Ik al een uurtje. Altijd zo tegen 17.30/18.00 uurquote:Op zondag 24 mei 2020 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo ben maar naar de bank verplaatst, zit toch wat beter
Ja precies dat, behalve als het heel warm weer is dan niet gauw 😂quote:Op zondag 24 mei 2020 19:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geborgen gevoel 😜 maar zit gewoon
lekkerder. Als een warme knuffel gevoel
Ik meestal tegen deze tijdquote:Op zondag 24 mei 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik al een uurtje. Altijd zo tegen 17.30/18.00 uur
Idd hahaquote:Op zondag 24 mei 2020 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja precies dat, behalve als het heel warm weer is dan niet gauw 😂
Pak een dekentje. Of badjas aan ook lekker zacht 😜quote:
Ik heb echt een hele fijne badjas. Ik vind het alleen niet fijn om die aan te hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pak een dekentje. Of badjas aan ook lekker zacht 😜
Waarom niet 😜quote:Op zondag 24 mei 2020 19:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele fijne badjas. Ik vind het alleen niet fijn om die aan te hebben
Klopt gooi net de roosters hier dichtquote:
Lastig ook als je naar de wc moetquote:Op zondag 24 mei 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb een keer onesie aan gepast maar leek zo raar bij mij
Ja alles moet dan uit. Stel je heb niks aan eronder dan is het te fris op de wc. Zit je daar dan. Naakt.quote:
Nja snel rits los armen er eruit en naar beneden trekkenquote:
Ja lijkt mij daarom al helemaal nietsquote:Op zondag 24 mei 2020 19:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja alles moet dan uit. Stel je heb niks aan eronder dan is het te fris op de wc. Zit je daar dan. Naakt.
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh lees net dat t volgende week warmer weer wordt
Of het zit over de pyjama heen en dan wordt het snel te warm of je hebt er niks onder en dan wordt het te koudquote:
Soms kan je luchten, badjas open als een jas 😜quote:Op zondag 24 mei 2020 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of het zit over de pyjama heen en dan wordt het snel te warm of je hebt er niks onder en dan wordt het te koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |