lachen? Ik vind dit gewoon een goede intervalactquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja, we lachen wel om deze intervalact, maar volgend jaar zingt Glennis een poeptrage versie van Euphoria en zingt Getty Ding-A-Dong licht uit de maat naar de 200 miljoen kijkers.
ik vond deze echt leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja, we lachen wel om deze intervalact, maar volgend jaar zingt Glennis een poeptrage versie van Euphoria en zingt Getty Ding-A-Dong licht uit de maat naar de 200 miljoen kijkers.
Brainstorm deed in 2000 mee namens Letland (eerste inzending van hun). Mijn favoriete inzending van dat land nog altijd:quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Hey ik vind dit nummer leuk
Waarom doet dit niet mee
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:00 schreef Fred_B het volgende:
2003!quote:
2003!quote:
Ik ben er niet bij, het is zeker al even bezig?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:01 schreef Meke het volgende:
Je bent nog op tijd voor de uitslag @:Guanabana
Ja alle liedjes zijn geweest, de interval is nu bezig en zo het stemmenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, het is zeker al even bezig?
Jammer, had op zich 2003 wel graag willen zien.
Iedere zaterdag 21u! Iedere keer een ander jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, het is zeker al even bezig?
Jammer, had op zich 2003 wel graag willen zien.
Die moest als 2e alquote:
Jaquote:
Marlaynequote:
Even afgeluisterd, snap ik, best lekker nummertje dit!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brainstorm deed in 2000 mee namens Letland (eerste inzending van hun). Mijn favoriete inzending van dat land nog altijd:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |