Maar we moeten ons erop voorbereiden dat met Jan Smit als deel van het selectieteam Davina Michelle sowieso gaat gebeuren binnen de komende 10 jaar, ben ik van overtuigd.quote:
Dat is ook zo. De overgrote groep mensen (98% zo schat ik, als het al niet meer is) kijkt gewoon elk jaar de uitzendingen of zelfs alleen maar de finale. Die zijn er verder helemaal niet mee bezig, en zo worden veel nummers ook wel vergeten in de loop der jaren.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De meeste mensen waarmee ik dan spreek over het ESF die niet per se volgers zijn die elke halve finale kijken e.d., geloven ook niet dat er ook echt goede, gelaagde nummers op het ESF voorbij komen. Die weten dan ook 5 jaar later alleen nog maar de winnaar (als ze die nog weten). Maar nummers als Mall en Fai Rumore worden gelijk vergeten
Oh ja die duikt dan ook overal op jaquote:Op zondag 24 mei 2020 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het helpt niet mee dat telkens dezelfde mensen in beeld komen rond het ESF. Dat is net als dat bij het schaatsen altijd die afschuwelijke Erben Wennemars c-c-commentaar geeft. Dat is ook zo afstotelijk als toevallige kijker.
Ja ik vind dat dus niet ergquote:Op zondag 24 mei 2020 19:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar we moeten ons erop voorbereiden dat met Jan Smit als deel van het selectieteam Davina Michelle sowieso gaat gebeuren binnen de komende 10 jaar, ben ik van overtuigd.
Shine was uptempoquote:Op zondag 24 mei 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus niet ergIk hoop een keer op een 'simpel' popnummer, gewoon een keer uptempo. Beetje schreeuwen enzo. Dan zou ik niet weten wie geschikter is
Nee maar die nummers zijn dus heel inwisselbaar. Maakt het ook niet uit wie het zingt. Beetje Azerbeidzjan eigenlijk. Altijd gewoon met een inwisselbaar popnummer komen die iedereen kan zingen, want er zit toch geen verhaal achter. Toch wel garantie voor succes trouwens, met 1x niet de finale. Ik geloof ook wel dat het kan om met Davina of Eva de finale te halen, maar ik heb liever een oprecht verhaal achter een liedjequote:Op zondag 24 mei 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus niet ergIk hoop een keer op een 'simpel' popnummer, gewoon een keer uptempo. Beetje schreeuwen enzo. Dan zou ik niet weten wie geschikter is
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
In de UK een dikke rel om een minister die de lockdown negeerde en toen dacht iemand, fuck it.
[ afbeelding ]
Waarom alleen die?quote:
Hahaha nee, ik heb ze allebei niet graag, maar als ik dan toch moet kiezen, dan Davina hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik dacht dat er stond liever Thomas Berge dán DavinaOke oke valt mee
Ja okay, dat is ook weer zo natuurlijk. Legende dat hij is.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar René is gewoon te groot voor dat podium.
Ah ze pullt een Aoibhinnetjequote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even wachten, ze is bijna bij de post aangekomen
Ja ik ook wel over het algemeen, maar zit er persoonlijk ook weer niet op te wachten dat Nederland elk jaar met een gevoelige ballad aan komt zetten.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar die nummers zijn dus heel inwisselbaar. Maakt het ook niet uit wie het zingt. Beetje Azerbeidzjan eigenlijk. Altijd gewoon met een inwisselbaar popnummer komen die iedereen kan zingen, want er zit toch geen verhaal achter. Toch wel garantie voor succes trouwens, met 1x niet de finale. Ik geloof ook wel dat het kan om met Davina of Eva de finale te halen, maar ik heb liever een oprecht verhaal achter een liedje![]()
(Al sta ik waarschijnlijk net zo te juichen als Davina of Eva doorgaat naar de finale over een paar jaar, zo patriottisch ben ik dan ook wel weer)
Vandaag in de winkel voor het eerst sinds zo'n beetje de coronamaatrdegelen écht een aso ook tegengekomen. Hield nergens rekening mee, zat gewoon met blote handen aan allemaal groente en legde het toen weer terug, heel dichtbij komen staan.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend gelijk natuurlijk. Ben ook weer heel benieuwd naar de stranden tijdens Pinksteren weer met dit weer. Ontzettend slecht hoe er in deze samenleving met de regels omgegaan wordt.
Slow Down en Outlaw in Em zijn ook geen ballads, waren goed voor de afwisseling.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel over het algemeen, maar zit er persoonlijk ook weer niet op te wachten dat Nederland elk jaar met een gevoelige ballad aan komt zetten.
Oh ja die DJ moet ook nog een keer he?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar we moeten ons erop voorbereiden dat met Jan Smit als deel van het selectieteam Davina Michelle sowieso gaat gebeuren binnen de komende 10 jaar, ben ik van overtuigd.
Mét DJ.![]()
Die had anders wel het winnende nummer dit jaar gehad!quote:Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik dacht dat er stond liever Thomas Berge dán DavinaOke oke valt mee
Van de week bij de bieb ook een discussie moeten sussen. Ik heb daar dus een bijbaan en voor de inlevercomputers waren twee dames aan het kibbelen, de een vond dat ze te dichtbij stond, en de ander vond het "allemaal maar onzin". Echt, als iemand wil dat je even een stapje achteruit doet, dan doe je dat toch gewoon?quote:Op zondag 24 mei 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag in de winkel voor het eerst sinds zo'n beetje de coronamaatrdegelen écht een aso ook tegengekomen. Hield nergens rekening mee, zat gewoon met blote handen aan allemaal groente en legde het toen weer terug, heel dichtbij komen staan.
Is ook zo inderdaad. Ik vind persoonlijk Nederland meestal ook wel sterker met ballads.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Slow Down en Outlaw in Em zijn ook geen ballads, waren goed voor de afwisseling.
En Trijn had de uithalen en het schreeuwen wat je graag ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |