SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
prima....zoonlief even naar zijn vader geschopt dus even rust in de tent
Ga straks wel verderquote:
Tip!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
prima....zoonlief even naar zijn vader geschopt dus even rust in de tent![]()
Even alleen is soms ook fijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe lief hij me ook is.....
Ja die tip was voor als je de volgende keer weer ff rust wil hebben!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gezamenlijke hobby: scouting!![]()
![]()
Oh anders schop ik hem toch wel de deur uit hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die tip was voor als je de volgende keer weer ff rust wil hebben!![]()
Ah!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh anders schop ik hem toch wel de deur uit hoor![]()
![]()
![]()
Echte vrienden zijn bijzonder😉Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Hoe doet hij dat met z'n vrienden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja 19....die moet ondanks corona de wereld ontdekken....
Een maat woont in nijmegen tegenover een studentenflat...daar is het gewoon nog iedere avond feest zegt hij.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jij weetquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Echte vrienden zijn bijzonder😉![]()
Vrienden
💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Voornamelijk skypen en eens per week met Max 3 opzoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat met z'n vrienden?
Een maat woont in nijmegen tegenover een studentenflat...daar is het gewoon nog iedere avond feest zegt hij.![]()
Smatjes hosselen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja 19....die moet ondanks corona de wereld ontdekken....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Echte vrienden zijn bijzonder😉Hallo & welkom!
![]()
![]()
Welkom hierquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voornamelijk skypen en eens per week met Max 3 opzoeken
Gaan we in raadsels praten?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom!
En daar is dan eindelijk ToT. En kijkt. En kijkt nog eens. En dan ziet hij het zelf ook, dames en heren. En hij lacht. Juist.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hallo vrienden
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wel....de mannen niet.....![]()
![]()
Wat is het?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!
Heeft vrouwlief net voor me gemaakt!Mini-ToT kats over de zeik, omdat hij mee wil zuipen!
![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Mojito!quote:
De lekkerste mojito ter wereld drink je in The Banana Leaf in Siem Reap. Met name de Kampot pepper mojito is echt goddelijk!
Fris, iets pittig, en met een zoet geurende bloem op de rand waarvan je de geur moet inademen bij iedere slok.
GOFTEDOMME wat is dat die $5 waard zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een leuke dag gehad?quote:
Weltrusten![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mojito!
De lekkerste mojito ter wereld drink je in The Banana Leaf in Siem Reap. Met name de Kampot pepper mojito is echt goddelijk!
Fris, iets pittig, en met een zoet geurende bloem op de rand waarvan je de geur moet inademen bij iedere slok.
GOFTEDOMME wat is dat die $5 waard zeg!![]()
![]()
![]()
Zelden zo'n accurate beschrijving gelezen
Hoezo het is zaterdagquote:
Haha!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:56 schreef RTR het volgende:
[..]![]()
Zelden zo'n accurate beschrijving gelezen
Ja ik heb tijdens die vakantie een willekeurig mokkel die bar in weten te sleuren omdat ze dol op mojito's was. Ze was niet echt in de stemming er voor; zware reis achter de kiezen en ze wilde alleen maar maffen, maar na 1 slok gaf ze me volkomen gelijk!![]()
![]()
Godverdommequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja ik heb tijdens die vakantie een willekeurig mokkel die bar in weten te sleuren omdat ze dol op mojito's was. Ze was niet echt in de stemming er voor; zware reis achter de kiezen en ze wilde alleen maar maffen, maar na 1 slok gaf ze me volkomen gelijk!![]()
Ik ga zo'n zelfmaak-mojito-ding kopen morgen
En toen ik daar voor de 3e of 4e keer naar toe ging, wilden ze me de menukaart al geven.
Ik zeg: "No need, just give me the Kampot peper mojito."
- "Oh? You have been here before?"
Maar helaas; de kampot pepper was op!
Ik liet merken dat ik flink teleurgesteld was.
De baas stuurde de serveerster weg, en even later kwam ze dolgelukkig op me af gelopen, wijzend naar het glas dat ze op haar dienblad had: "SIR! I managed to get some kampot pepper! THIS IS A KAMPOT PEPPER MOJITO!!!", zei ze heftig knikkend met haar hoofd en met een glimlach van oor tot oor!![]()
![]()
Whaha!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef RTR het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Ik ga zo'n zelfmaak-mojito-ding kopen morgenCool!
![]()
![]()
Zal wel laten weten hoe het is bevallen, van zo'n starter-kitje kan je natuurlijk niet heel veel verwachten. Had ik maar een Filipijnse vrouw die mojito's voor me maaktquote:![]()
Laat dat volgend weekend een vriend van mij voor me doenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:06 schreef RTR het volgende:
[..]
Zal wel laten weten hoe het is bevallen, van zo'n starter-kitje kan je natuurlijk niet heel veel verwachten. Had ik maar een Filipijnse vrouw die mojito's voor me maakt
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Maak er ook gelijk 1 voor mijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laat dat volgend weekend een vriend van mij voor me doen
Moet je ook komen. Ik krijg op speciaal verzoek een klassieke martini 👌🏻quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Dit klinkt allemaal niet heel verkeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet je ook komen. Ik krijg op speciaal verzoek een klassieke martini 👌🏻
Is er een optie dat je bij mij langs komt?Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Nee volgende week eindelijk weer mijn vrienden zien voor party 2.0quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef RTR het volgende:
Dit klinkt allemaal niet heel verkeerd
Is er een optie dat je bij mij langs komt?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Enjoy he het zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee volgende week eindelijk weer mijn vrienden zien voor party 2.0
Vorig weekend ook, maar toen was een vriend van ons al te snel wappie gewordenquote:
Dus nu 2.0'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Onrustig geslapen, en krullebol is idd weer lekker actief!quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ook? Krullenbol al lekker aan het deugnieten?
Hij loopt nu in een spuuglelijk camo-pakje rond die hij van zijn oma in de Filipijnen heeft gekregen!![]()
![]()
Agossie......quote:Op zondag 24 mei 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Onrustig geslapen, en krullebol is idd weer lekker actief!
Hij loopt nu in een spuuglelijk camo-pakje rond die hij van zijn oma in de Filipijnen heeft gekregen!![]()
![]()
Ha ha preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is goed genoeg voor in huis, maar buiten draagt hij dit echt niet!![]()
![]()
Wil je horen hoe darmlucht klinktquote:Op zondag 24 mei 2020 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat doe je zomaar hier in dit topic? Foei.....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha valt wel mee hoor. Soms komt er een liedje uit![]()
![]()
Paar weken terug (ik weet niet meer wat ik at) maar de hele avond was het daar aan de achterkant letterlijk aan het zingen. Zo van dat je er een deuntje in hoort.quote:![]()
Bizarquote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Paar weken terug (ik weet niet meer wat ik at) maar de hele avond was het daar aan de achterkant letterlijk aan het zingen. Zo van dat je er een deuntje in hoort.![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Paar weken terug (ik weet niet meer wat ik at) maar de hele avond was het daar aan de achterkant letterlijk aan het zingen. Zo van dat je er een deuntje in hoort.
![]()
Haha ik lees net dat ons favoriete restaurant in Utrecht tegenwoordig ook thuis bezorgt, maar ja; ik denk niet dat ze hun wet-aged bavette ff naar Drenthe komen brengen!quote:Op zondag 24 mei 2020 17:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, honger hier. Thuisbezorgd besteld. Haha! Moe van werk![]()
![]()
Jammer voor je! Haha!quote:Op zondag 24 mei 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik lees net dat ons favoriete restaurant in Utrecht tegenwoordig ook thuis bezorgt, maar ja; ik denk niet dat ze hun wet-aged bavette ff naar Drenthe komen brengen!
Wie kookt er bij jullie?![]()
Mevrouw ToT.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Jammer voor je! Haha!
Wie kookt er bij jullie?
Franse sperzieboontjes met garnalen, schijfjes wortel en doperwtjes, en daar komt nog iets van een varkensfiletje bij.
Ik zit nu aan een mojito die ze gemaakt heeft.![]()
![]()
Eet smakelijk!quote:Op zondag 24 mei 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT.
Franse sperzieboontjes met garnalen, schijfjes wortel en doperwtjes, en daar komt nog iets van een varkensfiletje bij.
Ik zit nu aan een mojito die ze gemaakt heeft.![]()
![]()
Danke!quote:
Maar we hebben het al op.
Alleen zit ik nog steeds aan de mojito!
Telkens wat rum, lime en munt toevoegen aan het water en ijs!![]()
![]()
Haha! Wil ze je dronken voeren? 🤪quote:Op zondag 24 mei 2020 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Danke!
Maar we hebben het al op.
Alleen zit ik nog steeds aan de mojito!
Telkens wat rum, lime en munt toevoegen aan het water en ijs!![]()
Je zegt neuqsecks. Dat impliceert dubbel neuken. 🤪quote:Op zondag 24 mei 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
TWEE keer neuken?Wat een traktatie!
En het is niet eens mijn verjaardag!
![]()
Ja nou ja, je kunt ook wel wat soorten van seks hebben zonder het piemeltje daadwerkelijk op-en-neer te pompen in het genotsgrotje he!quote:Op zondag 24 mei 2020 19:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Je zegt neuqsecks. Dat impliceert dubbel neuken. 🤪![]()
![]()
Whehe neuh, geintje!quote:Op zondag 24 mei 2020 19:11 schreef Amee het volgende:
Maar hoezo 2 keer neuken een traktatie? Whaha!
@:Geerd zou zeggen: je hebt 24/7 pussy.haha!![]()
![]()
Nu hierquote:![]()
![]()
En op z'n nintendo
quote:Op zondag 24 mei 2020 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet je vrouwtje @:Amee niet verwaarlozen hoor....
"Als ik IEMAND anaal verwaarloos, is het mijn vrouw wel!"quote:Op zondag 24 mei 2020 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet je vrouwtje @:Amee niet verwaarlozen hoor....
(c) H. Finkers![]()
Oei...quote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als ik IEMAND anaal verwaarloos, is het mijn vrouw wel!"
(c) H. Finkers![]()
![]()
![]()
Zo flauw allemaalquote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als ik IEMAND anaal verwaarloos, is het mijn vrouw wel!"
(c) H. Finkers![]()
Hij is echt zo ongelooflijk quotewaardig he!quote:![]()
![]()
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe gaat hetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Redelijk beetje opgeruimd thuis vanavond nog op visite geweest.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wel goed. Niet zoveel gedaan vandaag.
Jij?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HAAGS KWARTIERTJE
Gdmquote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Jullie zullen het niet geloven he. Maar verdomme nu heeft een andere lamp het bij mij ook begeven. Plafond ding. Ok hij geeft nog licht maar zo goed als niks.
Nou ok had ik die halogeen inmiddels via post gehad. Maar nu dus nog een nieuwe kopen. Hahaha gaat weer 10 euro ofzo. Maargoed dat is normale fitting dikke E24 geloof ik.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt dus het licht nog niet gezien. Hahaquote:Op maandag 25 mei 2020 04:11 schreef kree het volgende:
Jullie zullen het niet geloven he. Maar verdomme nu heeft een andere lamp het bij mij ook begeven. Plafond ding. Ok hij geeft nog licht maar zo goed als niks.
Nou ok had ik die halogeen inmiddels via post gehad. Maar nu dus nog een nieuwe kopen. Hahaha gaat weer 10 euro ofzo. Maargoed dat is normale fitting dikke E24 geloof ik.Zonder wrijving geen glans![]()
Gehehe nee denk het niet neequote:Op maandag 25 mei 2020 04:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt dus het licht nog niet gezien. Haha
Do what you love, love what you do!![]()
Koop dan gelijk ledquote:Op maandag 25 mei 2020 04:11 schreef kree het volgende:
Nou ok had ik die halogeen inmiddels via post gehad. Maar nu dus nog een nieuwe kopen. Hahaha gaat weer 10 euro ofzo. Maargoed dat is normale fitting dikke E24 geloof ik.
quote:
Had ik al. Maar toch begeven dus na niet eens onwijs lang?? Naja goed die lamp kan ik bij de supermarkt kopen. Met die halogeen wordt morgen nog even kloten als het licht is zeg maarquote:
Haha licht isquote:Op maandag 25 mei 2020 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
Had ik al. Maar toch begeven dus na niet eens onwijs lang?? Naja goed die lamp kan ik bij de supermarkt kopen. Met die halogeen wordt morgen nog even kloten als het licht is zeg maar
Vervelende is wel dat als er 1 kapot gaat er meteen een heel zooitje achteraan gaan.Zonder wrijving geen glans![]()
Haha nou dat had ik dus met die halogeen lampjes. Want is setje van 3 met 1 of andere Trafo die boven het plafond ergens is waar ik niet bij kan.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vervelende is wel dat als er 1 kapot gaat er meteen een heel zooitje achteraan gaan.
Ok op fitting van die lampjes stond 24V maar de armaturen dus 12. Ok ik heb maar een gok genomen dat het dan 12V is maar ok goeie kans dat als ik ze er morgen inzet dat ze gelijk fucked zijn. HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Lolquote:Op maandag 25 mei 2020 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou dat had ik dus met die halogeen lampjes. Want is setje van 3 met 1 of andere Trafford die boven het plafond ergens is waar ik niet bij kan.
Ok op fitting van die lampjes stond 24V maar de armaturen dus 12. Ok ik heb maar een gok genomen dat het dan 12V is maar ok goeie kans dat als ik ze er morgen inzet dat ze gelijk fucked zijn. HahahahaZonder wrijving geen glans![]()
Made in china wss. Naja ok goed het koste 10 euro ofzo dus het is niet helemaal ellende als ze gelijk naar de klote gaan. Maar heb dus 4 lampjes nu en heb er 3 nodig. Hahaha kan er eentje verzieken dus opzich,
Als ze maar werkenquote:Op maandag 25 mei 2020 04:21 schreef kree het volgende:
Made in china wss. Naja ok goed het koste 10 euro ofzo dus het is niet helemaal ellende als ze gelijk naar de klote gaan. Maar heb dus 4 lampjes nu en heb er 3 nodig. Hahaha kan er eentje verzieken dus opzich,Zonder wrijving geen glans![]()
Als ze gelijk uitfikken omdat het toch 24V is ipv 12. Dan ga ik echt hard lachen en vloeken ook denk hahaha naja we zullen zien vandaag.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zal wel meevallen denk ikquote:Op maandag 25 mei 2020 04:22 schreef kree het volgende:
[..]
Als ze gelijk uitfikken omdat het toch 24V is ipv 12. Dan ga ik echt hard lachen en vloeken ook denk hahaha naja we zullen zien vandaag.Zonder wrijving geen glans![]()
Had het even moeten meten natuurlijk eigenlijk voor de zekerheid. Maarja batterijtjes van multimeter waren ook leeg. Hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat zijn toch die goedkope?quote:Op maandag 25 mei 2020 04:24 schreef kree het volgende:
[..]
Had het even moeten meten natuurlijk eigenlijk voor de zekerheid. Maarja batterijtjes van multimeter waren ook leeg. HahahaZonder wrijving geen glans![]()
Kon ook die zelfde lampjes niet vinden met de goeie fitting met 24V. Dus ben maar beetje uitgegaan van wat op de armatuur stond even. Maar het is wel een beetje een gok. Nouja ergste wat kan gebeuren is dat ze gelijk kapot zijn. Tis geen hoogspanning ofzo. Dus ok we gaan het zien.
Hopen maar voor me
Moet sowieso batterijtjes halen even vandaag. Voor Bluetooth muis en afstandsbediening. Nu zijn die natuurlijk wss weer tyfus duur bij de supermarkt. Maargoed gaat wel weer jaar meequote:Do what you love, love what you do!![]()
Yup 8 uur open hequote:Op maandag 25 mei 2020 04:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan toch pas over minstens 3.5 uur wat halen.
Hangt er vanaf he wat je dag indeling is. Opzich nu voor mij is het wel handig. Of sowieso hoor met vroeg werken. Beter alsdat je weg gaat in donker en daar ook weer in terug komt.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat vind ik dus weer een nadeel maar goed ieder zijn ding.
Niet dat het nu voor mij iets boeit want toch geen werk door coronaDo what you love, love what you do!![]()
Ik sta gewoon lekkerder op als het donker is.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt er vanaf he wat je dag indeling is. Opzich nu voor mij is het wel handig. Of sowieso hoor met vroeg werken. Beter alsdat je weg gaat in donker en daar ook weer in terug komt.
Niet dat het nu voor mij iets boeit want toch geen werk door coronaZonder wrijving geen glans![]()
Nouja het is kwestie van wennen enzo he. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit maar ik werk normaal overdag natuurlijk en dan is het ook nog wel 5 uur opstaan en denk tegen 18”00 terug of later nu even de laatste tijd. Maar dat komt door mezelfquote:Op maandag 25 mei 2020 04:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta gewoon lekkerder op als het donker is.Do what you love, love what you do!![]()
Idem hier. Wat moet dat moet.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is kwestie van wennen enzo he. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit maar ik werk normaal overdag natuurlijk en dan is het ook nog wel 5 uur opstaan en denk tegen 18”00 terug of later nu even de laatste tijd. Maar dat komt door mezelfZonder wrijving geen glans![]()
Yup al met al is wel werken leuker als niet werken, het gaat beetje saai worden hier al. Maarja het is even niet anders.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Idem hier. Wat moet dat moet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 25 mei 2020 04:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
Hier valt het wel mee.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat. Weer wat onrustig geslapen, maar verder niks te klagen.
En daarzo?
Ben je nu aan het bijkomen?![]()
2e bak koffie, komt goed.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee.
Ben je nu aan het bijkomen?
Mini-ToT heeft zich vannacht in ieder geval gelukkig wel vrij goed gedragen.![]()
![]()
Oh, dacht dat de onrustigheid door mini-ToT kwam. Maar goed dat hij zich heeft gedragen.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
2e bak koffie, komt goed.
Mini-ToT heeft zich vannacht in ieder geval gelukkig wel vrij goed gedragen.
Waar kwam de onrustigheid vandaan?![]()
Mevrouw ToT lag te woelen!quote:Op maandag 25 mei 2020 08:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dacht dat de onrustigheid door mini-ToT kwam. Maar goed dat hij zich heeft gedragen.
Waar kwam de onrustigheid vandaan?En ik ben gewoon hartstikke gevoelig door mijn ADHD/Asperger en op een gegeven moment word ik er gewoon erg onrustig door.
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT lag te woelen!En ik ben gewoon hartstikke gevoelig door mijn ADHD/Asperger en op een gegeven moment word ik er gewoon erg onrustig door.
![]()
![]()
is het niet mini-ToT dan is het mevrouw ToT die jou uit je slaap houdt haha
![]()
STOKVISquote:Op maandag 25 mei 2020 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
HOLD THE LINEquote:Op maandag 25 mei 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.Zonder wrijving geen glans![]()
Xdquote:Op maandag 25 mei 2020 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb honger!
[ afbeelding ]
Soms zegt een plaatje meer dan 1000 woorden, daar kan geen twijfel over zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Of ongepland zwanger zijn. Haha!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve als het om een Covid-19 test gaat of zo!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2020 09:35:59 ]![]()
Nee, klopt!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou ongepland hoeft niet altijd ongewenst te zijn.![]()
![]()
Helpt het niet als je pagga slaat? Dan moet je toch wel in slaap vallen?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2020 09:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Helpt het niet als je pagga slaat? Dan moet je toch wel in slaap vallen?![]()
Ja geyle neuqsecks wil wel eens helpen, maar THC-druppels + alcohol wil ook wel helpen. (Helaas niet altijd.)![]()
Aan slaappillen doe je niet?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja geyle neuqsecks wil wel eens helpen, maar THC-druppels + alcohol wil ook wel helpen. (Helaas niet altijd.)![]()
Wil de huisarts niet aan beginnen.quote:Hij zegt dat die dingen je alleen knock-out maken en dat dat geen slaap is.
![]()
Oxazepam hielp wel aardig toen ik dat jaren geleden gebruikte, maar daar werd ik wel altijd met een flink houten kop van wakker.![]()
Verstandige huisarts, zijn er niet veel meer van.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil de huisarts niet aan beginnen.Hij zegt dat die dingen je alleen knock-out maken en dat dat geen slaap is.
![]()
Dat is ook minder inderdaad. Alsof je met een plank hout bent geslagen.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
Oxazepam hielp wel aardig toen ik dat jaren geleden gebruikte, maar daar werd ik wel altijd met een flink houten kop van wakker.![]()
Goede morgen l.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dankuquote:Op maandag 25 mei 2020 10:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha Mike, van harte welkom op deze maandag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey amigoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die heb ik gemistquote:Op maandag 25 mei 2020 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEYYY
@ToT helloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 538 foute hits op staan best leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lykke liquote:Op maandag 25 mei 2020 10:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb 538 foute hits op staan best leuk.![]()
Wat lik je ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken geen liquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha sorry snap het echt niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat liedje ken ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha serieus ? wat leukquote:Op maandag 25 mei 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
[..]
De Hongaar ging daar altijd op dansen in de winkel als het via de winkelradio te horen was.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gevlucht vriend niks meer aan daarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezelligquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gangnood ! Lang niet gezienquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maken er maar wat van die 538 foute hits helpt welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed rustig en daar?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat zal zeker wel helpenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maken er maar wat van die 538 foute hits helpt wel![]()
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja ook lekker rustig!! Kneitershard thuis aan het werk heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is it to late now to say sorryThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Justin bieber ach ja even een minder nummertje er door.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MikeyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag het wel leuk kom wel weer als de sfeer minder vervelend is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag het wel leuk kom wel weer als de sfeer minder vervelend is.![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is goedquote:Op maandag 25 mei 2020 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag het wel leuk kom wel weer als de sfeer minder vervelend is.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Kom ook gewoon hier postenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zeer goed met jou?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Jacqueline, hoe is het met askim?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja doe ik Maatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zit hier wel lekker goeie muziek op kopje koffie beetje workout doen met de gewichten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Im a genie in a bottle babyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heerlijk tochquote:Op maandag 25 mei 2020 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit hier wel lekker goeie muziek op kopje koffie beetje workout doen met de gewichten.![]()
![]()
Zeker kan de maandag slechter beginnen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hhaha ik ken jou niet jij mij blijkbaar wel coolquote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Met mijzelf gaat het prima, met mijn askim geen idee want heb er geen
Hahahaquote:Op maandag 25 mei 2020 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hhaha ik ken jou niet jij mij blijkbaar wel cool![]()
![]()
![]()
Ik haat maandagenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker kan de maandag slechter beginnen.![]()
damn nieuwsgierig nuquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Klopt Christina was ook knapper en meer getalenteerd.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Die was van Christina volgens mij. Dat die niet is ontspoord zoals Britney.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oke askim is ook mijn uiquote:Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, ik zag het in je signature staan en ik weet wat een askim is :pFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat is een askim?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke askim is ook mijn ui![]()
![]()
Van veraf lijkt hij op iemand die ik ken maar het is hem vast niet gezien zijn levensstijl etc (en wat ik nog van hem weet).![]()
Oh leuk leer nog wat bij vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
iemand zoals jij Schatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oehquote:
R.I.P DTS.![]()
marmaris woont hijquote:Op maandag 25 mei 2020 11:02 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Van veraf lijkt hij op iemand die ik ken maar het is hem vast niet gezien zijn levensstijl etc (en wat ik nog van hem weet).Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
neequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
AischaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Val je zelf niet ook in die categorie?quote:Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bejaarden die er er een sc van hebben gemaakt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Yup was er net opquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor jouw welquote:Op maandag 25 mei 2020 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Val je zelf niet ook in die categorie?
R.I.P DTS.![]()
Yupquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja iedereen van de oude garde is gevlucht voor de nieuwe ouderen maar volgens de onz mods is er niks aan de hand.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe ik me voel in hedendaags dtsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke ouderen dan, want ik ben geen nieuwe oudere
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik hou vol makkerquote:Op maandag 25 mei 2020 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja iedereen van de oude garde is gevlucht voor de nieuwe ouderen maar volgens de onz mods is er niks aan de hand.Zonder wrijving geen glans![]()
Strijderquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook geen oudere jongere?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke ouderen dan, want ik ben geen nieuwe oudere![]()
![]()
Heb nog steeds twee ballen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |