Jammerquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:42 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JONGENS IK HEB DE FIPO
Volgende keer veel kleiner snijden?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:53 schreef Saind het volgende:
Ik heb m'n piepers 40 minuten geleden in m'n stoofpot gegooid en ze zijn nog absoluut niet gaar
vreemd
staat wel te pruttelen
Dit is écht heel vreemd.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:53 schreef Saind het volgende:
Ik heb m'n piepers 40 minuten geleden in m'n stoofpot gegooid en ze zijn nog absoluut niet gaar
vreemd
staat wel te pruttelen
Heb ze in blokjes van max 3 bij 3 denk ik gesnedenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgende keer veel kleiner snijden?
Je moet ze ook 3 bij 2 snijdenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ze in blokjes van max 3 bij 3 denk ik gesneden
Nou niet gehoord, maar ik heb net gelezen dat ze nog niet gaar zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord van Saind z'n piepers?
Op zich ook niet erg, ik ga toch pas eten als met het mes op tafel begintquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou niet gehoord, maar ik heb net gelezen dat ze nog niet gaar zijn.
Ja, maar dat is niet het vreemde. Hetgeen wat dit verhaal zo apart maakt is dat het water dus wél pruttelt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou niet gehoord, maar ik heb net gelezen dat ze nog niet gaar zijn.
Ik denk dat het komt omdat ze in de oven staan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet het vreemde. Hetgeen wat dit verhaal zo apart maakt is dat het water dus wél pruttelt.
Dat maakt dit verhaal zo bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |