Bij mij is het hoogtepunt van de hooikoorts afgelopen week al aangebroken. Wat een drama nu, elke ochtend een pijnlijk gehemelte, loopneus, niezen, alles erbij. Gelukkig zakt het meestal gedurende de ochtend wel een beetje...quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
Deze week gaan een aantal grassen compleet los met als gevolg een pollenexplosie.
Ik ga kapot. Tyfus wat kut vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
Deze week gaan een aantal grassen compleet los met als gevolg een pollenexplosie.
Ja is te merkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 07:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
Spoelen ? Vertel...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:54 schreef NijntjesUk het volgende:
Sinds gister is t losgebarsten bij mij. Had al wel milde klachten, maar nu.
Meteen weer gaan spoelen en sprayen.
Nasofree.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:21 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Spoelen ? Vertel...
Ik ben echt op zo een punt dat ik het liefste 3 meter onder water zou liggen waar geen pollen mij kunnen vinden
Elk jaar rond Pinksteren ben ik ook de lul.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:15 schreef Nijna het volgende:
Gisteravond een stukje wezen wandelen, nou dat heb ik geweten. Hele nacht kunnen nagenieten. Ondanks dat ik gedouched en gespoeld had.
Het was echt een pollen overload. Vandaag bij de drogist andere tabletjes en neusspray gehaald...
Nou ja, dat herken ik dus, en daarvoor is die spoeling dus perfect. Ik heb twintig jaar bijna niks kunnen doen, omdat ik snotterend zakdoekjes zat te vullen. Een paar jaar geleden ben ik begonnen met de spoelingen en sindsdien is het leven veel makkelijker.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:13 schreef Trade het volgende:
Ik vind mezelf zielig met mijn hooikoorts maar voor mijn kind vind ik het nog zieliger... Wat heeft die arme jongen het zwaar, overdag gaat het redelijk met pilletjes en oogdruppels maar 's nachts is het vreselijk...
Dit ga ik morgen eens uitproberenquote:Op maandag 1 juni 2020 13:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanmorgen vaseline in mijn neus gesmeerd en richting een zwemplas vertrokken. nu 5 uur laten 1x geniest.
mind.is.blown
Ik kreeg laatst een aanval in de AH niet te doen! Ik werd nog nét die winkel niet uitgegooidquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:29 schreef bleiblei het volgende:
Meest ellendige vind ik dit jaar nog dat je behandeld wordt als een paria op straat .
Verdomme hey, tis maar hooikoorts .
Herkenbaar, ik had gisteren ook vooral een rood linkeroog.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zijn hier meer mensen die jeuk hebben aan één oog? ‘s Avonds begint m’n linkeroog zó hard te jeuken. Rechts ook wel, maar echt lang niet zo erg als links. Volgens mij heb ik altijd meer last gehad van m’n linker oog.
Soms wel.Niet altijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zijn hier meer mensen die jeuk hebben aan één oog? ‘s Avonds begint m’n linkeroog zó hard te jeuken. Rechts ook wel, maar echt lang niet zo erg als links. Volgens mij heb ik altijd meer last gehad van m’n linker oog.
Ja, regelmatig één oog en één neusgat.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Regen doet bij mij helemaal niets, sterker nog, vaak zijn de klachten erger na regen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
Afgelopen dagen is het echt extreem. Kan haast geen 10 minuten buiten zijn of het begint al. Laat die regen maar komen.
Heb ik vandaag. Ik word er gék van.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Bij mij vooral rechts.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier dus ook precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij vooral rechts.
Maar ik vind het gek. 's Ochtends word ik niesend wakker, dat verdwijnt gaandeweg. En dan in de avond een jeukend oog
Dat was dus de reden dat ik ooit begonnen ben met spoelen. De pollen irriteren het neusslijmvlies pas vooral als ze er al een poosje zitten.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Regen doet bij mij helemaal niets, sterker nog, vaak zijn de klachten erger na regen.
Ik overweeg een mondkapje te maken met vakje voor filter, maar dan met een stukje anti-pollenhormateriaal oid, .quote:Op maandag 1 juni 2020 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag was een slechte dag. Moest met de bus dus mondkapje om. Was al heel erg benauwd en dat kapje maakt het er niet beter op.
Zie al op tegen vrijdag als ik anderhalf uur met de trein moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |