abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 mei 2020 @ 21:09:52 #251
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_193343435
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:00 schreef recursief het volgende:

[..]

Ontslag op staande voet komt ook voor. Je mag er vanuit gaan dat de leidinggevenden over meer informatie beschikken dan alleen het filmpje dat wij kennen.
Je mag aannemen? Waarom mogen we dat aannemen? En hoe kwamen zij binnen een paar uur aan die extra informatie terwijl die tot op dit moment nog nergens anders bekend is? Waarom is die informatie niet gedeeld terwijl inmiddels de kleur van de onderbroek van de betrokken agenten al voorpaginanieuws is?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:01 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Naja, wat de diender in de gymzaal heeft geleerd, hebben zijn leidinggevenden in een klaslokaal geleerd. Weet je, de diender heeft gewoon verkeerd gehandeld. Hij is schuldig aan de dood van zijn verdachte, wat makkelijk voorkomen had kunnen worden.

Dat de diender goed heeft gehandeld volgens het boekje, zou ik eerder in twijfel trekken dan de beslissing van de leidinggevenden om hem te ontslaan.

M.a.w. het is m.i. raar om bij de diender het boekje erbij te halen als bewijs voor zijn kundig handelen met als gevolg de dood van zijn verdachte en bij de leidinggevenden vragen te stellen of ontslag wel terecht volgens het boekje was.
Die diender heeft gewoon letterlijk geleerd dat hij zijn knie in de nek van zich verzettende verdachten moet zetten. Meer volgens het boekje kan niet. Het boekje dat de leidinggevenden geschreven hebben die nu niet weten hoe snel ze degene die hun orders uitvoert buiten moeten vegen.

Die hebben ook echt niet 'geleerd' hoe ze hier mee om moeten gaan. Ja, wellicht hoe een onderzoek er uit zou moeten zien. Daar is hier overduidelijk geen sprake van geweest. Er is gewoon een crisisberaadje gehouden en klaar.
pi_193343472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:02 schreef Barbusse het volgende:
So hey, iemand probeert hier echt wanhopig excessief geweld goed te praten zeg :')
Daar lijkt het idd wel een beetje op ja.
West-Melanesia
pi_193343600
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef Nobu het volgende:

[..]

Je mag aannemen? Waarom mogen we dat aannemen? En hoe kwamen zij binnen een paar uur aan die extra informatie terwijl die tot op dit moment nog nergens anders bekend is? Waarom is die informatie niet gedeeld terwijl inmiddels de kleur van de onderbroek van de betrokken agenten al voorpaginanieuws is?
[..]

Die diender heeft gewoon letterlijk geleerd dat hij zijn knie in de nek van zich verzettende verdachten moet zetten. Meer volgens het boekje kan niet. Het boekje dat de leidinggevenden geschreven hebben die nu niet weten hoe snel ze degene die hun orders uitvoert buiten moeten vegen.

Die hebben ook echt niet 'geleerd' hoe ze hier mee om moeten gaan. Ja, wellicht hoe een onderzoek er uit zou moeten zien. Daar is hier overduidelijk geen sprake van geweest. Er is gewoon een crisisberaadje gehouden en klaar.
Het kan wat jij zegt, dat in principe de diender volgens het boekje heeft geprobeerd te handelen wat dus verkeerd is afgelopen en dat de leidinggevenden te snel de agenten hebben ontslagen en dat dan weer niet volgens het boekje.

Maar dat er een persoon dood gaat aan een handeling volgens het boekje, is ook niet volgens het boekje. Je verdedigt nu de handeling van de diender door het boekje erbij te halen terwijl er een persoon door die handeling volgens het boekje is overleden. Vervolgens stel je vragen of de leidinggevenden wel volgens het boekje hebben gehandeld.


Ik zou allereerst ernstige vragen stellen bij de handeling van de diender, en daarna pas naar de handeling van de leidinggevenden.
West-Melanesia
pi_193343641
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef Nobu het volgende:

[..]

Je mag aannemen? Waarom mogen we dat aannemen? En hoe kwamen zij binnen een paar uur aan die extra informatie terwijl die tot op dit moment nog nergens anders bekend is? Waarom is die informatie niet gedeeld terwijl inmiddels de kleur van de onderbroek van de betrokken agenten al voorpaginanieuws is?
[..]
Godsamme, moet ik dat nou echt uitleggen? Die leidinggevenden zijn geen willekeurige internetgebruikers die het moeten doen met wat ze op Facebook en Twitter lezen he.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 27 mei 2020 @ 21:26:49 #255
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_193343728
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:19 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Het kan wat jij zegt, dat in principe de diender volgens het boekje heeft geprobeerd te handelen wat dus verkeerd is afgelopen en dat de leidinggevenden te snel de agenten hebben ontslagen en dat dan weer niet volgens het boekje.

Maar dat er een persoon dood gaat aan een handeling volgens het boekje, is ook niet volgens het boekje. Je verdedigt nu de handeling van de diender door het boekje erbij te halen terwijl er een persoon door die handeling volgens het boekje is overleden. Vervolgens stel je vragen of de leidinggevenden wel volgens het boekje hebben gehandeld.

Ik zou allereerst ernstige vragen stellen bij de handeling van de diender, en daarna pas naar de handeling van de leidinggevenden.
Ik heb de dienders hier eerder al prutsers genoemd. Wat mij betreft is de framing van het politiekorps als fascistisch apparaat dat onschuldige zwarten opjaagd en vermoord en politici die dat proberen te benutten om er zelf beter van te worden een veel groter probleem dan een enkele dode crimineel. Dat is vervelend voor de familie, maar geen samenlevingsontwrichtend probleem.
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:21 schreef recursief het volgende:

[..]

Godsamme, moet ik dat nou echt uitleggen? Die leidinggevenden zijn geen willekeurige internetgebruikers die het moeten doen met wat ze op Facebook en Twitter lezen he.
Hebben ze een glazen bol op de ontbijttafel staan ja? Mooi man.
pi_193344102
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik heb de dienders hier eerder al prutsers genoemd. Wat mij betreft is de framing van het politiekorps als fascistisch apparaat dat onschuldige zwarten opjaagd en vermoord en politici die dat proberen te benutten om er zelf beter van te worden een veel groter probleem dan een enkele dode crimineel. Dat is vervelend voor de familie, maar geen samenlevingsontwrichtend probleem.
[..]

Hebben ze een glazen bol op de ontbijttafel staan ja? Mooi man.
Ja dat is lastig. Het apparaat heeft een macht. Er werken nogal wat gekken bij die macht. Een fout, een dode, de manier waarop, eerdere fouten en dat i.c.m. het recente verleden legt natuurlijk de vergrootglas er dik op. Dat zal niet zo gauw veranderen denk ik. Ik geloof niet in het politiekorps als fascistisch apparaat dat graag onschuldige zwarten vermoord, maar anderzijds snap ik de woede ook wel, eigenlijk vooral onmacht.
West-Melanesia
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 27 mei 2020 @ 21:52:53 #257
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193344248
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk iedere dramaqueen die je tegen de grond hebt geworsteld laten gaan. Dat dramatische toneelstuk voor de camera zien die gasten tien keer per dag.
Dat is alsnog geen excuus om minutenlang met wat naar het schijnt een flink gewicht op iemands nek te zitten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_193346206
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:21 schreef Nobu het volgende:

[..]

Omdat ze hem op de politieacademie hebben geleerd dat dit een effectieve methode is om een grote kerel in bedwang te houden.
Ook als je met zijn vieren bent? Want dat was hier het geval (ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen).

https://imgshare.io/image/NpFzwt
pi_193346615
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 23:18 schreef Alaianaya het volgende:

[..]

Ook als je met zijn vieren bent? Want dat was hier het geval (ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen).

https://imgshare.io/image/NpFzwt

Kort filmpje waar je ziet dat het er 4 zijn:

Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_193346732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:28 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom die idioot alleen ontslagen is, en niet aangeklaagd voor dood door schuld oid :?
Ik gok omdat er een onderzoek gedaan moet worden. Is officiele doodsoorzaak bijvoorbeeld al bekend? Denk van niet.
  donderdag 28 mei 2020 @ 00:14:03 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_193346751
quote:
Filmpje is blocked.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193346765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik gok omdat er een onderzoek gedaan moet worden. Is officiele doodsoorzaak bijvoorbeeld al bekend? Denk van niet.
Maar waarom dan wel op staande voet ontslaan? Daar zal toch een gegronde voor zijn geweest neem ik aan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 28 mei 2020 @ 00:15:44 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_193346768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik gok omdat er een onderzoek gedaan moet worden. Is officiele doodsoorzaak bijvoorbeeld al bekend? Denk van niet.
Ik heb zo'n vermoeden dat ie gestikt is omdat er een idioot met zijn volle gewicht op zijn luchtpijp is gaan zitten, kon je dat zelf niet verzinnen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193346788
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Filmpje is blocked.
Oh? Hier doet 'ie het wel.
Gifje:

Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 28 mei 2020 @ 00:19:11 #265
117098 Hathor
Effe niet
pi_193346796
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar waarom dan wel op staande voet ontslaan? Daar zal toch een gegronde voor zijn geweest neem ik aan.
Om de publieke opinie te managen, als het weer tot rust is gekomen nemen ze hem zomaar weer terug in dienst, of anders zorgen ze voor een arbeidsongeschiktregeling zoals met die cowboy in Arizona die een ongewapende man in de gang van een hotel executeerde.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 28 mei 2020 @ 00:20:55 #266
117098 Hathor
Effe niet
pi_193346810
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Oh? Hier doet 'ie het wel.
Gifje:

[ afbeelding ]
Na twee keer klikken deed ie het hier ook, beetje vaag, de eerste keer zag ik een bericht dat youtube het had geblocked.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 28-05-2020 00:26:37 ]
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 28 mei 2020 @ 00:21:46 #267
117098 Hathor
Effe niet
pi_193346822
Het Amerikaanse politie apparaat is ziek, doodziek.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193346825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik gok omdat er een onderzoek gedaan moet worden. Is officiele doodsoorzaak bijvoorbeeld al bekend? Denk van niet.
Asfyxiatie. Je kan toch horen hoe hij meermaals zegt dat hij niet kan ademhalen?
pi_193346831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Oh? Hier doet 'ie het wel.
Gifje:

[ afbeelding ]
Ook hier werkt het filmpje.
pi_193346863
Zeer waardevolle bijdrages, van de wetenschappelijke/politionele/juridische en medische kant. Expert van geweldsmiddelen bij de politie beweert dat de wurggreep op de nek zoals hier toegepast nooit is toegestaan. Wat daar het dichtstbij komt wat agenten mogen toepassen is een houdgreep op de schouders. Maar de nek nooit.

Filmje legt ook uit waarom iemand in zo'n positie asfyxiatie krijgt en sterft.

https://www.fox9.com/news(...)-george-floyd-arrest
  donderdag 28 mei 2020 @ 00:29:12 #271
117098 Hathor
Effe niet
pi_193346878
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:27 schreef KI1234 het volgende:
Zeer waardevolle bijdrages, van de wetenschappelijke/politionele/juridische en medische kant. Expert van geweldsmiddelen bij de politie beweert dat de wurggreep op de nek zoals hier toegepast nooit is toegestaan. Wat daar het dichtstbij komt wat agenten mogen toepassen is een houdgreep op de schouders. Maar de nek nooit.

Filmje legt ook uit waarom iemand in zo'n positie asfyxiatie krijgt en sterft.

https://www.fox9.com/news(...)-george-floyd-arrest
Dan krijg je toch de neiging om te denken aan moord met voorbedachte rade. of zie ik dat nou verkeerd?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193346908
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan krijg je toch de neiging om te denken aan moord met voorbedachte rade. of zie ik dat nou verkeerd?
Dat zal lastig te bewijzen zijn denk ik.
pi_193346950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan krijg je toch de neiging om te denken aan moord met voorbedachte rade. of zie ik dat nou verkeerd?
Op zijn minst doodslag lijkt mij. Ben geen juridische expert. Ik vind het gewoon walgelijk en ziekmakend.

Een aantal professionele sporters hebben zich uitgelaten over de zaak, waarvan NBA speler Stephen Jackson die met hem bevriend was.

UFC's Jon Jones spoke to TMZ about Floyd's death saying, "Anyone who has practiced the very basics of jujitsu recognizes a [blood choke] when they see this. That was as clear as day murder, torture."

"What that man went through was worse than drowning," Jones added. "I wouldn't wish the way George Floyd was murdered on my worst enemy. That officer applied just enough pressure to keep him alive for almost six minutes in that chokehold. In all my years of fighting I can honestly say I've never experienced anything close to that level of torture."

https://www.cbssports.com(...)george-floyds-death/
pi_193346989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Om de publieke opinie te managen, als het weer tot rust is gekomen nemen ze hem zomaar weer terug in dienst, of anders zorgen ze voor een arbeidsongeschiktregeling zoals met die cowboy in Arizona die een ongewapende man in de gang van een hotel executeerde.
Hm ik weet het niet. Ergens vermoed ik dat ze ontslagen zijn omdat ze logen over het verzet en het onder invloed zijn van Floyd bij de arrestatie. In de eerste verklaring van de politie was daar nl sprake van maar dat werd later gecorrigeerd.

quote:
The original police report said Mr. Floyd had resisted arrest.

The arrest of Mr. Floyd took place on Monday evening. The Minneapolis Police Department said in a statement that officers had responded to a call about a man suspected of forgery. The police said the man was found sitting on top of a blue car and “appeared to be under the influence.”

“He was ordered to step from his car,” the department’s statement said. “After he got out, he physically resisted officers. Officers were able to get the suspect into handcuffs and noted he appeared to be suffering medical distress.”

The statement said that officers had called for an ambulance.

On Tuesday morning, without referring to the video recorded by a bystander, the police updated a statement, titled “Man Dies After Medical Incident During Police Interaction,” saying that additional information had “been made available” and that the F.B.I. was joining the investigation.

NYT
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193347029
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hm ik weet het niet. Ergens vermoed ik dat ze ontslagen zijn omdat ze logen over het verzet en het onder invloed zijn van Floyd bij de arrestatie. In de eerste verklaring van de politie was daar nl sprake van maar dat werd later gecorrigeerd.
[..]

Wat ik mij ook afvroeg is, is het standaard praktijk dat de pas aangekomen eerstehulpverleners dwz ambulancebroers de inmiddels bewusteloze patiënt gewoon als een waardeloze boommast op de brancard leggen en wegrollen zonder resuscitatie toe te passen? Ik bedoel, ze keken niet eens naar zijn toestand. Gewoon opgetild, op de brancard gezet, en weggeduwd alsof het een stuk log hout was.

Doen ze dit bij iedereen?
pi_193347095
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:51 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Wat ik mij ook afvroeg is, is het standaard praktijk dat de pas aangekomen eerstehulpverleners dwz ambulancebroers de inmiddels bewusteloze patiënt gewoon als een waardeloze boommast op de brancard leggen en wegrollen zonder resuscitatie toe te passen? Ik bedoel, ze keken niet eens naar zijn toestand. Gewoon opgetild, op de brancard gezet, en weggeduwd alsof het een stuk log hout was.

Doen ze dit bij iedereen?
Dat klopt denk ik niet. In het hetzelfde artikel staat dat de amubulancemedewerker naar een hartslag in de nek heeft gevoeld. Ik neem aan dat hij toen nog leefde.

quote:
An ambulance medic arrives and, reaching under the officer’s knee, feels for a pulse on the man’s neck.

The medic turns away, and a stretcher is wheeled over. The arrested man is then rolled onto the stretcher, loaded into an ambulance and taken away.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193347184
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_193347188
Er is inderdaad iemand te zien die (kort) zijn hand in de nek van de man legt, maar de rest van de "hulpverlening" ziet er toch weinig respectvol uit... Zo zou ik niet in een ambulance gerold willen worden.

Vanaf 7:18 te zien in onderstaande video;

pi_193347202
Hmmm. Best moeilijk om te beoordelen.


Want in deze video die de voorgeschiedenis bevat, verzet hij zich toch echt wel een klein beetje door tegen te stribbelen. Voordat ze hem in de handboeien krijgen lijkt hij dingen te schreeuwen, zijn armen en hoofd weg te draaien uit de gewwnste richting en eens een keer al dan niet opzettelijk te vallen (uit protest?). Eventueel krijgen ze hem alsnog in de boeien maar hij lijkt weer een beetje protest te uiten bij het opstaan en meelopen.

Daarna steken ze met hem de weg over naar de andere geparkeerde wagen die blijkbaar zijn transport voor moet stellen. Juist weg dus van de gemonteerde muurcamera van de winkel. Ook daar gaat het kennelijk een keer mis en Floyd gaat weer op de grond. De oorzaak daarvan is niet bekend. Er zal nog een aantal dingen gebeurd zijn want hij is vooralsnog op de 'verkeerde' kant van de patrouilleauto, dwz aan de stoep en niet aan de straatkant wat zijn eindpositie komt te zijn.

Vanaf daar worden de beelden stopgezet en achtergehouden.
pi_193347237
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat klopt denk ik niet. In het hetzelfde artikel staat dat de amubulancemedewerker naar een hartslag in de nek heeft gevoeld. Ik neem aan dat hij toen nog leefde.
[..]

Maar dat was toen de agent nog zijn knie erop had staan. Kijk naar deze video, het gaat langer en geeft een completer plaatje.


Na die vluchtige allereerste controle loopt hij weer weg om de brancard te halen en agent mag doorgaan met zijn moordhandeling.

Als hij terugkomt pas anderhalve minuut later zegt hij de moordende agent om opzij te gaan en leggen ze hem met zn allen erop alsof het een doodgewicht is. Er is geen controle meer buiten de ambulance zoals te zien is op de camera. Wat binnen de ambulance allemaal gebrurt kunnen we natuurlijk niet weten.

Lijkt alsof ze er niks om de man zijn leven geven.
pi_193347245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:15 schreef KI1234 het volgende:
Hmmm. Best moeilijk om te beoordelen.


Want in deze video die de voorgeschiedenis bevat, verzet hij zich toch echt wel een klein beetje door tegen te stribbelen. Voordat ze hem in de handboeien krijgen lijkt hij dingen te schreeuwen, zijn armen en hoofd weg te draaien uit de gewwnste richting en eens een keer al dan niet opzettelijk te vallen (uit protest?). Eventueel krijgen ze hem alsnog in de boeien maar hij lijkt weer een beetje protest te uiten bij het opstaan en meelopen.

Daarna steken ze met hem de weg over naar de andere geparkeerde wagen die blijkbaar zijn transport voor moet stellen. Juist weg dus van de gemonteerde muurcamera van de winkel. Ook daar gaat het kennelijk een keer mis en Floyd gaat weer op de grond. De oorzaak daarvan is niet bekend. Er zal nog een aantal dingen gebeurd zijn want hij is vooralsnog op de 'verkeerde' kant van de patrouilleauto, dwz aan de stoep en niet aan de straatkant wat zijn eindpositie komt te zijn.

Vanaf daar worden de beelden stopgezet en achtergehouden.
Nou, ik heb er één gevonden met beeld én geluid, waar die lul van een agent een paar keer herhaalt terwijl hij met zijn volle gewicht met zijn knie op de mans nek 'zit' : Get up and get in the car. :')
Arrestant zegt nog 'I can't, I can't breath'.


Hoe meer je er van ziet/ 'weet', hoe walgelijker het wordt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 28 mei 2020 @ 01:24:05 #282
117098 Hathor
Effe niet
pi_193347265
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:15 schreef KI1234 het volgende:
Hmmm. Best moeilijk om te beoordelen.


Want in deze video die de voorgeschiedenis bevat, verzet hij zich toch echt wel een klein beetje door tegen te stribbelen. Voordat ze hem in de handboeien krijgen lijkt hij dingen te schreeuwen, zijn armen en hoofd weg te draaien uit de gewwnste richting en eens een keer al dan niet opzettelijk te vallen (uit protest?). Eventueel krijgen ze hem alsnog in de boeien maar hij lijkt weer een beetje protest te uiten bij het opstaan en meelopen.

Daarna steken ze met hem de weg over naar de andere geparkeerde wagen die blijkbaar zijn transport voor moet stellen. Juist weg dus van de gemonteerde muurcamera van de winkel. Ook daar gaat het kennelijk een keer mis en Floyd gaat weer op de grond. De oorzaak daarvan is niet bekend. Er zal nog een aantal dingen gebeurd zijn want hij is vooralsnog op de 'verkeerde' kant van de patrouilleauto, dwz aan de stoep en niet aan de straatkant wat zijn eindpositie komt te zijn.

Vanaf daar worden de beelden stopgezet en achtergehouden.
Hij stribbelt een beetje tegen maar is op geen enkele wijze een bedreiging voor de agenten, het is hoe je het ook bekijkt een geval van extreem geweld tegen iemand die allang uitgeschakeld is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193347285
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nou, ik heb er één gevonden met beeld én geluid, waar die lul van een agent een paar keer herhaalt terwijl hij met zijn volle gewicht met zijn knie op de mans nek 'zit' : Get up and get in the car. :')
Arrestant zegt nog 'I can't, I can't breath'.


Hoe meer je er van ziet/ 'weet', hoe walgelijker het wordt.
Jij en ik zijn precies dezelfde videos aan het opzoeken en bekijken, helemaal los van elkaar. Vind ik amusan. :D Kijk naar mijn reacties. Die zijn dus geschreven zinder de jouwe te lezen.
pi_193347319
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij stribbelt een beetje tegen maar is op geen enkele wijze een bedreiging voor de agenten, het is hoe je het ook bekijkt een geval van extreem geweld tegen iemand die allang uitgeschakeld is.
Dat zeker. Ik stond ook op het punt te schrijven dat dat verzet geenszins een gewelddadige bedreiging of mishandeling was van de agenten maar kennelijk weggelaten. En in geen enkel verband staat met de uiteindelijke nekklem.

Bij deze.

Maar ik moet ook helaas erbij zeggen dat we niet de volledige beelden hebben. Er ontbreekt namelijk alles tussen het moment van het aankomen bij de gepaarkeerde wagen en dat fimen door de omstanders. Wat is er in die cruciale tijd gebeurt? Was Floyd ineens wel helemaal doorgedraaid? Schopte hij en sloeg hij?

We moeten het weten.

Een beetje wegdraaien en schreeuwen en moeilijk doen bij de arrestatie doet vrijwel iedere Amerikaanse verdachte. Dat kan niet de aanleiding zijn geweest om hem tegen de grond te werken?

Lijkt mij anders onmogelijk om de emotionele toestand van de agent te verklaren.

[ Bericht 3% gewijzigd door KI1234 op 28-05-2020 01:37:07 ]
  donderdag 28 mei 2020 @ 01:36:07 #285
117098 Hathor
Effe niet
pi_193347348
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:32 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Dat zeker. Ik stond ook op het punt te schrijven dat dat verzet geenszins een gewelddadige bedreiging of mishandeling was van de agenten maar kennelijk weggelaten. En in geen enkel verband staat met de uiteindelijke nekklem.

Bij deze.

Maar ik moet oo helaas erbij zeggen dat we niet de volledige beelden hebben. Er ontbreekt namelijk alles tussen het moment van het aankomen bij de gepaarkeerde wagen en dat fimen door de omstanders. Wat is er in die cruciale tijd gebeurt? Was Floyd ineens wel helemaal doorgedraaid? Schopte hij en sloeg hij?

Een beetje wegdraaien en schreeuwen en moeilijk doen bij de arrestatie doet vrijwel iedere Amerikaanse verdachte. Dat kan niet de aanleiding zijn geweest om hem tegen de grond te werken?

We moeten het weten.

Er stond in ieder geval iemand tussen die het nodig vond om 65768 keer bro te zeggen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193347366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er stond in ieder geval iemand tussen die het nodig vond om 65768 keer bro te zeggen.
Dat kon ik eerst ook niet begrijpen maar kennelijk is het een enigszins liefkozende en stoere aanspreekvorm tegelijk tussen mannen in Amerima. Zo van, houd je afstand maar ik begrijp je wel zoiets.
pi_193347367
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 01:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er stond in ieder geval iemand tussen die het nodig vond om 65768 keer bro te zeggen.
Hij had beter 65768 knietjes in een nek boven een uniform kunnen geven.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_193347534
Als Trumps gek tweetgedrag enige voorbode mag zijn, gaan deze agenten aangeklaagd worden, maar het duurt nog even:

President Donald Trump tweeted that he had asked the FBI, which is investigating the death, to expedite its work, adding that “Justice will be served!”

https://www.washingtonpos(...)tion/?outputType=amp
pi_193347693
Vandaag zijn er in Minneapolis wederom betogingen geweest tegen het racistisch handelen van de politie. Helaas konden sommige "betogers" het niet laten om een winkel te plunderen, wat een tuig :')

pi_193347708
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 04:13 schreef MMunkun het volgende:
Vandaag zijn er in Minneapolis wederom betogingen geweest tegen het racistisch handelen van de politie. Helaas konden sommige "betogers" het niet laten om een winkel te plunderen, wat een tuig :')

Ja dat las ik ook. Het wordt een repeat van Baltimore paar jaar geleden. En dat Eric Garner gedoe.

Target verkoopt overigens veel dure elektronica. Ik hoop alleen maar dat er een manier is de activatie hiervan alsnog onmogelijk te maken of op te sporen.
pi_193347756
hollybdc twitterde op donderdag 28-05-2020 om 03:44:10 The scene around Minneapolis’s 3rd precinct is total chaos amid protests tonight. Many stores, including Target and Aldi, are being looted. Police in riot gear are on the roof of the department and have surrounded their building but no sign of them anywhere else reageer retweet
Draadje met beelden ervan:
rljourno twitterde op donderdag 28-05-2020 om 03:46:13 I’m arriving to the Lake Street Target and surrounding stores. alarms are blaring. Tear gas deployed near 3rd precinct. It’s mayhem here https://t.co/5xhReWp4Ga reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193347823
Rellen verergeren. :N

ByLizSawyer twitterde op donderdag 28-05-2020 om 06:19:28 In this strip, no business is spared. Nearly every window smashed. I’ve seen cars packed to the brim with looted goods. Store security alarming won’t stop chirping. https://t.co/qRcX6c5ky9 reageer retweet
CarlosGphoto twitterde op donderdag 28-05-2020 om 04:49:47 A fire was started at AutoZone. Some protesters attempted to extinguish it some posed for photos. https://t.co/1EGwTPrUTq reageer retweet
  donderdag 28 mei 2020 @ 06:58:48 #293
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193347903
Verschrikkelijk wat er met George Floyd gebeurd is en de beelden ervan zijn verschrikkelijk om te zien, maar nu zijn black live matters en antifa van de situatie misbruik aan het maken, omdat volgens het Alinsky playbook anarchie voor hen het meeste oplevert.
De nietsnut van een Jacob Frey laat helemaal niets van zich horen en dit is een grote schande.
Ik ben ook benieuwd naar de reactie van degenen die de protesten tegen de lockdowns scherp veroordeelden en de deelnemers daarvan generaliserend rechtse rednecks hilbillies (of wat dies meer zij) noemden, of ze in dit geval consequent heel erg ongerust zijn over de verspreiding van het virus, maar ik waag me dit te betwijfelen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193348055
Het plunderen is begonnen zoals ik al voorspeld had. Zo typisch weer.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193348108
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 04:13 schreef MMunkun het volgende:
Vandaag zijn er in Minneapolis wederom betogingen geweest tegen het racistisch handelen van de politie. Helaas konden sommige "betogers" het niet laten om een winkel te plunderen, wat een tuig :')

Is daar al bewijs van dan? Naast dat er journalisten zijn die het heel graag racistisch willen maken.
pi_193348277
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 07:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Is daar al bewijs van dan? Naast dat er journalisten zijn die het heel graag racistisch willen maken.
Wat mij betreft is er nog geen bewijs.

Ik probeer slechts de reden van protest die de betogers zelf geven, te schetsen. Of beter 'gaven', want de motivaties lijken de laatste uren wat te verschuiven.
pi_193348378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 07:43 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er nog geen bewijs.

Ik probeer slechts de reden van protest die de betogers zelf geven, te schetsen. Of beter 'gaven', want de motivaties lijken de laatste uren wat te verschuiven.
Betogers of de subgroep relschoppers die misbruik maken van deze situatie?
pi_193348446
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2020 05:54 schreef Kijkertje het volgende:
hollybdc twitterde op donderdag 28-05-2020 om 03:44:10 The scene around Minneapolis’s 3rd precinct is total chaos amid protests tonight. Many stores, including Target and Aldi, are being looted. Police in riot gear are on the roof of the department and have surrounded their building but no sign of them anywhere else reageer retweet
Draadje met beelden ervan:
rljourno twitterde op donderdag 28-05-2020 om 03:46:13 I’m arriving to the Lake Street Target and surrounding stores. alarms are blaring. Tear gas deployed near 3rd precinct. It’s mayhem here https://t.co/5xhReWp4Ga reageer retweet
Idioten. :(
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193348447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 07:18 schreef Scarface88 het volgende:
Het plunderen is begonnen zoals ik al voorspeld had. Zo typisch weer.
Ik snap niet waarom je moet plunderen na wat er gebeurd is. Ik bedoel, ik snap de link niet.
pi_193348765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je moet plunderen na wat er gebeurd is. Ik bedoel, ik snap de link niet.
Dit soort protestmanifestaties trekken grote groepen mensen, ontevreden met de maatschappij waarin ze leven. Je ziet dan dat het politieapparaat het niet meer aankan en een deel maakt van de gelegenheid gebruik en gaat plunderen.

UPDATE: National Guard support requested by city to combat riots in South Minneapolis
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')