quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wel....de mannen niet.....
Wat is het?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!
Heeft vrouwlief net voor me gemaakt!Mini-ToT kats over de zeik, omdat hij mee wil zuipen!
Mojito!quote:
Wel een leuke dag gehad?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mojito!
De lekkerste mojito ter wereld drink je in The Banana Leaf in Siem Reap. Met name de Kampot pepper mojito is echt goddelijk!
Fris, iets pittig, en met een zoet geurende bloem op de rand waarvan je de geur moet inademen bij iedere slok.
GOFTEDOMME wat is dat die $5 waard zeg!![]()
![]()
Hoezo het is zaterdagquote:
Haha!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:56 schreef RTR het volgende:
[..]![]()
Zelden zo'n accurate beschrijving gelezen
Godverdommequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja ik heb tijdens die vakantie een willekeurig mokkel die bar in weten te sleuren omdat ze dol op mojito's was. Ze was niet echt in de stemming er voor; zware reis achter de kiezen en ze wilde alleen maar maffen, maar na 1 slok gaf ze me volkomen gelijk!
Whaha!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef RTR het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Ik ga zo'n zelfmaak-mojito-ding kopen morgen
Zal wel laten weten hoe het is bevallen, van zo'n starter-kitje kan je natuurlijk niet heel veel verwachten. Had ik maar een Filipijnse vrouw die mojito's voor me maaktquote:
Laat dat volgend weekend een vriend van mij voor me doenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:06 schreef RTR het volgende:
[..]
Zal wel laten weten hoe het is bevallen, van zo'n starter-kitje kan je natuurlijk niet heel veel verwachten. Had ik maar een Filipijnse vrouw die mojito's voor me maakt![]()
Maak er ook gelijk 1 voor mijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laat dat volgend weekend een vriend van mij voor me doen
Moet je ook komen. Ik krijg op speciaal verzoek een klassieke martini 👌🏻quote:
Dit klinkt allemaal niet heel verkeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet je ook komen. Ik krijg op speciaal verzoek een klassieke martini 👌🏻
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |