Lolquote:Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Sprak net nog een Limburger, af en toe heb ik serieus het idee dat die zwakzinnig zijn
Als ze maar goeie vlaaien kunnen bakken.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Sprak net nog een Limburger, af en toe heb ik serieus het idee dat die zwakzinnig zijn
En de hoofdpijn?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef Amarantha het volgende:
Pff ben nog steeds kapotmoete weinig geslapen haha.
Vlaai is wel een van de meest ranzige dingen die ooit uitgevonden zijn.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze maar goeie vlaaien kunnen bakken.
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlaai is wel een van de meest ranzige dingen die ooit uitgevonden zijn.
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 25 mei 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je waant je wel in het buitenland en dat is goed genoeg.
dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
En slagroomquote:Op maandag 25 mei 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slap deeg met afgekeurd fruit en suiker.
wordt wel een lange week hoor. 5 hele dagen werken..quote:
Ja het is pas maandag helaasquote:Op maandag 25 mei 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt wel een lange week hoor. 5 hele dagen werken..
Die is al hele emo familie poepzat en is vertrokken met een badboy.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Soort Cluedo dit, ik zeg dat haar vorige vriendje niet helemaal 100 procent in orde is.
https://www.telegraaf.nl/(...)erdwijning-tiener-18
Ze ging nog naar de zonnebank. Goede lockdown daar.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Soort Cluedo dit, ik zeg dat haar vorige vriendje niet helemaal 100 procent in orde is.
https://www.telegraaf.nl/(...)erdwijning-tiener-18
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben zoervleisj op de kaart.
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlaai is wel een van de meest ranzige dingen die ooit uitgevonden zijn.
Plausibel.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is al hele emo familie poepzat en is vertrokken met een badboy.
corona is niet helemaal doorgedrongen tot in Oregon schijnbaarquote:Op maandag 25 mei 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze ging nog naar de zonnebank. Goede lockdown daar.
Nou nouquote:Op maandag 25 mei 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een onderontwikkelde smaak
Amper inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
corona is niet helemaal doorgedrongen tot in Oregon schijnbaar
Het heeft z'n voordelen, zo'n uithoek waar niemand dood gevonden wil worden.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje glorix door je thee roeren en corona is weg.
Neem je dan wel die met lavendelgeur?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje glorix door je thee roeren en corona is weg.
Net even op de kaart moeten kijken waar Oregon precies ligt. Wel aan de oceaan. Het kan ergerquote:Op maandag 25 mei 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen, zo'n uithoek waar niemand dood gevonden wil worden.
Gezien de bevolkingsdichtheid, verbaast het me niet dat er amper wat te merken is van de uitbraak.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even op de kaart moeten kijken waar Oregon precies ligt. Wel aan de oceaan. Het kan erger
niks mis met een beetje leegtequote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de bevolkingsdichtheid, verbaast het me niet dat er amper wat te merken is van de uitbraak.![]()
[ afbeelding ]
Wat een leegte joh.
We kunnen Foqueville verplaatsen naar Oregon? Noemen we het Focktown of zo?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de bevolkingsdichtheid, verbaast het me niet dat er amper wat te merken is van de uitbraak.![]()
[ afbeelding ]
Wat een leegte joh.
Ja, gewoon fake news dit.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Al gaat het blijkbaar over Ohio, niet Oregon.
nee aan het schuren. Irritante is dat bemoeibuuf mijn ladder heeftquote:Op maandag 25 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lag zeker net weer te snurken op je terras?
Die kun je toch terugvragen?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee aan het schuren. Irritante is dat bemoeibuuf mijn ladder heeft
Dat bemoeilijkt de zaak.quote:
Denk hetquote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is zich elders aan het bemoeien met dingen?
Daarom nooit spullen uitlenen aan bemoeizuchtige mensen.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee aan het schuren. Irritante is dat bemoeibuuf mijn ladder heeft
Daar bemoei jij je nooit zo mee?quote:
Wel heerlijk om doorheen te rijdenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een leegte joh.
Oh, Lake Erie, daar heeft mijn moeder gewoond. Aan de andere kant van de grens.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt druk.
[ afbeelding ]
Tsja, grond zal wel geen donder kosten daar en je moet wat doen om jezelf te vermaken daar, dus waarom geen idioot groot huis.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger in oregon geweest bij mensen. En die hadden zon fucking grote boomhut buiten staan voor de kinderenGewoon oppervlakte van een NL eengezinswoning
Ja dat huis kan ik mij niet meer herinneren maar die boomhut wel. zelfs met glijbaanquote:Op maandag 25 mei 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, grond zal wel geen donder kosten daar en je moet wat doen om jezelf te vermaken daar, dus waarom geen idioot groot huis.
Buiten de steden heb je in de VS nogal veel lebensraum dus daar kan dat gewoonquote:Op maandag 25 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger in oregon geweest bij mensen. En die hadden zon fucking grote boomhut buiten staan voor de kinderenGewoon oppervlakte van een NL eengezinswoning
Is die te vinden op airbnb?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Kabelbaan ook?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat huis kan ik mij niet meer herinneren maar die boomhut wel. zelfs met glijbaan
Dacht dat je anti airb&b wasquote:Op maandag 25 mei 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is die te vinden op airbnb?
Ik vraag dit voor een vriend
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
kan die pergola ook laten en gewoon gaan snurken buiten
Volg je hart.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
kan die pergola ook laten en gewoon gaan snurken buiten
Ik ga straks naar de fysio.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.inschrijvenvoordebadrfanclubdagen.nl
[..]
[..]
Of een snuif en fuck.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
misschien is er op de fanclub dag wel een meet and greet
In de rij staan voor een blauw oogquote:Op maandag 25 mei 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
misschien is er op de fanclub dag wel een meet and greet
Breekt 'ie dan niet weer wat?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de rij staan voor een blauw oog
Flink door elkaar geschud wordenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de rij staan voor een blauw oog
Ja mijn persoonlijke gestapoquote:
Ik moet ook nog een huis opruimenquote:
Ordnung muss sein.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijk. Kom straks wel kijken hoe dat vordert
Ik heb nog geen idee wanneer ik vrij wil, eigenlijk...quote:Op maandag 25 mei 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga eens even mijn zomervakantie vastleggen. Twee weken vrij in september
Ik heb nog geen idee wat ik met die vrije dagen ga doenquote:Op maandag 25 mei 2020 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wanneer ik vrij wil, eigenlijk...
Ik zou een Bitterbal met een fijne korrel gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken dat ik mijn vloer moet laten opschuren, even bellen.
Lekker de Zwitserse bergen inquote:Op maandag 25 mei 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat ik met die vrije dagen ga doen
Gaat dat niet stinken dat binnenste van een bitterbal na een maandje?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een Bitterbal met een fijne korrel gebruiken.
Als je vloer ook in de olie gezet moet worden, zou ik daar geen uitgeknepen bitterbal voor gebruikenquote:Op maandag 25 mei 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dat niet stinken dat binnenste van een bitterbal na een maandje?
Laat bitterbal haar jasje maar aanhouden dan.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je vloer ook in de olie gezet moet worden, zou ik daar geen uitgeknepen bitterbal voor gebruiken
krijg het ook snel koud.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat bitterbal haar jasje maar aanhouden dan.
Zakdoekje nodig voor je krokodillentraantjes?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
niet te doen hoor dat schuren. heb ook een paar nestjes spin nu in mijn haar denk ik
Goed! Werk loopt nog steeds aardig door en daarbuiten vooral lekker in de tuin bezig/Animal Crossing aan het spelen/chillen in m'n hangmat.quote:
Haha, lekker!quote:Op maandag 25 mei 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Werk loopt nog steeds aardig door en daarbuiten vooral lekker in de tuin bezig/Animal Crossing aan het spelen/chillen in m'n hangmat.Bij jou?
Inwerken via Skype klinkt wel als een uitdaging ja. En veel ook.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, lekker!
Hier is het ontzettend druk met werk, ik ben met mijn collega zes nieuwe medewerkers aan het inwerken en dat is eh, pittig, via Skype
Verder aan het klussen in huis, mondkapjes naaien, beetje lezen... prima zo
quote:Op maandag 25 mei 2020 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zakdoekje nodig voor je krokodillentraantjes?
quote:Op maandag 25 mei 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bied zwierig zijn eigen jasje aan.
quote:Op maandag 25 mei 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT BESTE GENOT officieel voor geopend
Dat is dan mooi opgelost.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Is het wat?
Gezondheidsraad positief over oplossen lichaam als alternatief voor crematie
https://nos.nl/artikel/23(...)f-voor-crematie.html
Oh, dat klinkt best goed eigenlijk! Dikke onzin dat die kisten ook mee de oven in moeten.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Is het wat?
Sky Burialsquote:Op maandag 25 mei 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Is het wat?
Maar dan ben je al gecremeerd, neem ik aan.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
las op fb ergens dat je je as ook kan laten ombouwen tot vuurwerk
Ja al is dat geen vereiste denk ik ;pquote:Op maandag 25 mei 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan ben je al gecremeerd, neem ik aan.
quote:Op maandag 25 mei 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
En dat je pijl dan verkeerd wordt afgestoken en je bij je aartsvijand er een oog uitschiet
https://www.urnwinkel.nl/as-verstrooiing-vuurpijl.htmlquote:Op maandag 25 mei 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al is dat geen vereiste denk ik ;p
hmm, een andere optie om in as te veranderen lijkt me een stuk minder aangenaamquote:Op maandag 25 mei 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al is dat geen vereiste denk ik ;p
Mwah, dood ben je dan als het goed is al.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, een andere optie om in as te veranderen lijkt me een stuk minder aangenaam
of het is je doodsoorzaak...quote:Op maandag 25 mei 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dood ben je dan als het goed is al.
Nou Ja, Peter Beense schiet je niet zo snel de lucht in dus mag hopen van wel ja.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan ben je al gecremeerd, neem ik aan.
met genoeg pijlen is veel mogelijkquote:Op maandag 25 mei 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou Ja, Peter Beense schiet je niet zo snel de lucht in dus mag hopen van wel ja.
Tsja, zet er "bruiloft" of "overlijden" bij en er gaat meteen een factor 10 overheen.quote:
Vuurpijlen mogen al niet meer toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, zet er "bruiloft" of "overlijden" bij en er gaat meteen een factor 10 overheen.
Wow, is dat zo duur? Ik weet niet waarom, maar ik dacht om een of andere reden dat dat 20 euro of zo kostte en je het bij een vuurwerkwinkel moet kopenquote:Op maandag 25 mei 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.urnwinkel.nl/as-verstrooiing-vuurpijl.html
Voor dat doel misschien welquote:Op maandag 25 mei 2020 11:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vuurpijlen mogen al niet meer toch?
Blijkbaar werken ze samen met een bedrijf met vergunningen? Ik heb ook alleen maar een rondje gegoogled hoor.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vuurpijlen mogen al niet meer toch?
Vergunning om af te steken, speciale vergunningen voor werken met menselijke overblijfselen en waarschijnlijk meer specifieke regeltjes waar je aan moet voldoen.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, is dat zo duur? Ik weet niet waarom, maar ik dacht om een of andere reden dat dat 20 euro of zo kostte en je het bij een vuurwerkwinkel moet kopen.
Ja, bij nader inzien best logisch eigenlijk dat je niet zomaar een voormalig mens de lucht in mag schietenquote:Op maandag 25 mei 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergunning om af te steken, speciale vergunningen voor werken met menselijke overblijfselen en waarschijnlijk meer specifieke regeltjes waar je aan moet voldoen.
En uiteraard de fotocd met muziekje.
ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik gewoon een Garmin Forerunner 45S bestellen?
/hoard alle gadgets
"Kom we maken opa Harrie koud dan mogen we hem afschieten"quote:Op maandag 25 mei 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel Duindorp straks dood om maar vuurpijlen af te mogen schieten
had eerder een heineken blikje verwachtquote:Op maandag 25 mei 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee of het klopt maar in mijn hoofd was er toen ook iets met Andre Hazes en zijn as in combinatie met een vuurpijl.
Maar jouw eisen zijn weer heel anders dan de mijne.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou je niet tegen.
al zou ik het zelf niet doen
Luchtvervuiling.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee of het klopt maar in mijn hoofd was er toen ook iets met Andre Hazes en zijn as in combinatie met een vuurpijl.
Klopt ja!quote:Op maandag 25 mei 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
ja lees het netquote:Op maandag 25 mei 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)-overleden~a0e947d1/
Het werd beter. Hij wil nu dat wij een zwarte kast voor hem gaan zoeken onder de 80 euro, deze op gaan halen, deze meenemen naar zijn woonplaats, hem daar in elkaar zetten want daar heeft hij geen zin in en dan mogen we tegen het origineel genoemde bedrag de bruine kast meenemen. Wat is ditquote:Op maandag 25 mei 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Marktplaatsavonturen gaan door. "Ik zou de kast graag overnemen voor de prijs die in de advertentie genoemd wordt!" "Ik wil hem alleen ruilen tegen een zwarte versie van de kast"
Oh.
weet ik niet, maar ik uit negatieve ervaring met de knopjes van de 245 zou ik eentje met touchscreen pakkenquote:Op maandag 25 mei 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jouw eisen zijn weer heel anders dan de mijne.
Verklaart wel veel een fors oude vader, dat zijn later zelf meestal stabiele rustige kinderen.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wat is het?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik gewoon een Garmin Forerunner 45S bestellen?
/hoard alle gadgets
how about noquote:Op maandag 25 mei 2020 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het werd beter. Hij wil nu dat wij een zwarte kast voor hem gaan zoeken onder de 80 euro, deze op gaan halen, deze meenemen naar zijn woonplaats, hem daar in elkaar zetten want daar heeft hij geen zin in en dan mogen we tegen het origineel genoemde bedrag de bruine kast meenemen. Wat is dit![]()
.
Best veel meegemaakt sowieso.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon doorgewerkt, persconferentie en alles gedaan.
daarom ruttegodquote:Op maandag 25 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon doorgewerkt, persconferentie en alles gedaan.
Maar échtquote:
hij kan toch zelf ook online shoppen?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar écht. Hij heeft problemen met vervoer dus ik wil met alle liefde dezelfde kast in het zwart halen bij de IKEA en deze meenemen. Maar voor hem op zoek moeten gaan naar een goedkope kast, hiervoor nog een heel eind moeten rijden en deze ook nog in elkaar moeten zetten, uhm
...
Jezus wat een leven ook.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien stoppen met het fokken?![]()
Tweede coronabesmetting door nerts, dierenartsen en fokkers ongerust
https://nos.nl/artikel/23(...)okkers-ongerust.html
Nou ja vee is nog niet getest toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Sowieso leert dit ons misschien iets over de consumptie van dieren, ik geloof dat overal waar brandhaarden waren veel fokkerijen zaten.
mooi toch, dat mensen überhaupt denken dat dit normaal isquote:Op maandag 25 mei 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
Als iemand niks te doen heeft.. WGR / Huwelijkscontract en 50 tot 100k schuld bij scheiding? Wat voor mensen lopen er toch rond op deze aardbol
goed planquote:Op maandag 25 mei 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
Als iemand niks te doen heeft.. WGR / Huwelijkscontract en 50 tot 100k schuld bij scheiding? Wat voor mensen lopen er toch rond op deze aardbol
Geen idee, weet alleen dat er een user was die dat toen helemaal heeft uitgezocht en dat leek wel te kloppenquote:
tot nu toe katachtigen en dus nertsen. en een hond.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat er een user was die dat toen helemaal heeft uitgezocht en dat leek wel te kloppen
Ja precies. Ik wil hem absoluut helpen, ik ben de kwaadste daar echt niet in. Maar dit is wel erg makkelijkquote:Op maandag 25 mei 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kan toch zelf ook online shoppen?
O jee, en dit gaat kinderen maken en voor nog meer ellende zorgenquote:Op maandag 25 mei 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
Bedoel niet per se de slachthuizen alleen, Er leek een overlap te zitten tussen de brandhaarden en de vee industrie. Dat overal waar het goed los ging toevallig ook veel veehouderijen zitten. En dat deze plaatsen met andere epidemieën ook al het hardst geraakt waren.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tot nu toe katachtigen en dus nertsen. en een hond.
Die slachterijen zijn zon broeiplaats omdat ze geen afstand houden op werk en vaak ook nog samen wonen. tenminste dat was in duitsland zo
Had dat niet te maken met de luchtkwaliteit?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel niet per se de slachthuizen alleen, Er leek een overlap te zitten tussen de brandhaarden en de vee industrie. Dat overal waar het goed los ging toevallig ook veel veehouderijen zitten. En dat deze plaatsen met andere epidemieën ook al het hardst geraakt waren.
Kan, heb ook geen zin om het terug te zoeken maar er leek in ieder geval een verband te zijn.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met de luchtkwaliteit?
Oh, ik wil juist knopjes.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet, maar ik uit negatieve ervaring met de knopjes van de 245 zou ik eentje met touchscreen pakken
Hardloophorloge.quote:
Marktplaatsquote:Op maandag 25 mei 2020 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het werd beter. Hij wil nu dat wij een zwarte kast voor hem gaan zoeken onder de 80 euro, deze op gaan halen, deze meenemen naar zijn woonplaats, hem daar in elkaar zetten want daar heeft hij geen zin in en dan mogen we tegen het origineel genoemde bedrag de bruine kast meenemen. Wat is dit![]()
.
ja danquote:Op maandag 25 mei 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil juist knopjes.Heb nu een ding met touchscreen en voor dagelijks is dat prima, maar met mijn zweetklauwen heb ik er vaak ruzie mee.
[..]
Hardloophorloge.Ik heb nu een Fitbit, maar ik wil voor m'n dagelijkse horloge geen gps en da's met het oog op de hardlooptrainingen die ik wil gaan doen wel makkelijker om te hebben.
om die reden had ook de 245, maar 1 van de knopjes blijft vaak hangen, dus dan heb ik er ook ruzie meequote:Op maandag 25 mei 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil juist knopjes.Heb nu een ding met touchscreen en voor dagelijks is dat prima, maar met mijn zweetklauwen heb ik er vaak ruzie mee.
[..]
Hardloophorloge.Ik heb nu een Fitbit, maar ik wil voor m'n dagelijkse horloge geen gps en da's met het oog op de hardlooptrainingen die ik wil gaan doen wel makkelijker om te hebben.
Hahaha, ach, je moet er gewoon de humor van inzien denk ikquote:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het ook te maken leek te hebben met luchtvochtigheid. Wat niet heel onlogisch klinkt met de besmetting via druppels enzo.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat er een link was tussen aantal zieke mensen of meer ernstige zieke mensen en de luchtkwaliteit
Oh meh.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om die reden had ook de 245, maar 1 van de knopjes blijft vaak hangen, dus dan heb ik er ook ruzie mee
die van de ah is niet slechtquote:Op maandag 25 mei 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd voor experiment. Vanavond kebabsalade.
[ afbeelding ]
Oehquote:
die met pompoen en kaas vind ik erg lekkerquote:
Ik lees liever.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al verschillende tests gekeken neem ik aan?
https://nl.hardware.info/(...)samsung-tot-400-euro
Ow interessant. Die ken ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd voor experiment. Vanavond kebabsalade.
[ afbeelding ]
Die ken ik ook nietquote:Op maandag 25 mei 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die met pompoen en kaas vind ik erg lekker
waar hebben ze ze gekocht?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
M'n ouders hebben hun gordijnen binnen. Eén mist, een andere heeft de verkeerde kleur en weer een andere is goed. Wat een lekker traditionele maandag is dit weer.
Nu al?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben toe aan een weekend van een jaar of 40. Nu.
https://www.kijkopgordijnen.nl/ hier geloof ik.quote:
je wil gewoon met pensioen dus?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben toe aan een weekend van een jaar of 40. Nu.
hmzz ziet er toch wel redelijk professioneel en betrouwbaar uit. Maar ja een site kan bedrieglijk zijnquote:Op maandag 25 mei 2020 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.kijkopgordijnen.nl/ hier geloof ik.
Ja waarschijnlijk gewoon een prima bedrijf wat even een onhandig foutje gemaakt heeftquote:Op maandag 25 mei 2020 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmzz ziet er toch wel redelijk professioneel en betrouwbaar uit. Maar ja een site kan bedrieglijk zijn
quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik nies me een ongeluk![]()
Wie wil er wat van mijn Aardse bezittingen erven?
meh, alleen niezen. Als je ook snel acute zware hoofd/keelpijn en koorts krijgt praten we wel verderquote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Mooiquote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
eerste paal gedaanSjiek kleurtje
[ afbeelding ]
mag ik je zwembad?quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Man ik ben echt jaloers op je terras. Maar mooi kleurtje idd, past ook goed bij de vloer. Is dit dat kleurtje van die testers?quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja die jullie hadden gezegd te doenquote:Op maandag 25 mei 2020 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Man ik ben echt jaloers op je terras. Maar mooi kleurtje idd, past ook goed bij de vloer. Is dit dat kleurtje van die testers?
Gave plek heb je.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je misschien nog hoe je aan die brede zwarte plantenbakken komt?quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een stukje grond hebt in Schotland houd ik me aanbevolen.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
jaaaaaquote:Op maandag 25 mei 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je misschien nog hoe je aan die brede zwarte plantenbakken komt?
ze hebben nog meer matenquote:Op maandag 25 mei 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet ik even voor bellen.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een stukje grond hebt in Schotland houd ik me aanbevolen.
Netjes!quote:Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Elhoquote:Op maandag 25 mei 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
hornbach van dat ello merk ofzo? waren rond de 25 euro
Misschien iets minder chique maar je kan ook zulke cementkuipen kopen bij de bouwmarkt. Hier heb je 45 liter voor 8 euro. Tenminste als ze niet zijn uitverkocht zoals nu. Overweeg zulke te kopen voor een geveltuintje.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dank u dank u dank u.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben nog meer maten
https://www.hornbach.nl/s(...)5942522/artikel.html
Ja, maar niet voor die koekwaus.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
@:kwiwi heb je al 1000 euro klaar liggen?
Tip voor een Hornbachbezoekje op dit moment: ga direct wanneer hij open is. De rest van de dag is het onmogelijk drukquote:
De Action heeft ze ongeveer elk voorjaar op voorraadquote:Op maandag 25 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elho. Helemaal fan van sinds ik mijn plantjes kocht.
Vroeg weg, moet ik naar Duiven geloof ikquote:Op maandag 25 mei 2020 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tip voor een Hornbachbezoekje op dit moment: ga direct wanneer hij open is. De rest van de dag is het onmogelijk druk.
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een schizo trol in WGR. Nou ja, ik hoop dat het een trol is
Ze hadden dit jaar geen leuke kleurtjes vond ik. Ik heb die paars roze ook en ook nog geel/groen. Maar ik gebruik ook rustig emmers enzo als potten.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Action heeft ze ongeveer elk voorjaar op voorraadIk heb er het eerste jaar dat ik hier woonde een stuk of twaalf paarsroze gekocht.
dait geldt niet voor de hornbach hier in de buurt. smorgens vroeg is het stervend druk. kunt beter rond de lunch gaan. dat zijn de vroege klussers al weg met hun spul en moeten de klussers voor de dag er na nog komenquote:Op maandag 25 mei 2020 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tip voor een Hornbachbezoekje op dit moment: ga direct wanneer hij open is. De rest van de dag is het onmogelijk druk.
Van die grote plastic mandenquote:Op maandag 25 mei 2020 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hadden dit jaar geen leuke kleurtjes vond ik. Ik heb die paars roze ook en ook nog geel/groen. Maar ik gebruik ook rustig emmers enzo als potten.
Je kunt veel dingen ook reserveren zie ik, dat je het gewoon kunt ophalen. Dat is misschien verstandiger.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dait geldt niet voor de hornbach hier in de buurt. smorgens vroeg is het stervend druk. kunt beter rond de lunch gaan. dat zijn de vroege klussers al weg met hun spul en moeten de klussers voor de dag er na nog komen
Leukquote:Op maandag 25 mei 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Action heeft ze ongeveer elk voorjaar op voorraadIk heb er het eerste jaar dat ik hier woonde een stuk of twaalf paarsroze gekocht.
Herkenbaar. Hier stond laatst een boeket in een literpul bij gebrek aan vaasquote:Op maandag 25 mei 2020 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hadden dit jaar geen leuke kleurtjes vond ik. Ik heb die paars roze ook en ook nog geel/groen. Maar ik gebruik ook rustig emmers enzo als potten.
Bij Intratuin wel: https://www.intratuin.nl/(...)cm-living-black.htmlquote:
Van die flexibele soort wasmanden bedoel je? Check!quote:Op maandag 25 mei 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die grote plastic mandenGat in de bodem slaan (met beleid want anders barst) en klaar.
Dit slag volk vindt zichelf volkomen redelijk en logischquote:Op maandag 25 mei 2020 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zal maar echt door het leven moeten zeg.. lijkt me doodvermoeiend.
Merk nog maar weinig van de corona maatregelen, net even in een tuincentrum geweest maar het is alweer bij een hoop mensen uit het systeem.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt veel dingen ook reserveren zie ik, dat je het gewoon kunt ophalen. Dat is misschien verstandiger.
wow ik lees het topicquote:Op maandag 25 mei 2020 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zal maar echt door het leven moeten zeg.. lijkt me doodvermoeiend.
Ik bedoelde meer dat als ik een leuke kleur emmer zie, die bewust koop als pot voor in de tuin.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leuk. Ik vind het nu al een fijn merk omdat ze zo veel kleurtjes en formaten hebben
.
[..]
Herkenbaar. Hier stond laatst een boeket in een literpul bij gebrek aan vaas.
Dit kost toch superveel energiequote:Op maandag 25 mei 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit slag volk vindt zichelf volkomen redelijk en logisch
ben er vrijdag nog langs gekomen. Helaas was de praxis die er normaal naast lag weg, anders had ik nog voor het cactuslampjes van Nijn kunnen kijkenquote:Op maandag 25 mei 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
/geen Hornbach in de buurt, dus kom ik nooit.
Hij heeft inmiddels gewoon een nieuwe geopend WGR / Via notaris een schuldbekentenis op laten stellen.quote:
Ja kut is dat, ik heb nu vette straatvrees door dat corona en durf die drukte niet in.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merk nog maar weinig van de corona maatregelen, net even in een tuincentrum geweest maar het is alweer bij een hoop mensen uit het systeem.
Dank u!quote:Op maandag 25 mei 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij Intratuin wel: https://www.intratuin.nl/(...)cm-living-black.html
whehehehequote:Op maandag 25 mei 2020 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels gewoon een nieuwe geopend WGR / Via notaris een schuldbekentenis op laten stellen.
Is niet echt druk als je op onlogische tijden gaat, er was nu ook amper iemand.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat, ik heb nu vette straatvrees door dat corona en durf die drukte niet in.
Wat heb je gekocht?quote:Op maandag 25 mei 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merk nog maar weinig van de corona maatregelen, net even in een tuincentrum geweest maar het is alweer bij een hoop mensen uit het systeem.
Je kunt het ook reserveren en iemand vragen het voor je op te halen?quote:Op maandag 25 mei 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat, ik heb nu vette straatvrees door dat corona en durf die drukte niet in.
Je bedenkt blijkbaar de prachtigste plannen na een paar blikken Schultenbrauquote:Op maandag 25 mei 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit kost toch superveel energiedie zou ik niet hebben hoor. Maar hij heeft wellicht niks beters te doen.
Dit is wel waar, ik ben vorige week aan het eind van de ochtend gegaan, prima te doen.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet echt druk als je op onlogische tijden gaat, er was nu ook amper iemand.
Maar wat zijn onlogische tijden? Iedereen is aan het 'thuiswerken' dus iedereen gaat de hele dag de hort op.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet echt druk als je op onlogische tijden gaat, er was nu ook amper iemand.
Moet ik misschien ook eens proberen, voor wat extra creativiteit op het werk.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bedenkt blijkbaar de prachtigste plannen na een paar blikken Schultenbrau
Heldquote:Op maandag 25 mei 2020 13:37 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Moeder premier Rutte overleden
AwwLees dit nu pas. En hij heeft nog gewoon doorgewerkt ook al die tijd
Hoop dat die man straks eindelijk eens een lange vakantie kan nemen.
quote:Op maandag 25 mei 2020 13:37 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twintig zakjes salie om te zaaien (omdat ik daar vaak op misgrijp met koken), drie al wat oudere druivenranken en een paar oudroze digitalissen.quote:
Dat gaat bijzondere arbeidsvoorwaarden opleveren. "Als werknemer het bedrijf verlaat, is hij werkgever 80K schuldig."quote:Op maandag 25 mei 2020 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook eens proberen, voor wat extra creativiteit op het werk.
Ja ik ben net om 12:30 even geweest, vond het niet een logische tijd voor een tuincentrum.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat zijn onlogische tijden? Iedereen is aan het 'thuiswerken' dus iedereen gaat de hele dag de hort op.
Wowquote:Op maandag 25 mei 2020 13:37 schreef kwiwi het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow... Ik vraag me af of aso's nu wat meer respect voor hem kunnen opbrengen.
De meeste die aan het werk horen te zijn, zullen wel rond hun thuiskantoor blijven darren onder werktijd. Ik ging vorige week rond 11 uur, toen was het prima te doen. Meteen 's ochtends wil je waarschijnlijk niet, want geplande klussers zullen zo vroeg mogelijk willen beginnen (anders is het ook weer zonde van je klusdag als je er vrij voor plant) en eind van de middag wil je ook niet, want een uurtje eerder stoppen met werk doen mensen sneller dan midden op de dag even gaan. Blijkbaar.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat zijn onlogische tijden? Iedereen is aan het 'thuiswerken' dus iedereen gaat de hele dag de hort op.
Heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, die blijven roeptoeteren hoe oneerlijk het is dat ze niet op het terras kunnen zitten.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die blijven roeptoeteren hoe oneerlijk het is dat ze niet op het terras kunnen zitten.
Lijkt dit vooraan op jouw oeronkruid?quote:Op maandag 25 mei 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De meeste die aan het werk horen te zijn, zullen wel rond hun thuiskantoor blijven darren onder werktijd. Ik ging vorige week rond 11 uur, toen was het prima te doen. Meteen 's ochtends wil je waarschijnlijk niet, want geplande klussers zullen zo vroeg mogelijk willen beginnen (anders is het ook weer zonde van je klusdag als je er vrij voor plant) en eind van de middag wil je ook niet, want een uurtje eerder stoppen met werk doen mensen sneller dan midden op de dag even gaan. Blijkbaar.
Nee Bosche bollen zijn een culinair hoogstandjequote:Op maandag 25 mei 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slap deeg met afgekeurd fruit en suiker.
Druif!quote:Op maandag 25 mei 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig zakjes salie om te zaaien (omdat ik daar vaak op misgrijp met koken), drie al wat oudere druivenranken en een paar oudroze digitalissen.
geloof dat ik deze heb, hier staat die online te koopquote:Op maandag 25 mei 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die héb ik wel gehad, maar da's niet wat ik bedoelde.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt dit vooraan op jouw oeronkruid?
[ afbeelding ]
Dit is nog een kleintje, ze worden heel groot. Even snel een foto gemaakt voordat het azijn hopelijk zijn werk gaat doen.
Ah. Ben nog steeds benieuwd.quote:Op maandag 25 mei 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die héb ik wel gehad, maar da's niet wat ik bedoelde.
Volgens mij spotte ik 'm van het weekend weer. Zal eens gluren straks.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee Bosche bollen zijn een culinair hoogstandje![]()
![]()
Alleen een vettige hap slagroom
Ik zit even te rekenen maar volgens mij zijn ze te kleinquote:Op maandag 25 mei 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ze online besteld. zal ff kijken. welke maat moet je hebben?
Vooral die smerig zoete chocoladeglazuurquote:Op maandag 25 mei 2020 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee Bosche bollen zijn een culinair hoogstandje![]()
![]()
Alleen een vettige hap slagroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |