ubereats?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die zie ik er bij thuisbezorgd niet tussen staan.
Dan bij de Bezorgbloemkool.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die zie ik er bij thuisbezorgd niet tussen staan.
Kwam die niet zelf aanlopen?quote:
Ik heb net gegeten, maar morgen sta ik open voor een bezorgde hap.quote:
Ik wil hetquote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de vleesloze tegenhanger van de Bezorgbeer. Met bloemkoolhelmen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die heb ik al, dus die hoeft niet bezorgd te worden.
Wat serieusquote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig kun je toch bij zo'n beetje ieder bezorgrestaurant wel wat lekkers vega bestellen?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die berenhelmen zijn gestoptquote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Het is ook niet dat ik anti-vega ben of zo. Een lekkere tagliatelle met champignons en kaassausquote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
Maar tegenwoordig kun je toch bij zo'n beetje ieder bezorgrestaurant wel wat lekkers vega bestellen?
Hmm, ik laat zelden iets bezorgen dus dat zou ik niet wetenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig kun je toch bij zo'n beetje ieder bezorgrestaurant wel wat lekkers vega bestellen?
Ga dat eens fiksen danquote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit komt uit mijn levendige fantasie
Ik denk dat je meer succes hebt met deels vega en deels vlees. Als je met meerdere mensen eet, zit er meestal toch wel iemand bij die doodgaat van geen vlees bij zijn eten.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan zomaar een gat in de markt zijn
Gaat niet helemaal lekker met Ama vandaagquote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Oke toch maar iets eten. 2 broodjes kun je ook niet van leven.
Ik heb het idee verzonnen, iemand anders mag het uitvoeren.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens fiksen danGat in de markt
![]()
![]()
Op van die boomknuffelende e-scootertjes(nou ja, figuurlijk dan
)
Ach komt wel weer goed morgen ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal lekker met Ama vandaag
Vrijdag ook vrij dus? Lekkerquote:Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb over vier dagen weer een weekend van vier dagen
Ik moet VIJF dagen werken na vandaagquote:Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb over vier dagen weer een weekend van vier dagen
Na komend weekend moet ik de hele zomer doorploeterenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet VIJF dagen werken na vandaagDat was de bedoeling niet
Dat doe ik sowieso niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch normaalquote:Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alle maandagen in juni vrijgenomen. Maar het lijkt erop dat woensdagen misschien beter uit komenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet.Vijf dagen aan een stuk.
Ja maar feestdagen en werkgevers die vragen of je vrije dagen op wil nemen en zo. Beetje luiigheidquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
ik sla de wandeling vanavond over. Ik lig te lekker.
Laatst nog eens gezien, wat een lekkere hypnotiserende film is dat.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Ah nice, 2001: A Space Odyssey staat op Netflix, veel te lang al niet gezien, de laatste keer is denk ik nog in de tijd dat de videotheek nog het laatste beetje bestaansrecht had.
Ohja goeie moet ik morgen ook maar doen.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn bedje weer verschoond![]()
vers schoon bedje genot
Gisteren gedaanquote:Op zondag 24 mei 2020 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja goeie moet ik morgen ook maar doen.
Even een waarschuwing: fietsenmakers zijn vaak dicht op maandag.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet morgen echt mijn fiets eens laten maken.
Ohja zie het, naja de helft is wel open en die bij mij in de wijk ook zie ik.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een waarschuwing: fietsenmakers zijn vaak dicht op maandag.
Drogerquote:Op zondag 24 mei 2020 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Heb er altijd zo'n hekel aan want neemt altijd zoveel ruimte in met drogen na het wassen.
Scheelt weer!quote:Op zondag 24 mei 2020 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja zie het, naja de helft is wel open en die bij mij in de wijk ook zie ik.
Mooi plan.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alle maandagen in juni vrijgenomen. Maar het lijkt erop dat woensdagen misschien beter uit komenDan heb ik helemaal een luizenschemaatje eigenlijk. Morgen maar eens even over hebben
Daar is een SOP-topic overquote:Op zondag 24 mei 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn bedje weer verschoond![]()
vers schoon bedje genot
Ik las te snel en dacht dat je op je sausijzenbroodjes ging rochelen.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen weer lekker werken
Heb een paar mega orders weten te rochelen en die vieren we maar met Saucijzenbroodjes (en een kaasbroodje voor het konijn)![]()
Een Standard Operating Procedure?quote:
SOP / Het genot van versgewassen beddengoedquote:Op zondag 24 mei 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Standard Operating Procedure?Ik weet al hoe het moet
Ahaquote:Op zondag 24 mei 2020 20:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
SOP / Het genot van versgewassen beddengoed
Ja klopt, op een paar wel.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:24 schreef Zilverberk het volgende:
Ik las te snel en dacht dat je op je sausijzenbroodjes ging rochelen.![]()
Nou en dat.. Je kan meteen je halve woonkamer verbouwen.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:38 schreef Zilverberk het volgende:
Je woonkamer dweilen is ook altijd zo'n onmogelijk gesjouw met meubels.
Wow heb jij die nog?quote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 mei 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow heb jij die nog?![]()
Ideaal als je iemand doodschiet en de plekken weg wilt werken. Paar nieuwe tegels erin, opgelost.
Nee niksquote:Op zondag 24 mei 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Maar ja die heb ik "nog" ja. Is daar wat mee?
quote:Op zondag 24 mei 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.tiszacipo.hu/bolt/cipok/comfort-cipok/narancs-kek/
Oeh
Oranje speelt nog lang geen wedstrijden hoor.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh
Ik heb ze in 2003 of 2004 nog in een halletje neergelegd. Lag er strak in.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee niks![]()
Heb ze alleen al 20 jaar niet meer gezien ergens.
Is die website uit 1997?quote:Op zondag 24 mei 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh
Is die eerste pop-up een cookie-melding?quote:Op zondag 24 mei 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh
O, niet gelezen, denk hetquote:Op zondag 24 mei 2020 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is die eerste pop-up een cookie-melding?
Ik was heel actief al banden aan het oppompen, om mijn zoontje op de fiets 10km verderop te gaan halen... kreeg ik appje dat ie thuisgebracht werd...quote:Op zondag 24 mei 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik lig op de bank en heb geen zin om er af te komen
Ook lekkerquote:Op zondag 24 mei 2020 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik was heel actief al banden aan het oppompen, om mijn zoontje op de fiets 10km verderop te gaan halen... kreeg ik appje dat ie thuisgebracht werd...
Nou heb ik maar niks gedaan.
Ik heb inmiddels 3 hardloopbroekjes, 3 paar sokken.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Lui hangen.
Al moet ik nog een was ophangen. Anders heb ik geen fijne sportbh droog morgen.
Dat heet goed bezig!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat je jezelf keer op keer probeert te vertellen "Nee het regent" "nee 6500 stappen is ook mooi" "nee 4 keer 8000 is ook al grensverleggend" en dat het er toch op uitdraait dat je nog even dat laatste rondje gaat lopenHeet dat discipline of is dat meer een dwangneurose?
Ik heb eigenlijk veel te veel, maar hoarden en verschillende sporten enzo.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 3 hardloopbroekjes, 3 paar sokken.
Want heb zelfde ellende gehad ja... dat er niks in de kast ligt.
Zolang je er niet stuk aan gaat, lekker van de bui profiteren.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat je jezelf keer op keer probeert te vertellen "Nee het regent" "nee 6500 stappen is ook mooi" "nee 4 keer 8000 is ook al grensverleggend" en dat het er toch op uitdraait dat je nog even dat laatste rondje gaat lopenHeet dat discipline of is dat meer een dwangneurose?
Is het iets waar je andere mensen bij nodig hebt?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een lichte vrees dat mijn sportritme weer omgegooid wordt. Er is sprake van dat mijn training naar de dinsdag gaat en dat vind ik een kutdag om te sporten. (En ja, dat heb ik aangegeven.)
Owh, irritant is dat. Zijn er meerdere van de groep met bezwaren?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een lichte vrees dat mijn sportritme weer omgegooid wordt. Er is sprake van dat mijn training naar de dinsdag gaat en dat vind ik een kutdag om te sporten. (En ja, dat heb ik aangegeven.)
Nou ja, ten eerste helpen die dingen toch geen kut. Ten tweede is het niet zo dat er nu minder gevaar is dan na 1 juni.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Omg het moment is bijna dat ik een mondkapje op moet in de trein.!
Ja nou maar het moet wel.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste helpen die dingen toch geen kut. Ten tweede is het niet zo dat er nu minder gevaar is dan na 1 juni.
Ja maar schijnveiligheid muss sein!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste helpen die dingen toch geen kut. Ten tweede is het niet zo dat er nu minder gevaar is dan na 1 juni.
Hardlopen, dus kan ik ook wel alleen, maar dit vind ik juist zo fijn omdat er ook dingen getraind worden die ik zelf liever oversla. Niet na hoeven denken tijdens het sporten is best lekker.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het iets waar je andere mensen bij nodig hebt?
Niet echt helaas, maar het gros sport daar vooral voor de echte bootcamplessen, niet specifiek voor het hardlopen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, irritant is dat. Zijn er meerdere van de groep met bezwaren?
Jaquote:Op zondag 24 mei 2020 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Hardlopen, dus kan ik ook wel alleen, maar dit vind ik juist zo fijn omdat er ook dingen getraind worden die ik zelf liever oversla. Niet na hoeven denken tijdens het sporten is best lekker.
Oh je betaalt er nog voor ook en stuffquote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Magoe, eerst maar eens afwachten wat er gebeurt. Zit in ieder geval zodanig in mijn abo dat ik probleemloos op kan zeggen.
Ja, het is een echte training bij een dude met diploma's enzo.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je betaalt er nog voor ook en stuff![]()
Potjoppiequote:Op zondag 24 mei 2020 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is een echte training bij een dude met diploma's enzo.
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is een echte training bij een dude met diploma's enzo.
US of A dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is vertekend. België telt ook niet-geteste doden mee, Nederland (bijvoorbeeld) niet.
Zonder glas niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moet nog bijna 1000 stappen. Is het heel asociaal om nu nog naar de glasbak te gaan?
Nee hoor, de zon is nog niet onderquote:Op zondag 24 mei 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moet nog bijna 1000 stappen. Is het heel asociaal om nu nog naar de glasbak te gaan?
Dat weet ik niet. Maar over de verschillen tussen Nederland en België heb ik toevallig een artikel zitten lezen. Je kunt beter kijken naar het aantal extra doden ten opzichte van dezelfde periode in eerdere jaren.quote:
Dat is ook weer wat overdreven. Ruim 6,5 heb ik erquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven. Ruim 6,5 heb ik er![]()
voorts wacht ik tot mijn dekbedhoes uit de droger is dan kan ik gaan slapenWant ik was er vanochtend al mieters vroeg bij.
Nee joh, hoezo zou dat asociaal zijn?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
Gewoon, klaar met slapen. En vanochtend vroeg was het schitterend weer. Voor half negen had ik er al bijna 4 km op zittenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
En in mijn eentje loop ik dat ook niet hoor
Er wonen mensen naast en brekend glas maakt herrie.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, hoezo zou dat asociaal zijn?
Ow zo. Klinkt goed verderquote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, klaar met slapen. En vanochtend vroeg was het schitterend weer. Voor half negen had ik er al bijna 4 km op zitten
^^quote:Op zondag 24 mei 2020 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er wonen mensen naast en brekend glas maakt herrie.
Ahja dan misschien wel, hier staat de glasbak naast de supermarkt en een drukke straat, daar zie ik het probleem niet zo.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn grens voor dat soort herriedingen is 21 uur.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Superserieus yo!quote:
Trustequote:Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de droger is klaar hoor. Nog even mijn bubbeltjeswater opmaken (Bar le Duc Limoen-Munt vandaag). En dan slapen
Truste!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de droger is klaar hoor. Nog even mijn bubbeltjeswater opmaken (Bar le Duc Limoen-Munt vandaag). En dan slapen
Ik vond het opvallend dat de USA op deze absoluut bekeken nummers het eigenlijk beter doet dan NL. En de msm maar afgeven op Trump.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar over de verschillen tussen Nederland en België heb ik toevallig een artikel zitten lezen. Je kunt beter kijken naar het aantal extra doden ten opzichte van dezelfde periode in eerdere jaren.
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond het opvallend dat de USA op deze absoluut bekeken nummers het eigenlijk beter doet dan NL. En de msm maar afgeven op Trump.
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar goed, ik krijg het idee dat wij sowieso nérgens hetzelfde over denken..
[/
Tot morgenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot morgen vriendjes en andere vage bekenden
betalen voor een sportschoolquote:Op zondag 24 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoop dat de sportscholen 1 juni weer open gaan.
Betaal verdomme voor de katse kut.
Sport nu veel buiten maar de sportschool doe ik van die bootcamp achtige toestanden die ik fijn vind.
Dat gaan ze niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoop dat de sportscholen 1 juni weer open gaan.
Betaal verdomme voor de katse kut.
Sport nu veel buiten maar de sportschool doe ik van die bootcamp achtige toestanden die ik fijn vind.
Nee, dat gaan ze zeker niet. Zonder corona krijg je al spontaan syfilis als je even op zo’n attractie zitquote:
Heb je smetvrees?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat gaan ze zeker niet. Zonder corona krijg je al spontaan syfilis als je even op zo’n attractie zit
Echt?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar sportscholen zijn wel ideale plekken om nieuwe levensvormen te spotten.
Twee keer vegen met een stukkie papier met alcohol wil niet zeggen dat iets schoon is he?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Onzin nog nooit gehoord. En alles wordt gereinigd met alcohol altijd.
Ja oke, ik lees wat onderzoeken die dat beamen. Maar allemaal uit 2019.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer vegen met een stukkie papier met alcohol wil niet zeggen dat iets schoon is he?
Je hoeft het niet te geloven.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Onzin nog nooit gehoord. En alles wordt gereinigd met alcohol altijd.
Jawel. Maar wil er gewoon weer heenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven.
En je kunt prima bootcampen zķnder de sportschool...
Dat het smerige plekken zijn ruik je al als je een voet over de drempel zet. Maar goed, daar kunnen we op zich best tegen. Alleen besmet je elkaar op plekken met een hoge luchtvochtigheid wel erg gemakkelijk met corona. Denk maar terug aan carnaval.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja oke, ik lees wat onderzoeken die dat beamen. Maar allemaal uit 2019.
Sportscholen zijn er al tig jaar en in 2019 komen ze er pas achter dat er “schadelijke” bacteriën leven![]()
Kom er al 20 jaar en ben zelf al 5 jaar niet ziekgeweest.
We worden wel steeds mieteriger hoor met zijn allen. Goddamned.![]()
Ja, snap ik. Maar gaat helaas voor jou niet gebeuren per 1 juni 2020.quote:
Mijn sportschool ruikt zeer fris en is schoon. Door de goede klimaatinstallaties en koeling is de luchtvochtigheid heel laag juist.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat het smerige plekken zijn ruik je al als je een voet over de drempel zet. Maar goed, daar kunnen we op zich best tegen. Alleen besmet je elkaar op plekken met een hoge luchtvochtigheid wel erg gemakkelijk met corona. Denk maar terug aan carnaval.
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje loeren naar de vrouwtjes zeker?
Schijnbaar gaan er veel open op 1 juni, jij luistert niet veel radio denk ik?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar gaat helaas voor jou niet gebeuren per 1 juni 2020.
Ja, ik ben ook een poosje naar een sportschool gegaan die wel redelijk ok was. Maar de Basic Fit in Dordrecht was zwaar ranzig.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn sportschool ruikt zeer fris en is schoon. Door de goede klimaatinstallaties en koeling is de luchtvochtigheid heel laag juist.
Basic hygiënequote:Op zondag 24 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een poosje naar een sportschool gegaan die wel redelijk ok was. Maar de Basic Fit in Dordrecht was zwaar ranzig.
Welke vakantie?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Was verdomme topfit met blokjesbuik.
En nu valt het toch terug, ben thuis aan het verbouwen en vind het toch saaier allemaal zo.
Nog 5-6 weken voor de vakantie moet het weer in plooi zijn.
Dat gaan ze niet. Jij kijkt geen persco's kennelijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar gaan er veel open op 1 juni, jij luistert niet veel radio denk ik?
Ze gaan open, of het nu mag of niet. De boete is lager dan de schade. Geef ze groot gelijk ook.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet. Jij kijkt geen persco's kennelijk.
Traangas naar binnen danquote:Op zondag 24 mei 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan open, of het nu mag of niet. De boete is lager dan de schade. Geef ze groot gelijk ook.
Ze gaan allemaal tegelijk. Hoe wou je het tegenhouden?quote:
Ja en nee. Eerst 2 weken Bayernquote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging jij nou heel lang op vakantie of heb ik dat verkeerd gelezen?
Meer traangasquote:Op zondag 24 mei 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal tegelijk. Hoe wou je het tegenhouden?
Andersom besloten de leraar organisaties ook zelfstandig om de (basis)scholen te sluiten tegen het RIVM advies in.
Klinkt tofquote:Op zondag 24 mei 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nee. Eerst 2 weken Bayern![]()
En dan hiken in de bergen met pa en broertje en dan een week fietsen met maten.
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt tofWaar zit je in Bayern?
Dat klinkt wel tof!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nee. Eerst 2 weken Bayern![]()
En dan hiken in de bergen met pa en broertje en dan een week fietsen met maten.
Dat zou nu al kunnen hoor.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof!
Maar of het door kan gaan![]()
Voor wanneer staat het op de planning?
Duitsland gooit pas half juni de grens over voor niet-noodzakelijk verkeer. Dus volgens mij kan het nu nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou nu al kunnen hoor.
4 juli komen we aan.
Nee joh hier gaan mensen al veel naar Duitse restaurants over de grens.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland gooit pas half juni de grens over voor niet-noodzakelijk verkeer. Dus volgens mij kan het nu nog niet.
Mja, dit las ik op die site met officiële reisadviezen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh hier gaan mensen al veel naar Duitse restaurants over de grens.
Als je wil kan je in Beieren wel toeristisch een huis huren met je eigen gezin.
Het is een advies nog om niet te reizen onnodig.
Ja ik vind het ook niet heel leuk ofzo. Maar we zijn dat ooit begonnen als een fam uitje en hebben dan best veel lol. En ook echt hoog incl kletterklauteren of hoe heet die shit, is echt wel gaaf hoor.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik was even vergeten hoe kneitervaag dat einde van 2001 was
De film, 2001: A Space Oddiseyquote:
Ben ook wel benieuwd naar het einde van 2020.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik was even vergeten hoe kneitervaag dat einde van 2001 was
Nee dat herken ik maar al te goed, sinds ik ben begonnen met het bijhouden van de stappen gebeurt dat continuquote:Op zondag 24 mei 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we niet reddenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar het einde van 2020.
Ik zou in september met m'n ouders mee kunnen naar Duitsland maar zo onpraktischquote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit las ik op die site met officiële reisadviezen.
Ik wil begin september twee weken naar Germania
Waarom onpraktisch? En waar gaan ze heen?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou in september met m'n ouders mee kunnen naar Duitsland maar zo onpraktisch
Cochem geloof ik. En dan moet je een huisje delen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom onpraktisch? En waar gaan ze heen?
Hoe is het met je caafjes?quote:
Oooh, dat bungalowpark daar? Zijn wel leuke huisjes.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cochem geloof ik. En dan moet je een huisje delen.
Het einde is nabijquote:
Zeker mogelijk, 15 juni gehts löss, reisadvies wordt dan gecanceld.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit las ik op die site met officiële reisadviezen.
Ik wil begin september twee weken naar Germania
Goedquote:
een bitterbal heeft geen eindequote:Op zondag 24 mei 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het einde is nabij
En je weet wat ze zeggen, alles heeft een einde en een worst wel twee.
Een bitterbal is het lekkerst als je je prikker er indrukt en met mosterd opeet.quote:
Toch fijn dat als jij ergens een theorie leest je die meteen voor feit aanneemt.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker mogelijk, 15 juni gehts löss, reisadvies wordt dan gecanceld.
https://www.google.nl/amp(...)en-te-ontvangen/amp/
Gewoon met je vingers in de mayoquote:Op zondag 24 mei 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een bitterbal is het lekkerst als je je prikker en indrukt en met mosterd opeet.
Jup. Eigenlijk zou ik liever begin oktober gaan, maar ben een beetje bang dat corona dan al aan z’n tweede rondje is begonnenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker mogelijk, 15 juni gehts löss, reisadvies wordt dan gecanceld.
https://www.google.nl/amp(...)en-te-ontvangen/amp/
Een oneindige bol van genotquote:
Ik geloof in de goede afloop. Heeft geen zin steeds te vrezen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch fijn dat als jij ergens een theorie leest je meteen voor feit aanneemt.
Gewoon voorzichtig met je lippen voelen waar die het minst heet is zodat je niet gelijk je bek verbrandtquote:Op zondag 24 mei 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ook geen begin. Waar begin je? Waar eindig je?
Topquote:Op zondag 24 mei 2020 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedvan de week was er eentje zo hard geschrokken dat ik dacht dat ze erin bleef.
Geen idee. Ik legde iets op tafel en ze schoten als een malloot hun huisjes in. De jongste kon nergens bij en sprong in haar theemuts die omviel, dus raakte ze in paniek want ze kon er niet meer uit.quote:
awwwquote:Op zondag 24 mei 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik legde iets op tafel en ze schoten als een malloot hun huisjes in. De jongste kon nergens bij en sprong in haar theemuts die omviel, dus raakte ze in paniek want ze kon er niet meer uit.
quote:
Zo teleurgesteld door die bandquote:
Het is ook geen 1997 meerquote:Op zondag 24 mei 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld door die band![]()
Wat een waardeloze live artiesten.
Vorig jaar bij een concert in Amsterdam was het enige wat hij zei: “hello Amsterdam” en daarna onophoudelijk kattengejank
Arm dingquote:Op zondag 24 mei 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik legde iets op tafel en ze schoten als een malloot hun huisjes in. De jongste kon nergens bij en sprong in haar theemuts die omviel, dus raakte ze in paniek want ze kon er niet meer uit.
Das ook niet aardig om te zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zware jongens spoedig aan hun einde komen
Alleen maar omdat ze een vaststaand feit benoemenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me toch voor iedereen beter. Behalve voor Fokko en Arie dan
Wat een agressie zit er toch in je. Misschien eens wat aftappen jongen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me toch voor iedereen beter. Behalve voor Fokko en Arie dan
Agressie? In mij? Geef eens meer dan 1 voorbeeld?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een agressie zit er toch in je. Misschien eens wat aftappen jongen.
O jee, heb ik je favoriete artiesten beledigd?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een vaststaand feit benoemen
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Agressie? In mij? Geef eens meer dan 1 voorbeeld?
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zware jongens spoedig aan hun einde komen
Nee eigenlijk heb ik een hekel aan dat nummer omdat dat altijd in je kop blijft hangenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, heb ik je favoriete artiesten beledigd?
Misschien Bitterbal eens langsturen bij Fokko en Arie met een stok met een scherpe punt?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik een hekel aan dat nummer omdat dat altijd in je kop blijft hangen
Je eisde de muts van kwiwi vd week.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook om meer dan 1 voorbeeld
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook om meer dan 1 voorbeeld
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien Bitterbal eens langsturen bij Fokko en Arie met een stok met een scherpe punt?
Ja je maakt het ook wel erg makkelijk zo hoorquote:
Ik speelde het een beetje meequote:Op zondag 24 mei 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je maakt het ook wel erg makkelijk zo hoor
Ja maar misschien moet je bitterbal niet teveel aanmoedigen om met scherpe puntige stokken op pad te gaanquote:
^^quote:Op zondag 24 mei 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar misschien moet je bitterbal niet teveel aanmoedigen om met scherpe puntige stokken op pad te gaan
He bahquote:
Jaquote:Op zondag 24 mei 2020 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gewoon normale week werken![]()
En laatste "gratis" lange weekend in heel lang![]()
voor over 2 jaar alvast?quote:Op maandag 25 mei 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Vakantie geboekt![]()
One small step for men, one giant leap for BudaMijn laatste vakantie was tenslotte alweer in februari
Pinksteren komt er nog aan?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gewoon normale week werken![]()
En laatste "gratis" lange weekend in heel lang![]()
Wieso?quote:Op maandag 25 mei 2020 04:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sleur begint er hier wel weer aardig in te komen.
Heb je ook eens een sleurhut!quote:Op maandag 25 mei 2020 04:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sleur begint er hier wel weer aardig in te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |