Incase genot?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet BHV doen en ik verlies hersencellen bij de toetsing.
De vraagstelling geeft de antwoorden al.quote:
Felies!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog praatjes ook man, aandachtshoerquote:
Is je salarisverlaging nou al afgeketst eigenlijk?quote:
Ik heb nee gezegd. Dus ik kreeg maandag gewoon de volle mepquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is je salarisverlaging nou al afgeketst eigenlijk?
Goed zoquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd. Dus ik kreeg maandag gewoon de volle mep
Kun je niet naar de voortuin verhuizen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil hangmathangen, maar ze zijn bezig met een (bitumen) dak. Hele dag al in brandergeluid.
Daar staat een Impreza in de weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet naar de voortuin verhuizen?
een blauwe met gouden velgen?quote:
Neuh, station. Weinig patser aan.quote:
Impreza is Pools voor "feestje" trouwensquote:
toch jammer dat ze die niet meer makenquote:
Wat, de gouden velgen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch jammer dat ze die niet meer maken
Daar hebben we 'm wel voor, om naar feestjes te kunnen rijden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Impreza is Pools voor "feestje" trouwens
nee, de impreza.quote:
Ik was aan het kijken, die station maken ze zo te zien niet meer nee. De onze is ook alweer 20 jaar oud nu.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de impreza.
of ik weet eigenlijk niet of ze hem niet meer maken, maar hij wordt in nederland niet meer verkocht.
Ja dat waren best loeicoole bakkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch jammer dat ze die niet meer maken
Die prijzen zijn wel echt belachelijk.quote:
poah, zeg datquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die prijzen zijn wel echt belachelijk.
Moet je de oudere eens bekijken, je bescheurt je.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah, zeg dat
https://www.autowereld.nl(...)9953870/details.html
108.000
ja, mooi is dat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je de oudere eens bekijken, je bescheurt je.Ruim 2 ton op de teller, 20 jaar oud en alsnog 8/9k ervoor willen hebben. Kan je minimaal dat bedrag er nog inpompen, want waarschijnlijk afgeragd.
*Insert Kabouter Wesley stem:quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet BHV doen en ik verlies hersencellen bij de toetsing.
Oh damn zeg, en mogelijk dus misdrijf zie ik?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:16 schreef Koen66 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)offen-na-brand-velp/
wow kreeg net bericht dat dit dus die collega van me was waar we vanochtend bericht over kregen
Herken z'n auto voor de deur
TURBO TURBO!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
*Insert Kabouter Wesley stem:
Iedereen werkt thuis, einde
niet direct maar hij is wel onderdeel van project waar ik in zit, veel met hem gesproken laatste maanden, niets dat ook maar enigsinds op iets dergelijks weesquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh damn zeg, en mogelijk dus misdrijf zie ik?
Directe collega?
vaak zie je zoiets ook totaal niet van te voren aan komen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet direct maar hij is wel onderdeel van project waar ik in zit, veel met hem gesproken laatste maanden, niets dat ook maar enigsinds op iets dergelijks wees
nee, DAAR weet ik ook zelf alles van helaasquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak zie je zoiets ook totaal niet van te voren aan komen.
Yep, eens. Plus gewoon botte pech, ook nog mogelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik zou niet weten hoe het eruit zou zien als je zoiets wel van tevoen ziet aankomen eigenlijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iemand roept 'nu ben ik het helemaal zat, ik ga er een einde aan maken en mijn huis in de fik steken' dan kan dat een teken zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik zou niet weten hoe het eruit zou zien als je zoiets wel van tevoen ziet aankomen eigenlijk
Ja dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als iemand roept 'nu ben ik het helemaal zat, ik ga er een einde aan maken en mijn huis in de fik steken' dan kan dat een teken zijn
Vind het wel erg subtiel hoor. Het is dat jij een medische achtergrond hebt, anders zou je dit niet als signaal herkennen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als iemand roept 'nu ben ik het helemaal zat, ik ga er een einde aan maken en mijn huis in de fik steken' dan kan dat een teken zijn
nou ja, bij mn oude buurman was het misschien wel een vrij duidelijk signaal dat hij het een half jaar eerder ook al had geprobeerd..quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik zou niet weten hoe het eruit zou zien als je zoiets wel van tevoen ziet aankomen eigenlijk
Ligt eraan of het een prettig persoon isquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen ja![]()
EN dan ga jij TURBO TURBO roepen zeker
Snap ik!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het wel erg subtiel hoor. Het is dat jij een medische achtergrond hebt, anders zou je dit niet als signaal herkennen.
Sneu wel hoor, maar tegenhouden kun je het toch vaak nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, bij mn oude buurman was het misschien wel een vrij duidelijk signaal dat hij het een half jaar eerder ook al had geprobeerd..
Misschien had ik er ook niet over moeten beginnen iddquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, bij mn oude buurman was het misschien wel een vrij duidelijk signaal dat hij het een half jaar eerder ook al had geprobeerd..
Jouw schuld ja, van allesquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien had ik er ook niet over moeten beginnen idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
In die volgorde?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
andersom is wel makkelijker, maar goed.quote:
Dat zijn gevaarlijke situaties. Jammer dat er in Nederland zo weinig is mbt hulp bij zelfdoding, En natuurlijk niet bij impulsieve acties maar als mensen het echt al jaren lang willen dan zouden ze daar hulp bij moeten krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom is wel makkelijker, maar goed.
Het zal ook maar je buurman zijn.
wat dat betreft had de eerste poging van mijn buurman ook goed fout kunnen gaat, toen had die gewoon de gaskranen open gedraaid.
ik zat toen fijn op het terras. Als het dan geploft had, was ik zelf ook meteen dakloos.
Yep, wel mensen gekend waar die dreiging regelmatig bij buren aanwezig was, dat is heel vreselijk voor die mensen zelf die zo diep zitten maar vergalt ook echt je woonrust. Altijd die angstquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom is wel makkelijker, maar goed.
Het zal ook maar je buurman zijn.
wat dat betreft had de eerste poging van mijn buurman ook goed fout kunnen gaat, toen had die gewoon de gaskranen open gedraaid.
ik zat toen fijn op het terras. Als het dan geploft had, was ik zelf ook meteen dakloos.
Heel verdrietig ja, heftig om mee te maken zoietsquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had een heel goede vriend waarvan ik wist dat hij suīcidaal was, maakte daar ook geen geheim van. Klassiek autist en hij worstelde zijn hele leven met het leven. Wist dus dat hij een cocktail ofzo had uit Belgie en dat hij wanneer de maat vol was zou gaan. Op den duur ook afscheid genomen en uiteindelijk (veel later, ik wist uiteraard niet wanneer de maat vol zou zijn) gebeld door de begrafenisondernemer dat hij was overleden. Heel verdrietig maar was ook blij voor hem dat hij eindelijk de rust had waar hij zo naar verlangde. Crematie was ook zeer heftig, ik was samen met nog iemand, naast zijn ouders, de enige genodigde, En die ouders hadden het uiteraard niet aan zien komen.
Moeilijke dingen zijn dat.
Moet er wel iets te fixen zijn, veel mensen in die richting zijn ziek. En dat is niet altijd een ziekte die te verhelpen is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke situaties. Jammer dat er in Nederland zo weinig is mbt hulp bij zelfdoding, En natuurlijk niet bij impulsieve acties maar als mensen het echt al jaren lang willen dan zouden ze daar hulp bij moeten krijgen.
ja, wat dat betreft mogen die regels wel een flink op de schop.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke situaties. Jammer dat er in Nederland zo weinig is mbt hulp bij zelfdoding, En natuurlijk niet bij impulsieve acties maar als mensen het echt al jaren lang willen dan zouden ze daar hulp bij moeten krijgen.
Die gaan/zijn ook op de schop, is alleen nogal ingewikkeld omdat je ook geen psychiatrische politiestaat wil en zelfbeschikking een groot goed isquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wat dat betreft mogen die regels wel een flink op de schop.
ja, een makkelijk thema is het zeker nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaan/zijn ook op de schop, is alleen nogal ingewikkeld omdat je ook geen psychiatrische politiestaat wil en zelfbeschikking een groot goed is
Ik bedoel hulp bij hun einde he? Dat zou een hoop extra leed schelen zoals treinspringers enzo, al denk ik wel dat veel van dat soort acties impulsief zijn. Ik zou het mooi vinden als iemand als die dat al jaren lang wil geholpen wordt met het sterven en dat het op een humane manier kan dan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet er wel iets te fixen zijn, veel mensen in die richting zijn ziek. En dat is niet altijd een ziekte die te verhelpen is.
Oh op die manierquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel hulp bij hun einde he? Dat zou een hoop extra leed schelen zoals treinspringers enzo, al denk ik wel dat veel van dat soort acties impulsief zijn. Ik zou het mooi vinden als iemand als die dat al jaren lang wil geholpen wordt met het sterven en dat het op een humane manier kan dan.
Eens. Ik vind eigenlijk dat als mensen dat willen, je ze niet als enige optie een trein o.i.d. moet overlaten. Of het nou impulsief is of niet, impulsief zullen ze ook voor de trein springen met onnodig negatieve gevolgen voor veel mensen die er bij betrokken zijn. Laat het ze dan op een humane manier doen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel hulp bij hun einde he? Dat zou een hoop extra leed schelen zoals treinspringers enzo, al denk ik wel dat veel van dat soort acties impulsief zijn. Ik zou het mooi vinden als iemand als die dat al jaren lang wil geholpen wordt met het sterven en dat het op een humane manier kan dan.
Ik heb vanavond geloof ik spontaan opeens behoefte aan een neutquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:16 schreef Molo het volgende:
Ik ga eens een blikje cola scoren uit de koelkast, half jaar niet gedronken geloof ik, maar zin in
Eensquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een groot voorstander van recht op zelfbeschikking.
Er zijn simpeler en pijnlozere manieren om aan je einde te komen hčquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geloof ik spontaan opeens behoefte aan een neut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kan ik me voorstellen, even proosten op 't leven en even stilstaan in het moment.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geloof ik spontaan opeens behoefte aan een neut
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff, als mensen nou even kunnen stoppen met mij bellen, kan ik misschien mijn eigen werk ook nog doen vandaag
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn simpeler en pijnlozere manieren om aan je einde te komen hčgrapjes zijn bij mij niet gauw 'too soon'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat nummer hoor ik altijd in het Philips Stadionquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:35 schreef Molo het volgende:
Ik hoorde deze vanmorgen in de auto![]()
![]()
![]()
Positieve ooraids
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een topdag vandaag: eindelijk mijn huisje in en de onmogelijk te fixen bug opgelost samen met de baas waardoor we die klant niet verliezen.
Jammer dat ik sinds het avondeten van maandag geen tijd meer heb gehad om te eten (op twee snelle kaiserbroodjes op dinsdag na). Maar ook dat kan weer opgelost worden nu ik weer tijd heb voor andere dingen dan werken en verhuizen en problemen oplossen. Ik kijk zo erg uit naar alles wat vanaf hier gaat komen
.
eerst een hapje eten anders tichel je van je graatje zomedalekquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een topdag vandaag: eindelijk mijn huisje in en de onmogelijk te fixen bug opgelost samen met de baas waardoor we die klant niet verliezen.
Jammer dat ik sinds het avondeten van maandag geen tijd meer heb gehad om te eten (op twee snelle kaiserbroodjes op dinsdag na). Maar ook dat kan weer opgelost worden nu ik weer tijd heb voor andere dingen dan werken en verhuizen en problemen oplossen. Ik kijk zo erg uit naar alles wat vanaf hier gaat komen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |