Wat moet dit dan voorstellen?quote:
Ik heb echt geen idee waar je het allemaal,over hebt 🤣quote:Op zondag 24 mei 2020 18:48 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij werkt dat niet meer. Vroeger keeg je in je post dan een kleine Maps te zien met de omgeving die je wilde.
Ja het blijft de hele dag doorgaan. Een en al vriendelijk.quote:
quote:
Heel hartelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het blijft de hele dag doorgaan. Een en al vriendelijk.
Ok ik ga morgen vragen of je gedroomd hebt. Maar kan ook zijn dat ik er niet ben en dan vraag ik het een andere keer 😜quote:
Wat aardig Zero. Krijgen we Zoek les op googlequote:Op zondag 24 mei 2020 18:51 schreef Zeroku het volgende:
Nog eentje dan. Google zoeken naar bolk
[google = zoekopdracht]
Kun je als mensen vervelend zijn, ze gewoon snel verwijzen naar Google i.p.v. dat je zelf domme vragen moet beantwoordenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat aardig Zero. Krijgen we Zoek les op google![]()
Ja best suggestief 😜 maar ook lekker broodje hamburgerquote:Op zondag 24 mei 2020 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Doet mij denken aan zo'n broodje hamburger van de Mac
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je als mensen vervelend zijn, ze gewoon snel verwijzen naar Google i.p.v. dat je zelf domme vragen moet beantwoorden.
Ja zeker weten gaat er altijd wel in zo lekker burgertjequote:Op zondag 24 mei 2020 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja best suggestief 😜 maar ook lekker broodje hamburger
Comfortfood 🙌quote:Op zondag 24 mei 2020 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja zeker weten gaat er altijd wel in zo lekker burgertje
Ga je daarvan dromenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok ik ga morgen vragen of je gedroomd hebt. Maar kan ook zijn dat ik er niet ben en dan vraag ik het een andere keer 😜
Down the holequote:Op zondag 24 mei 2020 18:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet dat the rabbithole voorstellen? 😜
Had ik vorige week zo zin in.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja zeker weten gaat er altijd wel in zo lekker burgertje
Van kaas ja.. en jij hebt er 4 verschillende nou kan niet anders dan een gekke droom in wording 😜quote:
Ik hou het in de gatenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Van kaas ja.. en jij hebt er 4 verschillende nou kan niet anders dan een gekke droom in wording 😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |