Incase genot?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet BHV doen en ik verlies hersencellen bij de toetsing.
De vraagstelling geeft de antwoorden al.quote:
Felies!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog praatjes ook man, aandachtshoerquote:
Is je salarisverlaging nou al afgeketst eigenlijk?quote:
Ik heb nee gezegd. Dus ik kreeg maandag gewoon de volle mepquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is je salarisverlaging nou al afgeketst eigenlijk?
Goed zoquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd. Dus ik kreeg maandag gewoon de volle mep
Kun je niet naar de voortuin verhuizen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil hangmathangen, maar ze zijn bezig met een (bitumen) dak. Hele dag al in brandergeluid.
Daar staat een Impreza in de weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet naar de voortuin verhuizen?
een blauwe met gouden velgen?quote:
Neuh, station. Weinig patser aan.quote:
Impreza is Pools voor "feestje" trouwensquote:
toch jammer dat ze die niet meer makenquote:
Wat, de gouden velgen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch jammer dat ze die niet meer maken
Daar hebben we 'm wel voor, om naar feestjes te kunnen rijden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Impreza is Pools voor "feestje" trouwens
nee, de impreza.quote:
Ik was aan het kijken, die station maken ze zo te zien niet meer nee. De onze is ook alweer 20 jaar oud nu.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de impreza.
of ik weet eigenlijk niet of ze hem niet meer maken, maar hij wordt in nederland niet meer verkocht.
Ja dat waren best loeicoole bakkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch jammer dat ze die niet meer maken
Die prijzen zijn wel echt belachelijk.quote:
poah, zeg datquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die prijzen zijn wel echt belachelijk.
Moet je de oudere eens bekijken, je bescheurt je.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah, zeg dat
https://www.autowereld.nl(...)9953870/details.html
108.000
ja, mooi is dat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je de oudere eens bekijken, je bescheurt je.Ruim 2 ton op de teller, 20 jaar oud en alsnog 8/9k ervoor willen hebben. Kan je minimaal dat bedrag er nog inpompen, want waarschijnlijk afgeragd.
*Insert Kabouter Wesley stem:quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet BHV doen en ik verlies hersencellen bij de toetsing.
Oh damn zeg, en mogelijk dus misdrijf zie ik?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:16 schreef Koen66 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)offen-na-brand-velp/
wow kreeg net bericht dat dit dus die collega van me was waar we vanochtend bericht over kregen
Herken z'n auto voor de deur
TURBO TURBO!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
*Insert Kabouter Wesley stem:
Iedereen werkt thuis, einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |