Nogal ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Gedroomd dat ik naar Haarlem was verhuisd in een of ander aftandse benedenwoning, er niemand kende en de weg ook niet wist. Dus ging ik maar wat dwalen en liep ik door de stad, maar daar was het veel te druk en niemand hield afstand.
Raar.
binnenstad is op zich best mooiquote:
Je hebt gewoon het journaal gekeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
maar daar was het veel te druk en niemand hield afstand.
je moet ook niet in een aftandse benedenwoning gaan wonenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ooit wel geweest, maar dit was volgens mij anders
Mijn opa had dat ook, na 3 maanden kuchte hij niet meerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al meer dan een maand een kuchje. Hopelijk gaat die nog eens een keer weg.
Uiteindelijk lost het zich vanzelf op.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa had dat ook, na 3 maanden kuchte hij niet meer
Niks om me zorgen om te maken dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa had dat ook, na 3 maanden kuchte hij niet meer
Nog even twee maandjes volhouden dus en dan is het opgelost.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks om me zorgen om te maken dus.
Je kan ook in de tuin gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:41 schreef Barbusse het volgende:
30 graden vandaag en ik kan de hele dag binnen zitten
Dan voer ik geen flikker uitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook in de tuin gaan zitten.
Dit klinkt alsof je kinderen hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:09 schreef Chandler het volgende:
Een nachtje helemaal doorslapen zou geweldig zijn, of eens eenmalig in mijn leven mogen uitslapen...
HALLO MENSCH.quote:
Was dat de reden maar...quote:
Hoe is 't hier peoples?quote:
Geen idee hoe het daar is, maar hier goedquote:
Dafuq?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:15 schreef DrMarten het volgende:
Maar weer eens iemand van facebook geflikkerd. Zie ineens een bericht voorbij komen uit de facebookgroep "Nee tegen 1,5 meter" waar de huidige regelgeving wordt vergeleken met de opkomst van Hitler
Van de week iemand die een bericht over corona gedeeld dat het door 5G komt, die vriend ook maar verwijderd. Dat is wel een positief iets aan dit hele gebeuren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:15 schreef DrMarten het volgende:
Maar weer eens iemand van facebook geflikkerd. Zie ineens een bericht voorbij komen uit de facebookgroep "Nee tegen 1,5 meter" waar de huidige regelgeving wordt vergeleken met de opkomst van Hitler
Iets met ongemerkt steeds meer regeltjes invoeren. Terwijl ik dan denk, we mogen toch juist steeds meerquote:
Is natuurlijk een beproefde methode die wereldwijd gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:15 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet daar altijd om lachen. Zo heb ik ter leering ende vermaeck een flat earther en een doomsday profeet op m'n tijdlijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met ongemerkt steeds meer regeltjes invoeren. Terwijl ik dan denk, we mogen toch juist steeds meer
iig geen zin om die bagger op mijn tijdlijn te zien, dus degene die het gedeeld had er maar afgegooid.
Godwin’s law.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:15 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb al een reservering staan voor 1 juniquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:28 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb zo weinig facebook vrienden dat ik dat nog niet heb gezien gelukkig.
Wel heel vaak allemaal van die shit onder nieuwsberichtjes over wat dan ook met corona. En toch lees ik ze weer, maar het is echt niet goed.
Je hebt ook 2 groepen, 1 deel vind het allemaal onzin en weet ik het wat en wil de economie open
De andere groep vind juist alles teveel en wil de scholen dicht en gaat niet op terras en horrorrrrr
2 porties calamares van de viskraam op.quote:
O ja donderdag weer marktquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 porties calamares van de viskraam op.
1 was al genoeg geweest voor de hoeveelheid vet.
0 was genoeg geweest voor de smaak
volgende keer weer kibbeling. is ook vettig, maar smaakt tenminste wel
Omg, rip!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb al een reservering staan voor 1 juni.
calamaris in Nederland is gewoon meestal teleurstellingquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 porties calamares van de viskraam op.
1 was al genoeg geweest voor de hoeveelheid vet.
0 was genoeg geweest voor de smaak
volgende keer weer kibbeling. is ook vettig, maar smaakt tenminste wel
vaak wel ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
calamaris in Nederland is gewoon meestal teleurstelling
En 2 juni?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb al een reservering staan voor 1 juni.
Nog niet, maar opzich een goed planquote:
Zou ik ook doen hoor. Heb wel een reservering voor 18 juniquote:
Ik heb "inside" information, dus ik krijg alles 1 op 1 doorgestuurdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor. Heb wel een reservering voor 18 juniLekker eten.
Verder wacht ik tot de leuke cafe/terrassen bekend maken wat ze doen en hoe te reserveren of niet.
Vol terras vind ik op zich niet erg want hoe vol is dat nou eenmaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier 6 juni![]()
Heb nog niet echt de behoefte om op een terras te gaan zitten als het allemaal overvol gaat zijn. Wel van plan wat meer af te spreken met vrienden weer; maar dat doe ik nu al langzaam wel.
Het wordt als het goed is wel terras weer dus dan is pure winstquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb "inside" information, dus ik krijg alles 1 op 1 doorgestuurd.
Als ik maar gewoon weer even lekker met een Guinness op het terras vrouwen kan kijken is het al een enorme upgrade met nu.
Dat soort boomer-broedplaatsen probeer ik zonder COVID-19 ook al goed te timen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik volgende week naar de Intratuin ga. Dat wordt het avontuur van de week. O nee, moet ook naar de tandarts
Daarom, dat speelde ook mee uiteraard. Ik kijk wel hoe het in de praktijk gaat, ik verwacht geen enorme problemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het wordt als het goed is wel terras weer dus dan is pure winst
Ben wel benieuwd hoe het gaat. Omdat je voor terras in principe niet hoeft te reserveren (sommige doen het wel) maar dan krijg je dus alsnog volk dat met goede hoop allemaal de stad in trekt om teleurgesteld te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, dat speelde ook mee uiteraard. Ik kijk wel hoe het in de praktijk gaat, ik verwacht geen enorme problemen.
Ik had eerst natuurlijk de luxe dat ik op rustige momenten kon als iedereen aan het werk was, maar nu heeft iedereen die luxe lijkt hetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort boomer-broedplaatsen probeer ik zonder COVID-19 ook al goed te timen.
Ja, het is de eerste dag, dus er zullen wel wat kinderziektes in het systeem zitten, maar goed, ik ben het inmiddels zo zat dat ik het allemaal wel voor lief neem.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het gaat. Omdat je voor terras in principe niet hoeft te reserveren (sommige doen het wel) maar dan krijg je dus alsnog volk dat met goede hoop allemaal de stad in trekt om teleurgesteld te worden.
Ik ben al 1x in de stad geweest om een chai latte te drinken laatstquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is de eerste dag, dus er zullen wel wat kinderziektes in het systeem zitten, maar goed, ik ben het inmiddels zo zat dat ik het allemaal wel voor lief neem.
Amsterdam zal plek zat hebben omdat alle toeristen verdwenen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is de eerste dag, dus er zullen wel wat kinderziektes in het systeem zitten, maar goed, ik ben het inmiddels zo zat dat ik het allemaal wel voor lief neem.
Ik ben ook wel buiten geweest en heb wel wat mensen gezien etc, maar gewoon ff de kroeg in hoort er gewoon bij en dat is veels te lang niet mogelijk geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben al 1x in de stad geweest om een chai latte te drinken laatst![]()
Kan het thuis zitten ook niet echt meer aan. Wil gewoon dingen doen wanneer ik wil!
Ik hoop het, we zullen het zien. Anders is er altijd nog het personeel om naar te kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Amsterdam zal plek zat hebben omdat alle toeristen verdwenen zijn lijlt me.
Dat kan hier wel bij de lokale strandtentquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, we zullen het zien. Anders is er altijd nog het personeel om naar te kijken.
Beetje verquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan hier wel bij de lokale strandtent
Ik kom vooral in het bos en parkjes. De stad ontwijk ik nog het liefst.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook wel buiten geweest en heb wel wat mensen gezien etc, maar gewoon ff de kroeg in hoort er gewoon bij en dat is veels te lang niet mogelijk geweest.
Scheelt wel een hoop geld.
Dus je wilt ook niet even voor mij naar de Sostrene gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kom vooral in het bos en parkjes. De stad ontwijk ik nog het liefst.
Ik ook voor het grootste gedeelte, maar de keren dat ik door de binnenstad moest was het echt "uitgestorven".quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kom vooral in het bos en parkjes. De stad ontwijk ik nog het liefst.
Hoe krijg ik die spullen dan bij jou?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je wilt ook niet even voor mij naar de Sostrene gaanZwak.
Viel hier laatst reuze mee onder werktijdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst natuurlijk de luxe dat ik op rustige momenten kon als iedereen aan het werk was, maar nu heeft iedereen die luxe lijkt het
Ik deed al aan social distancing voor het hip was.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Viel hier laatst reuze mee onder werktijd
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom ik ophalen. Zet maar in de voortuin.
Ja even naar de Sostrene en onderweg naar Eurofleur, oftewel: mijn vroegere zaterdag.quote:
Zo grappig hihaho.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trump: 'If you vote for Biden, you're not white' Grapje natuurlijk. Moet je ze dan eens tekeer zien gaan
klinkt spannendquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja even naar de Sostrene en onderweg naar Eurofleur, oftewel: mijn vroegere zaterdag.
Ja alleen dan nu doordeweeks en vroegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja even naar de Sostrene en onderweg naar Eurofleur, oftewel: mijn vroegere zaterdag.
A for effort.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Biden.
Over een totaal kansloze missie gesproken.
Sanders en Biden zouden allebei wel kansloos zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Biden.
Er was nauwelijks een effort, die man wauwelt maar wat en vergeet het dan meteen weerquote:
Hoiquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Biden.
Eeeehmmmm, goeie vraag. Wel klote. Niet laten vallen ofzo? Kan iets losgeschoten zijn, RAM ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
O ja HW, even over die Macbook: zwart beeld en drie biepjes is RIP zeker?
Nee, had hem gewoon op schoot. Ik dacht eerst dat de accu oververhit was, maar na een avondje geduld wilde hij niet meer opstarten. Heb nog een recovery uitgevoerd, toen deed ie het even weer, en toen viel ie weer uit en kreeg ik dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm, goeie vraag. Wel klote. Niet laten vallen ofzo? Kan iets losgeschoten zijn, RAM ofzo.
Ze videobelde met mij o.a. en je houdt haar bij ons weg!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm, goeie vraag. Wel klote. Niet laten vallen ofzo? Kan iets losgeschoten zijn, RAM ofzo.
3 beeps means a bad or lose RAM chip.
Lijkt toch de foutmelding ervoor te zijn. Even openmaken is echt niet lastig, paar schroefjes en dan de plaat eraf, RAM kan je zo zien zitten. Heb je echt geen ervaring voor nodigquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, had hem gewoon op schoot. Ik dacht eerst dat de accu oververhit was, maar na een avondje geduld wilde hij niet meer opstarten. Heb nog een recovery uitgevoerd, toen deed ie het even weer, en toen viel ie weer uit en kreeg ik dat.
Ja ja ja. Ik probeer al te helpenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze videobelde met mij o.a. en je houdt haar bij ons weg!
DE JALOEZIEquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze videobelde met mij o.a. en je houdt haar bij ons weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |