ubereats?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die zie ik er bij thuisbezorgd niet tussen staan.
Dan bij de Bezorgbloemkool.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die zie ik er bij thuisbezorgd niet tussen staan.
Kwam die niet zelf aanlopen?quote:
Ik heb net gegeten, maar morgen sta ik open voor een bezorgde hap.quote:
Ik wil hetquote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de vleesloze tegenhanger van de Bezorgbeer. Met bloemkoolhelmen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die heb ik al, dus die hoeft niet bezorgd te worden.
Wat serieusquote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig kun je toch bij zo'n beetje ieder bezorgrestaurant wel wat lekkers vega bestellen?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die berenhelmen zijn gestoptquote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Het is ook niet dat ik anti-vega ben of zo. Een lekkere tagliatelle met champignons en kaassausquote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
Maar tegenwoordig kun je toch bij zo'n beetje ieder bezorgrestaurant wel wat lekkers vega bestellen?
Hmm, ik laat zelden iets bezorgen dus dat zou ik niet wetenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig kun je toch bij zo'n beetje ieder bezorgrestaurant wel wat lekkers vega bestellen?
Ga dat eens fiksen danquote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit komt uit mijn levendige fantasie
Ik denk dat je meer succes hebt met deels vega en deels vlees. Als je met meerdere mensen eet, zit er meestal toch wel iemand bij die doodgaat van geen vlees bij zijn eten.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan zomaar een gat in de markt zijn
Gaat niet helemaal lekker met Ama vandaagquote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Oke toch maar iets eten. 2 broodjes kun je ook niet van leven.
Ik heb het idee verzonnen, iemand anders mag het uitvoeren.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens fiksen danGat in de markt
![]()
![]()
Op van die boomknuffelende e-scootertjes(nou ja, figuurlijk dan
)
Ach komt wel weer goed morgen ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal lekker met Ama vandaag
Vrijdag ook vrij dus? Lekkerquote:Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb over vier dagen weer een weekend van vier dagen
Ik moet VIJF dagen werken na vandaagquote:Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb over vier dagen weer een weekend van vier dagen
Na komend weekend moet ik de hele zomer doorploeterenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet VIJF dagen werken na vandaagDat was de bedoeling niet
Dat doe ik sowieso niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch normaalquote:Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alle maandagen in juni vrijgenomen. Maar het lijkt erop dat woensdagen misschien beter uit komenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet.Vijf dagen aan een stuk.
Ja maar feestdagen en werkgevers die vragen of je vrije dagen op wil nemen en zo. Beetje luiigheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |