En nu is hij ook nog eens het grootste slachtoffer van de crisisquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ah, ze moeten eens met René Froger gaan praten lees ik, die was ook al te groot voor het ESF![]()
Ja, arme manquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nu is hij ook nog eens het grootste slachtoffer van de crisis![]()
Ja, nu doen ze net een keer iets goedsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk om over Spanje te praten zonder onze Iberogast erbij
Fesjunquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Sableheart het volgende:
ik neem aan dat die walkie talkies die de zangers/zangeressen aan hun broek hebben hangen voor de techniek is?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Sableheart het volgende:
ik neem aan dat die walkie talkies die de zangers/zangeressen aan hun broek hebben hangen voor de techniek is?
Precies, ik tag liever alleen als we Spanje kunnen afzeiken, anders is het niet leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu doen ze net een keer iets goeds
En nu taggen we hem dan ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu doen ze net een keer iets goeds
Ja dit dusquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, ik tag liever alleen als we Spanje kunnen afzeiken, anders is het niet leuk
Als in: paste nauwelijks op het podium of watquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ah, ze moeten eens met René Froger gaan praten lees ik, die was ook al te groot voor het ESF![]()
Oók, maar hij bedoelt zelf vooral dat hij al te beroemd wasquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als in: paste nauwelijks op het podium of wat
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
Israël, kan ik me ook totaalaal niet herinnerenVast wel als het liedje zo start, maar het zegt voor nu al wel wat
Tuurlijk. Daarom is hij ook het grootste slachtoffer van de huidige crisis, weg aaaaaaal die internationale optredensquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Oók, maar hij bedoelt zelf vooral dat hij al te beroemd was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |