Geen zin in?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog minimaal 3 weken thuis.
Maar daarna zal het toch wel snel gaan vrees ik.
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog minimaal 3 weken thuis.
Maar daarna zal het toch wel snel gaan vrees ik.
Tegen die tijd komen de muren op je af.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.
Ze gaan bij ons waarschijnlijk over op een vast (gedeeltelijk) thuiswerken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
In sociaal contact?
Je vraagt een beetje naar de bekende weg nu.
Meh, had dat eerder in het begin meer dan nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen die tijd komen de muren op je af.
Dat hadden we al, 2 dagen per week (ik pakte altijd de maandag en dinsdag)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan bij ons waarschijnlijk over op een vast thuiswerken.
Lekker man.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, had dat eerder in het begin meer dan nu.
[..]
Dat hadden we al, 2 dagen per week (ik pakte altijd de maandag en dinsdag)
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
@:ggmm kan jij die waarschuwing even wijzigen zodat het niet lijkt alsof het door een zwakstroomdebiel is getypt?
bij voorbaat dank gr gr
Dit kan sowieso netter.quote:Nou eenmaal.
haha, dachten hetzelfdequote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
@:ggmm kan jij die waarschuwing even wijzigen zodat het niet lijkt alsof het door een zwakstroomdebiel is getypt?
bij voorbaat dank gr gr
Ik ben hier geen moderator.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
bij voorbaat dank gr gr
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier geen moderator.
Als je opmerkingen hebt over moderatie kan je beter even in VBL-FB terecht voordat je een FA inschakelt!
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.
Als je denkt het zelf beter te kunnen mag je altijd solliciteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.
Wat voor soep?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
Varkenshaas met soep trouwens
@:drizzt_dourden
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |