Lolquote:Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Sprak net nog een Limburger, af en toe heb ik serieus het idee dat die zwakzinnig zijn
Als ze maar goeie vlaaien kunnen bakken.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Sprak net nog een Limburger, af en toe heb ik serieus het idee dat die zwakzinnig zijn
En de hoofdpijn?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef Amarantha het volgende:
Pff ben nog steeds kapotmoete weinig geslapen haha.
Vlaai is wel een van de meest ranzige dingen die ooit uitgevonden zijn.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze maar goeie vlaaien kunnen bakken.
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlaai is wel een van de meest ranzige dingen die ooit uitgevonden zijn.
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 25 mei 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je waant je wel in het buitenland en dat is goed genoeg.
dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
En slagroomquote:Op maandag 25 mei 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slap deeg met afgekeurd fruit en suiker.
wordt wel een lange week hoor. 5 hele dagen werken..quote:
Ja het is pas maandag helaasquote:Op maandag 25 mei 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt wel een lange week hoor. 5 hele dagen werken..
Die is al hele emo familie poepzat en is vertrokken met een badboy.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Soort Cluedo dit, ik zeg dat haar vorige vriendje niet helemaal 100 procent in orde is.
https://www.telegraaf.nl/(...)erdwijning-tiener-18
Ze ging nog naar de zonnebank. Goede lockdown daar.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Soort Cluedo dit, ik zeg dat haar vorige vriendje niet helemaal 100 procent in orde is.
https://www.telegraaf.nl/(...)erdwijning-tiener-18
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben zoervleisj op de kaart.
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlaai is wel een van de meest ranzige dingen die ooit uitgevonden zijn.
Plausibel.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is al hele emo familie poepzat en is vertrokken met een badboy.
corona is niet helemaal doorgedrongen tot in Oregon schijnbaarquote:Op maandag 25 mei 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze ging nog naar de zonnebank. Goede lockdown daar.
Nou nouquote:Op maandag 25 mei 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een onderontwikkelde smaak
Amper inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
corona is niet helemaal doorgedrongen tot in Oregon schijnbaar
Het heeft z'n voordelen, zo'n uithoek waar niemand dood gevonden wil worden.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje glorix door je thee roeren en corona is weg.
Neem je dan wel die met lavendelgeur?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje glorix door je thee roeren en corona is weg.
Net even op de kaart moeten kijken waar Oregon precies ligt. Wel aan de oceaan. Het kan ergerquote:Op maandag 25 mei 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen, zo'n uithoek waar niemand dood gevonden wil worden.
Gezien de bevolkingsdichtheid, verbaast het me niet dat er amper wat te merken is van de uitbraak.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even op de kaart moeten kijken waar Oregon precies ligt. Wel aan de oceaan. Het kan erger
niks mis met een beetje leegtequote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de bevolkingsdichtheid, verbaast het me niet dat er amper wat te merken is van de uitbraak.![]()
[ afbeelding ]
Wat een leegte joh.
We kunnen Foqueville verplaatsen naar Oregon? Noemen we het Focktown of zo?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de bevolkingsdichtheid, verbaast het me niet dat er amper wat te merken is van de uitbraak.![]()
[ afbeelding ]
Wat een leegte joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |