Een 5,4 en daarmee zul je het moeten doen. Gezakt.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:06 schreef Buitendam het volgende:
Echt, echt onzin. De spitsvondigheid van een Griekse (spaar)bank naar Grieks op een sofa in combinatie met iemand z'n moeder is al-tijd voldoende. Vanaf 6/10 neem ik serieus, alles daaronder is simpelweg jaloezie.
dat lukt toch niet, of ga je precies dán tijdens het langsscrollen met je ogen knipperen?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vanaf nu sla ik al die kankergifjes van je over.
@onlogisch approves this post.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:12 schreef Coco. het volgende:
Forum admin @:GGMM maakt gebruik van zijn moderatie bevoegdheid.
ok Caland, mooie ketting heb je ookquote:Op maandag 25 mei 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
Zo even mijn tanden poetsen, dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Dit even ter info.
Vlak voor de lunch?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
Zo even mijn tanden poetsen, dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Dit even ter info.
Ik ga pas rond 2-3 uur lunchen denk ik, ben vandaag laat begonnenquote:
Ik snap het.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga pas rond 2-3 uur lunchen denk ik, ben vandaag laat begonnen
Dit even ter info.
Geen probleem makker. Ik merk dat je wel vaker dingen niet helemaal snapt en ik ben dan echt de beroerdste niet om het één en ander uit te leggen!quote:Op maandag 25 mei 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het.
Bedankt voor de duidelijke uitleg.Er valt nu wel het één en ander op zijn plaats.
Mooi om te lezen, ik denk dat veel users genoeg niet snappen wat hier voorbij komt in de sc.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen probleem makker. Ik merk dat je wel vaker dingen niet helemaal snapt en ik ben dan echt de beroerdste niet om het één en ander uit te leggen!
Precies, ik snap bijvoorbeeld deze zin niet. Zou je dit kunnen herformuleren zodat het niet lijkt alsof er één of andere downie uit Brabant aan het typen is?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi om te lezen, ik denk dat veel users genoeg niet snappen wat hier voorbij komt in de sc.
Wow, meteen helemaal over de rooie.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind overigens wel dat mensen die onder de 50 zijn en door hun rug gaan echt hun teringmuil moeten houden over Brabant.
Ik heb het zo geregeld dat ik op maandagen nooit voor 10.00u begin makkerquote:Op maandag 25 mei 2020 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu lunchen
Ik heb me namelijk niet verslapen @:caland
Dan kan je nog wel op tijd opstaan.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb het zo geregeld dat ik op maandagen nooit voor 10.00u begin makker
Ja, klopt. Maar ik ben weer redelijk verslaafd aan the wire! Hopelijk vind je dat een goede reden.quote:
Jaquote:Op maandag 25 mei 2020 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik ben weer redelijk verslaafd aan the wire! Hopelijk vind je dat een goede reden.
Al kwam ik er gisteren ook weer achter dat seizoen 2 mijn minst favoriete seizoen is.quote:
Dat is toch in de haven?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Al kwam ik er gisteren ook weer achter dat seizoen 2 mijn minst favoriete seizoen is.
Bedankt.quote:
Mwa ik vind dat seizoen wel leuk. Ik vond 5 de minste eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Al kwam ik er gisteren ook weer achter dat seizoen 2 mijn minst favoriete seizoen is.
Het seizoen is vast niet zo leuk als jij.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa ik vind dat seizoen wel leuk. Ik vond 5 de minste eigenlijk.
(ik zag je edit maar ik negeer hem)
Die vond ik dus ook het minste.quote:
Dat is erg jammer voor je Caland! Toch is het wel leuk dat je je zo blijft ontwikkelen als mens. Je bent een geweldige persoonlijkheid.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Ik moet me voor een examen over een paar weken inlezen in diverse levensverzekeringen.
De tering, wat is dat saaie materie.
Dit even ter info
Ik vind deze act niet zo heel leuk eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2020 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is erg jammer voor je Caland! Toch is het wel leuk dat je je zo blijft ontwikkelen als mens. Je bent een geweldige persoonlijkheid.
Dat heeft @Drizzt_DoUrden ook altijd.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb niet meer zoveel zin om te werken.
quote:Op maandag 25 mei 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi om te lezen, ik denk dat veel users genoeg niet snappen wat hier voorbij komt in de sc.
Zo vraag ik iedere keer over het mongolentaaltje van @:doublepain
Gewoon vragen! We zijn hier om elkaar te helpen
Oh jammerquote:Op maandag 25 mei 2020 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind deze act niet zo heel leuk eigenlijk
Dit even ter info
Dirk Meeldijkquote:Op maandag 25 mei 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest deze week maar twee dagen werken. Nu weer 4. Wat een enorme teleurstelling, maar zoals jullie weten kom ik hier overheen! Ik hou van het leven.
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
BREEK :
https://www.ad.nl/politie(...)-overleden~a0e947d1/
Moet zij wetenquote:Op maandag 25 mei 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
BREEK :
https://www.ad.nl/politie(...)-overleden~a0e947d1/
(lol)quote:De vader van Rutte was eerst getrouwd met haar zus. Tijdens de Tweede Wereldoorlog overleed zij in een Jappenkamp. Toen Ruttes vader na de oorlog terugkeerde naar Nederland, klikte het met de jongere zus van zijn vrouw.
Vandaag weer keihard aan de arbeid hoor.quote:
Gewoon werken voor je 2kgeld!quote:Op maandag 25 mei 2020 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vandaag weer keihard aan de arbeid hoor.
Geen plaatje of gif ter ondersteuning?quote:Op maandag 25 mei 2020 13:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je zo lang bezig bent met poepen dat je met je telefoon bezig gaat heb je constipatie
vooruit dan maar, van een normale stoelgang:quote:Op maandag 25 mei 2020 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen plaatje of gif ter ondersteuning?
Oh ik vind dat wel lekkerquote:Op maandag 25 mei 2020 13:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je zo lang bezig bent met poepen dat je met je telefoon bezig gaat heb je constipatie
Stelling: hier is geen hondengifje vanquote:Op maandag 25 mei 2020 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
vooruit dan maar, van een normale stoelgang:
[ afbeelding ]
@:Coco.
meer vezels eten, genoeg water drinken, eventueel probioticaquote:Op maandag 25 mei 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe je moet poepen zonder je telefoon.
Laat mensen dat zelf bepalen.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
meer vezels eten, genoeg water drinken, eventueel probiotica
quote:Op maandag 25 mei 2020 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lekker
Even paar minuten relaxen
twitter:rivm twitterde op maandag 25-05-2020 om 12:35:58Vanmiddag geven Jaap van Dissel, directeur Centrum Infectieziektenbestrijding, en Prof. dr. Arjan Stegeman een briefing aan de tweede kamer. Het onderwerp is COVID-19 besmettingen op mens en dier.
Volg de briefing live om 15.00 uur ⤵️:
https://t.co/iKuz3qCjoo
#coronavirus https://t.co/Dpuq1fRvwQ reageer retweet
Zou zomaar ergens de komende paar dagen kunnen zijn.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
Deze week advies sportscholen van OMT, heb alleen nergens gelezen welke dag ze dat gaan uitbrengen
Zou zomaar eens voor a.s. vrijdag kunnen zijnquote:Op maandag 25 mei 2020 14:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou zomaar ergens de komende paar dagen kunnen zijn.
aan het einde allemaal koortslipgenotquote:Op maandag 25 mei 2020 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen die kut De Bachelorette reclames van de radio?
WOEST.
Ik begrijp niet waarom @:lange_lans naar De Bachelorette kijkt.
Leugens.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:34 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
BNR ftw.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die naar de radio luisteren terwijl ze thuiswerken zijn niet goed snik.
Oneens.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die naar de radio luisteren terwijl ze thuiswerken zijn niet goed snik.
quote:Op maandag 25 mei 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
Uberhaupt mensen die radio luisterenquote:Op maandag 25 mei 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
Zou jij Jolee niet doen?quote:Op maandag 25 mei 2020 14:34 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
Ik kan me nog voorstellen dat je collega's hebt die de radio aanzettenquote:
Gewoon headsetje op, spotifygenotquote:Op maandag 25 mei 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me nog voorstellen dat je collega's hebt die de radio aanzetten
Maar opzich wel eens ja
Moet zij weten.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jolee van Spangas
Die is de bachelorette dit jaar
niet mijn probleemquote:Op maandag 25 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jolee van Spangas
Dat is wel genot jaquote:Op maandag 25 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog koerierswerk deed elke dag radio NL knallen
Those were the days
Spangas.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jolee van Spangas
Hoe oud ben jij wel nietquote:Op maandag 25 mei 2020 14:47 schreef Doublepain het volgende:
Radio was vroeger weleens handig als er weer eens een pakketje uit de lucht kwam vallen of een bombardement plaats vond. Maar dat lijkt me nu niet meer aan de orde
Zware tijden als Joegoquote:Op maandag 25 mei 2020 14:47 schreef Doublepain het volgende:
Radio was vroeger weleens handig als er weer eens een pakketje uit de lucht kwam vallen of een bombardement plaats vond. Maar dat lijkt me nu niet meer aan de orde
die amerika vrouwtjequote:Op maandag 25 mei 2020 14:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe heet die amerika vrouwtje ook al weer
zal wel over biden gaan neem ik aan ?
Laila Frank. Amerika vs China deze keer.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe heet die amerika vrouwtje ook al weer
zal wel over biden gaan neem ik aan ?
Beste Amerika vs China die ik in tijden heb gezien.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laila Frank. Amerika vs China deze keer.
@3rr0r geen buutenlander maar een smerige drugsgebruiker.twitter:dvhn_nl twitterde op maandag 25-05-2020 om 13:48:05Bij de steekpartij in een woning aan de Hoofdweg in Kolham zondagmiddag is een echtpaar neergestoken door hun zoon. De vrouw raakte zwaar gewond maar is buiten levensgevaar. Haar echtgenoot kon na behandeling het ziekenhuis verlaten https://t.co/ODprkgmsKp reageer retweet
Ik moest Kolham Googelen allenquote:Op maandag 25 mei 2020 14:57 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r geen buutenlander maar een smerige drugsgebruiker.twitter:dvhn_nl twitterde op maandag 25-05-2020 om 13:48:05Bij de steekpartij in een woning aan de Hoofdweg in Kolham zondagmiddag is een echtpaar neergestoken door hun zoon. De vrouw raakte zwaar gewond maar is buiten levensgevaar. Haar echtgenoot kon na behandeling het ziekenhuis verlaten https://t.co/ODprkgmsKp reageer retweet
sad...quote:Op maandag 25 mei 2020 14:57 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r geen buutenlander maar een smerige drugsgebruiker.twitter:dvhn_nl twitterde op maandag 25-05-2020 om 13:48:05Bij de steekpartij in een woning aan de Hoofdweg in Kolham zondagmiddag is een echtpaar neergestoken door hun zoon. De vrouw raakte zwaar gewond maar is buiten levensgevaar. Haar echtgenoot kon na behandeling het ziekenhuis verlaten https://t.co/ODprkgmsKp reageer retweet
Volgens mij verzin je dit maarquote:Op maandag 25 mei 2020 15:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben op dat stukje A7 weleens geweest !!
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik doe iets enthousiaster hierover dan dat ik in wezen ben, dat geef ik toe.
In de arrestantenbus zeker?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik moest het ook door Google halen, Kolham.
Ik ben op dat stukje A7 weleens geweest !!
Wel in een bus, van Eurolines, vanuit Hamburg naar Groningen. Scheelde mij last-minute een hoop geld t.o.v. de trein.quote:
Lekker de 4 op rij verpest maatquote:Op maandag 25 mei 2020 15:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel in een bus, van Eurolines, vanuit Hamburg naar Groningen. Scheelde mij last-minute een hoop geld t.o.v. de trein.
Worden? Dat waren ze altijd al toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
Goede winkel, alleen de prijzen worden daar echt veels te duur
Misschien voor een skere Milosevicfanboy als jij.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Worden? Dat waren ze altijd al toch?
Je moet hem ook claimen op 4 domme idiootquote:Op maandag 25 mei 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
Jammer dat user N1ek mijn beoogde 4 op een rij weet te verpesten
Enige wat prima is is de Dirkquote:Op maandag 25 mei 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien voor een skere Milosevicfanboy als jij.
Ze hebben tegenwoordig zelfs passende kleur hoofddoekjesquote:Op maandag 25 mei 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Dirk geweest, denk ik.
AH is prima voor koffiequote:Op maandag 25 mei 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah is ook prima maat. Lidl voor het vlees
Adilettes > de restquote:Op maandag 25 mei 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
Wel mooie schultenbrau slippers gekocht
Weet zeker dat @:saind trots op mij was geweest (rip)
Aldi kom ik nooit maat. Lidl voor het water (Saskia waterquote:Op maandag 25 mei 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
Ik was laatst een keer in de aldi en toen wilde ik zelfmoord plegen
Ik snap niet dat types als @:onlogisch daar vrijwillig kunnen rondlopen op wekelijkse basis.
Waarom zou je water kopen?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldi kom ik nooit maat. Lidl voor het water (Saskia water) en het vlees. Het vlees bij de Lidl is echt heel erg goed
Water kopen.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldi kom ik nooit maat. Lidl voor het water (Saskia water) en het vlees. Het vlees bij de Lidl is echt heel erg goed
Vlees uit de supermarktquote:Op maandag 25 mei 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah is ook prima maat. Lidl voor het vlees
Kwalitatief een uitstekend product. Ik snap niet waarom je meer betaalt. Bij een poelier/slager ben je vaak veel duurder uit terwijl de kwaliteit nagenoeg gelijk is.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vlees uit de supermarkt
Gore pauper ben je ook
Cola drinkenquote:Op maandag 25 mei 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Ik geef het nog een paar dagen voordat @:onlogisch gaat aangeven dat de coca cola het lekkerst is bij de Dirk.
Heb je zo'n quookerkraan?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Komt hier gelukkig gewoon uit de kraan.
Kwaliteit van de keurslager is inderdaad nagenoeg gelijk aan die van de Lidl.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwalitatief een uitstekend product. Ik snap niet waarom je meer betaalt. Bij een poelier/slager ben je vaak veel duurder uit terwijl de kwaliteit nagenoeg gelijk is.
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwaliteit van de keurslager is inderdaad nagenoeg gelijk aan die van de Lidl.
Die karbonades bijvoorbeeld van de winkel is meer bot dan vlees en ze krimpen. Slager genot.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is gewoon allebei vlees hoorquote:Op maandag 25 mei 2020 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik net andersom.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Mijn vader heeft zo'n kraan waarmee je direct kokend water hebt.
Alleen voor kokend water, dat bruisende water heeft hij niet genomen omdat hij daar niet zo'n fan van is.
Dit even ter info @:caland
Ik kan bruisend water ook niet echt drinken. Tenzij er wodka en een citroentje in zit.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Alleen voor kokend water, dat bruisende water heeft hij niet genomen omdat hij daar niet zo'n fan van is.
Dat heeft mijn broer ook.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Dat is niet de enige stream waar je moeder aan deelneemt maat.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat heeft mijn broer ook.
Mijn moeder heeft een sodastream (benieuwd wie het leukste grapje maakt)
HD of 4K stream?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op @Calandquote:Op maandag 25 mei 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eet 'ie piepers of rijst bij de boeuf bourguignon?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Rijstquote:Op maandag 25 mei 2020 15:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eet 'ie piepers of rijst bij de boeuf bourguignon?
nee je bent je geld kwijtquote:Op maandag 25 mei 2020 15:40 schreef onlogisch het volgende:
Tegenvaller.
Mag ik nog switchen naar @:GGMM ??
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Rijst.Treinkapers vreten dit ook.
Check dit: @:poepz0r
Ik heb ook een sodastreamquote:Op maandag 25 mei 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:
@Lenny_Leonardquote:Productomschrijving
Verander jouw kraanwater in bruisend water met de Crystal Megapack + 2 karaffen. Met één druk op de knop pomp je koolzuur in het water. Hoe langer je de knop indrukt, hoe meer bubbels je maakt. Maak normaal bruisend water, of experimenteer met je eigengemaakte siroop, cola, sinas of ijsthee. Met de bruiswatermachine sjouw je nooit meer zware boodschappentassen met flessen water naar huis. Dit is goed voor je rug, je portemonnee én het milieu. Je maakt met de meegeleverde CO₂ cilinder 60 liter bruiswater. De meegeleverde glazen karaffen gaan na gebruik gewoon in de vaatwasser.
WATTIMENAEDquote:Op maandag 25 mei 2020 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Rijst.Treinkapers vreten dit ook.
Check dit: @:poepz0r
Hou je gore teringbekquote:Op maandag 25 mei 2020 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
@:lenny_leonard
Klinkt als een kleuterproduct.
Sodastream bestond 20 jaar geleden ook al. Kon je cola maken etc etc en die flessen kon je kopen bij Blokker o.a.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Benno als avatar op Steam GENOT
@Caland vond mijn nieuwe act (was een gedragsverandering) niet leukquote:
Toen was dat nog iets voor de elite.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sodastream bestond 20 jaar geleden ook al. Kon je cola maken etc etc en die flessen kon je kopen bij Blokker o.a.
Thuiswerkgenot niks voor mij. Net weer 3 ruggen uitgegeven genot. Nouja weer briefjes van 50 bijbestellen op AliExpress.quote:
Oh dat had ik gemist.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:caland vond mijn nieuwe act (was een gedragsverandering) niet leuk
Ik en Caland zijn grote vrienden. Dus ik kan niet aardig blijven doen.
*huishuidfoliequote:Op maandag 25 mei 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft jammer. Ik heb geen huishuid folie, alleen aluminium folie, maar ik weet niet of dat wel genoeg beschreming biedt.
Werkt datquote:Op maandag 25 mei 2020 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot niks voor mij. Net weer 3 ruggen uitgegeven genot. Nouja weer briefjes van 50 bijbestellen op AliExpress.
Geen dark mode.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet beschreming niet.
En als Ed zegt dat er een spatie hoort dan hoort dat zo.
Geen darkmode en in het Nederlandsquote:Op maandag 25 mei 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft jammer. Ik heb geen huishuid folie, alleen aluminium folie, maar ik weet niet of dat wel genoeg beschreming biedt.
Oh ik wist niet dat Youtube ook darkmode heeftquote:Op maandag 25 mei 2020 15:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen darkmode en in het Nederlands![]()
SAD
Niet mien merk.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sodastream bestond 20 jaar geleden ook al. Kon je cola maken etc etc en die flessen kon je kopen bij Blokker o.a.
Facebook ook genot.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat Youtube ook darkmode heeft
Uiteraard gelijk aangezet.
Alleen fok heeft nog geen darkmode.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeleken met de Grohe Blue wel ja. Maar dat is niet echt eerlijk. Weet niet wat een sodastream kost maar zat boven de duizend euro voor de Grohe.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je dat JC deze zielige shit kan waarderen?quote:
Al drie jaar.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit meer je ding ouwe lullenzuigerquote:Op maandag 25 mei 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom denk je dat JC deze zielige shit kan waarderen?
Nee. Ik wacht op Misa Kraijcek op Pornhub genot.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:59 schreef Zipportal het volgende:
Kijkt ons aller PoepGod net als @:lange_lans naar De Bachelorette? #dtv
raar jaquote:Op maandag 25 mei 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom denk je dat JC deze zielige shit kan waarderen?
Ik haal er even een expert bij. @Wereldgozerquote:Op maandag 25 mei 2020 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht op Misa Kraijcek op Pornhub genot.
Zit in zn kooitje genotquote:Op maandag 25 mei 2020 16:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:wereldgozer
Ik wacht op Veronika Koroleva op Pornhub.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht op Misa Kraijcek op Pornhub genot.
Ava Max is ook wel lekker koekoek genot. KENT U DIE?quote:Op maandag 25 mei 2020 16:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wacht op Veronika Koroleva op Pornhub.
Coco kijkt liever naar otters.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ava Max is ook wel lekker koekoek genot. KENT U DIE?
Mooie tekst ã«ã¯ã¦ã½ã³ã¿ãã¼ã¨ãããæå°æªããã³ã¿ãã¼ã«å¾©è®ï¼åè¿ãã®ãquote:
Ja precies want er is totaal geen andere muziek dan de dikke lullenbandquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik vind je echt een topgozer!
Check mijn gedragsverandering @:ggmm @:danny @:straatcommando.
Prijzen zijn laag of hoog, producten zijn goedkoop of duur.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
Goede winkel, alleen de prijzen worden daar echt veels te duur
Meen je dat nou?quote:Op maandag 25 mei 2020 16:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prijzen zijn laag of hoog, producten zijn goedkoop of duur.
Dit even ter info.
Veel plezier maat.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
Zo ook even het Ed BaarsGOAT filmpje bestuderen
Oké! Ik blij jij niet verklappen!quote:Op maandag 25 mei 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier maat.
Ik ga niet verklappen!
Dat zei ik vannacht ook tegen je moeder.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerder vandaag spaarde ik jou, dus deze doet pijn.
4/10quote:Op maandag 25 mei 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht ook tegen je moeder.
8/10quote:Op maandag 25 mei 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht ook tegen je moeder.
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
Echt ideaal voor mij ditik heb toevallig sinds kort een nieuw toets bord
Daar zou Ed wat mee moeten doen.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Dat is godverdomme een goed idee van Ed helemaal met de carona nu enzo.
Leugens.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:59 schreef Zipportal het volgende:
Kijkt ons aller PoepGod net als @:lange_lans naar De Bachelorette? #dtv
avgquote:Op maandag 25 mei 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord van Saind z'n piepers?
Shoarma.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmpje, fetasalade en piepersquote:Op maandag 25 mei 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij verwees zelf naar zijn aardappelen als 'piepers'. Hij zat op dat met zo'n groot probleem dat ik hier even geen punt van maakte.quote:
Rustig, ik snap nu al niks van je tweede zin.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij verwees zelf naar zijn aardappelen als 'piepers'. Hij zat op dat met zo'n groot probleem dat ik hier even geen punt van maakte.
Niet dat iemand inging op je bericht verder, maar ik reageer toch even.
Ja je denkt toch niet dat ik nu voor je ga kijken ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat My Ummah, Dawn has appreared van Al Naqiy op Spotify?
Het was maar een vraag hoorquote:Op maandag 25 mei 2020 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik nu voor je ga kijken ofzo?
Ik vind een gare afspeellijst.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zat op dat met zo'n groot probleem dat ik hier even geen punt van maakte?quote:Op maandag 25 mei 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rustig, ik snap nu al niks van je tweede zin.
Bedankt, duidelijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zat op dat met zo'n groot probleem dat ik hier even geen punt van maakte?
Hij zat op dat moment met zo'n groot probleem dat ik er geen punt van maakte.
Beter dan dit kan ik het echt niet uitleggen.
Het had de eerste song kunnen zijn die wel op Spotify staat maar niet op Youtubequote:Op maandag 25 mei 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
Het zou mij persoonlijk erg verbazen als ze op spotify van die IS-muziek hebben.
Ohquote:Op maandag 25 mei 2020 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het had de eerste song kunnen zijn die wel op Spotify staat maar niet op Youtube
Wanstaltige "muziek".quote:Op maandag 25 mei 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok boomer.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het had de eerste song kunnen zijn die wel op Spotify staat maar niet op Youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |