat ik sinds het avondeten van maandag geen tijd meer heb gehad om te eten (op twee snelle kaiserbroodjes op dinsdag na). Maar ook dat kan weer opgelost worden nu ik weer tijd heb voor andere dingen dan werken en verhuizen en problemen oplossen. Ik kijk zo erg uit naar alles wat vanaf hier gaat komen
.
Gaat nu even nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst een hapje eten anders tichel je van je graatje zomedalek
Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga aan het eten beginnen hier.
Gepaneerde Aubergine en varkenssate
niet 0900-gebeftwordendoorbudaquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor jullie is het denk ik 0900-gebeftwordenmetbuda
Sorryquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijn ligt plat door alle telefoontjes
Huehuequote:Op woensdag 27 mei 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijn ligt plat door alle telefoontjes
Gaarne pics van makenquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga aan het eten beginnen hier.
Gepaneerde Aubergine en varkenssate
Beffen, niet bellen hčquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook wel, ik bel dat niet zo vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er misschien niet zo appeteitelijk uit, ga ik zo ondervinden.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
0800-Bwudi?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor jou is er een dedicated nummer.
Je kunt dit bijna op het ritme van Land van Maas en Waal zingen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Achter de hoge bergen onder de hoge zon ligt kwiwi in haar bikini te wachten tot buda eens langs komt
ja klopt kwam opeens in mij opquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt dit bijna op het ritme van Land van Maas en Waal zingen.
In het land van Fokkers vielquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Achter de hoge bergen onder de hoge zon ligt kwiwi in haar bikini te wachten tot buda eens langs komt
Ik ken dit liedje niet volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt dit bijna op het ritme van Land van Maas en Waal zingen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
18:00 persco Rutte boys 'n girls. Zal wel over de afsluiting in Apeldoorn gaan.
Schapen- of geitenkaas die niet smelt. Heerlijk om te grillenquote:
Mongooltjes daar bij dat slachthuisquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Pooltjes en Roemeentjes vooral.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mongooltjes daar bij dat slachthuis
Welke afsluiting?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is een slachthuis hermetisch afgesloten omdat ze met 18 busjes met 8 man per busje snijslaven vervoerdenquote:
Ah ok, dankjequote:Op woensdag 27 mei 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is een slachthuis hermetisch afgesloten omdat ze met 18 busjes met 8 man per busje snijslaven vervoerden
Of sportscholen mogen eerder open?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Budra Hariquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Budanis
Budanova
Bwudi Call
Bluda
Wie vult aan :p?
quote:De meest voorkomende coronaklachten:
koorts (38 graden of hoger) of een koortsig gevoel
hoesten zonder slijm
slijm ophoesten
moeheid
moeilijk of snel ademen, bijvoorbeeld bij het lopen
keelpijn
verkoudheid
spierpijn en gewrichtspijn
hoofdpijn
pijn in de borstkas
Badrpestenari niet te vergeten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Budanis
Budanova
Bwudi Call
Bluda
Wie vult aan :p?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha. Mijn internet is traag als kak. De oplossing: WiFi uitschakelenAnders blijft ie dat proberen, terwijl 4G gewoon prima werkt
idd mooiquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jeetje ik heb DE Badkamer voor @:bitterbal gevonden![]()
https://www.facebook.com/(...)0750/?type=3&theater
Voorlopig houdt citroen ze goed weg hier. Anders heb ik nog rode ui met kruidnagelquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:22 schreef Karzai het volgende:
hmm wespen heb ik hier nog niet gezien gelukkig, zou ze ook nooit bewerken met gif
ze houden ook van vlees als ze echt met veel zijn. ergens schaalte neerzetten. Kip zijn ze ook verzot opquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorlopig houdt citroen ze goed weg hier. Anders heb ik nog rode ui met kruidnagelHouden ze ook niet van.
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze houden ook van vlees als ze echt met veel zijn. ergens schaalte neerzetten. Kip zijn ze ook verzot op
ik las kerstboomquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb weer nieuwe plantjes. ook een kersenboom
volgens mij gaan die rond augustus irritant doen..quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat wespen ook wat later in het jaar komen?
RIP Kwiwiquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:18 schreef kwiwi het volgende:
Oeps.. was met m'n wespenspray in de weer en ineens draait de wind, kom ik zelf in die gifwolk terecht
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ruttegod
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Haags heeft een standbeeld?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
dat bankje kijkt trouwens uit op haagse harrie
[ afbeelding ]
Ik heb er al eentje kapotgeslagen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk volgen er meer :pquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje kapotgeslagen hoor
Ligt eraan hoe snel ze bevredigd zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
ja dat weet ik ook allemaal niet :pquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel ze bevredigd zijn
Ik heb wat gemist:Pquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even vragen aan mijn wingbal @:bitterbal
Wingbal :’) bijbalquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even vragen aan mijn wingbal @:bitterbal.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
Bijbal en het mysterie van de krokante scrotum
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
Bijbal en het mysterie van de krokante scrotum
je kan nog steeds upgradenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien had ik toch het premium wingbalpakket moeten nemen.
Normaal gesproken reken ik extra voor pandapunten maar in bij jou zal ik dat niet doen ;pquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik korting met mijn pandapunten?
hoorde wel iets over zwemvliezenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft Buda geen twee ballen dan? Ik vraag dit voor een vriend.
Extra? O ja, moeilijke gevallen,quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Normaal gesproken reken ik extra voor pandapunten maar in bij jou zal ik dat niet doen ;p
Je kunt je vriend geruststellenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb zelf notes. Weliswaar een zeer bescheiden aantalquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Je kan je pandapunten eventueel wel ruilen tegen mijn notes buda
ja vaak wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra? O ja, moeilijke gevallen,
ruilen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf notes. Weliswaar een zeer bescheiden aantal
Elke man heeft twee ballen en twee bijballenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw pandapunten eigenlijk?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Je kan je pandapunten eventueel wel ruilen tegen mijn notes buda
Vermijden als de pest!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
coronatopic heeft weer wat notes opgeleverd zie ik
ben gestopt met tellenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw pandapunten eigenlijk?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt je vriend geruststellen
Deze training doe ik ook altijd,hoe lang nog voor ik resultaat ga zien?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
even naar een lekker kontje kijken dan ga ik ook eten
Nee mijn tellertje is wel ergens gereset onderwegquote:
half jaartje mits met een goed dieetquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Deze training doe ik ook altijd,hoe lang nog voor ik resultaat ga zien?
kunnen we alleen zeggen op basis van een fotoquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Deze training doe ik ook altijd,hoe lang nog voor ik resultaat ga zien?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:12 schreef Bos81 het volgende:
@:MoloZiet er lekker uit zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er misschien niet zo appeteitelijk uit, ga ik zo ondervinden..
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het hele ISS besmettenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Tijd om corona naar de ruimte te brengen!
https://www.nasa.gov/nasalive
Was het ook, voor herhaling vatbaar dusquote:
Is dat bij het Haagse Harry standbeeld?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ruttegod
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Oh, ja dusquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
dat bankje kijkt trouwens uit op haagse harrie
[ afbeelding ]
Het wordt niet op mijn loon ingehouden of zo hoorquote:
Collega van Koos dacht dat ze zongen 'wow, we're going to eat pizza'squote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Whohoo, we're going to Ibiza
Waarom heb ik dat ineens in mijn hoofd zitten?
Hoe maak je die aubergines?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was het ook, voor herhaling vatbaar dus
Oh God oh neuk, nu kan ik dit nooit meer onthorenquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Collega van Koos dacht dat ze zongen 'wow, we're going to eat pizza's
.
Wat op zich een uitstekend plan is trouwens, daar niet vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Collega van Koos dacht dat ze zongen 'wow, we're going to eat pizza's
.
Heb je dat niet gewoon nodig voor je werk? Of is het cadeautje en mag je privé mee aanklooien?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het wordt niet op mijn loon ingehouden of zo hoor.
Essentieel dagje treinen op een rustige dag op kosten van de baas?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij ligt er ook een nieuwe dell ultrabook klaar.
Twee maanden geleden met spoed aangevraagd omdat mijn TPM chip naar de ratsmodee leek te zijn. Was inmiddels allang vergeten dat ik hem aangevraagd hadHowever, heb de afgelopen twee maanden redelijk probleemloos dingen kunnen doen zonder dat iemand er erg in had, dus nee ik heb hem niet zo hard meer nodig.
Punt twee: hij ligt in Delft dus ik heb even gevraagd of hij opgestuurd kan worden naar Deventer![]()
Punt drie: Ik word verondersteld bij afhalen mijn huidige in te leverenDusjah opsturen heeft geeneens zin. Enneh, MAG ik misschien even tijd om dingen over te zetten, of zo?
![]()
Voorlopig werkt de mijne prima, is een reis naar Delft derhalve niet-essentieel en hoop ik dat ze daar een beetje lief voor "mijn" laptop zijn. Want dit gaat nog wel even duren
Allebei, min of meerquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dat niet gewoon nodig voor je werk? Of is het cadeautje en mag je privé mee aanklooien?
'back to the island' is dan wel een beetje gekke vervolgzinquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh God oh neuk, nu kan ik dit nooit meer onthoren.
Zal het eens vragen aan mijn favoriete teamleiderquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Essentieel dagje treinen op een rustige dag op kosten van de baas?
Ik klooi echt niet privé op mijn werkdevicesquote:
In schijfjes of plakjes snijden, dan even door bloem halen, dan door geklutste ei en vervolgens door paneermeel. Daarna bakken in de pan met wat olie.quote:
Oef dat klinkt behoorlijk omslachtig jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij ligt er ook een nieuwe dell ultrabook klaar.
Twee maanden geleden met spoed aangevraagd omdat mijn TPM chip naar de ratsmodee leek te zijn. Was inmiddels allang vergeten dat ik hem aangevraagd hadHowever, heb de afgelopen twee maanden redelijk probleemloos dingen kunnen doen zonder dat iemand er erg in had, dus nee ik heb hem niet zo hard meer nodig.
Punt twee: hij ligt in Delft dus ik heb even gevraagd of hij opgestuurd kan worden naar Deventer![]()
Punt drie: Ik word verondersteld bij afhalen mijn huidige in te leverenDusjah opsturen heeft geeneens zin. Enneh, MAG ik misschien even tijd om dingen over te zetten, of zo?
![]()
Voorlopig werkt de mijne prima, is een reis naar Delft derhalve niet-essentieel en hoop ik dat ze daar een beetje lief voor "mijn" laptop zijn. Want dit gaat nog wel even duren
Het is een werklaptop, maar er zullen geen restricties op komen en je mag hem privé ook gewoon gebruiken als je dat wilt. Enige is dat hij wel terug moet komen bij uitdiensttreding, maar ja, dat zal overal zo zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dat niet gewoon nodig voor je werk? Of is het cadeautje en mag je privé mee aanklooien?
Nee okee, niet echtquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik klooi echt niet privé op mijn werkdevices
Niemand mag mijn zieke privé shit zien man
Oh echt super simpel, lekker hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In schijfjes of plakjes snijden, dan even door bloem halen, dan door geklutste ei en vervolgens door paneermeel. Daarna bakken in de pan met wat olie.
Frituren kan misschien ook,
Don't go there nowquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry voor linkdump maar dit maakt me boos en ik ben teleurgesteld in mensen https://www.thebestsocial(...)uid-ongeluk-bedrijf/
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
wtf? Bizarquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry voor linkdump maar dit maakt me boos en ik ben teleurgesteld in mensen https://www.thebestsocial(...)uid-ongeluk-bedrijf/
Jezus, wat een gestoord verhaal manquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Wat kwam er uit de persconferentie?quote:
En dat ja. Dat ze echt METEEN al kiezen voor "okee dit is niet waar" is al bizar genoeg. Dat er later nog steeds niemand gaat nadenken.... Beyond wordsquote:
Totally cray crayquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ja. Dat ze echt METEEN al kiezen voor "okee dit is niet waar" is al bizar genoeg. Dat er later nog steeds niemand gaat nadenken.... Beyond words
Ah!quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet gekeken. 1 juli waarschijnlijk sportscholen en casinos open
Wel op school toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Sportscholen, sauna's en casino's open. Maar Koen Jr mag nog steeds niet sporten
Enige uren waarvoor ie vanaf juni weer naar school moet zijn testen en mentoruren. Verwacht voor de zomervakantie geen gym meerquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel op school toch?
Hopelijk snel alles weer voor hem (en anderen) iig!
Huh? Serieus? Ik dacht dat alles gewoon weer echt aan de slag gingquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Enige uren waarvoor ie vanaf juni weer naar school moet zijn testen en mentoruren. Verwacht voor de zomervakantie geen gym meer
Qua ruimte gaat dat niet en ze doen dit zo onder de noemer 'voorbereiden op volgend jaar'quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh? Serieus? Ik dacht dat alles gewoon weer echt aan de slag ging
Wat debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |