Nee, geraspte kaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een plakje kaas zeker, gore big.
Sneep vermoordt Perkamentus.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef maxi-mus het volgende: Ik heb liever niet dat iedereen hier allemaal spoilers gaat plaatsen.
SPOILER: Over The wireOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-musIk nam gewoon de gokSPOILER: Over The wireOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baasquote:
SPOILER: Over The Wire nu echtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Baas
HeldSPOILER: Over The Wire nu echtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: The wire spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:28 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: The wire spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NIET KLIKKEN!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2020 19:29:32 ]
Jammer van dat knappe koppiequote:WARSCHAU - Het gezicht van model Aleksandra Prykowska (33) uit Polen is vorig weekend stukgebeten door haar eigen hond. Het dier draaide door en viel de vrouw aan. Het kostte Prykowska, die in 2015 nog model stond voor L'Oréal, bijna een oog.
Kom dan ook met een foto waardeloos stuk vreten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom dan ook met een foto waardeloos stuk vreten.
[ afbeelding ]Dat detail is zeker grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Wee-Bey wordt zojuist gearresteerd goffedomme.
Niemand boeit dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Wee-Bey wordt zojuist gearresteerd goffedomme.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Najib staat nu niet-grappig te zijn in 'Suikerfeest' op NPO1
quote:
Daarom kijk ik ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Najib staat nu niet-grappig te zijn in 'Suikerfeest' op NPO1
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Kreeg vandaag een gratis mini Donald Duck in de brievenbus
Hier een mop uit Oom Donald's Brievenbus
Welke sprookjesfiguren zijn gek op het eten van de snackbar?Ik moest lachen godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@KingRoland check deze grap, ik denk dat jij deze ook wel kan waarderen.
Welke sprookjesfiguren zijn gek op het eten van de snackbar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ongemak inderdaad, Scrummie. Gewoon ongemak.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker met de snackbar te maken he.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongemak inderdaad, Scrummie. Gewoon ongemak.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is groen en rolt heel snel de berg af?Wat is groen en skiet van de berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is groen en skiet van de berg?Groen en niet zwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd lachen die mensen uit Groenewoudquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:48 schreef GGMM het volgende:
Om elke grap gelachen behalve die van @:scrummie2.1
Ik ben de harde kern in je moederquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:57 schreef onlogisch het volgende:
User @:3rr0r is duidelijk geen harde kern van deze SC.
Stop nou, makker.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer ik jouw moeder wel volgende keer
pics van je schoonzusjequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broertje en z'n vriendin waren net even een uurtje op bezoek, was gezellie.
Tarrel meteen weer weg zeker?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een mening over mensen die het woord gezellie gebruikenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is groen en skiet van de berg?Skiwi’s zijn bruin sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Daar heb ik een bijzonder pittige mening over, dat zeker.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die het woord gezellie gebruiken
Ik ben er ook vrij zeker van dat user @:buitendam daar ook een mening over heeft
We wachten geduldig af totdat je je mening hierover verkondigt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar heb ik een bijzonder pittige mening over, dat zeker.
Alsof dat soort beesten van mensen bestaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien was het een kiwi waarvan iemand alleen het velletje had opgegeten.
Er zijn mensen die plakken kaas over hun spaghetti gooien dus er is weinig meer over wat mij nog verbaast.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof dat soort beesten van mensen bestaan.
Dit is absoluut waar.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die plakken kaas over hun spaghetti gooien dus er is weinig meer over wat mij nog verbaast.
Tarrel is nooit weg geweestquote:
Welke sprookjesfiguren zijn gek op het eten van de snackbar?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rikkert heeft nu een uitstekend leven bij een oud vrouwtje (als zij tenminste nog leeft), dus eventuele RIPquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rick daarentegen
RIP aan de nabestaanden
Schuurtje aan het schuren. De hele kolerezooi hier moet geschilderd gaan wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag vriend. Jazeker. Hoe gaat het met jou? Nog plannen voor morgen?
Kut werk is dat man. Waarom huur je geen Pool in?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schuurtje aan het schuren. De hele kolerezooi hier moet geschilderd gaan worden
Mwah, valt wel mee toch. Beetje schuren, beetje schilderen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut werk is dat man. Waarom huur je geen Pool in?
Stond hij wel schaakmat?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Uurtje Gesport.
@:onlogisch @:caland @:jojoortje @:jancees
Beetje laat maar goed dat moet ik toch zelf weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |