Nee, geraspte kaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een plakje kaas zeker, gore big.
Sneep vermoordt Perkamentus.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef maxi-mus het volgende: Ik heb liever niet dat iedereen hier allemaal spoilers gaat plaatsen.
SPOILER: Over The wireOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-musIk nam gewoon de gokSPOILER: Over The wireOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baasquote:
SPOILER: Over The Wire nu echtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Baas
HeldSPOILER: Over The Wire nu echtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: The wire spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:28 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: The wire spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NIET KLIKKEN!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2020 19:29:32 ]
Jammer van dat knappe koppiequote:WARSCHAU - Het gezicht van model Aleksandra Prykowska (33) uit Polen is vorig weekend stukgebeten door haar eigen hond. Het dier draaide door en viel de vrouw aan. Het kostte Prykowska, die in 2015 nog model stond voor L'Oréal, bijna een oog.
Kom dan ook met een foto waardeloos stuk vreten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom dan ook met een foto waardeloos stuk vreten.
[ afbeelding ]Dat detail is zeker grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Wee-Bey wordt zojuist gearresteerd goffedomme.
Niemand boeit dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Wee-Bey wordt zojuist gearresteerd goffedomme.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Najib staat nu niet-grappig te zijn in 'Suikerfeest' op NPO1
quote:
Daarom kijk ik ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Najib staat nu niet-grappig te zijn in 'Suikerfeest' op NPO1
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Kreeg vandaag een gratis mini Donald Duck in de brievenbus
Hier een mop uit Oom Donald's Brievenbus
Welke sprookjesfiguren zijn gek op het eten van de snackbar?Ik moest lachen godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@KingRoland check deze grap, ik denk dat jij deze ook wel kan waarderen.
Welke sprookjesfiguren zijn gek op het eten van de snackbar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ongemak inderdaad, Scrummie. Gewoon ongemak.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker met de snackbar te maken he.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongemak inderdaad, Scrummie. Gewoon ongemak.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is groen en rolt heel snel de berg af?Wat is groen en skiet van de berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is groen en skiet van de berg?Groen en niet zwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd lachen die mensen uit Groenewoudquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:48 schreef GGMM het volgende:
Om elke grap gelachen behalve die van @:scrummie2.1
Ik ben de harde kern in je moederquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:57 schreef onlogisch het volgende:
User @:3rr0r is duidelijk geen harde kern van deze SC.
Stop nou, makker.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer ik jouw moeder wel volgende keer
pics van je schoonzusjequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broertje en z'n vriendin waren net even een uurtje op bezoek, was gezellie.
Tarrel meteen weer weg zeker?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een mening over mensen die het woord gezellie gebruikenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is groen en skiet van de berg?Skiwi’s zijn bruin sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Daar heb ik een bijzonder pittige mening over, dat zeker.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die het woord gezellie gebruiken
Ik ben er ook vrij zeker van dat user @:buitendam daar ook een mening over heeft
We wachten geduldig af totdat je je mening hierover verkondigt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar heb ik een bijzonder pittige mening over, dat zeker.
Alsof dat soort beesten van mensen bestaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien was het een kiwi waarvan iemand alleen het velletje had opgegeten.
Er zijn mensen die plakken kaas over hun spaghetti gooien dus er is weinig meer over wat mij nog verbaast.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof dat soort beesten van mensen bestaan.
Dit is absoluut waar.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die plakken kaas over hun spaghetti gooien dus er is weinig meer over wat mij nog verbaast.
Tarrel is nooit weg geweestquote:
Welke sprookjesfiguren zijn gek op het eten van de snackbar?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rikkert heeft nu een uitstekend leven bij een oud vrouwtje (als zij tenminste nog leeft), dus eventuele RIPquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rick daarentegen
RIP aan de nabestaanden
Schuurtje aan het schuren. De hele kolerezooi hier moet geschilderd gaan wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag vriend. Jazeker. Hoe gaat het met jou? Nog plannen voor morgen?
Kut werk is dat man. Waarom huur je geen Pool in?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schuurtje aan het schuren. De hele kolerezooi hier moet geschilderd gaan worden
Mwah, valt wel mee toch. Beetje schuren, beetje schilderen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut werk is dat man. Waarom huur je geen Pool in?
Stond hij wel schaakmat?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Uurtje Gesport.
@:onlogisch @:caland @:jojoortje @:jancees
Beetje laat maar goed dat moet ik toch zelf weten?
Huis vandaag voorzien van Hue lampen. Dit is echt top.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut werk is dat man. Waarom huur je geen Pool in?
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Uurtje Gesport.
@:onlogisch @:caland @:jojoortje @:jancees
Beetje laat maar goed dat moet ik toch zelf weten?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huis vandaag voorzien van Hue lampen. Dit is echt top.
Oké kapiteintje.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, hebben we die ook vast gehad.
Ik mis hemquote:
COCKEDtwitter:SaskiaBelleman twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:32:54Zoiets verzin je niet....: een regiezitting in een zaak over illegale hanengevechten dinsdag bij de rechtbank in Den Haag. En hoe heet de voorzitter van de rechtbank? Jawel: De Haan. #hanengevechten reageer retweet
Hanengevechtenquote:Op zondag 24 mei 2020 01:25 schreef Gehrman het volgende:
COCKEDtwitter:SaskiaBelleman twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:32:54Zoiets verzin je niet....: een regiezitting in een zaak over illegale hanengevechten dinsdag bij de rechtbank in Den Haag. En hoe heet de voorzitter van de rechtbank? Jawel: De Haan. #hanengevechten reageer retweet
Bedankt voor de 8ste van vandaag eerwaarde onlogischquote:Op zondag 24 mei 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Productieve dag vandaag. Al 7 notes uitgedeeld
Ben je COR mod gewordenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Mongooltje.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
2khondquote:Op zondag 24 mei 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
niet mijn probleemquote:Op zondag 24 mei 2020 12:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben the wire weer gaan kijken, en ik heb hem zo lang geleden gezien dat ik heel veel kwijt ben. Dat is wel prettig
ik moet hem denk ik opnieuw downloadenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben the wire weer gaan kijken, en ik heb hem zo lang geleden gezien dat ik heel veel kwijt ben. Dat is wel prettig
Staat op videoland nu.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet hem denk ik opnieuw downloaden
kan hem niet meer vinden
nog sopranos gekeken maatjequote:
Snel gedaan maatquote:Op zondag 24 mei 2020 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Seizoen 1 is klaar, deze week rustig s2 kijken
Nummer 8 is dicbtbij.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Vind 'm erg matig gebakken.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker eitje. Als doet de vorm een vis vermoeden.
Hoi maatquote:Op zondag 24 mei 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hou je trouwens even in de gaten, @:Zipportal, dat je op het punt staat de 100.000 posts aan te tikken?
Vandaag gaat het gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hou je trouwens even in de gaten, @:Zipportal, dat je op het punt staat de 100.000 posts aan te tikken?
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
heb besteltquote:Op zondag 24 mei 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb een nieuwe kast en kleed bestelt bij Otto @:ELAN
Zit vast in Argentinië, samen met Hitler.quote:Op het strand bij Scheveningen wordt een grote zoekactie gehouden naar de vermiste vijfde surfer. Teams met honden en paarden speuren het strand af naar de 23-jarige student uit Delft.
De actie is opgezet door opsporingsorganisatie SAR Nederland. Er doen zo'n 20 tot 25 mensen mee aan de zoekactie. Volgens een woordvoerder van SAR Nederland geeft de harde wind van zee een grotere kans op resultaat.
Vandaag wordt niet op zee gezocht, meldt Omroep West.
NOS.nl
Bestelt hahahaquote:Op zondag 24 mei 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Vast jaloers op je nieuwe kast.quote:
besteltquote:Op zondag 24 mei 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Fijn Suikerfeest maatquote:Op zondag 24 mei 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Of zoals Scrummie zou zeggen:quote:
twitter:
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij denkt met zo'n tweet geen camera's meer nodig te hebben
Sterf kafirquote:Op zondag 24 mei 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij ook een fijn suikerfeest ouwe reus.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij denkt met zo'n tweet geen camera's meer nodig te hebben
Lekker maat. Helemaal naar de corona?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:42 schreef JanCees het volgende:
over een uurtje weer bier drinken maar niet zo'n zin nog eigenlijk
maarja wat moet dat moet he
quote:Op zondag 24 mei 2020 01:25 schreef Gehrman het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws/binnenland/10327113/meer-eieren-besmetquote:Hennie de Haan, voorzitter van de Nederlandse Vakbond Pluimveehouders (NVP), zegt uiterst ongelukkig te zijn met de berichtgeving van de NVWA. 'Omdat de nuancering erin ontbreekt, dat heb ik net bij een toxicoloog geverifieerd,' vertelt De Haan bij BNR. 'Je zou langdurig, je hele leven lang, eieren moeten eten met een dusdanig hoog gehalte fipronil erin, wil je daar echt schade door oplopen.' Deze uitspraak gaat volgens de voorzitter op voor de 27 codes, behalve dus die ene eiercode van het pluimveebedrijf in Eck en Wiel - waarvan de eieren zo veel fipronil bevatten dat ze een acuut gevaar voor de gezondheid vormen.
Mietje.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel fris vandaag, heb kacheltje even aangedaan
Hoe kun je daar nou geen zin in hebben?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:42 schreef JanCees het volgende:
klein katertje maatquote:Op zondag 24 mei 2020 13:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou geen zin in hebben?
Tja, verplichtingen moet je nakomen. Sterkte!quote:Op zondag 24 mei 2020 13:42 schreef JanCees het volgende:
Nee! Binnen blijven, anders gaan je opa en oma dood.quote:
Ik ook, ik ben geen Eskimo.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel fris vandaag, heb kacheltje even aangedaan
En terecht.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef Zipportal het volgende:
Onlogisch wordt TOTAAL NIET serieus genomen in het Feyenoord topic.
@:lenny_leonard
Ik ga even kijken.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef Zipportal het volgende:
Zijn moeder welquote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef Zipportal het volgende:
@onlogisch we roddelen hier niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef Zipportal het volgende:
@onlogisch heeft straks weer wat notes uit te delen.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch we roddelen hier niet.
Je zou kunnen zeggen dat @:Onlogisch een gezagsprobleempje heeft. Ik ben benieuwd wanneer er opeens posts beginnen te verdwijnen.
Het wordt hem wel heel erg makkelijk gemaakt.quote:
quote:
Hij gaat eraf in November. Zodra Obama zich gaat mengen is het klaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt hem wel heel erg makkelijk gemaakt.
Oke Buitendam.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij gaat eraf in November. Zodra Obama zich gaat mengen is het klaar.
#Obamagate gemist zekerquote:Op zondag 24 mei 2020 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en aangezien die halve zool niet precies wil uitleggen welke bewijzen hij heeft voor een "gate" heb jij dat net zo goed gemist als ik.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij november met een hoofdletter?quote:Op zondag 24 mei 2020 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
uh okequote:Op zondag 24 mei 2020 14:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en aangezien die halve zool niet precies wil uitleggen welke bewijzen hij heeft voor een "gate" heb jij dat net zo goed gemist als ik.
het is stiekem een mofquote:Op zondag 24 mei 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij november met een hoofdletter?
kayleighgoattwitter:DarrenPlymouth twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 21:14:52Kaykeigh McEnany once again leaves journalists speechless, this is how you deal with the media, turn the tables on them completely.
5 questions she wants the White House press pack to answer.
Listen. Amazing. Ohh how they must hate her!
https://t.co/iK2iQAP4vv reageer retweet
typisch fake news media ditquote:Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
Wat is Obamagate?
Kom je nog wel achter.
wat een briljante man.
"It is very obvious what the crime is, all you have to do is read the newspapers!"quote:Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
Wat is Obamagate?
Kom je nog wel achter.
wat een briljante man.
Wel goed dat onze vriendschap zo hecht is, ondanks dit alles.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
typisch fake news media dit
net doen alsof obamagate niet bestaat
sad
Maar niet die van de journalist die de vraag steltquote:Op zondag 24 mei 2020 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"It is very obvious what the crime is, all you have to do is read the newspapers!"
Maar dit was duidelijk weer teveel gevraagd voor meneertje @:Buitendam
Ik denk nog steeds elke keer dat dit een briljante prank is die wel iets te lang duurt.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
Wat is Obamagate?
Kom je nog wel achter.
wat een briljante man.
Die hele Trump is een grote act.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds elke keer dat dit een briljante prank is die wel iets te lang duurt.
Ja, precies dat.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds elke keer dat dit een briljante prank is die wel iets te lang duurt.
Die reacties toen hij net gewonnen had waren wel prachtig.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk uit @KingRoland begint tegenwoordig te schelden als je hem tagtquote:Op zondag 24 mei 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Familie van @:KingRoland ??
(niet klikken)
Is dat weer een nieuwe act?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit @:kingroland begint tegenwoordig te schelden als je hem tagt
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
(niet klikken)
Dit zou de @KingRoland die ik ken nooit doen.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit @:kingroland begint tegenwoordig te schelden als je hem tagt
5 minuten. Mij te lang.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
(niet klikken)
Vanaf 3m15s wordt ze toch ook wel echt boos.quote:
Meer benieuwd of hij een ode aan Superniger, Ikweethetookniet of RamboDirk heeft.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna feest![]()
![]()
![]()
In welk topic ga je je 100.000e post plaatsen?
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:23 schreef JanCees het volgende:
kayleighgoattwitter:DarrenPlymouth twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 21:14:52Kaykeigh McEnany once again leaves journalists speechless, this is how you deal with the media, turn the tables on them completely.
5 questions she wants the White House press pack to answer.
Listen. Amazing. Ohh how they must hate her!
https://t.co/iK2iQAP4vv reageer retweet
Geen idee.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna feest![]()
![]()
![]()
In welk topic ga je je 100.000e post plaatsen?
Vanwege de Corona blijft het somber.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meer benieuwd of hij een ode aan Superniger, Ikweethetookniet of RamboDirk heeft.
Jack is een beetje madtwitter:JackMarsman twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 21:42:49Dat je bijwerkingen mag krijgen van je facelift en je botox, vieze smerige tering oplichtster, mevrouw de Freule #Ollonkreng, Karin @KajsaOllongren !! Met je partij des doods van de #democratie haters van #D66 @D66. Op naar de 0 zetels, smerig vuil serpent. https://t.co/ac2fz7dkX5 reageer retweet
Jack is niet helemaal goed bij zijn paasei.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Jack is een beetje madtwitter:JackMarsman twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 21:42:49Dat je bijwerkingen mag krijgen van je facelift en je botox, vieze smerige tering oplichtster, mevrouw de Freule #Ollonkreng, Karin @:KajsaOllongren !! Met je partij des doods van de #democratie haters van #D66 @:D66. Op naar de 0 zetels, smerig vuil serpent. https://t.co/ac2fz7dkX5 reageer retweet
Waardeloze dikzak.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
Zit te overwegen om naar de mac te gaan.
Kip 20 en een paar cheeseburgers, afgetopt met een milkshake banaan.
@:ggmm @:onlogisch
Ik was al onderweg als ik jou was.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
okay Bugs Bunnyquote:Op zondag 24 mei 2020 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ben een zak met 500 gram worteltjes aan het weg knagen. Kan het uurtje sporten wel overslaan
@KingRoland zou jou aanraden te heroverwegen en voor de Happy Meal te gaanquote:Op zondag 24 mei 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Jack is een beetje madtwitter:JackMarsman twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 21:42:49Dat je bijwerkingen mag krijgen van je facelift en je botox, vieze smerige tering oplichtster, mevrouw de Freule #Ollonkreng, Karin @:KajsaOllongren !! Met je partij des doods van de #democratie haters van #D66 @:D66. Op naar de 0 zetels, smerig vuil serpent. https://t.co/ac2fz7dkX5 reageer retweet
Klopt.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jack is niet helemaal goed bij zijn paasei.
Kende je deze accessoire al?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe DSI is uit!!!!
https://www.destentor.nl/(...)ugslab-aan~a35c03c9/
![]()
![]()
@:wereldgozer
NWS / Algemeen steektopicquote:Op zondag 24 mei 2020 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kende je deze accessoire al?
[ afbeelding ]
Steekpartij in Kolham, Groningen
Omdat die BOA's boetes uitdelen aan mensen die zich niet aan de 'corona maatregelen' houden. Niet zo vreemd toch?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Waarom staat dit topic in cor? (lol)
COR / Geweld tegen BOA's heeft "succes"
@:lavenderr geen dank (en graag een positieve note) @:ggmm
Alleen daaraan ja?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat die BOA's boetes uitdelen aan mensen die zich niet aan de 'corona maatregelen' houden.
Pittig voor Nederlanders is dan ook niet pittig dom varkenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb is dat als ik pittige pasta saus haal, dat het gewoon 0,0% pittigheid heeft
Ben gewoon belazerd
misschien zijn je smaakpapillen al ongevoelig geworden doordat je vaak pittig eetquote:Op zondag 24 mei 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb is dat als ik pittige pasta saus haal, dat het gewoon 0,0% pittigheid heeft
Ben gewoon belazerd
Dank!quote:Op zondag 24 mei 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Waarom staat dit topic in cor? (lol)
COR / Geweld tegen BOA's heeft "succes"
@:lavenderr geen dank (en graag een positieve note) @:ggmm
Volgens mij speelt de discussie over het bewapenen van boa’s al wat langerquote:Op zondag 24 mei 2020 18:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het maar corona gerelateerd is, en dat is het
Dat sowieso, hoe pittiger hoe beterquote:Op zondag 24 mei 2020 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
misschien zijn je smaakpapillen al ongevoelig geworden doordat je vaak pittig eet
Kut kaashoofden ookquote:Op zondag 24 mei 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pittig voor Nederlanders is dan ook niet pittig dom varken
als je zo'n liefhebber bent, waarom heb je dan niet zelf standaard iets in huis om pittigheid toe te voegen?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat sowieso, hoe pittiger hoe beter
[..]
Kut kaashoofden ook
Wat raar dat @Caland dat niet kan volgen.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat die BOA's boetes uitdelen aan mensen die zich niet aan de 'corona maatregelen' houden. Niet zo vreemd toch?
Sterf lekker.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar dat @:caland dat niet kan volgen.
Ben blij dat hij daar niet meer kan posten!
Heb geen Turk in de buurt, volgende week ga ik weer naar Noord voor wat goeie pepers ( @onlogisch )quote:Op zondag 24 mei 2020 18:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je zo'n liefhebber bent, waarom heb je dan niet zelf standaard iets in huis om pittigheid toe te voegen?
Koop gewoon wat goede hotsauce, kan je overal bij gebruikenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb geen Turk in de buurt, volgende week ga ik weer naar Noord voor wat goeie pepers ( @:Onlogisch )
Hij is aan het afvallen.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat hij wel wat boter heeft
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:Op zondag 24 mei 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
Verkeerde topic
Ga dat zien in het NIntendo Switch topic mensen.
Gereageerd.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
Verkeerde topic
Ga dat zien in het NIntendo Switch topic mensen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een nieuw discussietopic geopend.
SHO / Madonna deelt naaktfoto
Niet gekliktquote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Gehrman het volgende:
Trans?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Gehrman het volgende:
quote:
Apart, @Lavenderr ziet het gelijk en @GGMM lijkt geen flauw idee te hebben waar het om gaat. Misschien moeten de functies van Lavenderr en GGMM maar eens omgedraaid worden. @Danny @yvonnequote:Op zondag 24 mei 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar dat @:caland dat niet kan volgen.
Ben blij dat hij daar niet meer kan posten!
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Gehrman het volgende:
Goh, weer eens wat anders dan "de universiteit van het leven".quote:ik met succes ben afgestudeerd aan de universiteit van ‘kan me niets schelen’.
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Goh, weer eens wat anders dan "de universiteit van het leven".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |