quote:
Ja. Iedereen riep dat ze toch een soort van blij waren dat we dan toch niet tegen een vernedering van Duitsland zouden lopen. En dat terwijl Nederland heel anders speelde dan Brazilië. Plus dat een finale nou eenmaal een wedstrijd op zich is en er van alles kan gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
en omdat we in 2014 echt een counterploeg hadden, waren we wel wat, maar niet volledig kansloos geweest tegen de Duitsers.(zegmaar 28% kans)
Ik ben echt een vloekend in het dagelijks levenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik vloek echt niet veel. Wel eens natuurlijk maar ik beperk het.
Ik heb mijn momentenquote:
quote:
Ik wil het ook niet weten Jobiquote:Op zondag 24 mei 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben echt een vloekend in het dagelijks leven![]()
Met gezelschap doe ik het niet, maar echt zo in huis dagelijks, denk niet dat mensen het snel zouden verwachten...
Ik vind dat nummer wel mooiquote:Op zondag 24 mei 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook vandaag heeft België niet gewonnen. Toch een stom nummer, dus ik ben er niet rouwig om
Dat mag, net zoals dat ik het stom mag vindenquote:
Gierenquote:
Aoi is hier wel de Dylan Groenewegen die zodra het tempo even opgeschroefd wordt alle zeilen moet bijzetten om in het peloton te blijven hèquote:
quote:
Haha mooie vergelijkingquote:Op zondag 24 mei 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aoi is hier wel de Dylan Groenewegen die zodra het tempo even opgeschroefd wordt alle zeilen moet bijzetten om in het peloton te blijven hè
quote:
Heerlijk dat het kan hierquote:Op zondag 24 mei 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat mag, net zoals dat ik het stom mag vinden
Eindsprinter!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aoi is hier wel de Dylan Groenewegen die zodra het tempo even opgeschroefd wordt alle zeilen moet bijzetten om in het peloton te blijven hè
Niks mis met alles opkroppen, doe ik ook altijd!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan maar wat meer hints geven in de SC de komende tijd. Want ik kan niet alles altijd maar opkroppen
Neequote:Op zondag 24 mei 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als Aoibhin deze post leest is het waarschijnlijk technisch gezien morgen
Nee joh tuurlijk ziet ze 'm eerder!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze loopt wel in. Misschien red ik het niet
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze loopt wel in. Misschien red ik het niet
ERUIT STRANI!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis met alles opkroppen, doe ik ook altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |