abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2020 @ 21:49:32 #81
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193527986
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb trouwens zelf pas een jaar of 5 last van hooikoorts en heb niet de illusie dat dit ooit nog gaat verdwijnen -O-
Mijn man heeft er 30 jaar last van gehad, sinds 2 jaar 'ineens' weg. Opgelost. Zonder enige behandeling.

Sinds 2 weken heeft ons kind het. -O-
pi_193528364
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Zou die tape ook helpen bij kinderen? Mijn dochter van 9 heeft behoorlijk hooikoorts. Slikt loratidine. Dat werkt op zich redelijk. Nu hebben ze op school bedacht dat ze buiten gaan gymmen op t grasveld naast school. De gymzaal is nu een no-go. Ze heeft vorige week de hele dag na de gymles dr hoesten en niezen proberen in te houden, want "anders denken ze dat ik corona heb mama, en dan moet ik naar huis"

Ik heb nu school gemailed dat ze binnen blijft met de gymles, maar als die tape ook helpt zou het wel fijn zijn. Ze is dr zo beroerd van.
Volgens mij kan dat prima. Ik heb het toen bij de fysiotherapeut laten doen, ik had er overigens niet zo heel veel profijt van. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet...
Kwaad kan je er volgens mij niet mee doen... wat naar dat ze er zo last van heeft.
Fake it till you make it...
  zondag 7 juni 2020 @ 22:06:57 #83
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193528414
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:04 schreef Nijna het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat prima. Ik heb het toen bij de fysiotherapeut laten doen, ik had er overigens niet zo heel veel profijt van. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet...
Kwaad kan je er volgens mij niet mee doen... wat naar dat ze er zo last van heeft.
Ik zou wel oppassen met pleisterallergie.

En kijk ook even naar wat t kost. Dat is ook 'schade' als het niks doet.
  zondag 7 juni 2020 @ 22:23:41 #84
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193528765
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Zou die tape ook helpen bij kinderen? Mijn dochter van 9 heeft behoorlijk hooikoorts. Slikt loratidine. Dat werkt op zich redelijk. Nu hebben ze op school bedacht dat ze buiten gaan gymmen op t grasveld naast school. De gymzaal is nu een no-go. Ze heeft vorige week de hele dag na de gymles dr hoesten en niezen proberen in te houden, want "anders denken ze dat ik corona heb mama, en dan moet ik naar huis"

Ik heb nu school gemailed dat ze binnen blijft met de gymles, maar als die tape ook helpt zou het wel fijn zijn. Ze is dr zo beroerd van.
Ik ga het proberen bij m’n zoon.
Protčge moi de mes désirs.
pi_193529301
Ik denk dat ik ook een afspraak ga maken bij een fysio hier in de buurt.
*poef* nu is het weg
  maandag 8 juni 2020 @ 09:06:46 #86
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_193533058
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:39 schreef Sickert het volgende:
Ik heb het dus op de “vochtige” dagen veel erger dan normaal. Altijd al gehad trouwens. Meer die dit hebben?
Yep, hier nog eentje. Mijn kapster had hetzelfde zei ze laatst. Dus het komt wel meer voor. Altijd leuk als mensen zeggen: "Ah, gelukkig voor jou regent het weer" Nee, niks gelukkig voor mij, pleur op met je regen...

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:06 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Tja, je kunt best eens wat proberen toch? Ik heb het zelf ook eens laten doen omdat ik voor mijn rug toch bij de fysio was, kostte me dus niets extra's. Het leek wel een klein beetje effect te hebben, maar niet helemaal blijvend of een wereld van verschil. Het idee erachter is dat er bepaalde spieren beīnvloed worden die je gebruikt bij de ademhaling, waardoor je beter zou ademhalen en je lichaam minder reageert op de pollen die je binnenkrijgt.
Don't let my username fool you...
pi_193536187
We hebben vanmiddag al een afspraak bij de fysio...
*poef* nu is het weg
pi_193537487
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:06 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Latexallergie, maar ze hebben ook latexvrije tape.
En hier was het volgens mij minder dan 20 euro dat plakken.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:06 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Yep, hier nog eentje. Mijn kapster had hetzelfde zei ze laatst. Dus het komt wel meer voor. Altijd leuk als mensen zeggen: "Ah, gelukkig voor jou regent het weer" Nee, niks gelukkig voor mij, pleur op met je regen...
[..]

Als het net begint te regenen of een kort buitje dan vind ik het effect verwaarloosbaar, maar zo een paar dagen na elkaar helpt het hier echt wel.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:59 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben vanmiddag al een afspraak bij de fysio...
Lekker vlot, mooi!
pi_193614435
Knetterveel last vandaag, hoe kan dat nou, het heeft zoveel geregend vannacht. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_193614544
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Knetterveel last vandaag, hoe kan dat nou, het heeft zoveel geregend vannacht. -O-
Ja maar nu is het weer droog en door de regen van vannacht bloeit alles weer op. En dat gaat snel. Heb er zelf ook veel last van nu.
pi_193614562
Ik zit hier lkker te snotteren in mijn mondkapje in de trein :(
pi_193614729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zit hier lkker te snotteren in mijn mondkapje in de trein :(
Ik moest van de week niezen in de trein. Zo'n hooikoortsnies met liters snot wat eruit sproeit. Lekker in je mondkapje. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_193614825
Slikken en weer doorgaan. Die skills heb je
Hooray for boobies!
pi_193621962
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 14:43 schreef Nijna het volgende:

[..]

Lekker vlot, mooi!
Tape heeft er 5 dagen op gezeten. Ik heb het idee dat het wel wat doet. Ze had zelf ook het idee. Dinsdag moet ze weer naar de fysio. Dan weer opnieuw
*poef* nu is het weg
pi_193623840
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:01 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Tape heeft er 5 dagen op gezeten. Ik heb het idee dat het wel wat doet. Ze had zelf ook het idee. Dinsdag moet ze weer naar de fysio. Dan weer opnieuw
Fijn!!!
pi_193735279
Mijn neusspray is op. Nu heb ik behoorlijk last, maar vandaag amper tijd om langs de drogist te gaan. Ik heb nog wel een gewone neusspray liggen, zet dat nog zoden aan de dijk? _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 juni 2020 @ 17:33:32 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193739445
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn neusspray is op. Nu heb ik behoorlijk last, maar vandaag amper tijd om langs de drogist te gaan. Ik heb nog wel een gewone neusspray liggen, zet dat nog zoden aan de dijk? _O-
Wat was het resultaat, :o?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_193739888
quote:
17s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat was het resultaat, :o?
5 uur weinig last gehad, nu begint de ellende weer. :D
Geen idee of dat echt betekent dat die spray 5 uur zijn werk heeft gedaan.
pi_193744430
Ik vraag me af of gewone neusspray zoden aan de dijk zet. Ik weet niet wat je gebruikt.
Maar tegen hooikoorts zal het of iets anti-allergisch zijn en dat effect heeft gewone neusspray denk ik niet. Of van dat prevalin direct, dat legt een laagje in je neus wat de reactie zou verminderen, ook dat doet gewone neusspray niet.
Maar wie weet ontdek je een gat in de markt ;).
  maandag 22 juni 2020 @ 23:19:09 #100
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193746173
Gewone neusspray werkt bij wel meer mensen. Heel verrassend ja. :D
pi_193747818
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:45 schreef Nijna het volgende:
Ik vraag me af of gewone neusspray zoden aan de dijk zet. Ik weet niet wat je gebruikt.
Maar tegen hooikoorts zal het of iets anti-allergisch zijn en dat effect heeft gewone neusspray denk ik niet. Of van dat prevalin direct, dat legt een laagje in je neus wat de reactie zou verminderen, ook dat doet gewone neusspray niet.
Maar wie weet ontdek je een gat in de markt ;).
Pollen wegspoelen?
pi_193749294
paar weken geleden een proefzakje gevonden tussen mijn rhino zoutoplossing en toen uitgeprobeerd. hier ook melding van gemaakt geloof ik.

was daar zeer enthousiast over, de dagen dat ik het kon gebruiken weinig tot geen last. letterlijk 1x niezen denk ik.

https://www.kno-winkel.nl(...)lergie-neuszalf.html

dus die bestellen, moet alleen even kjiken of de inhoud houdbaar is tot volgend jaar zomer
Hooray for boobies!
pi_193752368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
paar weken geleden een proefzakje gevonden tussen mijn rhino zoutoplossing en toen uitgeprobeerd. hier ook melding van gemaakt geloof ik.

was daar zeer enthousiast over, de dagen dat ik het kon gebruiken weinig tot geen last. letterlijk 1x niezen denk ik.

https://www.kno-winkel.nl(...)lergie-neuszalf.html

dus die bestellen, moet alleen even kjiken of de inhoud houdbaar is tot volgend jaar zomer
Het is letterlijk vaseline met honing. Voor ¤9,95 per tubetje van 15ml en verzendkosten eroverheen.

Een potje vaseline (100ml) kost twee euro.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193754299
klopt. ik ben lui
Hooray for boobies!
pi_193757172
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
klopt. ik ben lui
De werking van het middel is volgens mij dat de binnenkant van de neus en neusharen plakkeriger worden, zodat die meer pollen tegenhouden.
De honing heeft geen meerwaarde. Het zou licht antibacterieel kunnen zijn, maar neusbacteriën zijn niet waar wij last van hebben.

Smeer dus gewoon vaseline. Dat werkt net zo goed, maar dan 97% goedkoper.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193757207
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De werking van het middel is volgens mij dat de binnenkant van de neus en neusharen plakkeriger worden, zodat die meer pollen tegenhouden.
De honing heeft geen meerwaarde. Het zou licht antibacterieel kunnen zijn, maar neusbacteriën zijn niet waar wij last van hebben.

Niet als barričre dat de pollen geen contact kan maken met het slijmvlies?
pi_193757209
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 08:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Pollen wegspoelen?
Die paar druppels uit een neusspray zetten geen zoden aan de dijk voor het spoelen.
pi_193757235
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Niet als barričre dat de pollen geen contact kan maken met het slijmvlies?
Het neusslijmvlies gaat een stuk dieper dan je vinger reikt.
pi_193759968
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik ben lui
Hooray for boobies!
pi_194725811
Voor de mensen die hooikoortstabletten slikken, tot welke maand slikken jullie deze? :)

Ik begin altijd vroeg in het jaar, maar in combinatie met medicijnen die ik gebruik (bčtablokkers voor mijn hart) geeft het onwijze bijwerkingen. Dus ik wil dit jaar wat eerder proberen te stoppen. Maar ik wil ook niet te vroeg zijn.
Wanneer is de periode van al het poeder, bloesems en bomen echt voorbij?
pi_194725877
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die hooikoortstabletten slikken, tot welke maand slikken jullie deze? :)

Ik begin altijd vroeg in het jaar, maar in combinatie met medicijnen die ik gebruik (bčtablokkers voor mijn hart) geeft het onwijze bijwerkingen. Dus ik wil dit jaar wat eerder proberen te stoppen. Maar ik wil ook niet te vroeg zijn.
Ik zou dit vooral met een arts overleggen vanwege die wisselwerking/bijwerkingen. Ik neem alleen van november tot half januari geen antihistamine, maar het ligt er natuurlijk ook aan op welke pollen je reageert.
pi_194725896
quote:
Verschilt. Ik heb alleen last van een paar bomen, dus ik hou m'n omgeving in de gaten. Het ene jaar begin ik ook eerder dat het andere jaar, net hoe de temperaturen zijn ook.

En eens met Doedezemaar, bij stevige bijwerkingen overleggen met een arts. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:18:25 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194725981
quote:

Overleg met je arts.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194726360
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Overleg met je arts.
Al een jaar geleden gedaan. En die zegt dat als ik teveel bijwerkingen heb, ik voor mijn eigen gemak de hooikoortstabletten zo kort nodig ‘moet’ slikken. Het kan verder geen kwaad. Ik voel me alleen niet lekker.

Nooit bij stil gestaan dat er mensen al voor de zomer stoppen met tabletten. :D Omdat dit topic ook altijd rond mei-juni druk is. :)
Dan stop ik zelf half september. Dan is het wel ongeveer voorbij.
pi_194727127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Al een jaar geleden gedaan. En die zegt dat als ik teveel bijwerkingen heb, ik voor mijn eigen gemak de hooikoortstabletten zo kort nodig ‘moet’ slikken. Het kan verder geen kwaad. Ik voel me alleen niet lekker.
De bijwerkingen waren voor mij een belangrijke reden om met spoelen te beginnen.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:53:40 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194727230
quote:

[..]

Nooit bij stil gestaan dat er mensen al voor de zomer stoppen met tabletten. :D Omdat dit topic ook altijd rond mei-juni druk is. :)
Ah okay. Dan is het inderdaad stoppen zodra de natuur klaar is. Voor mij persoonlijk is de periode gelukkig heel kort. Alleen eind mei/begin juni last van hooikoorts. Ik begin in maart en stop eind juni met de simpele pilletjes van Etos.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:54:09 #117
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194727243
quote:

Mijn kind stopte eind juli. Dat was een wilde gok, want hij heeft dit jaar voor het eerst last.
pi_194727334
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah okay. Dan is het inderdaad stoppen zodra de natuur klaar is. Voor mij persoonlijk is de periode gelukkig heel kort. Alleen eind mei/begin juni last van hooikoorts. Ik begin in maart en stop eind juni met de simpele pilletjes van Etos.
Zelfde hier, alleen dan vooral de periode januari-april, beetje afhankelijk van hoe vroeg/laat de elzen en hazelaars zijn. :+

Vooral even uitvogelen waar je precies op reageert en wanneer de bloeiperiodes zijn. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 26 augustus 2020 @ 16:30:42 #119
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194730104
quote:

Tot oktober, omdat ik er in september ook nog regelmatig last van heb.

Maar ik heb er dan ook nog nooit bijwerkingen van gehad.
Don't let my username fool you...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 augustus 2020 @ 20:15:09 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194734087
quote:

[..]

Van welke pollen heb je het meeste last? Gras, eik, beuk, etc.?

Je kan ook eens immunotherapie overwegen, :). Het is wel even een proces, maar wel ideaal - daarna ben je er vanaf. Ik en mijn toen 16-jarige brein zijn vroegtijdig gestopt en dus komt het nu langzaam weer wat terug, maar het is 80% minder dan het ooit was. Als ik de therapie had afgemaakt, was ik het sowieso kwijt geweest, :).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')