Ik kan wel een boekje opendoen over het wanbeleid bij jouw ziekenhuis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar echt de wereld verbeteren doe je ook niet he
Onterechte mention naar Yvonne. Laat haar met rust.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
De schreeuw vanuit VBL wordt wel steeds duidelijker.
@:JanCees moet admin worden.
@:Yvonne doe daar eens wat aan.
Graag.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan wel een boekje opendoen over het wanbeleid bij jouw ziekenhuis.
Juist ja. Eerst aangeven dat je een boekje open kunt doen, maar vervolgens niet kunnen leveren.quote:
Mijn gun is #altijdready vraag maar aan je moeder.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien mag je binnenkort ook een wapen mee.
Als ik iets kan doen betekent niet dat ik het ook ga doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juist ja. Eerst aangeven dat je een boekje open kunt doen, maar vervolgens niet kunnen leveren.
erg teleurstellend
Probeer dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn gun is #altijdready vraag maar aan je moeder.
Als je moet modereren heb je te maken met kleine kinderen. Ik reken op mijn vrienden in de SC dat dit niet nodig is. Door niet te modereren geef ik indirect aan jullie volwassen te vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als ik iets kan doen betekent niet dat ik het ook ga doen.
Voorbeeld:
@:onlogisch kan modereren
Maar het is wel teleurstellend ja.
Toen was hij nog jong man.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:55 schreef Doublepain het volgende:
wtf dacht je toen je dit plaatste @:el-stinho (zie OP)
Ik heb 2 jaar terug ofzo erwtensoep gepost op Twitter wat er niet uitzagquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen was hij nog jong man.
Zalmslaatje van @:GGMM was vele malen ranziger
Het is wetenschappelijk bewezen dat dit niet zo is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
Wat vind jij van erwtensoep in de lente/zomer?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug ofzo erwtensoep gepost op Twitter wat er niet uitzag
2 uur later alles uitgekotst LOL
Dan spoor je nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind jij van erwtensoep in de lente/zomer?
Zou leuk zijn als iemand hier een poll voor zou maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen was hij nog jong man.
Heb ik al gedaan!!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als iemand hier een poll voor zou maken.
@:ggmm
Picsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug ofzo erwtensoep gepost op Twitter wat er niet uitzag
2 uur later alles uitgekotst LOL
GGMM kreeg geen mention.quote:
Ik moest echt een kanonskogel door mijn kringspier duwen vanochtend, had beter naar @3rr0r moeten luisteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net teringsnel zitten schijten, was met een minuutje alweer klaar
Ga je dit nu op je cv zetten?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn gun is #altijdready vraag maar aan je moeder.
Ja.quote:
quote:
mooi echo geluid maakt dat in de potquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik moest echt een kanonskogel door mijn kringspier duwen vanochtend, had beter naar @:3rr0r moeten luisteren.
Nee.quote:
Gast.quote:
zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook zomerse erwtensoep dat is kanjerlekker. Of niet @:Tarado
Een paard.twitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 12:47:16Pieter van Vollenhoven wil BOA's bewapenen. Geef ze dan ook gelijk een paard, zegt @mvanroosmalen op @NPORadio1, "En leraren, mogen die een zweep?" https://t.co/c4HydVLB6B reageer retweet
Wat ga je met je gewonnen tijd doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Een paard.twitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 12:47:16Pieter van Vollenhoven wil BOA's bewapenen. Geef ze dan ook gelijk een paard, zegt @:mvanroosmalen op @:NPORadio1, "En leraren, mogen die een zweep?" https://t.co/c4HydVLB6B reageer retweet
![]()
@:el-stinho
@:coco.
@:wereldgozer
En wat als d'r zweep wordt afgepakt?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
"En leraren, mogen die een zweep?"
@:jojoortje wel wat mij betreft.
Handboeien.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En wat als d'r zweep wordt afgepakt?
Vanzelfsprekend kan ik niet iedere act volgen wanneer ik niet de ganse dag op FOK! rondhang.quote:
@onlogisch wel, die moest ook lachen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
Niemand snapt de meme van @:ggmm
Derhalve is het gewoon een kutmeme
Afgehandeld.
Die snapte het ook niet maar deed gewoon alsofquote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend kan ik niet iedere act volgen wanneer ik niet de ganse dag op FOK! rondhang.
Zou jij me voortaan per dm op de hoogte kunnen houden van de ontwikkelingen?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die snapte het ook niet maar deed gewoon alsof
Story of his life.
Wel eens hoor, dat zijn wel heel specifieke acts die je net meegekregen moet hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend kan ik niet iedere act volgen wanneer ik niet de ganse dag op FOK! rondhang.
Zou jij me voortaan per dm op de hoogte kunnen houden van de ontwikkelingen?
Dat vind ik ook nog geen groot succes nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM een prima meme. Beter dan dat stomme Twitteraccount die @:Caland aan ons probeert op te dringen.
zoals bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wel eens hoor, dat zijn wel heel specifieke acts die je net meegekregen moet hebben.
Niet zoals bijvoorbeeld de algemeen bekende roverheid act.
Over nieuwe notes gesproken :quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 nieuwe COR-notes zijn uit![]()
![]()
@:zipportal
Mijn piemel is slechts 7 centimeter grootquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over nieuwe notes gesproken :
[info]Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt. [/info]
User @:Elan heeft de twijfelachtige eer de laatste 'kanjer'post te hebben gemaakt die ongemoeid blijft.
Tot zover deze huishoudelijke mededeling
@:Drizzt_Dourden
@:Donraja
WANBELEIDquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[info]Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt. [/info]
User @:Elan heeft de twijfelachtige eer de laatste 'kanjer'post te hebben gemaakt die ongemoeid blijft.
Goedzo, schelden met die ziekte is sowieso voor paupers. (@Scrummie2.1 je hoeft niet terug te zoeken, ik doe dat nooit)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedzo, schelden met die ziekte is sowieso voor paupers. (@:scrummie2.1 je hoeft niet terug te zoeken, ik doe dat nooit)
@skysherrif wordt hier niet eens van op de hoogte gesteld.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat terug zoeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedzo, schelden met die ziekte is sowieso voor paupers. (@:scrummie2.1 je hoeft niet terug te zoeken, ik doe dat nooit)
Vieze reknak hypocriet jijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
een echte leven.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:42 schreef Elan het volgende:
@:onlogisch is een echte leven vast en zeker BOA.
Wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:skysherrif wordt hier niet eens van op de hoogte gesteld.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
updates gepauzeerd
Welke analfabetische teringjunk heeft dit getypt trouwens?
Het was een verwijzing naar de 'weddenschap' discussie van een aantal dagen geleden. Misschien kun je wat minder drugs gebruiken, dan hoef ik niet alles uit te leggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat terug zoeken?
Ik ben Davy niet.
Ik ging er al vanuit dat zoveel stront niet uit het toetsenbord van @GGMM kon komen, maar bedankt.quote:
Kanjers zijn julliequote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo rolt @onlogischquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Drukker met verbasteringen en scheldwoorden dan met het aanpakken van de werkelijke problemen van dit forum.
COR opdoeken zou al wat ademruimte gevenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Drukker met verbasteringen en scheldwoorden dan met het aanpakken van de werkelijke problemen van dit forum.
El-stinho maakt een punt hierquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
quote:
Hypocriet mannetje.quote:
De rest heb je allemaal verwijderdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moest je 7 jaar teruggaan voor een quote ja?
Link van de nieuwe policy?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kaart de problemen aan in FB en we kijken wat we voor je kunnen verbeteren amicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Kwam toevallig naar voren .quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moest je 7 jaar teruggaan voor een quote ja?
Niks mis mee. Schelden met dat soort ziektes voor tokkies.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is niks nieuws aan?
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Zijn die lekker?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu een Kanjer stroopwafel.
quote:Op zondag 16 juni 2019 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[Jager] (...?) racisten
[Sprinky] (...?)
[Jager] Kanker-Lonsdaledragers
[Sprinky] Door heel Nederland
[Jager] Kankerflikkers
[Jager]
Eyo Jager zal jullie nu een lesje leren
Waarom dragen jullie van die Lonsdale kleren
Je moet niet iedereen over één kam scheren
Dus hou op allochtonen te discrimineren
Ons kun je niet ongestraft klein krijgen
Ik pak je bij je kraag en laat je janken en zwijgen
Ik vertel de waarheid en niet om te bedreigen
Vuile kankerracist je hebt te maken met de allochtoonse terrorist
Ons kun je niet zomaar uit deze land verdrijven
We zullen hoe dan ook in deze kankerland blijven
En jullie terroriseren
Ga je maar snel terugkeren
Naar je eigen boerengat
Daar is elke boer je zat
Wij allochtonen hebben het gehad
[Sprinky]
Heyo hier is Sprinky, de man met het gekste plan
Ik ben voor niemand bang
Want wij allochtonen haten de racisten
Over die smaak valt echt niet te twisten
Respect voor alle Moslim terroristen
Van het noorden tot het zuiden van het oosten tot het westen
Wij allochtonen zijn en blijven de beste
We zijn hier niet om jullie te pesten
En ook niet om jullie te discrimineren
Maar om jullie een fucking lesje bij te leren
We zijn in het bezit van dodelijke granaten en geweren [Geweerschot]
Met die teksten zal ik het je beweren
Als 't je nou niet bevalt begin 'm dan maar snel te peren
Ik zal het je zweren
Vuile kankerracisten
[Jager]
Dit is het refrein, hiermee maken we jullie klein
Met of zonder pijn vuile kankerracisten
We zijn de Marokkaanse terroristen
Het is maar dat jullie het weten
Dat wij jullie komen opeten
Dit moet je zeker niet vergeten
Allochtonen for life op je voorhoofd geschreven
En heb je wat te melden
Dan wil ik het graag horen
'k Vraag mezelf af, waarom zijn de racisten geboren
Ik ben een man met stalen ballen
Als het nodig is zal ik je kop eraf knallen
[Geweerschoten]
Aangenaam kenis te maken
'k Ben een psychopaat op 't gebied van uitschakelen
Mij wil je niet kennen
Ik verzeker je: als je me ziet ga je hard wegrennen
Laat dit een boodschap zijn: ons allochtonen krijg je niet klein
[Iraky-Boy]
Ey racist
Dit land blijft een allochtoonse mix
Maar ruzie, is dat wat je wil?
Ik hoor die angstgeschreeuw
Van praatjes heb je niet nodig
't Is voor mij overbodig
Stoer doen, het's onnodig
Want ik ben gek
Sla elke racist op z'n fucking bek
Want jullie zijn voor mij niks meer dan een stelletje (...?)
Kankermafkees
Ik val je aan als een komeet
Zo snel als een straal
(...?)
Dit is Dubbel G kontakt
Wij hebben jullie racisten hard aangepakt
Jij bent diegene die onder zakt
Hier heb ik de Gouds contract
Met veel (...?)
Binnenkort hoor je de seinen
Wanneer gekke Jager en ik verschijnen
Want Gouda is de criminele plek waar ik woon
Samen met Jager en Sprinky
De gekke allochtoon
[Jager]
Dit is het refrein, hiermee maken we jullie klein
Met of zonder pijn vuile kankerracisten
We zijn de Marokkaanse terroristen
Het is maar dat jullie het weten
Dat wij jullie komen opeten
Dit moet je zeker niet vergeten
[Sprinky]
Gekke Gouwenaren zijn er weer
Hartelijke racisten
Die niks over het leven wisten
Ik ga ze nu zo hard dissen
Zodat ze de allochtonen nooit meer kunnen missen
Dit is wat jullie willen
Ik spreek hier zo met deze tekst beweren
Dat wij blijven terugkeren
[Jager]
Vuile kankerracisten
Het is gewoon allochtonen voor leven
Want wij Gouwenaren zullen nooit opgeven
[Sprinky]
Eyo kankerflikkers
Met jullie witte veters en opgevouwen spijkerbroeken
Ik zou maar oppassen
Anders kom ik, Sprinky, jou hoeken
[Iraky-boy]
Kankerracisten
Allochtonen blijven in deze kankerland
Haha, voor altijd
Aan jullie heb ik schijt
[Jager]
Vuile kankertyfushoeren
[Sprinky]
Kankerskinheads
[Jager]
Kankerracisten
Deze dis hard voor jullie
Kankerhoeren
Allochtonen voor leven [Sprinky: Allochtonen!], kankerhoeren
[Jager] Ja toch
[Sprinky] Dubbel G
[Jager] Kontakt
[Jager] Kanker racisten mogen zuigen aan m'n ballen
[Sprinky] Een tijd ga ik jullie allemaal knallen
[Iraky-boy] Laat die praatjes maar vallen
[Jager] Wij allochtonen komen jullie onverwachts overvallen
[Sprinky] Met z'n tientallen
[Iraky-boy] Dus ga het nou niet verknallen
[Stemmen verlaagd]
Deze diss kwam hard aan bij die kankerracisten
Haha
Jullie eindigen toch tussen zes planken per persoon kankerhoeren
Het waren de Marokkanen en die Irakezen
waar jullie voor vreesden
Respect voor alle Moslims en allochtonen
Fuck die kanker-Lonsdale
(...?) racist
Willen jullie dood (...?) kankerflikkers
Ons vies aankijken, psschh, omdat we zwart haar hebben, he
[Stemmen verhoogd]
Morgen komen we jullie afmaken
[Geweerschoten]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Schelden met kanker is NIET ok
We krijgen geen oogkanker van tv-programma's en geen oorkanker van bepaalde muziek. Gebruik daarvoor maar normale taal. Ook verbastering kk of kenker achten wij niet nodig.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
updates gepauzeerd
Welke analfabetische teringjunk heeft dit getypt trouwens?
Die geforceerde grapjes van je beginnen te irriteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de 'weddenschap' discussie van een aantal dagen geleden. Misschien kun je wat minder drugs gebruiken, dan hoef ik niet alles uit te leggen.
Nee het was oprecht KanjerGuusje.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
De Guusje meme was toen ook wel leuk.
[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 26-05-2020 13:50 ]
Vind je dat geil?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
"En leraren, mogen die een zweep?"
@:jojoortje wel wat mij betreft.
Een aantal users hadden gehapt, die dachten dat er letterlijk 2k en kanjer in de policy stond.quote:
Is dat wat ja? (nu voor 2 euro of zo op de Xbox)quote:
Wat voor werk doe jij in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verwacht: morgen tussen 10:15 en 12:45
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL
@:maxi-mus
@:caland
Dat werd tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die geforceerde grapjes van je beginnen te irriteren.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
http://www.stichtingkanjerguusje.nl/
De stichting is al uit de lucht (lol)
Aldus de man die elke dag half 2 zn nest uit komt en het enige wat ie hier komt doen is pronken dat ie heeft gepoept of een broodje hamburger heeft gemaaktquote:
Dat heeft hij al 40-45 keer uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij in het ziekenhuis?
Eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd om volwassen te worden en niet meer zo sneu met allerlei vormen van "kanker" te schelden en het te pas en te onpas te gebruiken om aan te geven hoe leuk, genottelijk of slecht iets is, boys.
Dit is onder de gordel, hallo zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus de man die elke dag half 2 zn nest uit komt en het enige wat ie hier komt doen is pronken dat ie heeft gepoept of een broodje hamburger heeft gemaakt
Gaat je niks aan. Speel niet met mijn privé.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Sorry hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat je niks aan. Speel niet met mijn privé.
Ah, daar hebben we Mansjester weerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus de man die elke dag half 2 zn nest uit komt en het enige wat ie hier komt doen is pronken dat ie heeft gepoept of een broodje hamburger heeft gemaakt
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd om volwassen te worden en niet meer zo sneu met allerlei vormen van "kanker" te schelden en het te pas en te onpas te gebruiken om aan te geven hoe leuk, genottelijk of slecht iets is, boys.
Morgen kerk.quote:
Hij doet planning.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is laster.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mansjester komt er even met gestrekt been invliegenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Glutenvrij broodje he.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is laster.
We weten allemaal dat Drizzt allergisch is voor gluten en dus nooit een broodje hamburger zou maken!
Regelmatig in het COR topic te vinden geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal druk zijn geweest de afgelopen periode
Ja ik hield het algemeen, kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik reken het goed.
Bedankt maat. Waardeer ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja ik hield het algemeen, kan van alles zijn.
Ik speel niet graag met privé.
EVERINKEDquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mansjester komt er even met gestrekt been invliegen
NONDEJU
Jesis wat een eierhoofdquote:
Polonaise?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 10 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal:11.690 )
- 26 mensen overleden (totaal: 5.856)
- 133 mensen positief getest (totaal:45.578 )
Geen neukertje hebben die dat voor je haalt. Maxi cuckquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Poepz0r is er, ik ga even koffie halen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Poepz0r is er, ik ga even koffie halen.
Ik volg dat allemaal niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft Rick haar geneukt? Ik las zoiets allen.
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 13:31:46Hophop beton dr op https://t.co/AbpwqWujDl reageer retweet
Goeiste act deze:quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 13:31:46Hophop beton dr op https://t.co/AbpwqWujDl reageer retweet
twitter:mitchiej123 twitterde op maandag 25-05-2020 om 18:14:24Werkplezier? Jazeker! Elke dag weer een feestje om voor onze prachtige stad te mogen werken. #zichtbaarschoon @rotterdam #buitenisvanonsallemaal #rotterdam #vuilnisman #afval @Stadsbeheer010 #vuilniswagen https://t.co/0JVzMIOrv0 reageer retweet
DIT IS HET MOMENTOOquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
Deze week komt mijn nieuwe PC binnen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOLLANDAISE POLONAISEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
AMAZON GODEN![]()
Yup. Keek net even op de site van de appie en zag dat een gewoon brood iets meer dan een euro kost. Ik betaal bijna 4x zoveel en heb dan nog maar een half brood. Antigenot.quote:
The Coneheadsquote:
Had je maar geen zwak lichaam moeten hebben ouwe reus. Alpha males hebben hier geen last van genot.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Keek net even op de site van de appie en zag dat een gewoon brood iets meer dan een euro kost. Ik betaal bijna 4x zoveel en heb dan nog maar een half brood. Antigenot.
Specs aubquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
Deze week komt mijn nieuwe PC binnen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOLLANDAISE POLONAISEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
AMAZON GODEN![]()
AMD Ryzen 7 3700Xquote:
Alsof jij Alpha bent ouwe cuckquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had je maar geen zwak lichaam moeten hebben ouwe reus. Alpha males hebben hier geen last van genot.
Wat is dit voor herrie johquote:
bak je het toch zelfquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Keek net even op de site van de appie en zag dat een gewoon brood iets meer dan een euro kost. Ik betaal bijna 4x zoveel en heb dan nog maar een half brood. Antigenot.
quote:
DE niet te zuipenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
https://fd.nl/ondernemen/(...)elity-voor-beursgang
[ afbeelding ]
Paar keer geprobeerd, en het ging slechts één keer goed. Was tevens niet zo lekker als het brood van Bakker Leo en het glutenvrije brood van de appie, dus koop ik het maar gewoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bak je het toch zelf
Of heb je er geen tijd voor?
Zeker, sommige snitch acties vergeten we niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we Mansjester weerAltijd goed voor een sneer!
Toch geld zatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd, en het ging slechts één keer goed. Was tevens niet zo lekker als het brood van Bakker Leo en het glutenvrije brood van de appie, dus koop ik het maar gewoon.
Lucht je hart.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker, sommige snitch acties vergeten we niet!
Uh, oké.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker, sommige snitch acties vergeten we niet!
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de snitch actie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Drizzt en Mansjester zullen niet zo snel vrienden worden.
Mansjester loopt altijd te janken om niks, dus ik ben helemaal niet benieuwd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de snitch actie.
Oké, zo goed ken ik die user niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mansjester loopt altijd te janken om niks, dus ik ben helemaal niet benieuwd.
Je kunt hem ook op Twitter vinden!quote:
twitter:sjester_man twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 19:10:01Ik ben zelf het middelpunt van de twittergeneratie. Er gaat nu echter een wereld voor me open #eerstetweet reageer retweet
Ik geef toe dat ik heel even triggered was door je opmerkingquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mansjester loopt altijd te janken om niks, dus ik ben helemaal niet benieuwd.
Will Smissquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben die muziek van Will Smith weer helemaal aan het herontdekken.
Sterkte.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben die muziek van Will Smith weer helemaal aan het herontdekken.
Flippoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:skysherrif wordt hier niet eens van op de hoogte gesteld.
Will Smiss heeft wel een enorme coolheid over zich. Die man kan allesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:48 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga geen muziek van will Smith luisteren.
Elke gek zijn mening, makkerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Will Smiss heeft wel een enorme coolheid over zich. Die man kan alles![]()
Het gaat me te ver om dat over mezelf te zeggen, maar mocht je ma in de buurt zijn dan is haar mening bijzonder gedetailleerd.quote:
Ligt onder de grond. Heb je een schep kunnen we het gaan vragen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat me te ver om dat over mezelf te zeggen, maar mocht je ma in de buurt zijn dan is haar mening bijzonder gedetailleerd.
Dit ging snel mis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt onder de grond. Heb je een schep kunnen we het gaan vragen.
Zou in het geval van je moeder eerder een graafmachine gebruiken makker.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt onder de grond. Heb je een schep kunnen we het gaan vragen.
Ze is helemaal niet dood joh. HAHAHAHAH lekker manquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou in het geval van je moeder eerder een graafmachine gebruiken makker.
Dan komt die graafmachine al helemaal goed van pas.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet dood joh. HAHAHAHAH lekker man
Je bent in de war met mijn dikke tante ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan komt die graafmachine al helemaal goed van pas.
BoB wordt toch ook standaard elk jaar op rtl 7 uitgezonden. Dit is wel echt de serie die ik het meest heb gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Band of Brothers wordt weer uitgezonden op de Belg. Jammer dat ik dit nu pas zie.
(topicpointer)
Vaak wel ja, echt een godenserie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
BoB wordt toch ook standaard elk jaar op rtl 7 uitgezonden. Dit is wel echt de serie die ik het meest heb gezien.
Al blijft het iedere keer een meesterwerkje
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
killah priest was/is toch 1 vd wu tang leden? dit klinkt wel heel chillquote:
Yep. Dit nummer zo vaak gehoord toen ik stoned wasquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
killah priest was/is toch 1 vd wu tang leden? dit klinkt wel heel chill
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Dit nummer zo vaak gehoord toen ik stoned was
Iets met dat forum van dat lichte boomer griepjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat heeft Lennny nou weer gedaan?
(ik krijg die pm's nooit)
Die lol is toch al een tijdje weg, waarom posten mensen daar nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Iets met dat forum van dat lichte boomer griepje
Wat een leuk spelletje. Dit moet wel een rage worden in de zomer!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
Helaas heb ik alleen aluminium folie in huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een leuk spelletje. Dit moet wel een rage worden in de zomer!
Is jouw toets bord van je computer met huishoud folie beschreming voor schoon toets bord (ook voor de carona)
Ik wilde het gisteren ook DIRECT testen. Helaas heb ik ook alleen maar aluminiumfolie ( @Caland ) in huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas heb ik alleen aluminium folie in huis.
Pics.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Late lunch met yoghurt, muesli en een banaan.
nou en je kan toch wel blind typenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller, maar snel op je boodschappenlijstje zetten dan! Ik ga er tenminste wel vanuit dat Rutte deze bescherming bij zijn volgende toespraak verplicht zal stellen voor iedereen, op advies van Jaap natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de carona bedoel je? Ja denk het welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar helpt die folie ook tegen corona?
Hou op met je hetze tegen Jaap.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ed Baars als RIVM Jaap zijn natuurlijk allebei niet helemaal goed bij hun paasei.
Ik ook niet makkerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
Geen pm gehad.
Laat hem nu maar in de kerkers van FOK! wegrotten
Hier worden pizze overwogen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend.
Ik ben er nog niet over uit wat ik vanavond ga eten.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend.
Ik ben er nog niet over uit wat ik vanavond ga eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@El-Stinho
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Leuk gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:el-stinhoJe ziet duidelijk dat Ed veel plezier heeft!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:el-stinho
VBL SC influencer
Left, right, behind
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:el-stinho![]()
Fan van Robert Jenssen gespotquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ed Baars als RIVM Jaap zijn natuurlijk allebei niet helemaal goed bij hun paasei.
Sorry, ik moet nog een beetje wennen aan de huis houd folie op mijn toetsen bord.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jenssen?
Ik wist niet dat hij een Noorse broer had Niels!
Ik denk dat jouw lichaam meer in de buurt komt van Robert op dit moment. @Buitendam is namelijk nog wél aan het sporten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam ontpopt zich als de Robert Jensen van deze SC.
Lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:48 schreef Buitendam het volgende:
Kan Robert Jensen ook niet om Ed Baars lachen dan?
Goeie.
En hoe, maat!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw lichaam meer in de buurt komt van Robert op dit moment. @:buitendam is namelijk nog wél aan het sporten.
Ik zit gewoon lekker in de studeerkamer met alle gordijnen dichtquote:
Het is hier niet 20 graden.quote:
Autistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker in de studeerkamer met alle gordijnen dicht
Genot
Lekker manquote:
Ja dat ga ik wel missen als ik straks weer naar het kantoor moetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man
Af en toe een keertje de pielemuis uit de broek halen
Ja dan moet je het opeens weer stiekem onder je bureau doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ga ik wel missen als ik straks weer naar het kantoor moet
Moet je bijna weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ga ik wel missen als ik straks weer naar het kantoor moet
Misschien heb je geluk en komt die tweede golf een beetje snel!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog minimaal 3 weken thuis.
Maar daarna zal het toch wel snel gaan vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |