Spoiler ze geven Turkije nietsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:30 schreef Sableheart het volgende:
"you can trust us"
meestal is het geen goed teken als je dat expliciet moet zeggen.
Echt zo'n fout zinnetje jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:30 schreef Sableheart het volgende:
"you can trust us"
meestal is het geen goed teken als je dat expliciet moet zeggen.
Is op volgorde van running order. Nu Spanje (nummer 12) van in totaal 26 landen.quote:
Ok, ik heb net de vuilniszak in de container gegooid.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
Hier staat nu ondertussen een playlist op TV van de liedjes van dit jaar.
Verstandigquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind de splitsing in televote en jury wel echt goed. De manier van het punten bekendmaken kan misschien iets anders voor gevonden worden. Het is gemakkelijk uit te rekenen wie er wint op het eind (tenminste, ik heb dan te klamme handjes en hartkloppingen en kan dat niet meer, maar sommige mensen kunnen dat). Vorig jaar bleven ook Noord-Macedonië en Zweden over, waarvan ik wel wist dat ze (te) weinig punten van het publiek zouden krijgen dus vond ik het systeem van (volgens mij) 2016 tot 2018 veel beter. Gewoon op volgorde van veel naar weinig punten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat gaat ook echt te snel. Om dan de top 10 van de televote wel weer eindeloos te rekken.
Ben er wel meer aan gewend nu, maar ben nog altijd geen fan van dit systeem.
Als een land gestemd heeft, wordt hun balk geel. Alle witte balken moeten dus nog, iets meer dan de helftquote:
quote:
Gierenquote:
Je gooit ook een Noor weg?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, ik heb net de vuilniszak in de container gegooid.
Als je maar niet leest wat @Aoibhin en ik over de Spaanse inzending hebben gezegdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
Die vond ik in 2003 prima juistquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je maar niet leest wat @:Aoibhin en ik over de Spaanse inzending hebben gezegd
Ah!quote:
Iemand zei laatst dat Spanje het land is dat het vaakst negen punten wilde gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |