Kan ik wel hebbenquote:
Kom op, Robert Lemm, fluisteraar van Baudet, die het in de Tegenlicht-uitzending van afgelopen zondag gewoon zonder gne heeft over de vitaliteit van het blanke ras. De JFvD appgroepen waar teksten in gekalkt worden die echt niet door de beugel kunnen en pas na ophef in de media worden veroordeeld en desbetreffende leden worden geroyeerd en als klap op de vuurpijl hebben we vandaag de rechterhand van Baudet, Frederik "Freek" Jansen, die de holocaust relativeert. Hij is naar alle waarschijnlijkheid een van de mensen geweest die mee heeft geschreven aan de befaamde boreale speech. Nou, fijn clubje hoor.quote:
Nou ga dan maar vooral door hoor. Maar vergeet niet jezelf tussendoor moreel superieur te voelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kom op, Robert Lemm, fluisteraar van Baudet, die het in de Tegenlicht-uitzending van afgelopen zondag gewoon zonder gne heeft over de vitaliteit van het blanke ras. De JFvD appgroepen waar teksten in gekalkt worden die echt niet door de beugel kunnen en pas na ophef in de media worden veroordeeld en desbetreffende leden worden geroyeerd en als klap op de vuurpijl hebben we vandaag de rechterhand van Baudet, Frederik "Freek" Jansen, die de holocaust relativeert. Hij is naar alle waarschijnlijkheid een van de mensen geweest die mee heeft geschreven aan de befaamde boreale speech. Nou, fijn clubje hoor.
Hier ben ik het wel mee eens. Met als disclaimer dat dit ook in app-groepen van jeugd-VVD clubje scheen te gebeuren. En dus ligt het gewoon aan het antisemitische segment in Nederland en niet per se bij FvD.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kom op, Robert Lemm, fluisteraar van Baudet, die het in de Tegenlicht-uitzending van afgelopen zondag gewoon zonder gne heeft over de vitaliteit van het blanke ras. De JFvD appgroepen waar teksten in gekalkt worden die echt niet door de beugel kunnen en pas na ophef in de media worden veroordeeld en desbetreffende leden worden geroyeerd en als klap op de vuurpijl hebben we vandaag de rechterhand van Baudet, Frederik "Freek" Jansen, die de holocaust relativeert. Hij is naar alle waarschijnlijkheid een van de mensen geweest die mee heeft geschreven aan de befaamde boreale speech. Nou, fijn clubje hoor.
Je moet eens kijken wat onze leerlingen allemaal spuien.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Met als disclaimer dat dit ook in app-groepen van jeugd-VVD clubje scheen te gebeuren. En dus ligt het gewoon aan het antisemitische segment in Nederland en niet per se bij FvD.
Ik ben afgelopen week gecanceld, dus mijn morele suprioriteit hangt al aan de wilgen. Dit heeft niets met morele superioriteit te maken. De mensen die op FvD hebben gestemd die dit niet doen vanwege hun Erkenbrand-overtuigingen maar politiek in de steek gelaten zijn door groen-ideologie en neoliberaal rechts verdienen beter dan FvD.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou ga dan maar vooral door hoor. Maar vergeet niet jezelf tussendoor moreel superieur te voelen.
Maar nu klink jij weer een beetje als dat wanneer moslimjongeren het doen dat je het van Forum ook niet hoeft te bestrijden. Distantieer je er gewoon beide vanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet eens kijken wat onze leerlingen allemaal spuien.
Ik kan je verzekeren dat hier 0,0 blank superioriteitsgevoel bij zit.
Er is een verschil tussen stickers en memes en het verheerlijken van de daden van een Anders Breivik. We hebben hier op FOK! ook gewoon de 4045 meme, dat is echt heel wat anders.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Met als disclaimer dat dit ook in app-groepen van jeugd-VVD clubje scheen te gebeuren. En dus ligt het gewoon aan het antisemitische segment in Nederland en niet per se bij FvD.
Ik walg sowieso van anti-semitisme. Al honderden keren gezegd. Wil het best nog eens voor je zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu klink jij weer een beetje als dat wanneer moslimjongeren het doen dat je het van Forum ook niet hoeft te bestrijden. Distantieer je er gewoon beide van
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik gooi er zelf ook nog weleens een Oh Jew-tje in. Al is het wel een klein beetje hypocriet denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen stickers en memes en het verheerlijken van de daden van een Anders Breivik. We hebben hier op FOK! ook gewoon de 4045 meme, dat is echt heel wat anders.
Maar waarom noem je Naat dan moreel superieur? Hij benoemt het alleen maarquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik walg sowieso van anti-semitisme. Al honderden keren gezegd. Wil het best nog eens voor je zeggen.
Zijn hele woordkeuze. Komt dat niet zo op je over als je het leest?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom noem je Naat dan moreel superieur? Hij benoemt het alleen maar
Ik weet niet, vind dat hij het gewoon correct verwoord eigenlijk. En het is ook niet echt een fijn clubje nee, dus ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn hele woordkeuze. Komt dat niet zo op je over als je het leest?
Woorden staan niet gelijk aan racisme of wat dan ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik gooi er zelf ook nog weleens een Oh Jew-tje in. Al is het wel een klein beetje hypocriet denk ik.
En onder Ajacieden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik walg sowieso van anti-semitisme. Al honderden keren gezegd. Wil het best nog eens voor je zeggen.
Kan liggen aan de locatie en demografie, maar ik heb in 34 jaar 2 blanke personen gekend die Jodenhater waren. Ik heb 1 Joodse jongen gekend. Maar het aantal anti-semieten onder de Marokkaanse jeugd is echt bizar.
Eerder onder Feyenoordersquote:
Als je geen hopeloos verouderde technologie in bezit hebt gaat dat echt wel wat sneller hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:43 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom duurt het twee uur om 100gb over te zetten anno 2020.
Wat denk je dat er bij hen thuis uit de televisie komt?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan liggen aan de locatie en demografie, maar ik heb in 34 jaar 2 blanke personen gekend die Jodenhater waren. Ik heb 1 Joodse jongen gekend. Maar het aantal anti-semieten onder de Marokkaanse jeugd is echt bizar.
Als nog klopt jouw verhaal niet. Het is niet dat je alle Marokkanen kent.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder onder Feyenoorders
Ajacieden gebruiken het als geuzennaam. Wat ik overigens ook wel merkwaardig vind verder, lekker met een Isralische vlag naar het stadion komen
Muziek van 3robiquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat denk je dat er bij hen thuis uit de televisie komt?
Klopt wel. Maar het is meer dat als je er zelf fel op tegen bent dat je dan wel te pas en te onpas jodengrapjes of memes over Anne Frank post. Ik doe het zelf verder regelmatig dus dan kan je je wel afvragen of dat, hoewel het misschien niet antisemtisch is, wel een beetje tegenstrijdigquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woorden staan niet gelijk aan racisme of wat dan ook.
Het is de intentie. Het woord "nigger" is niet racistisch. De mensen die het gebruiken om andere mensen neer te halen of te denigreren wegens hun huidskleur, die zijn racistisch. Dat ligt aan de intentie en de context, niet aan het woord zelf.
Naja MacBook uit 2012 en usb 2. Zooo hopeloos lijkt dat me niet. Hij is wel up to date maar traag als kak verder door nog nooit schoongemaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je geen hopeloos verouderde technologie in bezit hebt gaat dat echt wel wat sneller hoor
?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Als nog klopt jouw verhaal niet. Het is niet dat je alle Marokkanen kent.
Haha ook jaquote:
Alles aan die kneus is onaantrekkelijk.quote:
Dat is niet Arabischquote:
BOEIENDDDDDDquote:
Die is dan toch ook alweer 8 jaar oudquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja MacBook uit 2012 en usb 2. Zooo hopeloos lijkt dat me niet. Hij is wel up to date maar traag als kak verder door nog nooit schoongemaakt.![]()
Ja maar doet het nog prima haha. Behalve dan dat er twee uur bij zijn gekomen en hij nog niet eens op 7gb zitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die is dan toch ook alweer 8 jaar oud
Gooi er een SSD in, als dat nog niet is gebeurd. Dat moet hem sowieso sneller makenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar doet het nog prima haha. Behalve dan dat er twee uur bij zijn gekomen en hij nog niet eens op 7gb zit
Ik heb geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gooi er een SSD in, als dat nog niet is gebeurd. Dat moet hem sowieso sneller maken
Dat is een Solid State Drive, ipv een harde schijf waar bewegende onderdelen in zitten, dus een stuk sneller, maakt geen lawaai, en gaat minder snel kapotquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat isen of dat nog nuttig of waardevol is bij zo’n oud ding? Niet dat ik voorlopig een nieuwe kan kopen ofzo.
Aaaaha. Ja nou is niet nodig denk ik als ‘ie straks weer draait. Kon vroeger zo’n beetje ieder Adobe ding open hebben staan en dan ook nog zware render programma’s draaien tegelijk dus dat zal straks ook weer kunnen hopelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een Solid State Drive, ipv een harde schijf waar bewegende onderdelen in zitten, dus een stuk sneller, maakt geen lawaai, en gaat minder snel kapot![]()
Een soort USB stick maar dan in vorm van een harde schijf.
Ah ok ja als het niet hoeft gewoon zo laten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aaaaha. Ja nou is niet nodig denk ik als ‘ie straks weer draait. Kon vroeger zo’n beetje ieder Adobe ding open hebben staan en dan ook nog zware render programma’s draaien tegelijk dus dat zal straks ook weer kunnen hopelijk.
Ja zolang ik nog de nodige programma’s kan updaten en draaien hierop ga ik niets doen. Duur zat die klote dingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah ok ja als het niet hoeft gewoon zo laten.
SSD van 500 GB is 60-70 euro dus dat valt op zich mee. Starten wel je programma's lekker snel op.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zolang ik nog de nodige programma’s kan updaten en draaien hierop ga ik niets doen. Duur zat die klote dingen.
En dat moet er dan in neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SSD van 500 GB is 60-70 euro dus dat valt op zich mee. Starten wel je programma's lekker snel op.
Mss kunnen ze die splinters eruit halenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:22 schreef 00wildchild het volgende:
Kuhuuuutttt morgen pedicure was vergeten dat ik afspraak had maar die splinters zitten er nog steeds.
Ja zou wel chill zijn. Ex wil niet in m’n voet snijden en zelf kan ik er niet zo goed bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mss kunnen ze die splinters eruit halen
Ben gewoon open mindedquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:14 schreef Cronometer_ het volgende:
Jimmy gaat weer op de multiculti tour.
Zo te lezen leef je niet op goede voet met je exquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zou wel chill zijn. Ex wil niet in m’n voet snijden en zelf kan ik er niet zo goed bij.
Ja maar is makkelijk joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En dat moet er dan in neem ik aan?
Waarom moet je altijd zo op mij haten?quote:
Het is een zoveel gebruikte termquote:
Wat waarden betreft kun je daar behoorlijk strikt in zijn hoor...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af of er mensen zijn die van zichzelf durven zeggen dat ze narrow-minded zijn
Matigquote:
Ik ben narrow minded als het gaat om anal insertionsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af of er mensen zijn die van zichzelf durven zeggen dat ze narrow-minded zijn
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:54 schreef Fok-it het volgende: Ben echt blij dat ik Coursera dankzij @:Kauai weer herontdekt hebt. Echt heel leuke bezigheid
![]()
Ben je knap eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
NiceWelke courses ben je mee bezig, psychologie nog? Heb er zelf niet zo veel meer mee gedaan helaas
Ja nog steeds, doe gewoon 1 lesweek voor 1 week aanhoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
NiceWelke courses ben je mee bezig, psychologie nog? Heb er zelf niet zo veel meer mee gedaan helaas
Ik heb net eentje gedaan waar 4 weken voor stond... 1 dag...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nog steeds, doe gewoon 1 lesweek voor 1 week aanhoudenDan blijft het leuk
Daarna even kijken welke ik daarna ga doen. Waarschijnlijk nog eentje binnen psychologie of filosofie.
Maar ja, jij bent ook weer drukker met je studie natuurlijk he
Beetje lusteloos. Ik had het super druk tot vrijdag en nu verveel ik me.quote:
Verveling is goed, daar groei je van, ga je van nadenken, uiteindelijk motiveert het. Geef er gewoon aan toe.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beetje lusteloos. Ik had het super druk tot vrijdag en nu verveel ik me.
Ik doe mn best, maar er zijn altijd anderen die nog narrow-mindeder zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb net eentje gedaan waar 4 weken voor stond... 1 dag...
Ook wel eens serieuze cursussen gedaan daar, maar dit was echt een makkie.
Mwah, denk dat jij wel meevalt. Misschien een beetje op vlees-vega gebiedquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar er zijn altijd anderen die nog narrow-mindeder zijn
Goed bezig, chill dat veel gratis is nu ook. Dat motiveert wel zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nog steeds, doe gewoon 1 lesweek voor 1 week aanhoudenDan blijft het leuk
Daarna even kijken welke ik daarna ga doen. Waarschijnlijk nog eentje binnen psychologie of filosofie.
Maar ja, jij bent ook weer drukker met je studie natuurlijk he
Oogverblindend!quote:
International and Cross-cultural negotiationquote:
Op bepaalde punten wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Jij bent gewoon wappie broerquote:
Tot hoelang blijft dat gratis dan? Want anders moet ik het tempo maar beetje opschroeven komende wekenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Goed bezig, chill dat veel gratis is nu ook. Dat motiveert wel zeker
Nee niet met studie, heb pas in juli weer online les. Las ook dat er weer corona uitbraken waren in ziekenhuizen waar we coschap lopen. Dus dat wordt telkens doorgeschoven. Maar wel bezig met mn artikel schrijven!
[..]
Oogverblindend!
Ze is arabisch ja :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:12 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vanwaar de shift jimbo, arab girl gevonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |