Hahaquote:Op maandag 25 mei 2020 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel wij andere landen ieder jaar betalen om jullie zo laag te laten eindigen
Ssssssstquote:Op maandag 25 mei 2020 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel wij andere landen ieder jaar betalen om jullie zo laag te laten eindigen
De sch is toch heel moeilijk voor buitenlanders? Dan kunnen we het ook op Schiermonnikoog doen eventueelquote:Op maandag 25 mei 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou Arnhem echt zo moeilijk zijn om uit te spreken? Doe dan toch maar Leeuwarden zou ik zeggen.
Ja preciesquote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blas Canto bijvoorbeeld was ook al geweest. Kunnen ze in principe ook gewoon bewaren die van hem in elk geval, want hij doet nog mee. Ik geloof wel dat ze er zo veel mogelijk aan gaan doen om het qua kosten allemaal heel erg beperkt te houden want het cancellen van dit grapje heeft ook wel genoeg gekost natuurlijk
Je bent een gelegenheids-Spanjoolquote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Maar wacht, ik ben niet ons, ik ben júllie
Het was een groot jaarlijks evenement in de jaarbeurshallen in Utrecht, vooral in de jaren 90. Zo'n beetje de hele beurs werd er voor gebruikt. De doelgroep was tieners en ze hadden er ook echt alles wat voor tieners interessant kon zijn. Muziek, sport, gaming, bungeejumpen, het leger enz.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef Prisha het volgende:
Uit nieuwsgierigheid....wat is die Megafestatie waar jullie het over hebben? Een soort festival?
Ik zou het wel leuk vinden om Spanje weer een keer mee te zien doen voor de winstquote:Op maandag 25 mei 2020 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha, prima ideequote:Op maandag 25 mei 2020 20:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De sch is toch heel moeilijk voor buitenlanders? Dan kunnen we het ook op Schiermonnikoog doen eventueel
quote:
Ok, dan wordt dat plan C! Emigreren naar Ermelo! Als A. ze niet hebben bedacht het bestaande verlaagde plafond niet meer te verlagen en B. het onverhoopt niet bevalt op mijn privécamping!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Tientallen, Arizona!! Het is de hemel op aarde
Hoop echt dat we Italië en Spanje nog eens zien organiseren ja!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om Spanje weer een keer mee te zien doen voor de winst
Zou kunnen!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:16 schreef Em31 het volgende:
Er zat sowieso ook wel een behoorlijk (irritante) lobby rondom Maastricht hoor, zou me niets verbazen als dat stiekem ook wat invloed heeft gehad. De baas van de NPO was ook bevriend met de burgemeester ofzo volgens mij.
Stel Amsterdam deed bijv. nog wel mee, dan zou het me niet verbaasd hebben als tot het eind drie steden nog kans hadden gemaakt en Maastricht dus niet eerder af was gevallen.
thanks! nooit van gehoordquote:Op maandag 25 mei 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een groot jaarlijks evenement in de jaarbeurshallen in Utrecht, vooral in de jaren 90. Zo'n beetje de hele beurs werd er voor gebruikt. De doelgroep was tieners en ze hadden er ook echt alles wat voor tieners interessant kon zijn. Muziek, sport, gaming, bungeejumpen, het leger enz.
Jaaaa die ook!quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, dan wordt dat plan C! Emigreren naar Ermelo! Als A. ze niet hebben bedacht het bestaande verlaagde plafond niet meer te verlagen en B. het onverhoopt niet bevalt op mijn privécamping!
Italië mag al flink wat jaren in dit decennium van mij winnen. Soldi bijvoorbeeld was ook een prima winnaar geweest of Fai Rumore als het door was gegaan had ik echt tof gevonden als winnaarquote:Op maandag 25 mei 2020 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop echt dat we Italië en Spanje nog eens zien organiseren ja!
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om Spanje weer een keer mee te zien doen voor de winst
Komen jullie dan allemaal deze kant op?quote:Op maandag 25 mei 2020 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop echt dat we Italië en Spanje nog eens zien organiseren ja!
Jaaaaa dat is al helemaal een mooiequote:Op maandag 25 mei 2020 20:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De sch is toch heel moeilijk voor buitenlanders? Dan kunnen we het ook op Schiermonnikoog doen eventueel
Valencia in mei lijkt me wel watquote:Op maandag 25 mei 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie dan allemaal deze kant op?
Ben wel benieuwd waar Spanje het zou organiseren. Gezien de gevoeligheid van alles zou het me totaal niet verbazen als het in een stad als Valencia zou komen. Madrid ligt voor de hand maar dan zullen delen van Spanje zich buitengesloten voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |