Amarenen kersenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt ben zelf niet zo gek op kersen, maar in een toetje is t lekker
Krijg lekkerhonger hierquote:Op zondag 24 mei 2020 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
iJs warme kersen chocolade en slagroom. .......heerlijk.
Ja, ik zelf ook wel eigenlijk. 🍨quote:
Huhquote:Op zondag 24 mei 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
HOLY SHIT. Ik zie nu pas als je over een linkje hovert als je gequoted bent dat je gewoon de post ziet.
Deze zin snap ik nietquote:Op zondag 24 mei 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
HOLY SHIT. Ik zie nu pas als je over een linkje hovert als je gequoted bent dat je gewoon de post ziet.
haha best handig is dat hequote:Op zondag 24 mei 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
O dat. Kom je mooi op tijdj achter.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:37 schreef Zeroku het volgende:
Als je gequoted bent, krijg je links zo'n melding (op pc, niet mobiel). Als je daar met je muis op de blauwe link gaat staan (en dus nog niet klikt), zie je de post al.
Hahahahahquote:Op zondag 24 mei 2020 18:37 schreef Zeroku het volgende:
Als je gequoted bent, krijg je links zo'n melding (op pc, niet mobiel). Als je daar met je muis op de blauwe link gaat staan (en dus nog niet klikt), zie je de post al.
Ja op mobiel helemaal prut.quote:
Nooit gewetenquote:
Weer wat geleerd. FOK! Zit vol verassingenquote:
Ondanks dat schuif je mooi naar boven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |