abonnement Unibet Coolblue
pi_193747818
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:45 schreef Nijna het volgende:
Ik vraag me af of gewone neusspray zoden aan de dijk zet. Ik weet niet wat je gebruikt.
Maar tegen hooikoorts zal het of iets anti-allergisch zijn en dat effect heeft gewone neusspray denk ik niet. Of van dat prevalin direct, dat legt een laagje in je neus wat de reactie zou verminderen, ook dat doet gewone neusspray niet.
Maar wie weet ontdek je een gat in de markt ;).
Pollen wegspoelen?
pi_193749294
paar weken geleden een proefzakje gevonden tussen mijn rhino zoutoplossing en toen uitgeprobeerd. hier ook melding van gemaakt geloof ik.

was daar zeer enthousiast over, de dagen dat ik het kon gebruiken weinig tot geen last. letterlijk 1x niezen denk ik.

https://www.kno-winkel.nl(...)lergie-neuszalf.html

dus die bestellen, moet alleen even kjiken of de inhoud houdbaar is tot volgend jaar zomer
Hooray for boobies!
pi_193752368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
paar weken geleden een proefzakje gevonden tussen mijn rhino zoutoplossing en toen uitgeprobeerd. hier ook melding van gemaakt geloof ik.

was daar zeer enthousiast over, de dagen dat ik het kon gebruiken weinig tot geen last. letterlijk 1x niezen denk ik.

https://www.kno-winkel.nl(...)lergie-neuszalf.html

dus die bestellen, moet alleen even kjiken of de inhoud houdbaar is tot volgend jaar zomer
Het is letterlijk vaseline met honing. Voor ¤9,95 per tubetje van 15ml en verzendkosten eroverheen.

Een potje vaseline (100ml) kost twee euro.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193754299
klopt. ik ben lui
Hooray for boobies!
pi_193757172
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
klopt. ik ben lui
De werking van het middel is volgens mij dat de binnenkant van de neus en neusharen plakkeriger worden, zodat die meer pollen tegenhouden.
De honing heeft geen meerwaarde. Het zou licht antibacterieel kunnen zijn, maar neusbacteriën zijn niet waar wij last van hebben.

Smeer dus gewoon vaseline. Dat werkt net zo goed, maar dan 97% goedkoper.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193757207
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De werking van het middel is volgens mij dat de binnenkant van de neus en neusharen plakkeriger worden, zodat die meer pollen tegenhouden.
De honing heeft geen meerwaarde. Het zou licht antibacterieel kunnen zijn, maar neusbacteriën zijn niet waar wij last van hebben.

Smeer dus gewoon vaseline. Dat werkt net zo goed, maar dan 97% goedkoper.
Niet als barričre dat de pollen geen contact kan maken met het slijmvlies?
pi_193757209
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 08:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Pollen wegspoelen?
Die paar druppels uit een neusspray zetten geen zoden aan de dijk voor het spoelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193757235
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Niet als barričre dat de pollen geen contact kan maken met het slijmvlies?
Het neusslijmvlies gaat een stuk dieper dan je vinger reikt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193759968
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De werking van het middel is volgens mij dat de binnenkant van de neus en neusharen plakkeriger worden, zodat die meer pollen tegenhouden.
De honing heeft geen meerwaarde. Het zou licht antibacterieel kunnen zijn, maar neusbacteriën zijn niet waar wij last van hebben.

Smeer dus gewoon vaseline. Dat werkt net zo goed, maar dan 97% goedkoper.
Ik ben lui
Hooray for boobies!
pi_194725811
Voor de mensen die hooikoortstabletten slikken, tot welke maand slikken jullie deze? :)

Ik begin altijd vroeg in het jaar, maar in combinatie met medicijnen die ik gebruik (bčtablokkers voor mijn hart) geeft het onwijze bijwerkingen. Dus ik wil dit jaar wat eerder proberen te stoppen. Maar ik wil ook niet te vroeg zijn.
Wanneer is de periode van al het poeder, bloesems en bomen echt voorbij?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_194725877
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die hooikoortstabletten slikken, tot welke maand slikken jullie deze? :)

Ik begin altijd vroeg in het jaar, maar in combinatie met medicijnen die ik gebruik (bčtablokkers voor mijn hart) geeft het onwijze bijwerkingen. Dus ik wil dit jaar wat eerder proberen te stoppen. Maar ik wil ook niet te vroeg zijn.
Wanneer is de periode van al het poeder, bloesems en bomen echt voorbij?
Ik zou dit vooral met een arts overleggen vanwege die wisselwerking/bijwerkingen. Ik neem alleen van november tot half januari geen antihistamine, maar het ligt er natuurlijk ook aan op welke pollen je reageert.
pi_194725896
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer is de periode van al het poeder, bloesems en bomen echt voorbij?
Verschilt. Ik heb alleen last van een paar bomen, dus ik hou m'n omgeving in de gaten. Het ene jaar begin ik ook eerder dat het andere jaar, net hoe de temperaturen zijn ook.

En eens met Doedezemaar, bij stevige bijwerkingen overleggen met een arts. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:18:25 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194725981
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die hooikoortstabletten slikken, tot welke maand slikken jullie deze? :)

Ik begin altijd vroeg in het jaar, maar in combinatie met medicijnen die ik gebruik (bčtablokkers voor mijn hart) geeft het onwijze bijwerkingen. Dus ik wil dit jaar wat eerder proberen te stoppen. Maar ik wil ook niet te vroeg zijn.
Wanneer is de periode van al het poeder, bloesems en bomen echt voorbij?
Overleg met je arts.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194726360
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Overleg met je arts.
Al een jaar geleden gedaan. En die zegt dat als ik teveel bijwerkingen heb, ik voor mijn eigen gemak de hooikoortstabletten zo kort nodig ‘moet’ slikken. Het kan verder geen kwaad. Ik voel me alleen niet lekker.

Nooit bij stil gestaan dat er mensen al voor de zomer stoppen met tabletten. :D Omdat dit topic ook altijd rond mei-juni druk is. :)
Dan stop ik zelf half september. Dan is het wel ongeveer voorbij.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_194727127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Al een jaar geleden gedaan. En die zegt dat als ik teveel bijwerkingen heb, ik voor mijn eigen gemak de hooikoortstabletten zo kort nodig ‘moet’ slikken. Het kan verder geen kwaad. Ik voel me alleen niet lekker.
De bijwerkingen waren voor mij een belangrijke reden om met spoelen te beginnen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:53:40 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194727230
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Al een jaar geleden gedaan. En die zegt dat als ik teveel bijwerkingen heb, ik voor mijn eigen gemak de hooikoortstabletten zo kort nodig ‘moet’ slikken. Het kan verder geen kwaad. Ik voel me alleen niet lekker.

Nooit bij stil gestaan dat er mensen al voor de zomer stoppen met tabletten. :D Omdat dit topic ook altijd rond mei-juni druk is. :)
Dan stop ik zelf half september. Dan is het wel ongeveer voorbij.
Ah okay. Dan is het inderdaad stoppen zodra de natuur klaar is. Voor mij persoonlijk is de periode gelukkig heel kort. Alleen eind mei/begin juni last van hooikoorts. Ik begin in maart en stop eind juni met de simpele pilletjes van Etos.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:54:09 #117
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194727243
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die hooikoortstabletten slikken, tot welke maand slikken jullie deze? :)

Ik begin altijd vroeg in het jaar, maar in combinatie met medicijnen die ik gebruik (bčtablokkers voor mijn hart) geeft het onwijze bijwerkingen. Dus ik wil dit jaar wat eerder proberen te stoppen. Maar ik wil ook niet te vroeg zijn.
Wanneer is de periode van al het poeder, bloesems en bomen echt voorbij?
Mijn kind stopte eind juli. Dat was een wilde gok, want hij heeft dit jaar voor het eerst last.
pi_194727334
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah okay. Dan is het inderdaad stoppen zodra de natuur klaar is. Voor mij persoonlijk is de periode gelukkig heel kort. Alleen eind mei/begin juni last van hooikoorts. Ik begin in maart en stop eind juni met de simpele pilletjes van Etos.
Zelfde hier, alleen dan vooral de periode januari-april, beetje afhankelijk van hoe vroeg/laat de elzen en hazelaars zijn. :+

Vooral even uitvogelen waar je precies op reageert en wanneer de bloeiperiodes zijn. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 augustus 2020 @ 16:30:42 #119
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194730104
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die hooikoortstabletten slikken, tot welke maand slikken jullie deze? :)

Ik begin altijd vroeg in het jaar, maar in combinatie met medicijnen die ik gebruik (bčtablokkers voor mijn hart) geeft het onwijze bijwerkingen. Dus ik wil dit jaar wat eerder proberen te stoppen. Maar ik wil ook niet te vroeg zijn.
Wanneer is de periode van al het poeder, bloesems en bomen echt voorbij?
Tot oktober, omdat ik er in september ook nog regelmatig last van heb.

Maar ik heb er dan ook nog nooit bijwerkingen van gehad.
Don't let my username fool you...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 augustus 2020 @ 20:15:09 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194734087
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Al een jaar geleden gedaan. En die zegt dat als ik teveel bijwerkingen heb, ik voor mijn eigen gemak de hooikoortstabletten zo kort nodig ‘moet’ slikken. Het kan verder geen kwaad. Ik voel me alleen niet lekker.

Nooit bij stil gestaan dat er mensen al voor de zomer stoppen met tabletten. :D Omdat dit topic ook altijd rond mei-juni druk is. :)
Dan stop ik zelf half september. Dan is het wel ongeveer voorbij.
Van welke pollen heb je het meeste last? Gras, eik, beuk, etc.?

Je kan ook eens immunotherapie overwegen, :). Het is wel even een proces, maar wel ideaal - daarna ben je er vanaf. Ik en mijn toen 16-jarige brein zijn vroegtijdig gestopt en dus komt het nu langzaam weer wat terug, maar het is 80% minder dan het ooit was. Als ik de therapie had afgemaakt, was ik het sowieso kwijt geweest, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194734476
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Van welke pollen heb je het meeste last? Gras, eik, beuk, etc.?

Je kan ook eens immunotherapie overwegen, :). Het is wel even een proces, maar wel ideaal - daarna ben je er vanaf. Ik en mijn toen 16-jarige brein zijn vroegtijdig gestopt en dus komt het nu langzaam weer wat terug, maar het is 80% minder dan het ooit was. Als ik de therapie had afgemaakt, was ik het sowieso kwijt geweest, :).
De testen zijn bij mij als heel klein kind afgenomen, ik weet eigenlijk niks behalve dat ik in mei/juni het meest last heb. Andere allergieën weet ik van mezelf, maar wbt hooikoorts weet ik de details niet. Ik weet alleen dat er ‘pollen’ genoemd is. Volgens mij heb ik ooit nooit details gekregen, we hebben het ook over zoveel jaar geleden. Onderzoeken zullen nu wel anders zijn. :)

Alles wat bij mijn buren bloeit en stuift heb ik veel last van.

Dank je voor de tip. Maar ik ben al zoveel in het ziekenhuis (geweest), ik zit eigenlijk nergens op te wachten. Ook omdat de pilletjes normaliter echt prima werken. De hooikoorts is heel goed te doen vergeleken toen ik klein was. (Ogen potdicht, neus zo verstopt. Eerste jaren echt heel heftig.)
Het is puur de hartmedicatie die ik sinds een jaar gebruik, waardoor het nu niet prettig is. Misschien kan ik volgend jaar ook wat later beginnen met de hooikoortstabletten. Even proberen.

Dank allen voor het meedenken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_194735707
Ik begon dit jaar volgens mij maart/april al en ben sinds een week gestopt. Meestal mei t'm augustus ongeveer.
Nu met de corona eerder gaan slikken omdat ik snot en nies zoveel mogelijk wilde voorkomen.
En dan heb ik er later nog neusspray bij gehad van de huisarts, die was epic ;). Werkte goed.
Ik weet dat ik in elk geval allergisch ben voor graspollen.
Mama van 2 lieve meiden :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 augustus 2020 @ 22:03:43 #123
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194735970
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 20:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De testen zijn bij mij als heel klein kind afgenomen, ik weet eigenlijk niks behalve dat ik in mei/juni het meest last heb. Andere allergieën weet ik van mezelf, maar wbt hooikoorts weet ik de details niet. Ik weet alleen dat er ‘pollen’ genoemd is. Volgens mij heb ik ooit nooit details gekregen, we hebben het ook over zoveel jaar geleden. Onderzoeken zullen nu wel anders zijn. :)

Alles wat bij mijn buren bloeit en stuift heb ik veel last van.

Dank je voor de tip. Maar ik ben al zoveel in het ziekenhuis (geweest), ik zit eigenlijk nergens op te wachten. Ook omdat de pilletjes normaliter echt prima werken. De hooikoorts is heel goed te doen vergeleken toen ik klein was. (Ogen potdicht, neus zo verstopt. Eerste jaren echt heel heftig.)
Het is puur de hartmedicatie die ik sinds een jaar gebruik, waardoor het nu niet prettig is. Misschien kan ik volgend jaar ook wat later beginnen met de hooikoortstabletten. Even proberen.

Dank allen voor het meedenken.
Ah ja, ik snap je :). Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt om er nog meer te zijn, :D.

Zou je dan nog wel kunnen aanraden het soort pol uit te laten zoeken (heel makkelijk allergietestje in het zkh) want dat verkort wellicht de tijd dat je de zooi moet slikken, wel zo snel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 augustus 2020 @ 22:04:35 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194735988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:51 schreef Nijna het volgende:
Ik begon dit jaar volgens mij maart/april al en ben sinds een week gestopt. Meestal mei t'm augustus ongeveer.
Nu met de corona eerder gaan slikken omdat ik snot en nies zoveel mogelijk wilde voorkomen.
En dan heb ik er later nog neusspray bij gehad van de huisarts, die was epic ;). Werkte goed.
Ik weet dat ik in elk geval allergisch ben voor graspollen.
Ik ben ook allergisch voor de graspollen en ik vind het ook meteen de meest kutte, :r. Ze bloeien het langst, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194740488
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben ook allergisch voor de graspollen en ik vind het ook meteen de meest kutte, :r. Ze bloeien het langst, :D.
Yup... shit happens...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_194740577
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je kan ook eens immunotherapie overwegen, :). Het is wel even een proces, maar wel ideaal - daarna ben je er vanaf. Ik en mijn toen 16-jarige brein zijn vroegtijdig gestopt en dus komt het nu langzaam weer wat terug, maar het is 80% minder dan het ooit was. Als ik de therapie had afgemaakt, was ik het sowieso kwijt geweest, :).
Grappig, ik moest echt even checken of mijn eigen naam niet bij deze post stond. Heb precies dezelfde ervaring!

Nu gebruik ik al een paar jaar een neusspray, via de huisarts. Fluticasonpropionaat is het, werkt als een trein! Maar dat is denk ik wel omdat door die immunotherapie ooit de symptomen al een stuk minder zijn dan toen.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_194741740
wij zijn bij onze dochter een paar weken terug gestopt met de medicijnen. We hadden het idee dat ze weinig last had. Ik denk dat bij haar het tapen enorm geholpen heeft. Als het volgend jaar weer zo heftig is dan maken we direct weer een afspraak bij de fysio.
*poef* nu is het weg
pi_194748637
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ah ja, ik snap je :). Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt om er nog meer te zijn, :D.

Zou je dan nog wel kunnen aanraden het soort pol uit te laten zoeken (heel makkelijk allergietestje in het zkh) want dat verkort wellicht de tijd dat je de zooi moet slikken, wel zo snel.
Ja, dat ga ik onthouden. Wie weet dat als ik in een goeie bui ben, kijk of ik een afspraak kan maken. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_194936150
Man, man, man....wat een drama afgelopen dagen. Alles liep weer, had amper lucht, snot uit mijn ogen...was er gewoon echt ziek van.

Toen ik gisteren eindelijk thuiskwam gelijk een Tavegyl genomen en binnen een uurtje was ik gewoon weer helemaal opgeknapt gelukkig.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194937895
Ambrosia staat nu in bloei en die is enorm allergeen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194938035
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Ambrosia staat nu in bloei en die is enorm allergeen.
Ja had al even gegoogled vorige week. Had alleen een heel spontaan weekend weg en toen was het nog wel te doen dus niet aan gedacht Tavegyl mee te nemen.
Vanavond als ik ga douchen nog maar even die neusdouche nemen.
Morgen voor het eerst sinds corona weer werken *O*
Door die Teckel kom ik ook echt met alles in aanraking en ben ik blijkbaar voor alles allergisch :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194938064
Ohja, ik werk met kinderen, zou de Tavegyl daar ook tegen werken? :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194943519
Vandaag gaan fietsen op een plek waar ze toevallig net hadden gemaaid. Uiteraard jeukende ogen gekregen. Bij thuiskomst maar even uitgespoeld met water. Helpt enigszins.

Zijn er hier ook mensen bij wie bijna niks helpt tegen de hooikoorts?
pi_194949386
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja, ik werk met kinderen, zou de Tavegyl daar ook tegen werken? :+
Als het helpt wil ik dat ook!!
Ik werk ook met kinderen....

[ Bericht 3% gewijzigd door soapie op 09-09-2020 10:18:48 ]
pi_194949394
Volgens mij ben ik ook allergisch voor die ambrosia....

[ Bericht 91% gewijzigd door soapie op 09-09-2020 10:19:24 ]
pi_194991334
Een herkenbaar topic!
Sinds een paar jaar weet ik dat ik hooikoorts heb, eerder nooit aan elkaar gelinkt. Sinds 2 jaar krijg ik via de huisarts kestine en dat werkt best goed. Eventueel aangevuld met neusspray (via de huisarts).

De afgelopen week was hels, ik heb het idee dat het komt door struiken/planten die wij in de voortuin hebben staan en nu “pluimen” geven. Ik ga eens even zoeken welke planten het eigenlijk zijn.
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:23:32 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196962670
Gister in de middag flinke tijd buiten geweest. Half uur na terugkomst kon ik m'n ogen niet meer open houden :')

Fucking Hazelaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196969203
Ik heb er ook al heel veel last van...veel te vroeg }:|
pi_196974478
Jemig, nu al... ik denk dat ik niet allergisch ben voor hazelaar, of ik ben niet lang genoeg buiten geweest... :P
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:14:15 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197795449
Ik wil dit pakket voor m'n tuin kopen denk ik.

https://www.intratuin.nl/bosjehierbosjedaar/

Daar zit een hazelaar bij en die zorgt met Kerst bij mij altijd voor tranen. Maar kan ik mezelf 'trainen' zodat het minder wordt als ik zelf zo'n boom in mijn tuin heb.

Of moet ik die gewoon weggeven aan iemand waar ik niet op bezoek wil :+ ?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 7 juni 2021 @ 23:12:25 #141
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_199790061
Vandaag was het om te janken.
Tabletten, neusspray en ook weer gaan spoelen. Niet te doen dit.
pi_199790185
Het is inderdaad vrij dramatisch momenteel ;(
  maandag 7 juni 2021 @ 23:41:28 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199790295
Ik heb wonderwel nog nergens last van :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 06:44:49 #144
155227 crew  Guppy
dus
pi_199790853
Hoe dan? Ik nies mezelf helemaal binnenstebuiten ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 8 juni 2021 @ 08:40:21 #145
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199791484
Idem :'(
Protčge moi de mes désirs.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 09:22:08 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199791957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 06:44 schreef Guppy het volgende:
Hoe dan? Ik nies mezelf helemaal binnenstebuiten ;(
Ja, geen idee... Misschien omdat ik al weken braaf elke ochtend een pilletje slik? Misschien omdat de pollen aan de Duitse grens nog tegengehouden worden? Misschien omdat alle planten later zijn dit jaar?

Ik verwacht nog steeds een weekend hel... :X
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199792118
Ik gebruik sinds een tijdje deze:
en heb tot nu toe heel weinig last gehad verder. Terwijl ik normaal echt een paar dagen goed ziek ben zodra alles in bloei komt. Maar misschien komt het nog :{
pi_199792851
Gister begon het feest. :X Ik heb altijd eind mei, begin juni het meeste last. Maar de lente was zo belabberd dus met regen heb ik nu minder last gehad. Uiteraard moet het er toch van komen.
Even een maandje doorbijten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:00:01 #149
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_199792974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Gister begon het feest. :X Ik heb altijd eind mei, begin juni het meeste last. Maar de lente was zo belabberd dus met regen heb ik nu minder last gehad. Uiteraard moet het er toch van komen.
Even een maandje doorbijten.
heb ik ook! afgelopen zaterdag hakte het er ineens in! terwijl ik er normaal in maart/april last van heb. Bij mij is het ook meestal een maandje.
pi_199792977
Sinds vorig week ook last gekregen van hooikoorts, maar gelukkig helpen de tabletjes alleen blijft mijn neus verstopt zitten en moet ik mijn neus tig keer snuiten op een dag, iemand die daar oplossing voor heeft?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')