Ik sta gewoon lekkerder op als het donker is.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt er vanaf he wat je dag indeling is. Opzich nu voor mij is het wel handig. Of sowieso hoor met vroeg werken. Beter alsdat je weg gaat in donker en daar ook weer in terug komt.
Niet dat het nu voor mij iets boeit want toch geen werk door corona
Nouja het is kwestie van wennen enzo he. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit maar ik werk normaal overdag natuurlijk en dan is het ook nog wel 5 uur opstaan en denk tegen 18”00 terug of later nu even de laatste tijd. Maar dat komt door mezelfquote:Op maandag 25 mei 2020 04:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta gewoon lekkerder op als het donker is.
Idem hier. Wat moet dat moet.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is kwestie van wennen enzo he. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit maar ik werk normaal overdag natuurlijk en dan is het ook nog wel 5 uur opstaan en denk tegen 18”00 terug of later nu even de laatste tijd. Maar dat komt door mezelf
Yup al met al is wel werken leuker als niet werken, het gaat beetje saai worden hier al. Maarja het is even niet anders.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Idem hier. Wat moet dat moet.
quote:Op maandag 25 mei 2020 04:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
Hier valt het wel mee.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat. Weer wat onrustig geslapen, maar verder niks te klagen.
En daarzo?
2e bak koffie, komt goed.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee.
Ben je nu aan het bijkomen?
Oh, dacht dat de onrustigheid door mini-ToT kwam. Maar goed dat hij zich heeft gedragen.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
2e bak koffie, komt goed.
Mini-ToT heeft zich vannacht in ieder geval gelukkig wel vrij goed gedragen.
Mevrouw ToT lag te woelen!quote:Op maandag 25 mei 2020 08:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dacht dat de onrustigheid door mini-ToT kwam. Maar goed dat hij zich heeft gedragen.
Waar kwam de onrustigheid vandaan?
quote:Op maandag 25 mei 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT lag te woelen!En ik ben gewoon hartstikke gevoelig door mijn ADHD/Asperger en op een gegeven moment word ik er gewoon erg onrustig door.
STOKVISquote:Op maandag 25 mei 2020 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
is het niet mini-ToT dan is het mevrouw ToT die jou uit je slaap houdt haha
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
is het niet mini-ToT dan is het mevrouw ToT die jou uit je slaap houdt haha
HOLD THE LINEquote:Op maandag 25 mei 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.
Xdquote:Op maandag 25 mei 2020 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb honger!
[ afbeelding ]
Soms zegt een plaatje meer dan 1000 woorden, daar kan geen twijfel over zijn.
Of ongepland zwanger zijn. Haha!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve als het om een Covid-19 test gaat of zo!
Nee, klopt!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou ongepland hoeft niet altijd ongewenst te zijn.
Helpt het niet als je pagga slaat? Dan moet je toch wel in slaap vallen?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.
quote:Op maandag 25 mei 2020 09:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Helpt het niet als je pagga slaat? Dan moet je toch wel in slaap vallen?
Aan slaappillen doe je niet?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja geyle neuqsecks wil wel eens helpen, maar THC-druppels + alcohol wil ook wel helpen. (Helaas niet altijd.)
Wil de huisarts niet aan beginnen.quote:
Verstandige huisarts, zijn er niet veel meer van.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil de huisarts niet aan beginnen.Hij zegt dat die dingen je alleen knock-out maken en dat dat geen slaap is.
Dat is ook minder inderdaad. Alsof je met een plank hout bent geslagen.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
Oxazepam hielp wel aardig toen ik dat jaren geleden gebruikte, maar daar werd ik wel altijd met een flink houten kop van wakker.
Dankuquote:Op maandag 25 mei 2020 10:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha Mike, van harte welkom op deze maandag.
Hey amigoquote:
Die heb ik gemistquote:Op maandag 25 mei 2020 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEYYY
Ik lykke liquote:Op maandag 25 mei 2020 10:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb 538 foute hits op staan best leuk.
Wat lik je ?quote:
Ik ken geen liquote:
Haha sorry snap het echt niet.quote:
Hahaquote:
Haha serieus ? wat leukquote:Op maandag 25 mei 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
[..]
De Hongaar ging daar altijd op dansen in de winkel als het via de winkelradio te horen was.![]()
![]()
Ik ben gevlucht vriend niks meer aan daarquote:
Ik ookquote:
Gezelligquote:
gangnood ! Lang niet gezienquote:
Maken er maar wat van die 538 foute hits helpt welquote:
Goed rustig en daar?quote:
Oh dat zal zeker wel helpenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maken er maar wat van die 538 foute hits helpt wel
Goed bezigquote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja ook lekker rustig!! Kneitershard thuis aan het werk he
Justin bieber ach ja even een minder nummertje er door.quote:
Ja ?quote:
Kloptquote:
Ik zag het wel leuk kom wel weer als de sfeer minder vervelend is.quote:
Maatquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag het wel leuk kom wel weer als de sfeer minder vervelend is.
Is goedquote:Op maandag 25 mei 2020 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag het wel leuk kom wel weer als de sfeer minder vervelend is.
Kom ook gewoon hier postenquote:
zeer goed met jou?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Jacqueline, hoe is het met askim?
ja doe ik Maatquote:
Heerlijk tochquote:Op maandag 25 mei 2020 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit hier wel lekker goeie muziek op kopje koffie beetje workout doen met de gewichten.
Zeker kan de maandag slechter beginnen.quote:
hhaha ik ken jou niet jij mij blijkbaar wel coolquote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Met mijzelf gaat het prima, met mijn askim geen idee want heb er geen![]()
Hahahaquote:Op maandag 25 mei 2020 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hhaha ik ken jou niet jij mij blijkbaar wel cool
Ik haat maandagenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker kan de maandag slechter beginnen.
damn nieuwsgierig nuquote:
Klopt Christina was ook knapper en meer getalenteerd.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Die was van Christina volgens mij. Dat die niet is ontspoord zoals Britney.
quote:
oke askim is ook mijn uiquote:Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, ik zag het in je signature staan en ik weet wat een askim is :p
quote:Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke askim is ook mijn ui
iemand zoals jij Schatquote:
Oehquote:
marmaris woont hijquote:Op maandag 25 mei 2020 11:02 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Van veraf lijkt hij op iemand die ik ken maar het is hem vast niet gezien zijn levensstijl etc (en wat ik nog van hem weet).
quote:
neequote:
Val je zelf niet ook in die categorie?quote:Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bejaarden die er er een sc van hebben gemaakt
Yup was er net opquote:
Voor jouw welquote:Op maandag 25 mei 2020 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Val je zelf niet ook in die categorie?
Yupquote:
Ja iedereen van de oude garde is gevlucht voor de nieuwe ouderen maar volgens de onz mods is er niks aan de hand.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe ik me voel in hedendaags dts
Ik hou vol makkerquote:Op maandag 25 mei 2020 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja iedereen van de oude garde is gevlucht voor de nieuwe ouderen maar volgens de onz mods is er niks aan de hand.
Strijderquote:
Ook geen oudere jongere?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke ouderen dan, want ik ben geen nieuwe oudere
Heb nog steeds twee ballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |