Met Anouk werden niet alleen de resultaten van Nederland beter maar werd ook het festival als geheel serieuzer genomen. Dat in dezelfde periode Euphoria een grote hit werd in Nederland hielp ook.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch is dit wel veel erger geweest, wordt nu in ieder geval al een stuk serieuzer genomen.
Je hebt zeker inderdaad landen die vaak een beetje veilige maar toch ook effectieve liedjes insturen, die op de avond zelf gewoon net in die 3 minuten wel weten te entertainen, ook al heeft het niet veel om het lijf verder.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar die nummers zijn dus heel inwisselbaar. Maakt het ook niet uit wie het zingt. Beetje Azerbeidzjan eigenlijk. Altijd gewoon met een inwisselbaar popnummer komen die iedereen kan zingen, want er zit toch geen verhaal achter. Toch wel garantie voor succes trouwens, met 1x niet de finale. Ik geloof ook wel dat het kan om met Davina of Eva de finale te halen, maar ik heb liever een oprecht verhaal achter een liedje![]()
(Al sta ik waarschijnlijk net zo te juichen als Davina of Eva doorgaat naar de finale over een paar jaar, zo patriottisch ben ik dan ook wel weer)
Ik heb sowieso wel de indruk dat het festival wat beter is geworden dan laten we zeggen 15 jaar geleden, niet alleen vanuit Nederland. Okay, voor mij is het nog steeds veel als ik vijf liedjes echt leuk vind, maar in de 2000's was het meestal één en al droevenis wat mij betreft.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met Anouk werden niet alleen de resultaten van Nederland beter maar werd ook het festival als geheel serieuzer genomen. Dat in dezelfde periode Euphoria een grote hit werd in Nederland hielp ook.
En toch moet ik ook hier altijd nog om lachten vanaf 43:00:
Ik mag toch hopen dat Em niet stiekem Thomas Berge is danquote:Op zondag 24 mei 2020 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
De grens wordt bij Thomas Berge getrokken, dat weet je hè?
En dit is dan nog van voor de periode met al die Nederlandse non-qualifiers.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met Anouk werden niet alleen de resultaten van Nederland beter maar werd ook het festival als geheel serieuzer genomen. Dat in dezelfde periode Euphoria een grote hit werd in Nederland hielp ook.
De coronacrisis is gewoon een complot tegen hém!quote:Op zondag 24 mei 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar René is gewoon te groot voor dat podium.
Dat heb ik sowieso altijd gehad. Nu net twee weken na het festival ook nog maar 5 die ik echt nog uit mezelf luister.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel de indruk dat het festival wat beter is geworden dan laten we zeggen 15 jaar geleden, niet alleen vanuit Nederland. Okay, voor mij is het nog steeds veel als ik vijf liedjes echt leuk vind, maar in de 2000's was het meestal één en al droevenis wat mij betreft.
Ja dat snap ik ook echt niet. Alsof het zo belangrijk is om in iemands personal space te staanquote:Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van de week bij de bieb ook een discussie moeten sussen. Ik heb daar dus een bijbaan en voor de inlevercomputers waren twee dames aan het kibbelen, de een vond dat ze te dichtbij stond, en de ander vond het "allemaal maar onzin". Echt, als iemand wil dat je even een stapje achteruit doet, dan doe je dat toch gewoon?
Nee maar ze heeft volgens mij wel een dartbord met zijn foto als doelwit.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Em niet stiekem Thomas Berge is dan
Ik snap ook niet hoe iemand bijvoorbeeld gewoon 10 van de 18 liedjes uit een halve finale leuk kan vindenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso altijd gehad. Nu net twee weken na het festival ook nog maar 5 die ik echt nog uit mezelf luister.
Als je deze 2 naast elkaar legt dan snap je wel waarom ze in de UK nu zo reageren.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
In de UK een dikke rel om een minister die de lockdown negeerde en toen dacht iemand, fuck it.
[ afbeelding ]
Ja dat wordt tijdens het terugkijken ook wel duidelijk ja, zit echt een mindere periode tussen.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel de indruk dat het festival wat beter is geworden dan laten we zeggen 15 jaar geleden, niet alleen vanuit Nederland. Okay, voor mij is het nog steeds veel als ik vijf liedjes echt leuk vind, maar in de 2000's was het meestal één en al droevenis wat mij betreft.
quote:Op zondag 24 mei 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ze heeft volgens mij wel een dartbord met zijn foto als doelwit.
Ja daar zal je inderdaad wel gelijk in hebben. Ik vind ook dat oost-Europa een behoorlijke inhaalslag heeft gemaakt qua kwaliteit.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat wordt tijdens het terugkijken ook wel duidelijk ja, zit echt een mindere periode tussen.
Voor mijn gevoel merk je sowieso wel dat de meeste landen het steeds wat serieuzer nemen. Misschien komt dit ook wel omdat het best populair is/wordt onder jongeren en wat betreft streams enzo zal het ook niet tegenvallen.
Haha!quote:Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hahaquote:
Hetzelfde ideequote:Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het schrappen van 100% televote heeft denk ik wel geholpen daarbijquote:Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik snap het welquote:Op zondag 24 mei 2020 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je deze 2 naast elkaar legt dan snap je wel waarom ze in de UK nu zo reageren.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-coronaregels.html
https://nos.nl/collectie/(...)j-calais-zou-stoppen
Dat was inderdaad echt een slecht decennium, terwijl ik de jaren '90 juist echt prima vindquote:Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Broadchurch?quote:Op zondag 24 mei 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Hoe heet die kerel ook al weer? Hij zat in Dr. Who toch? Ik heb recent een andere serie met 'm gezien waarin hij detective is, heel goed vond ik die.
Ja preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 20:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dit is dan nog van voor de periode met al die Nederlandse non-qualifiers.
Als de ander jou kan stompen zonder een stap te verzetten sta je te dichtbij. Ik pleit er daarom voor het vanaf nu toe te staan random met je vuisten in het rond te maaienquote:Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van de week bij de bieb ook een discussie moeten sussen. Ik heb daar dus een bijbaan en voor de inlevercomputers waren twee dames aan het kibbelen, de een vond dat ze te dichtbij stond, en de ander vond het "allemaal maar onzin". Echt, als iemand wil dat je even een stapje achteruit doet, dan doe je dat toch gewoon?
Dat snap ik dan wel weerquote:Op zondag 24 mei 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ze heeft volgens mij wel een dartbord met zijn foto als doelwit.
Die streams had je ook inderdaad veel minder toenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat wordt tijdens het terugkijken ook wel duidelijk ja, zit echt een mindere periode tussen.
Voor mijn gevoel merk je sowieso wel dat de meeste landen het steeds wat serieuzer nemen. Misschien komt dit ook wel omdat het best populair is/wordt onder jongeren en wat betreft streams enzo zal het ook niet tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |