Sommige mensen zijn gewoon kut ja, niet iedereen is zieligquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Achter de facade van Emma zit hetzelfde als achter de facade van Sana, een manipulatief gedrocht wat alleen maar met zichzelf bezig is
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:07 schreef TjjWester het volgende:
Ik geloof dat dominque bloodworth nog komt. Dat is een hoogtepuntje.
Hij is meer patrick sterquote:
Sommige denken nog steeds dat dreamschool ze begeleid naar wen woning, werk, geld en een goede carriere.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Yves dacht dat hij na Dreamschool een producer zou zijn.
Shanice van de Sanden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Hadden ze geen lekkere voetbalster uit kunnen nodigen?
Danielle?? Die is pot. Groenen?? Liekens???quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Dat doe ik ook en ik heb best een mooi leven. De pizza is er nog niet trouwensquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Anouk wil niet studeren.
Nee, maar wel elke dag vet vreten in je mik gooien.
Trump zouden die lui wel kunnen gebruikenquote:
Groenen en Martensquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Anouk is helemaal happy met die gozer van de slechtste chauffeur. Samen zijn ze youtube famous.......quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Anouk wil niet studeren.
Nee, maar wel elke dag vet vreten in je mik gooien.
Die is hier bezorgd. Hij was lekker.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en ik heb best een mooi leven. De pizza is er nog niet trouwens
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben goed in slapen? Zei ze dat nou echt?
POV met haar zwarte vriend.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
Voordelige camerahoek heeft ze uitgezocht
Haha echtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Anouk is helemaal happy met die gozer van de slechtste chauffeur. Samen zijn ze youtube famous.......
GOEIEMORGEN!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Moet je je voorstellen, ben je terminaal, alles doet pijn en dan heb je ook nog een zorgzaam type als Emma aan je bed om je laatste fase zo ellendig mogelijk te maken
Een opleiding in de zorg, jezus christus
Gay best friend he.quote:
quote:
Emma is meer veranderd dan jij denkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Moet je je voorstellen, ben je terminaal, alles doet pijn en dan heb je ook nog een zorgzaam type als Emma aan je bed om je laatste fase zo ellendig mogelijk te maken
Een opleiding in de zorg, jezus christus
Jij kent haar?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Emma is meer veranderd dan jij denkt.
Volg de deelnemers op de diverse kanalen. Maar ook bijvoorbeeld via de after talk. Dan zie je een heel duidelijk verschil.quote:
After talk klinkt wel interessant. Is dat dat gebeuren dat ze zelf via insta initieren?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volg de deelnemers op de diverse kanalen. Maar ook bijvoorbeeld via de after talk. Dan zie je een heel duidelijk verschil.
Is Yves nog steeds een debiel?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volg de deelnemers op de diverse kanalen. Maar ook bijvoorbeeld via de after talk. Dan zie je een heel duidelijk verschil.
Via het kanaal van npo3 hugo met een van de leerlingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:20 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
After talk klinkt wel interessant. Is dat dat gebeuren dat ze zelf via insta initieren?
Leukquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Exact.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Dit is zo'n knul wiens dreamschooldeelname sterk gedevalueerd is door Yves en Jelle
Jelle is een goede gozer: slecht opgevoed in het huishouden maar wel menselijk(zoals vorige week met karin), niet dom en gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik schat Timo ook veel hoger in dan Jelle en Yves.
Yupquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Dit is zo'n knul wiens dreamschooldeelname sterk gedevalueerd is door Yves en Jelle
Huidaandoening ofzo. Heftige acné iig.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Yves ziet eruit als zo'n celeb wiens opgespoten lippen zijn mislukt
Hij wilde een celeb worden toch.......quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Yves ziet eruit als zo'n celeb wiens opgespoten lippen zijn mislukt
Je zou bijna denken dat dit excuus wel lekker uitkomtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:26 schreef Chia het volgende:
Waarom is iedereen werkeloos door corona, maar zijn ze al wel weer naar de kapper geweest.
Omdat nog lang niet alles weer begonnen is CHAIquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:26 schreef Chia het volgende:
Waarom is iedereen werkeloos door corona, maar zijn ze al wel weer naar de kapper geweest.
Die hebben zelf de schaar erin gezetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:26 schreef Chia het volgende:
Die is gevoelsmatig bisexueel maar praktisch lesbisch.......... Lijkt me ingewikkeld.quote:
Kan nog steeds welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die is gevoelsmatig bisexueel maar praktisch lesbisch.......... Lijkt me ingewikkeld.
Moet je nog wel weg blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:27 schreef KennyPowers het volgende:
FOK!-account verwijderen dan worden we allemaal positiever
Stagelopen bij iemand die over de wereld foto's maakt heeft weinig zin als je verplicht vast zit in je huisje, die Rus werkte in de keuken bij Blaauw en de horeca is nog dicht en Blaauw doet zelfs niks met afhalen of bezorgen omdat hij te populair was.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:26 schreef Chia het volgende:
100 procent. Ook daten overigens. Leuke meidquote:
Ik ook niet, maar ik vind het ook niet vreemd om al een tijdje niet naar de kapper te zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stagelopen bij iemand die over de wereld foto's maakt heeft weinig zin als je verplicht vast zit in je huisje, die Rus werkte in de keuken bij Blaauw en de horeca is nog dicht en Blaauw doet zelfs niks met afhalen of bezorgen omdat hij te populair was.
De andere 2 weet ik zo snel niet meer wat het was, maar zo heel gek is het niet dat je werkeloos raakt door corona
Veel rappers zijn ooit met dit soort arrogantie begonnen. Je moet ergens beginnen.quote:
Wel mooi opgelostquote:
Medische aandoening. Al zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Ongelooflijk hoe verkouden hij klinkt. Terwijl hij dat niet is.
Wist ik oprecht niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Medische aandoening. Al zo vaak gezegd.
Als Yves die aandoening had zou er geen enkel verstaanbaar woord uit komenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Medische aandoening. Al zo vaak gezegd.
Het valt me op dat hij zonder petje er veel beter uit ziet.quote:
Nou ja, als jij weet dat je morgen een filmpje op gaat nemen voor nationale TV denk ik dat jij ook nog even een kappertje pakt als je al 3 maanden niet geweest bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het ook niet vreemd om al een tijdje niet naar de kapper te zijn geweest.
Ja wel een mooie jongenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het valt me op dat hij zonder petje er veel beter uit ziet.
Nee ben niet zo van het wisselen van kapselsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als jij weet dat je morgen een filmpje op gaat nemen voor nationale TV denk ik dat jij ook nog even een kappertje pakt als je al 3 maanden niet geweest bent.
Ik niet maar ik ben kaal dus dat telt niet
Bam. Dit is 3kb.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt de hele rap ook op youtube nieuwe 3kb rap
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me ook wel irritant om die lines in te zingen met 30 man op je lip
Haten op Delano Hillquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Arme Delano, met zo'n naam ben je kansloos.
Met zo'n karakter ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:39 schreef Mani89 het volgende:
We zullen het tegen Roosevelt zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Zal me niks verbazen als we hem nog een keer terug gaan zien. Op het podium ofzo. Ik krijg bij hem associaties met ruben nicolai.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:36 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja wel een mooie jongen
Beetje kinderachtig maar niet van slechte wil denk ik
Is hbo opleidingquote:
Nog voor het eind van de 2de wereldoorlog er tussenuit knijpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kansloze pauper volgens mijn goede vriend Mani
Oh had ik niet verwachtquote:
Poliogodquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog voor het eind van de 2de wereldoorlog er tussenuit knijpen.
zijn record gaat ook nog verbrijzeld worden door Trumpgodquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog voor het eind van de 2de wereldoorlog er tussenuit knijpen.
Sana?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk voor het eerst vandaag: wie is die leuke brunette/latina in de groep?
Sanaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
Er doet geen latina meequote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
quote:
Godquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:46 schreef superniger het volgende:
'Celena is zwanger' krijgen we straks te zien 😂🤣
Voorkennis?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:46 schreef superniger het volgende:
'Celena is zwanger' krijgen we straks te zien 😂🤣
Wel verbetering na dat vogelverschrikkerskapselquote:
Bedoelde eigenlijk de zwangerschapquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel verbetering na dat vogelverschrikkerskapsel
Ziet er beter uit dan de hele tijd in winterjasquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom loopt Erik de hele tijd in pak? Niet echt lekker levelen zo.
Als hij iets anders aantrekt is hij niet meer van ‘t zelfde.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
misschien heeft hij geen schooldiploma?quote:
Een begin is een begin.quote:
Ben oprecht benieuwd wat je dan leertquote:
Hij is zelf 16 hequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag na de middelbare school toch al mbo 4 doen?
Ohquote:
Was assistent volgens mij. Dus afspraken noteren enzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Geen idee want kappersopleiding is normaal hoger dan niv 1 vgm
Alleen als je mavo of hoger hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag na de middelbare school toch al mbo 4 doen?
Bestaat de mavo alweer ja?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Alleen als je mavo of hoger hebt
Kappersassistent is een ding? Als in er is echt een opleiding voor?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was assistent volgens mij. Dus afspraken noteren enzo.
Op sommige scholen eel volgens mij. Vraag mij niet wat het verschil is met vmbo. Waarschijnlijk omdat het minder laag klinkt.quote:
"Als de kapper zegt kleur 43 --> Pak kleur 43"quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Kappersassistent is een ding? Als in er is echt een opleiding voor?
Tering
Topwijf welquote:
Echt een vaag systeem welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Alleen als je mavo of hoger hebt
Weet niet hoe dat vmbo niveau heet, maar wordt door scholen zelf regelmatig gewoon mavo genoemdquote:
Vmbo-t(heoretisch)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat vmbo niveau heet, maar wordt door scholen zelf regelmatig gewoon mavo genoemd
Dat wil hij ook niet. Lucia levelt. Eric is de rector.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
Na 7 axe murdersquote:
Want?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey Delano doet ook mee aan het volgende programma
Ja maar zijn moeder was gemeenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit gewoon echt onbegrijpelijk. Zo'n sociopatische loser die kinderen liep te ronselen om voor hem te gaan dealen en dan gaat janken dat hij zo blij is dat zijn vader trots op hem is.
Undateables?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey Delano doet ook mee aan het volgende programma
De kop van Yves als meme is ook wel garantie voor succesquote:
Die vader ziet er verder wel normaal uit. Ik vraag me af hoe hij in 's hemelsnaam een kind gekregen heeft bij een hoerquote:
Dat eindigt niet bestquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Damian wordt makelaar van de onderwereld
Mwah dat gouden horloge niet gezien?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vader ziet er verder wel normaal uit. Ik vraag me af hoe hij in 's hemelsnaam een kind gekregen heeft bij een hoer
Dit is de ideale klas!! Dreamschool is nooit bedoeld voor hardwerkende gemotiveerde kinderen bij het een beetje tegen zit. Maar de voor de zware gevallenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou gaarne volgend jaar een leukere klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |