Nogal ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Gedroomd dat ik naar Haarlem was verhuisd in een of ander aftandse benedenwoning, er niemand kende en de weg ook niet wist. Dus ging ik maar wat dwalen en liep ik door de stad, maar daar was het veel te druk en niemand hield afstand.
Raar.
binnenstad is op zich best mooiquote:
Je hebt gewoon het journaal gekeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
maar daar was het veel te druk en niemand hield afstand.
je moet ook niet in een aftandse benedenwoning gaan wonenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ooit wel geweest, maar dit was volgens mij anders
Mijn opa had dat ook, na 3 maanden kuchte hij niet meerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al meer dan een maand een kuchje. Hopelijk gaat die nog eens een keer weg.
Uiteindelijk lost het zich vanzelf op.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa had dat ook, na 3 maanden kuchte hij niet meer
Niks om me zorgen om te maken dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa had dat ook, na 3 maanden kuchte hij niet meer
Nog even twee maandjes volhouden dus en dan is het opgelost.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks om me zorgen om te maken dus.
Je kan ook in de tuin gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:41 schreef Barbusse het volgende:
30 graden vandaag en ik kan de hele dag binnen zitten
Dan voer ik geen flikker uitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook in de tuin gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |